SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Rowan Atkinsonquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik mis beetje die van die dude uit the fresh prince....
Veel plezier,ik kan niks beloven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hoe spijtig het ook is, ik ga jullie voorlopig verlaten. Bedankt voor al jullie gezelligheid, maar ik krijg dadelijk bezoek en we gaan film kijken, welke weet ik nog niet. Maar we gaan in ieder geval veel bier drinken met z'n allen. Het ga jullie goed vanavond en vannacht. Gedraag jullie en doe niks wat ik ook niet zou doen.
Zuip en chill zequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hoe spijtig het ook is, ik ga jullie voorlopig verlaten. Bedankt voor al jullie gezelligheid, maar ik krijg dadelijk bezoek en we gaan film kijken, welke weet ik nog niet. Maar we gaan in ieder geval veel bier drinken met z'n allen. Het ga jullie goed vanavond en vannacht. Gedraag jullie en doe niks wat ik ook niet zou doen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
#dramaqueenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Toen sliep je zeker niet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:22 schreef DJMO het volgende:
Slaap gvd. Ik ben nog steeds kapot moe na dat slaap onderzoek, maar slapen? Ho maar
Verre vanquote:
Trusten!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Verre vanals ik die nacht vier uur slaap gehad heb is het veel. Gisterenmiddag kwamen we rond half vier thuis ofzo, ik ben meteen naar bed gegaan. Ruim 2, 5 uur liggen pitten, terwijl ik normaal overdag niet kan slapen. Daarna pas om één uur naar bed gegaan en Vanmorgen dan wel weer bizar vroeg wakker, dus echt compleet gestoord slaappatroon. Ik ga zo te bedde, in de hoop beter te slapen dan de afgelopen twee dagen.
Wanneer krijg je de uitslag van het slaap onderzoek?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Verre vanals ik die nacht vier uur slaap gehad heb is het veel. Gisterenmiddag kwamen we rond half vier thuis ofzo, ik ben meteen naar bed gegaan. Ruim 2, 5 uur liggen pitten, terwijl ik normaal overdag niet kan slapen. Daarna pas om één uur naar bed gegaan en Vanmorgen dan wel weer bizar vroeg wakker, dus echt compleet gestoord slaappatroon. Ik ga zo te bedde, in de hoop beter te slapen dan de afgelopen twee dagen.
Zou ook wel iets voor jou zijn.quote:
Eind september.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de uitslag van het slaap onderzoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |