NOS is toch wel ideaal...quote:
Damn. Wat een gap.quote:
Faalquote:
En nog kuttere resolutie dan f1tv las ik.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
NOS is toch wel ideaal...
maar ja die doen het niet elke wedstrijd helaas
zo'n grote TV heb ik niet dat ik daar last van hebquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:08 schreef vosss het volgende:
[..]
En nog kuttere resolutie dan f1tv las ik.
Chevy je bent op je verkeerde account ingelogd!!quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:08 schreef YellowBlacks het volgende:
Mclaren heeft zijn zaakjes goed voor elkaar. Beide coureurs doen het erg goed.
Pirelli verwachtte van niet dus ja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:08 schreef Perox het volgende:
Wordt het gewoon een 2 stop voor iedereen?
Nee, die kan alleen soppen om Norris.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Chevy je bent op je verkeerde account ingelogd!!
Èn Lewis!quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die kan alleen soppen om Norris.
Ik zou het gewoon doen als ik hem was. Hij staat toch aan de kant volgend jaar dus fuck it.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
Sargeant heeft vandaag geen zin om weer te crashen voor een SC?
En er ligt nog een bonnetje van FP3, misschien kan RB daar wat meequote:Op zondag 25 augustus 2024 16:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen als ik hem was. Hij staat toch aan de kant volgend jaar dus fuck it.
Hoop het.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen als ik hem was. Hij staat toch aan de kant volgend jaar dus fuck it.
Moeten ze bij RBR wel wat zuinig aan doen met de frikandelbroodjes.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
En er ligt nog een bonnetje van FP3, misschien kan RB daar wat mee
Hoquote:
No.quote:
je weet het naar @ferrari.it moet?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:13 schreef potjecreme het volgende:
Ze gunnen Hamilton niet eens de snelste tijd. Zucht moet weer een mailtje sturen l.
Russell is alleen zaterdag goed.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Waardeloze strategie voor Russell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |