Hij zit er vanaf Olympia's al de hele tijd vooraan. Met al dat baggerweer zat ie ook gewoon weer bij de goede slag. Heeft geen topsprint dus dan valt het wat minder op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit zijn toch behoorlijke stappen
Het is niet echt nieuw of zo dat British Cycling hun kat stuurt naar het EC. De twee jaren voor Emmen was er ook niemand. In de andere categorieën hebben ze überhaupt vaker niet dan wel meegedaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:11 schreef Marcoss het volgende:
Vorig jaar won Tarling het EK nog, waarom dan nu helemaal niemand die start?
Inderdaad. Al is een 5 daagse koers voor een land van die oppervlakte ook te klein. Daartegenover staat dat qua publieke belangstelling een driedaagse genoeg zou zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:06 schreef Pistolero het volgende:
Milan wint weer in Duitsland.
Wat een mensonterend kutparcours hebben ze er daar weer van gemaakt zeg, terwijl je echt met gemak leuke etappes kan uittekenen.
Wel heel erg veel voor zulke hardrijders.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:39 schreef The_Undertone het volgende:
Dillier en Juul-Jensen met een voorgift van 11 minuten in Plouay
Inmiddels nog maar 7 minuten met nog 140 kilometer te gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel heel erg veel voor zulke hardrijders.
Ik snap niet dat Wielerflits eens contact met hem opneemt. Dit lage niveau is heel raar. Lijkt me dat er iets aan de hand is. Zoveel DNF ook. En midden in seizoen ineens 2 maanden niet gekoerst.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Lars Boven was goed begonnen aan het seizoen maar daarna matige resultaten.
Hij heeft er waarschijnlijk meer te zoeken dan in de Renewi tour waar het alleen sprint aantrekken is en dan in Geraardsbergen één keer een mogelijk exploot. Wat is dat toch een waardeloos rondje gewordenquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De wereldkampioen gaat de Ronde van Luxemburg rijden. Wel echt een koersje voor hem met doorgaans iedere dag een aankomst heuvelop.
Ouderwetse quadruple sprintquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:14 schreef Marcoss het volgende:
België start met Meeus, Philipsen, Merlier en Wout op het EK, dat ken enkel een belachelijk groot succes worden
GolazoED.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij heeft er waarschijnlijk meer te zoeken dan in de Renewi tour waar het alleen sprint aantrekken is en dan in Geraardsbergen één keer een mogelijk exploot. Wat is dat toch een waardeloos rondje geworden
Erg creatief zijn ze niet ook. Veel plaatsen met kennelijk lange contracten. Weer eens Riemst - Bilzen. Geraardsbergen, Ardooie... Het zal wel.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij heeft er waarschijnlijk meer te zoeken dan in de Renewi tour waar het alleen sprint aantrekken is en dan in Geraardsbergen één keer een mogelijk exploot. Wat is dat toch een waardeloos rondje geworden
Vroeger reden ze nog eens door Nederland. Maar in het land van de regerend wereldkampioen hebben ze geen geld om een koers te organiseren. Maar elk weekend karrenvrachten aan politieagenten naar voetbalwedstrijden sturen is dan weer geen probleem.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Erg creatief zijn ze niet ook. Veel plaatsen met kennelijk lange contracten. Weer eens Riemst - Bilzen. Geraardsbergen, Ardooie... Het zal wel.
Volgens mij is vooral politiecapaciteit bij de koersen een groot probleem hier. Dan met name om motoragenten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:16 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Vroeger reden ze nog eens door Nederland. Maar in het land van de regerend wereldkampioen hebben ze geen geld om een koers te organiseren. Maar elk weekend karrenvrachten aan politieagenten naar voetbalwedstrijden sturen is dan weer geen probleem.
Nee, politiecapaciteit is er (uitgezonderd van het noorden) gewoon.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is vooral politiecapaciteit bij de koersen een groot probleem hier. Dan met name om motoragenten.
Vaderschapsverlofquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:38 schreef Sjoerd102 het volgende:
In de Limburger staat dat Jonas Vingegaard zijn seizoen al beeindigd heeft.
44 koersdagen
Daar mogen nog 7 veldritten bij opgeteld worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:17 schreef Koffieplanter het volgende:
44 is overigens meer dan waar het gehele seizoen fitte Van der Poel op geprognosticeerd staat (41).
7x2 als hij rond de kerst zin heeft om nog een keer fietsles te gaan geven aan de rest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar mogen nog 7 veldritten bij opgeteld worden.
Waarvan hij er ook nog 21 als training gereden heeftquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:17 schreef Koffieplanter het volgende:
44 is overigens meer dan waar het gehele seizoen fitte Van der Poel op geprognosticeerd staat (41).
Weet niet wanneer z’n vrouw uitgerekend is, maar een Italiaans najaar zou nog best kunnen als hij vorm heeft. Maar er is gecommuniceerd dat hij in principe klaar is ja.quote:
Logisch om tegen elkaar te Wantysprinten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
"Iedereen krijgt zijn kans op de zege en dat is mooi", reageerde Philipsen op de selectie met meerdere kopmannen. "Iedereen die geselecteerd is, verdient dat ook."
"Ik hoop op een mooie koers en eventueel een sprint. Maar op dit parcours kan je ook geen sprint krijgen."
Wat als het tot een spurt komt? Durven Philipsen en Merlier naast elkaar te sprinten, zij aan zij? "Als het tot een sprint komt, is het logisch dat we allebei onze kans gaan."
Ik hoop vooral op een triple sprint met Wout - Philipsen en Merlier tegen elkaar.
Ach in een jaar dat je een OS en mogelijk ook WK dubbel pakt als land, mag je bij het EK best experimenterenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Logisch om tegen elkaar te Wantysprinten.
Lichtgewicht Sven Vanthourenhout maakt er weer eens een rommeltje van. Die transfer naar UAE komt er.
Hij is alleen maar op stage bij Q36.5, in de ronde van de Achterhoek afgelopen zondag reed hij ook weer voor Parkhotel Valkenburg.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom rijdt Krijnsen vandaag weer voor Parkhotel Valkenburg in Geraardsbergen?
Wilmar Paredes die na een schorsing van vier jaar op punt staat is ook classic.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:17 schreef Mani89 het volgende:
En Opa Sevilla fietst nog gewoon vooraan.
quote:Bom onder de mixed relay: eerste winnaar Nederland heeft geen zin meer in ’gendervriendelijke’ tijdrit
Vele wenkbrauwen fronsten toen de Internationale Wielren Unie (UCI) in 2019 de ploegentijdrit voor commerciële teams torpedeerde en de mixed relay introduceerde. “Om de laatste stap te zetten naar gendergelijkheid in het wielrennen”, sprak UCI-president David Lappartient. Een mooie gedachte, maar vijf jaar later wordt door Nederland de eerste bom gelegd onder het ’nieuwbakken’ onderdeel.
En daarmee wordt tevens een signaal afgegeven aan het Internationaal Olympisch Comité (IOC), waar gendergelijkheid een steeds prominentere rol krijgt toebedeeld. De sensationele wijze waarop Femke Bol Nederland op de gemengde estafette (4x400 meter) aan olympisch goud in Parijs hielp, staat menig sportliefhebber immers nog op het netvlies. Hoewel de mixed relay in de wielersport al ruim voor de laatste Zomerspelen tijd kreeg om zich te ’bewijzen’, werd de ploegaflossing vooralsnog niet toegevoegd als olympisch wieleronderdeel.
Dat alleen al roept vragen op over de houdbaarheid van deze discipline, en Nederland - één van de traditionele toplanden in de wielersport - geeft nu een duidelijk signaal af. “Het valt in de praktijk niet mee om in een druk seizoen renners en rensters bij elkaar te krijgen om hier op te trainen. En zonder goede voorbereiding is een podiumplek moeilijk haalbaar”, laat mannenbondscoach Koos Moerenhout weten. En dat terwijl Nederland tijdens de primeurs zo voortvarend van start ging. Zowel op de EK als WK in 2019 pakte Oranje goud tijdens de veelbesproken mixed relay. Een jaar later was er WK-zilver.
Ouderwetse ploegentijdrit
Voordien was de relay-plek op het WK-menu ingeruimd voor een ploegentijdrit van de commerciële teams, waar overigens ook kritiek op was. Deels omdat er bij de vrouwen maar weinig ploegen deelnamen en met de mixed relay zou dat worden opgelost. “Tijdens dit nieuwe format zullen de spotlights op zowel de mannen als de vrouwen van de landenteams staan”, was Lappartient destijds optimistisch.
Gedurende de EK in België (11-15 september) en WK in Zwitserland (22-29 september) staat de ploegaflossing opnieuw op het programma. Van elk land starten eerst drie mannen en als de tweede man de finishlijn passeert, vertrekken de drie vrouwen, terwijl de tijd doorloopt. Als de vrouwen klaar zijn, is de totale tijd bepalend voor de eindklassering.
Voor veel toppers is deze discipline vooral een storende factor op weg naar de échte hoofdprijzen op de individuele tijdrit en de wegwedstrijd. De vraag is daarom: wie volgt na Nederland? Want op dit moment lijkt er geen toekomst te zitten in de mixed relay. “Zoals het nu is, druist het ook beetje in tegen de professionele benadering van alle andere topwedstrijden, of dat nu landenwedstrijden zijn of die met commerciële ploegen”, geeft Moerenhout aan.
De keuzeheer heeft daarmee zeker een punt. Afgezien van de EK’s en WK’s is er immers geen enkele andere koers waar dit onderdeel verreden wordt, omdat het simpelweg niet mogelijk is. Mannen- en vrouwenwedstrijden worden bijna altijd onafhankelijk van elkaar georganiseerd. Dus is de gedachte wel mooi, maar in alle andere sporten waar gemixte onderdelen zijn toegevoegd, is dat een heel ander verhaal. Het is daar mogelijk om er een losse wedstrijd van te maken en in atletiek (maar bijvoorbeeld ook het schaatsen) zijn mannen en vrouwen meestal tegelijk van de partij op een evenement.
Ongedragen truien
Tijdens de EK en WK-wielrennen ook, maar de mixed relay heeft weinig waarde. De truien die verdiend worden, kunnen verder niet gedragen worden. Dit terwijl de iconische regenboogtrui (WK) en het EK-tricot op de individuele onderdelen een jaar om de schouders van de trotse winnaars en winnaressen prijken. Mathieu van der Poel hoopt in België het Europese exemplaar te veroveren in de wegrace, omdat hij waarschijnlijk twee weken later de ’regenboog’ op een voor hem té zwaar parcours in het Zwitserse Zürich gaat verliezen.
De uittredend wereldkampioen rijdt momenteel in de Renewi Tour (voorheen Benelux Tour). Van der Poel hoopt deze week de puntjes op de i te zetten voor de EK in België, waar hij de nare smaak van de Olympische Spelen deels probeert weg te spoelen. In Parijs was hij de topfavoriet voor goud, maar moest toezien hoe Remco Evenepoel na zijn tijdritzege ook in de wegrace met de titel aan de haal ging. MvdP moest het doen met slechts een twaalfde plaats. Zodoende verliet hij met ’mixed feelings’ de Franse hoofdstad, een gevoel dat bij Nederland duidelijk is gegroeid over de mixed relay.
Lijkt me ook niet. Teunissen liep laatst in op Hoelgaard, die vervolgens gepaced werd door een motor en won. Wat moet je doen tegen Hoelgaard dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je kunt toch moeilijk die renner de schuld geven. Hoeveel voordeel ie er ook van heeft.
Weer zo'n net niet knap genoege blonde zoals de rest van de Neder-Vlaamse wielrenners ook hebben. Wat is dat toch dat ze allemaal dezelfde vriendin hebben?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:31 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Thibau heeft een nieuw iemand om elke avond zijn prakje te maken en te kuisen. Mocht het bergafwaarts gaan weten we waar de vingers heen moeten wijzen.
Dit lljkt mij alsnog te zwaar voor Mathieu in huidige doen.quote:
Mocht Mathieu per ongeluk winnen zou een zekere RemcoEvenepoelN1Fan wel een gigantisch modderfiguur slaan na een vermoeiend doch enogzins terecht stokpaardje van een jaar. Dus hup!quote:
Van der Poel heeft het persbericht met de mededeling dat zijn seizoen er na Zurich opzit nu al in de concepten staan.quote:Op zondag 1 september 2024 14:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mocht Mathieu per ongeluk winnen zou een zekere RemcoEvenepoelN1Fan wel een gigantisch modderfiguur slaan na een vermoeiend doch enogzins terecht stokpaardje van een jaar. Dus hup!
Mathieu was ijzersterk in maart en april en daarna kon hij er ineens helemaal niks meer van, dus mijn verwachtingen zijn niet bijzonder hoog.quote:Op zondag 1 september 2024 14:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit lljkt mij alsnog te zwaar voor Mathieu in huidige doen.
Wel een ontzettend matig parcours. Zo'n criterium finale bewaren we maar voor het WK of de Ronde van Vlaanderen.
quote:“En nu we bezig zijn: als het klopt dat Wout van Aert wil meedoen aan de tijdrit, dan moet Yves Lampaert thuisblijven. Dan mag je als bondscoach niet twijfelen. Yves sukkelt ook met de naweeën van een val, terwijl Wout in de Vuelta toont dat hij héél goed is. Na het afhaken van Evenepoel, Ganna en Tarling zal er in de tijdrit niemand zijn van zijn kaliber. De grootste uitdaging is dat de tijdrit al drie dagen na het einde van de Vuelta wordt gereden. Dat is kort, maar anderzijds: de andere kanshebbers – Küng, Campenaerts – komen óók uit de Vuelta. Die strijden met gelijke wapens.”
“Ik ben trouwens heel benieuwd hoe Van Aert de wegrit gaat aanpakken. De Belgische selectie is echt een apart verhaal: doordat je twee sprinters hebt met elk hun lead-out of treintje staat Van Aert er als aanvaller eigenlijk alleen voor. Anderzijds heb je ook te weinig volk om de koers de hele dag te controleren. Je lead-outs wil je sparen, dus is Tim Declercq de enige om te werken, maar die is niet bezig aan zijn beste seizoen. Ik ben echt benieuwd hoe dat allemaal gaat uitdraaien. Daarom: laat Van Aert ook de tijdrit rijden. Het is lang geleden dat hij nog een titel heeft gepakt en ik heb het gevoel dat het EK een kans is om de wederopstanding definitief te doen slagen. Als hij goud pakt, is hij volgens mij definitief gelanceerd. Dan kan hij dat goeie gevoel tot over de winter tillen.”
“In de wegrit zal hij gegarandeerd Mathieu van der Poel tegenkomen. Ik weet niet hoe ik hem moet inschatten. Is Mathieu echt geïnteresseerd? Op papier lijkt het EK de laatste koers van dit jaar waar hij een echt doel van kan maken. Hij zal zeker ook zijn best doen in Zürich, maar het WK is te zwaar voor hem. Wout heeft daar meer kans: hij is een betere klimmer en voor het eerst zou hij een keer voordeel kunnen halen uit de aanwezigheid van Remco Evenepoel. Tot nu toe was het altijd omgekeerd. Maar als Evenepoel en Pogacar naar mekaar kijken, zie ik kansen voor Van Aert. Dat zei ik een jaar geleden al.”
Gaat uitstekend staan in een witmarmeren woonwagenquote:Op maandag 2 september 2024 23:01 schreef wimderon het volgende:
Vanaf morgen een gouden fiets, een gouden helm en gouden bandjes op de mouwen voor R. Evenepoel.
quote:Op zondag 1 september 2024 14:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mocht Mathieu per ongeluk winnen zou een zekere RemcoEvenepoelN1Fan wel een gigantisch modderfiguur slaan na een vermoeiend doch enogzins terecht stokpaardje van een jaar. Dus hup!
Ach.quote:De vier etappes van de Renewi Tour die hij wel uitreed, zijn zo de opmaat voor Van der Poel voor het het EK in Belgisch Limburg. Daarna wacht nog de Ronde van Luxemburg en dan het WK in het Zwitserse Zürich als seizoensafsluiter. Na zijn klassieke voorjaar en het blok met de Tour de France plus de Olympische Spelen hoopt Van der Poel in het slot van het seizoen op nóg een derde vormpiek. ,,Het is moeilijk om in die laatste periode van het seizoen die piek nog te hebben. Het zijn nog maar een paar koersen. Ik heb geprobeerd na de Spelen wat rust te nemen. Dan krijg je automatisch een dip en ik hoop dat in dit laatste deel mijn beste vorm terugkeert. Ik heb daarvoor altijd wat wedstrijden nodig.’’
De OS. Dat hij daar niet won houdt niet in dat hij niet in vorm was, natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
'Derde vormpiek'? Waar was die tweede dan
Niet helemaal de carrièrestap die je verwacht van een man wiens achternaam "kleine fluit" betekentquote:Op maandag 2 september 2024 08:37 schreef Koffieplanter het volgende:
https://onlyfans.com/andreapiccolo
Geabonneerd.
De nieuwe Franse hoop.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Paul Seixas het nieuwe wonderkind?
Ben Turner is echt de grootste flop van heel Ineos. Al komt Hayter behoorlijk dicht in de buurt.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:10 schreef wimderon het volgende:
Ineos is in rap tempo mijn favoriete rubriek aan het worden.
Gezien de transfers die ze doen kun je volgend jaar helemaal je lol op.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:10 schreef wimderon het volgende:
Ineos is in rap tempo mijn favoriete rubriek aan het worden.
Die mag steeds als een van de eersten op kop, waarna hij na het falen van de kopmannen weer op kop mag.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben Turner is echt de grootste flop van heel Ineos. Al komt Hayter behoorlijk dicht in de buurt.
Dit horen we al 2-3 jaar, Wout wint nooit meer een koers van belangquote:Op donderdag 5 september 2024 14:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, sneu. En volgende week wordt ie 30. Het zal de komende twee, drie jaar toch moeten gebeuren.
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Jorgen Nordhagen is een fenomeen.
Wat een waardes rijden de tieners tegenwoordig, ongelofelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Jorgen Nordhagen is een fenomeen.
Het is vooral een ernstig gebrek aan benen bij Magnier, die werkelijk iedere slag mist ondanks dat Gouden Remco gigantische gaten dichtreed en nu zelf maar in de eerste groep is gaan zitten.quote:Op zondag 8 september 2024 14:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:rellende_rotscholier ook in Engeland is Soudal bezig aan een disaster class.
Dan moet het peloton nog doorrijdenquote:Op zondag 8 september 2024 14:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
De finish ligt op de finish, maar wel een rondje eerder in Italië
Was dat ook de reden dat ie de grote groep miste?quote:Op zondag 8 september 2024 14:52 schreef Szura het volgende:
MAGNIER Paul (Soudal Quick-Step) abandoned the race due to a crash earlier.
Hoe groot is die kaak inmiddels?quote:Op zondag 8 september 2024 15:22 schreef Mykonos het volgende:
Hirschi gaat de rest van dit seizoen niet meer verliezen. De nieuwe wereldkampioen is bekend.
Reeds opgenomen in de lijst der fenomenen.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Het fenomeen Thomas Silva wint in Alentejo, erg mooi.
Philipsen ook maar die moest 4x aanzetten om uiteindelijk 10 meter te kunnen sprinten. Erg jammer!quote:Op zondag 8 september 2024 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Milan zat opgesloten, die was wel ruim sneller. Maar knappe zege alsnog, had ik niet direct zien aankomen na die valpartij in de Renewi Tour.
Kopman Mike ook nog mooi naar een eigen resultaat gesprint. @:wimderon
Zelfde aankomst als waar Van Aert vorig jaar won nadat Kooij een gat liet in de laatste bocht, alleen net ietsje verder vanuit die bocht. Wellicht allemaal kapot omdat er de hele dag zenuwachtig en hard gekoerst is vanwege de wind.quote:Op zondag 8 september 2024 15:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Prima timing van Kooij. Milan had er nog wel een paar machtige halen
Bijzondere sprint ook in GB. Wat was de ondergrond daar? Het hele peloton sprintte vanuit het zadel.
Schitterende duosprint van Wanty met Thijssen en Page.quote:Op zondag 8 september 2024 16:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Kleijn met een paar lengtes in de GP Fourmies.
Goed werk van Tudor.
Wellicht dat de GP New York een upgrade krijgt? Volgens mij verplicht de UCI om een koers eerst op .2 niveau te organiseren. Zie bijvoorbeeld dat wedstrijdje in Geraardsbergen wat de eerste keer 1.2 was en nu 1.1.quote:Op maandag 9 september 2024 00:07 schreef hhh38 het volgende:
Is er nou buiten Montreal en Quebec geen profkoers meer over in Noord-Amerika? Hoe komt dat nou?
quote:Op zondag 8 september 2024 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Jeetje als zelf het persoonlijke clubhuis zich tegen ze gaat keren ..
[ afbeelding ]
Dacht dat probleem toen met Tour of California was dat je daar perse ook vrouwenkoers moest organiseren als je mannenkoers organiseert. Weet niet of dat voor heel Amerika geldt, maar het is wel karig inderdaad daar.quote:Op maandag 9 september 2024 00:07 schreef hhh38 het volgende:
Is er nou buiten Montreal en Quebec geen profkoers meer over in Noord-Amerika? Hoe komt dat nou?
Als er geen races zijn, wordt het ook steeds meer moeite om de oversteek te maken als teams en renners voor die paar koersen die er wel nog zijn - kosten, jetlag, etcetera.quote:Op maandag 9 september 2024 00:07 schreef hhh38 het volgende:
Ja, vroeger had je naast de veelbesproken Tour of California in mei ook nog de Tour of Utah en de Pro/Colorado Classic in augustus. En in Canada begin september de Tour of Alberta. Dan had je een Noord-Amerikaans blok om naartoe te gaan. Nu zijn er alleen nog Quebec en Montreal. De Maryland Classic heeft het ook maar 2 jaar volgehouden lijkt het.quote:Op maandag 9 september 2024 09:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als er geen races zijn, wordt het ook steeds meer moeite om de oversteek te maken als teams en renners voor die paar koersen die er wel nog zijn - kosten, jetlag, etcetera.
Gezien de oneindige uitbreiding en opwaardering van koersen in de Vlaamse Ardennen - waaronder de GP Geraardsbergen - lijkt de UCI het wel prima te vinden om de kalender juist steeds verder te centreren.
quote:Op maandag 9 september 2024 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Ze maken je bondscoach van het veldrijden omdat je toevallig lang in het wereldje hebt gezeten als beste vriend van Sven Nys. Ze maken je daarna bondscoach van de wegploeg want je was toch al in dienst en zo kan de bond mooi geld besparen. Je wint per ongeluk ondanks je eigen inbreng enkele koersen omdat je over Evenepoel beschikt en voila, er staat zowaar een grote ploeg voor je op de stoep. Kan een mens nog verder omhoog vallen?
Jeetje wat een fantastische bondscoach hebben ze daar zeg. Een team rond Evenepoel bouwen, briljant!quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
De Belgen in Zurich.
Wel zonder een ploeggenoot te selecteren trouwens.. van Wilder of Vansevenant had best gekund. En van Eetvelt nog niet voldoende hersteld dan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Jeetje wat een fantastische bondscoach hebben ze daar zeg. Een team rond Evenepoel bouwen, briljant!
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel zonder een ploeggenoot te selecteren trouwens.. van Wilder of Vansevenant had best gekund. En van Eetvelt nog niet voldoende hersteld dan?
Nee, waarschijnlijk niet.. wel benieuwd hoe vroeg hij en Pogi er aan durven beginnen. En of ze elkaar dan kunnen lossenquote:
Pogacar schijnt momenteel nog harder te rijden dan normaal. Die gaat de volledige koers solo afwerken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet.. wel benieuwd hoe vroeg hij en Pogi er aan durven beginnen. En of ze elkaar dan kunnen lossen
Komt die info van vriend Mou?quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pogacar schijnt momenteel nog harder te rijden dan normaal. Die gaat de volledige koers solo afwerken.
quote:
Ideale opvolger van Loes Gunnewijk.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Jeetje wat een fantastische bondscoach hebben ze daar zeg. Een team rond Evenepoel bouwen, briljant!
quote:Op woensdag 11 september 2024 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Blummenfelt gaat toch niet wielrennen. De strijd om de gele trui van 2028 ligt weer volledig open.
Sprankelende persoonlijkheid Thymen Arensman. Graag het vriendelijke verzoek aan WLR om te vergeten dat hij over de Nederlandse nationaliteit beschikt.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:02 schreef Koffieplanter het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)op-zoek-naar-plezier
Arensman is nog net niet suïcidaal.
Waarom zijn al onze toprenners altijd óf totale brokkenpiloten, óf mentaal heel kwetsbaar?quote:Op donderdag 12 september 2024 08:02 schreef Koffieplanter het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)op-zoek-naar-plezier
Arensman is nog net niet suïcidaal.
Thymen Arensman bestaat niet.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sprankelende persoonlijkheid Thymen Arensman. Graag het vriendelijke verzoek aan WLR om te vergeten dat hij over de Nederlandse nationaliteit beschikt.
De combinatie bestaat ook!quote:Op donderdag 12 september 2024 10:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Waarom zijn al onze toprenners altijd óf totale brokkenpiloten, óf mentaal heel kwetsbaar?
Ik deed als kind vaak mee aan clubschaaktoernooien bij de jeugd, waarbij ik de schone taak op me nam om op het vierde bord te zitten (waar de minst sterke spelers zitten) en alle kneusjes af te slachten. Omdat wij als een van de weinige clubs 4 aardige spelers op de been konden brengen kwamen we een behoorlijk eind met deze strategie. Zelf had ik het hoogste winstpercentage van iedereen, maar omdat ik ook de zwakste tegenstanders had was dat behoorlijk geflatteerd.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:43 schreef Pistolero het volgende:
Hij verslaat hier toch maar mooi toppers als Mulhberger, Foldager, Sbaragli en Huens!
Lekker statpadden met onze vrienden van UAE.
Kan je om heen werken door op papier voor development te rijden, maar in de praktijk niet? Mis je alleen WT koersen.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Valt iets voor te zeggen.
Zou me verwonderen, is normaal gezien niet zwaar genoeg. Pogiboy zal in Montréal wel een showtje opvoeren.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:02 schreef VoMy het volgende:
Start is geweest in Kwebek. Kan Wilco hier top-10 rijden nu het koersverloop met Pogacar misschien wat opener gaat zijn dan vorig jaar?
Ze zouden nu toch wel moeten weten dat VDB heel erg sterk is in dit soort koersen?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog steeds een mooie voorsprong.
Toch knap met twee om zo door te brommerenquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog steeds een mooie voorsprong.
Gelders was daarnet ook al Lampertiquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:28 schreef Faraday01 het volgende:
Wellens en Pogi niet uit elkaar kunnen houden
Jan is echt dramatisch vanavond. Eerder zag hij ook al Arndt aan voor de Mohoor.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:28 schreef Faraday01 het volgende:
Wellens en Pogi niet uit elkaar kunnen houden
Aardige poging tot zover. Sprint gaat ie niet winnen uiteraardquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:35 schreef The_Undertone het volgende:
Dit lijkt een kansloze missie van Matteo
Peloton zat hem net op de nek, maar nu neemt hij afstand inderdaad.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aardige poging tot zover. Sprint gaat ie niet winnen uiteraard
Enige wat hij hier kan proberen inderdaadquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aardige poging tot zover. Sprint gaat ie niet winnen uiteraard
Hij kan wellicht nog mee als ze aansluiten heuvelopquote:
Die knul wordt trouwens ook echt compleet uitgewrongen, bizar hoeveel wedstrijden hij rijdt.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:41 schreef The_Undertone het volgende:
De Lie weer tactisch rampzalig
En ook beetje opgeblazen in het wiel van Pogiquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
En De Lie laat zich weer netjes insluiten, wat een sukkel.
Jenno is een fenomeenquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ontzettend matige positionering van Bini. Kwam nog dichtbij.
Tevens is het tijd voor een inval bij de Lotto.
Hoe dan, hij sprintte ook nog achteruitquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tsja, De Lie had dit in de sprint gewonnen denk ik
Tuurlijk, waarom blaast hij zich op achter Van Gils? En waarom rijdt Van Gils zich dan niet binnestebuiten zodat er niemand nog terugkomt?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tsja, De Lie had dit in de sprint gewonnen denk ik
Omdat Pispot een enorme klootzak is.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:48 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom blaast hij zich op achter Van Gils? En waarom rijdt Van Gils zich dan niet binnestebuiten zodat er niemand nog terugkomt?
Grappenmaker Molard.quote:
De Lie is ook niet de fijnste ploeggenoot.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Omdat Pispot een enorme klootzak is.
Druistige jongen hequote:Op vrijdag 13 september 2024 21:48 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom blaast hij zich op achter Van Gils? En waarom rijdt Van Gils zich dan niet binnestebuiten zodat er niemand nog terugkomt?
Je moet het op zn minst doen. Je kan niet gewoon daar afwachten. Je zit in een zetel, De Lie wint normaal gesproken de sprint van Tadej.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van Gils en die andere Lotto kop over kop hadden het peloton ook niet afgehouden, denk ik. Met z'n vieren vol ronddraaiend misschien, maar daar was het de situatie niet naar.
Mollema zesde, niet slecht hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |