Want? Wat is er mis met een spijkerbroek en een t-shirt. Echt helegaar niks, niet voor niets draagt 90% dit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:14 schreef Lichtloper het volgende:
Graag wil ik me wat modieuzer kleden.
Facking faggyquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:29 schreef Mikeytt het volgende:
Dit is ongeveer mijn stijl. Niet heel 'hip', maar toch heel comfortabel.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:17 schreef nostra het volgende:
Probeer iets als Cavallaro. Mits je niet te lang bent.
Thanks, ga ik beide checken vanavondquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ciao tutti, ik vind zelf dit account erg goed https://www.instagram.com/jorislammersluxury
Wel prijzig, maar het is ook goede inspiratie om zelf mee op zoek te gaan. Om misschien wat goedkopers in dezelfde stijl te vinden.
Is ook niet veel mis mee, maar het is wel nogal saai natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Want? Wat is er mis met een spijkerbroek en een t-shirt. Echt helegaar niks, niet voor niets draagt 90% dit.
Ik had laatst een collega met een gat in z'n spijkerbroek en rafeltjes, echt geen gezicht. In mijn tijd liep je daarmee voor schut omdat je broek versleten was.
Werk in een kantoorfunctie. Stijl daar is vrij casual.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:50 schreef Scuidward het volgende:
Heb je een soort van doel? Waar werk je?
Wellicht dat een andere broek/schoen al het verschil kan maken.
Nou lopen de meeste bij het werk in spijkerbroek/shirt combo. Al is er één 'stijlvolle' knakker bij die altijd in zo'n colbert jasje loopt en met van die chique puntschoenenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:13 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Is ook niet veel mis mee, maar het is wel nogal saai natuurlijk.
Dat gat-in-de-broek scenario wil ik inderdaad voorkomenNiet omdat ik problemen heb met die stijl, maar omdat het niet bij mij past. Zou dan het gevoel hebben me jonger te willen kleden dan ik ben ofzo
Human trashquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:29 schreef Mikeytt het volgende:
Ha, had je halverwege de jaren 80 moeten zien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Want? Wat is er mis met een spijkerbroek en een t-shirt. Echt helegaar niks, niet voor niets draagt 90% dit.
Ik had laatst een collega met een gat in z'n spijkerbroek en rafeltjes, echt geen gezicht. In mijn tijd liep je daarmee voor schut omdat je broek versleten was.
Wat is er comfortabel aan een broek die afzakt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:29 schreef Mikeytt het volgende:
Denk dat veel stijl ook zit in details. In mijn geval sokken. Pasvorm is ook belangrijk. In je afbeeldingen is alles blauw, maar heb je ook andere kleuren?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:15 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Werk in een kantoorfunctie. Stijl daar is vrij casual.
Misschien dat een nettere broek al een hoop uitmaakt inderdaad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door embedguy op 24-08-2024 21:21:53 ]Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:05 schreef embedguy het volgende:
Er zijn ook cursussen voor om wat over kledingstijl ed te leren.
Daar is vast naar te googlen.Wow nu toevallig in de aanbieding, bespaar je toch maar mooi 100 euro mee TSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pindazakje
Dat soort outfits moet je wel dragen. Als in, stijl zit niet alleen in de kleren. Bij mij zou het er bijv. Uitzien als een boer die probeert maar niet isquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ciao tutti, ik vind zelf dit account erg goed https://www.instagram.com/jorislammersluxury
Wel prijzig, maar het is ook goede inspiratie om zelf mee op zoek te gaan. Om misschien wat goedkopers in dezelfde stijl te vinden.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:09 schreef datismijnmening het volgende:
Draag wat meer blazers.
Slacks ipv spijkerbroeken.
Zo’n ’passie voor horloges’ moet je dan wel even vervangen voor een ‘passie voor klokjes’,quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou lopen de meeste bij het werk in spijkerbroek/shirt combo. Al is er één 'stijlvolle' knakker bij die altijd in zo'n colbert jasje loopt en met van die chique puntschoenenprima kerel verder, maar ik snap niet waarom hij niet gewoon normale kleding aandoet net als de rest. En dan ook zo'n passie voor horloges, daar heb ik ook echt niks mee.
Waarom wil je speciaal zijn eigenlijk? Qua kleding.
Waarom? Voor zover ik weet ging het puur om horloges, het is niet zo dat hij ook koekoeksklokken ofzo verzamelde.quote:Op zondag 25 augustus 2024 08:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo’n ’passie voor horloges’ moet je dan wel even vervangen voor een ‘passie voor klokjes’,.
Ik ken mannen die hun horloges zo noemen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom? Voor zover ik weet ging het puur om horloges, het is niet zo dat hij ook koekoeksklokken ofzo verzamelde.
Daar is vast naar te googlen.Thanks voor de tip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De cursus die je linkt komt wel een beetje cringe op me over, ik hoef verder ook geen vrouwen te versieren ofzo. Maar er is vast een of ander YouTube kanaal met wat basisregels, zal er eens naar zoeken.
Dit kanaal bekeken. Wel grappig maar ook wel weer erg ‘Jort Kelder’ zeg maar. Ik zoek denk ik iets meer een tussenweg tussen de stijl op dit kanaal enerzijds en spijkerbroek+tshirt anderszijds.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:17 schreef Sapstengel het volgende:
Daar is vast naar te googlen.Dit is een geintje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Italiaan in zijn te strakke broekjes ook, toch? Kun je net zo goed bij Martien Meiland in de leer.
Vervang je spijkerbroek door een chino, als je een beetje een middenweg zoekt.
Ik (als vrouw) vind mr Marvis altijd goed https://www.mrmarvis.com/nl/products/the-baristas-longsJust skip all the layers and go straight to the crazy!
Is ontzettend makkelijk man.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:36 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind het als man echt vreselijk lastig om goede outfits te vinden die passen bij wie je bent of wil zijn. Netjes en pak vind ik sowieso totaal niks.
Ik vind van niet. Ik weet ook niet echt wat m'n stijl is. Beetje skate achtig in ieder geval.quote:
Je bent toch geen 17 meer?quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Ik weet ook niet echt wat m'n stijl is. Beetje skate achtig in ieder geval.
Dat is mij echt veel te gay.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Boss truien en cavalaro pantalon en shirts en klaar
Dat zijn geen eckte mannenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ken mannen die hun horloges zo noemen.
Ik had laatst een overhemd plus nette spijkerbroek naar een zakelijke lunch aan en kreeg de opmerking dat ik er zo netjes uitzag..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:14 schreef Lichtloper het volgende:
In de winter wordt dat vervangen door een trui of overhemd in dezelfde kleuren.
Nee das anti gay. En saai is goed.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is mij echt veel te gay.
En saai.
Afzakt? Zijn jouw heupen smaller dan je taille?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Wat is er comfortabel aan een broek die afzakt?
Ja, ga erbij lopen alsof je Ivo Niehe bentquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ik denk dat ik die knakker ken. Begint z’n naam met een E toevallig?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou lopen de meeste bij het werk in spijkerbroek/shirt combo. Al is er één 'stijlvolle' knakker bij die altijd in zo'n colbert jasje loopt en met van die chique puntschoenenprima kerel verder, maar ik snap niet waarom hij niet gewoon normale kleding aandoet net als de rest. En dan ook zo'n passie voor horloges, daar heb ik ook echt niks mee.
Waarom wil je speciaal zijn eigenlijk? Qua kleding.
Jaaa hahaaa ik wist helemaal niet dat je ook op fok zatquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:31 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die knakker ken. Begint z’n naam met een E toevallig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |