NOS is toch wel ideaal...quote:
Damn. Wat een gap.quote:
Faalquote:
En nog kuttere resolutie dan f1tv las ik.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
NOS is toch wel ideaal...
maar ja die doen het niet elke wedstrijd helaas
zo'n grote TV heb ik niet dat ik daar last van hebquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:08 schreef vosss het volgende:
[..]
En nog kuttere resolutie dan f1tv las ik.
Chevy je bent op je verkeerde account ingelogd!!quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:08 schreef YellowBlacks het volgende:
Mclaren heeft zijn zaakjes goed voor elkaar. Beide coureurs doen het erg goed.
Pirelli verwachtte van niet dus ja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:08 schreef Perox het volgende:
Wordt het gewoon een 2 stop voor iedereen?
Nee, die kan alleen soppen om Norris.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Chevy je bent op je verkeerde account ingelogd!!
Èn Lewis!quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die kan alleen soppen om Norris.
Ik zou het gewoon doen als ik hem was. Hij staat toch aan de kant volgend jaar dus fuck it.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
Sargeant heeft vandaag geen zin om weer te crashen voor een SC?
En er ligt nog een bonnetje van FP3, misschien kan RB daar wat meequote:Op zondag 25 augustus 2024 16:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen als ik hem was. Hij staat toch aan de kant volgend jaar dus fuck it.
Hoop het.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen als ik hem was. Hij staat toch aan de kant volgend jaar dus fuck it.
Moeten ze bij RBR wel wat zuinig aan doen met de frikandelbroodjes.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
En er ligt nog een bonnetje van FP3, misschien kan RB daar wat mee
Hoquote:
No.quote:
je weet het naar @ferrari.it moet?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:13 schreef potjecreme het volgende:
Ze gunnen Hamilton niet eens de snelste tijd. Zucht moet weer een mailtje sturen l.
Russell is alleen zaterdag goed.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Waardeloze strategie voor Russell.
Zolang Max P2 binnenhaalt.quote:
Jawel joh, RUS gaat hem hier echt niet nog inhalen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:17 schreef YellowBlacks het volgende:
Perez moet hopen op een SC. Ben bang dat hij het niet gaat redden tegen Russell op de soft.
Hij heeft nu de sokker er wel lekker in. Maar hij stopte maar 1 ronde later dan Hamilton op softs, de pitstop kostte hem onnodig twee plaatsten en Perez gaat hij niet meer bijhalen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Russell is alleen zaterdag goed.
Bedoel je niet Piastriquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz komt langzaam dichterbij Leclerc
Hebben we ergens nog bier in huisquote:
We hebben het natuurlijk wel over Perez..quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel joh, RUS gaat hem hier echt niet nog inhalen.
je hebt al een DM van me. En voor verdere opmerkingen mag je op die DM reageren of naar feedbackquote:
We gaan het zienquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel joh, RUS gaat hem hier echt niet nog inhalen.
Waarom? Omdat de inhaler sneller is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:20 schreef HiDiHo het volgende:
Vroeger had je altijd zo'n kaartje waarop je kon zien wie wie ingehaald had van begin tot eind.
Waar kan ik die vinden?
ho ho hij heeft zijn plek terug moeten pakken op Max, hij heeft er iets voor gedaanquote:
Vooruitquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ho ho hij heeft zijn plek terug moeten pakken op Max, hij heeft er iets voor gedaan
Oud materieel naar Zandvoort.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:19 schreef FvanS het volgende:
Jeetje wat een vieze trein nu @:zipportal
Maakte wel een poepstart, waardoor hij die plek verloorquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ho ho hij heeft zijn plek terug moeten pakken op Max, hij heeft er iets voor gedaan
Op wie stem jij?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat je daarop goed kon zien wie veel plaatsen had gewonnen en wie verlorenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom? Omdat de inhaler sneller is.
Maar die gaat het niet redden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:21 schreef -XOR- het volgende:
Sjarrel pakt een seconde in deze ronde op VER
Niet op nizmo in elk geval. Ook niet op nattekat trouwens.quote:
Ergens voorin ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |