Ik gok een Haasquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:28 schreef Rianne84 het volgende:
hopelijk wil er nog iemand de track op
Je hebt je nate vacht in Zandvoort uitgeschudquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:31 schreef Nizno het volgende:
sky:
its not the easyest track to overtake
Versterking van @Nizno is erquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:31 schreef Nizno het volgende:
sky:
1. Vrijwillig Sky luisterenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:31 schreef Nizno het volgende:
sky:
Gaat niet lukken, want er ligt een beslag opquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Die rijden vast door naar Monza, op de vlucht voor Uralkali
ok, je hebt hetzelfde humeur als gisteren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Vrijwillig Sky luisteren
2. Gisteren al besproken
3. Je ontbrak helemaal gisteren
ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, want er ligt een beslag op
Dit is feitelijk correct, maar op een andere manier dan jij denktquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ok, je hebt hetzelfde humeur als gisteren.
2. sky zei het netquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Vrijwillig Sky luisteren
2. Gisteren al besproken
3. Je ontbrak helemaal gisteren
Als ze crashen dan ligt beslag op een stuk schrootquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik![]()
grapje komt niet over
Vraag me af hoe dat werkt, Ferrari zal dat bijvoorbeeld niet accepteren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga je dezelfde act doen als gisteren?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is feitelijk correct, maar op een andere manier dan jij denkt
wordt een auto traag van...quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@ESF1Gamer bewijs dat Nizno mij weg probeert te pestenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
2. sky zei het net
dus kan gisteren moeilijk besproken zijn wat net gezegd wordt
1 en 3
rot op als je gaat kutten
Haas is niet van Ferrariquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat werkt, Ferrari zal dat bijvoorbeeld niet accepteren.
Die ene die jij ook deed? Vond het wel grappig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga je dezelfde act doen als gisteren?
Gisteren zat je mij weg te pesten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:ESF1Gamer bewijs dat Nizno mij weg probeert te pesten
En gisteren liet Sky schijnbaar geen 5 minuten voorbij gaan zonder iets negatiefs over Zandvoort te zeggen. Triest zooitje ongeregeld.
Hij was wel BEESTACHTIG goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die ene die jij ook deed? Vond het wel grappig.
Dan leggen ze daar maar beslag op.quote:
Hier 50 tinten grijs.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gisteren zat je mij weg te pesten.
wie is ze?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan leggen ze daar maar beslag op.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
Paars, paars, paars voor Paarstri
Neh. Zwitserland heeft ongelijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:39 schreef heywoodu het volgende:
Dat Haas-nieuws even gemist, maar ja, dat is niet zo handig van ze. Dat je zowaar ooit zou zeggen 'ja, dat Russische bedrijf heeft gewoon gelijk'
Want?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neh. Zwitserland heeft ongelijk.
Je bent laatquote:
hij moet aan de redbull, dat geeft je leugelsquote:
Nog een halve neus over.quote:
Daar komt de rechterlijke uitspraak vandaan die de Nederlandse rechtbank nu respecteert.quote:
Ja, dat snap ik, maar waarom ongelijk? Haas heeft níet miljoenen ontvangen van Uralkali en dat vervolgens vroeg in het jaar van de auto af geknikkerd?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar komt de rechterlijke uitspraak vandaan die de Nederlandse rechtbank nu respecteert.
Ja, ik was het vergeten dat het al om 11:30 zou beginnen.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik was het vergeten dat het al om 11:30 zou beginnen.
Ja 1tje.quote:
Maar niemand om de brand te blussen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:45 schreef Nattekat het volgende:
Hele massa mensen op de been gelijk
Ramptoerismequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:45 schreef Nattekat het volgende:
voor rood kun je idd wel inschakelenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:45 schreef heywoodu het volgende:
Oei, zo te lezen ga ik maar eens inschakelen.
nopequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:46 schreef Doevelaer het volgende:
Logan gaat de kwalificatie niet redden denk ik
raar hequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:45 schreef Nattekat het volgende:
Er rijden nog auto's langsquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar niemand om de brand te blussen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:46 schreef tralalala het volgende:
Geen brandblussers, classic Zandvoort
Ze zijn er wel, maar rijkelijk laat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:46 schreef tralalala het volgende:
Ducktape fixt allesquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
alleen dat?
Voor de rest wat ducktape?
Zijn er wel. Mochten de baan nog niet op..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:46 schreef tralalala het volgende:
Ik deed hetzelfde toen Verstappen stuk ging vlak bij waar ik stond in België 2016 of 2017quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
alleen dat?
Voor de rest wat ducktape?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:48 schreef heywoodu het volgende:
Dit maakt het voor Perez toch weer wat makkelijker om Q2 te halen straks.
Rip Williamsonquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:46 schreef tralalala het volgende:
Je zou bijna zeggen dat rechters toetsen aan wetten en contracten en niet doen aan politiek geneuzel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:39 schreef heywoodu het volgende:
Dat Haas-nieuws even gemist, maar ja, dat is niet zo handig van ze. Dat je zowaar ooit zou zeggen 'ja, dat Russische bedrijf heeft gewoon gelijk'
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:49 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat rechters toetsen aan wetten en contracten en niet doen aan politiek geneuzel.
Nou ja als je rijk bent en een goede advocaat van de Zuidas kan regelen.
Olav vindt Goatifi beter dan Logan Sargeantquote:
Ik denk dat rechtbanken in heel veel landen een andere uitspraak hadden gedaan, maar de Zwitsers houden ervan om de advocaat van de duivel te spelen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:49 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat rechters toetsen aan wetten en contracten en niet doen aan politiek geneuzel.
Olav Molquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Olav vindt Goatifi beter dan Logan Sargeant
Nou ja, wat dan ook, als je miljoenen betaalt om op een auto te staan en het team haalt je er vroegtijdig af, dan mag je dat geld gewoon terug krijgen, volkomen logisch. Diefstal van Haas om het geld lekker te houden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:49 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Mwah, was wel terecht, hij reed wel heel dom het gras op daar. En hij deed dat natuurlijk pas bij het zien van de beelden, die we uiteraard pas zagen toen we wisten dat hij in orde wasquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net als je denkt dat ie niet dieper kan zinken
Kayleigh is niks gewendquote:
Dan nog is het weinig charmant..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, was wel terecht, hij reed wel heel dom het gras op daar. En hij deed dat natuurlijk pas bij het zien van de beelden, die we uiteraard pas zagen toen we wisten dat hij in orde was
Of RIP Piers Couragequote:
Er zit nogal wat ruimte tussen terechte kritiek en uitlachen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, was wel terecht, hij reed wel heel dom het gras op daar. En hij deed dat natuurlijk pas bij het zien van de beelden, die we uiteraard pas zagen toen we wisten dat hij in orde was
Tijd voor ontbijt in La douce Francequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:52 schreef Peterselieman het volgende:
Vangrail moet vervangen worden. Dat gaat wel even duren
Mijn bewoording was misschien wat overdreven, echt uitlachen was het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zit nogal wat ruimte tussen terechte kritiek en uitlachen.
ubersukkelquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net als je denkt dat ie niet dieper kan zinken
rijkswaterstaat is te druk met de A2 en A10quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:52 schreef Peterselieman het volgende:
Vangrail moet vervangen worden. Dat gaat wel even duren
weinig boeiends, iedreen meldt dat sarg een crash hadquote:
RWSquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:55 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
rijkswaterstaat is te druk met de A2 en A10
Op zich wel een goede analyse, en snap dat ze de tijd willen vullen, maar timing kon beterquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar dan mis je de scherpe analyse van Sam dat de uitlaat misschien wel kapot is..
And counting down.quote:
Die stond daar ook niet heel handigquote:
Ga Live kijkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:05 schreef Starhopper het volgende:
Een zeer zware crash lees ik op NOS? Heeft iemand beeld![]()
Derde training GP Nederland | Zeer zware crash Sargeant!
Oei, dit is een heel zwaar ongeluk van Sargeant. Alle hoeken van de auto zijn kapot en de bolide staat in de fik. Sargeant stapt ongedeerd uit, maar dit is een mega ongeluk.
De Amerikaan komt op het gras en verliest meteen de controle. Het is wel echt zijn eigen fout.
Nee.quote:
Dat is jouw probleemquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:05 schreef Starhopper het volgende:
Een zeer zware crash lees ik op NOS? Heeft iemand beeld![]()
Derde training GP Nederland | Zeer zware crash Sargeant!
Oei, dit is een heel zwaar ongeluk van Sargeant. Alle hoeken van de auto zijn kapot en de bolide staat in de fik. Sargeant stapt ongedeerd uit, maar dit is een mega ongeluk.
De Amerikaan komt op het gras en verliest meteen de controle. Het is wel echt zijn eigen fout.
Ongeluk met schade aan de barrier op een punt waar je het niet verwacht als circuit gaat altijd lang duren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:08 schreef Rianne84 het volgende:
Duurt lang, lijken wel Italiaanse praktijken
Valt best mee, alleen wat blikschade. De bestuurdersstoel is nog in orde zo te zienquote:
Alleen blikschadequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Valt best mee, alleen wat blikschade. De bestuurdersstoel is nog in orde zo te zien
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Valt best mee, alleen wat blikschade. De bestuurdersstoel is nog in orde zo te zien
jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik had m'n nieuwe computer in elkaar kunnen zetten in deze tijd.
Specs?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:
dit is Nederland he, ze wachten waarschijnlijk op een of andere inspecteur die een krabbel moet zettenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou het nog snel vinden als ze dit fiksen voor het einde van de sessie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dit is Nederland he, ze wachten waarschijnlijk op een of andere inspecteur die een krabbel moet zetten
denk van nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het nog snel vinden als ze dit fiksen voor het einde van de sessie.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ryzen 7 9700X
GeForce RTX 4060Ti
32Gb ram?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ryzen 7 9700X
GeForce RTX 4060Ti
Geen 4070?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ryzen 7 9700X
GeForce RTX 4060Ti
Ik ben er bang voor.quote:
In Duitsland moet ook zijn opzichter krabbelenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dit is Nederland he, ze wachten waarschijnlijk op een of andere inspecteur die een krabbel moet zetten
Nogal.quote:
Deze was al duur zat, en ik had een eis die ervoor zorgde dat de keuze ook niet echt reuze wasquote:
Maar... maar... geen 4070?quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Een switch gebruikenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze was al duur zat, en ik had een eis die ervoor zorgde dat de keuze ook niet echt reuze was
Het is gewoon irritant dat 2 HDMI poorten schijnbaar uitgefaseerd wordt.
Alles naar DisplayPorts!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze was al duur zat, en ik had een eis die ervoor zorgde dat de keuze ook niet echt reuze was
Het is gewoon irritant dat 2 HDMI poorten schijnbaar uitgefaseerd wordt.
ik had ut over een surfplankje op t water daar op tvquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar... maar... geen 4070?
Edit: te snel
Die heeft mijn tv nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles naar DisplayPorts!
Lekker. Een Nintendo aan je pc.quote:
een wii is niet hetzelfdequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker. Een Nintendo aan je pc.
Ja zag ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had ut over een surfplankje op t water daar op tv
Gemeen!quote:
Wii niet.quote:
To Be Confirmed denk ik.quote:
malariaquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
To Be Confirmed denk ik.
quote:
12,25 tbcquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
To Be Confirmed denk ik.
Obstakels!quote:
De rekels.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
De file in Nieuwegein is er niets bij
Voordat ik stop!quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
Nu wel..quote:
Kunnen de F1 coureurs ook ervaren hoe het is om in de file te staan in Nederlandquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
GO..quote:
Nooitquote:
Gelukquote:
en terecht want perez mag niet verder dankzij de vlagquote:
17equote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
en terecht want perez mag niet verder dankzij de vlag
daar ging het niet om, het ging om ronde maken en even voelenquote:
Ja, duhquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar ging het niet om, het ging om ronde maken en even voelen
Helemaal mee eens. Bij een rode vlag de klok stilzetten bij bijvoorbeeld 15 min.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:29 schreef Xylos het volgende:
Plak er dan 10 minuten extra aan. Dit gaat toch nergens over.
De volgende race staat al klaar, dus dat gaat niet zomaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:29 schreef Xylos het volgende:
Plak er dan 10 minuten extra aan. Dit gaat toch nergens over.
Kwalificatie*quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
De volgende race staat al klaar, dus dat gaat niet zomaar
Denk ik ook. Er komt inderdaad een flink front aan vanuit het zuiden, maar dat lijkt pas na de kwali in Nederland los te barsten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:38 schreef 88-4 het volgende:
Lijkt een droge kwalificatie te worden.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat een treurige F1 is dat Zandvoort toch als de zon niet schijnt.
Eigenlijk hadden ze gelijk na het 1e jaar moeten stoppen.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Denk ik ook. Er komt inderdaad een flink front aan vanuit het zuiden, maar dat lijkt pas na de kwali in Nederland los te barsten.
Ik vraag me af hoe hoog het op de schaal van Coronel was.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sergeant was weer eens on fire 🔥 zag ik?
Maar het is nog ver van een doodlopend stukje insturen en dan afvragen wat de auto doet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sergeant was weer eens on fire 🔥 zag ik?
Is gewoon dit weekend zo gepland. Meestal is kwali 16 uur en nu 15 in deze tijdzonequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hoog het op de schaal van Coronel was.
Ik zat eerst nog te balen dat ik de VT gemist had omdat ik te laat wakker was (sinds wanneer is de VT om 11:30?) maar achteraf blij dat ik gewoon uitgeslapen heb.
Hi duck!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:55 schreef Dagoduck het volgende:
Goedemiddag, ik ga alvast klaarzitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |