abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215554468
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 21:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Uitgebreide schriftelijke verklaring van Michael Gold.

Geen klokkenluider zo te lezen. -O-

Hij richt zich vooral op het doorbreken van stigma rond UAP, het verbeteren van gegevensverzameling en -analyse, en het belang van samenwerking en transparantie.
[..]
[ x ]

Goede boodschap natuurlijk, maar daarvoor hoeft hij niet te getuigen in een hearing wat mij betreft.
En hier de statement van Gallaudet:

https://www.congress.gov/(...)avyRetT-20241113.pdf
I want to believe...
pi_215554601
In eerste instantie, was ik wat underwhelmed...
Maar, onder ede, verklaren dat AARO desinformatie verspreid, is een goede start.
I want to believe...
pi_215555076
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 21:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Uitgebreide schriftelijke verklaring van Michael Gold.

Geen klokkenluider zo te lezen. -O-

Hij richt zich vooral op het doorbreken van stigma rond UAP, het verbeteren van gegevensverzameling en -analyse, en het belang van samenwerking en transparantie.
[..]
[ x ]

Goede boodschap natuurlijk, maar daarvoor hoeft hij niet te getuigen in een hearing wat mij betreft.
Valt tegen. Wel heel benieuwd naar Gallaudet. Ik had graag anderen willen zien.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 12 november 2024 @ 00:21:35 #254
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215555176
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 22:39 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
En hier de statement van Gallaudet:

https://www.congress.gov/(...)avyRetT-20241113.pdf
Hij heeft het over satellietbeelden van UAP die nog niet aan het congres zijn getoond.

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 12 november 2024 @ 09:39:38 #255
307622 Perox
(niet de echte)
pi_215556258
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 22:52 schreef NoFoksGiven het volgende:
In eerste instantie, was ik wat underwhelmed...
Maar, onder ede, verklaren dat AARO desinformatie verspreid, is een goede start.
Ja dat viel mij ook op, hier mag tijdens de hearing wel even op worden doorgevraagd:

quote:
...
I say this as a first-hand witness to such disinformation. During a meeting with the then
acting AARO director and his senior staff earlier this year, I was the object of an hours-long
influence operation which attempted to convince me of the validity of the severely flawed
historical records report, question well known UAP reports such as the U.S.S. Nimitz “tic tac”
encounter, and disparage several former government authorities who have published and
spoken publicly about their knowledge of U.S. government UAP programs. If AARO is attempting
to repeat the illegal and unethical DoD disinformation efforts involving UAP in the past,
Congress should be gravely concerned.
...
  dinsdag 12 november 2024 @ 21:36:16 #256
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215562773
Greenewald heef alle 4 verklaringen hier neergezet.

twitter

Heb ze door ChatGPT laten samenvatten en daarna de kern eruit laten halen per persoon:

quote:
Hier is een korte samenvatting van de kernpunten van de vier verklaringen:

Michael Gold: Gold benadrukt de noodzaak om het stigma rondom UAP's te doorbreken om wetenschappelijke vooruitgang mogelijk te maken. Hij roept NASA op tot een leidende rol in het verzamelen en openbaar maken van UAP-gegevens, en pleit voor internationale samenwerking. Daarnaast stelt hij voor dat NASA en de FAA een systeem ontwikkelen om meldingen van civiele piloten over UAP's te registreren en te analyseren.

Tim Gallaudet: Gallaudet beschrijft een verontrustende cultuur van over-classificatie en geheimhouding rondom UAP's. Hij wijst op risico's voor zowel militaire als civiele luchtvaartveiligheid en roept op tot meer transparantie. Hij ondersteunt wetgeving die een onafhankelijke beoordeling van UAP-informatie mogelijk maakt en pleit voor een "whole-of-government"-aanpak om UAP-onderzoek en -beleid te coördineren.

Luis Elizondo: Elizondo stelt dat de VS en mogelijk andere landen geavanceerde UAP-technologie bezitten, maar dat deze technologieën buiten de publieke en overheidscontrole worden gehouden. Hij roept op tot een nationaal UAP-strategieplan, bescherming voor klokkenluiders en meer transparantie om het vertrouwen in de overheid te herstellen. Hij waarschuwt voor een cultuur van intimidatie en geheimhouding die de waarheid over UAP's onderdrukt.

Michael Shellenberger: Shellenberger stelt dat het Amerikaanse ministerie van Defensie en inlichtingendiensten mogelijk informatie over UAP’s achterhouden voor het Congres, wat volgens hem een schending is van de grondwettelijke plicht tot transparantie. Hij pleit voor versterkte klokkenluidersbescherming, meer toezicht door het Congres en de UAP Disclosure Act om volledige transparantie af te dwingen. Hij benadrukt dat openheid over UAP's essentieel is voor democratie en nationale veiligheid.

Elk van de vier benadrukt de noodzaak van transparantie, maar vanuit hun eigen ervaring en perspectief.
Deze hearing gaat dus niet over nieuwe first-hand bombshell getuigenissen, maar om het congress ervan te doordringen dat er overclassificatie is en informatie wordt achter gehouden.

Alleen Elizondo doet echt de claim dat de US overheid UAP in het bezit heeft.
  dinsdag 12 november 2024 @ 22:03:13 #257
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215563069
Statement van Mellon, hij zou eigenlijk ook getuigen maar kan niet.

twitter

Gaat ook over transparantie rond UAP data. Hij verwijst specifiek naar satellietbeelden van een snel bewegende UAP die hij enkele jaren geleden heeft bekeken. Deze beelden zouden beschikbaar moeten zijn voor het Congres, maar AARO kon het rapport niet vinden...
pi_215564741
Wie is Matt Ford?

twitter

Zou wel leuk zijn als Kirkpatrick de deksel op zijn neus krijgt.
  woensdag 13 november 2024 @ 10:44:11 #259
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215565630
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 08:40 schreef alpeko het volgende:
Wie is Matt Ford?

[ x ]

Zou wel leuk zijn als Kirkpatrick de deksel op zijn neus krijgt.
Grote woorden.

Ik kijk af en toe een deel van zijn show. Hij lijkt wat verschoven van reporter naar insider maar ik hou niet zo van zijn stijl.

Dit ook weer. Grote verwachtingen scheppen, zal niet zoveel van terecht komen.
  woensdag 13 november 2024 @ 16:00:33 #260
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215569227
Er is vandaag een disclosure hoorde ik?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_215569434
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2024 16:00 schreef Parafernalia het volgende:
Er is vandaag een disclosure hoorde ik?
Een openbare hoorzitting. Disclosure duurt altijd nog een paar jaar. Ook over een paar jaar.
pi_215569735
quote:
16s.gif Op woensdag 13 november 2024 16:19 schreef alpeko het volgende:

[..]
Een openbare hoorzitting. Disclosure duurt altijd nog een paar jaar. Ook over een paar jaar.
Ik hoor het ook al ruim 20 jaar sinds ik het volg :')

Maar goed, het wordt al iets serieuzer genomen dan voorheen.
  woensdag 13 november 2024 @ 17:18:16 #264
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215570300
quote:
Wilde net gaan vragen of iemand een linkje heeft.
Wat een service!
pi_215570338
Edit: Was hetzelfde
pi_215570556
We zijn live
pi_215570815
Die Nancy Mace is wel een lekker wijf zeg. Die Alexandria Cortez ook (dit zit hier nu niet).

En hoe heet die andere vrouw van de vorige hearing? Ook zo knap. :P
pi_215570851
Ik denk eigenlijk dat het onderwerp zo gecompartimentaliseerd is dat zelfs in hele hoge regionen het ook niet allemaal bekend is.

En daar is Lue. :)
pi_215571256
Veel high res beelden aldus Schellenberger, maar allemaal niet voor het publiek. :')

Wel echt bizar dat dit onder ede allemaal verteld wordt. Zou het dan toch...
pi_215571490
Is Immaculate Constellation al publiek? Het ligt daar gewoon op dit moment. :o
pi_215572095
Interessante hearing! We komen steeds dichterbij..
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_215572157
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 19:05 schreef Discombobulate het volgende:
Is Immaculate Constellation al publiek? Het ligt daar gewoon op dit moment. :o
Mace was (onduidelijk door wie) verzocht de term niet te gebruiken maar ze deed het doelbewust toch. Begreep ik nou goed dat er wel records van dat programma zijn en dat er dan dus is gelogen?
  woensdag 13 november 2024 @ 20:01:36 #273
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215572355
Ik moest voorrang geven aan het Sinterklaasjournaal hier thuis..

Even bijlezen. Het is afgelopen nu toch?
pi_215572399
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 19:49 schreef alpeko het volgende:

[..]
Mace was (onduidelijk door wie) verzocht de term niet te gebruiken maar ze deed het doelbewust toch. Begreep ik nou goed dat er wel records van dat programma zijn en dat er dan dus is gelogen?
Het is opgenomen in het congres record. En er lagen 12 pagina's voor de mensen. Maar wij kennen toch alleen puur de titel? Niets is toch nog online?
pi_215572423
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 20:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik moest voorrang geven aan het Sinterklaasjournaal hier thuis..

Even bijlezen. Het is afgelopen nu toch?
Ik ben gestopt, moet nog een stukje, eerst wat andere dingen. Ik moet alles nog eens goed doornnemen komende dagen, maar van wat ik gehoord heb was het echt wel interessant.
  woensdag 13 november 2024 @ 20:07:04 #276
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215572452
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 20:04 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het is opgenomen in het congres record. En er lagen 12 pagina's voor de mensen. Maar wij kennen toch alleen puur de titel? Niets is toch nog online?
twitter

SPOILER: Samenvatting van het document
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 22% gewijzigd door Brave_Sir_Robin op 13-11-2024 20:34:24 ]
  woensdag 13 november 2024 @ 20:23:10 #277
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215572760
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 18:43 schreef Discombobulate het volgende:
Veel high res beelden aldus Schellenberger, maar allemaal niet voor het publiek. :')

Wel echt bizar dat dit onder ede allemaal verteld wordt. Zou het dan toch...
Inderdaad. Iedere debunker kan wel doen alsof dit niets voorsteld, maar ik vind dit toch wel weer een moment hoor.

pi_215573171
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 20:23 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Inderdaad. Iedere debunker kan wel doen alsof dit niets voorsteld, maar ik vind dit toch wel weer een moment hoor.

[ link | afbeelding ]
En Elizondo nogmaals over de crash retrieval black box programs. Onder ede nota bene.

Ik kan er nog steeds niet helemaal bij met m'n hoofd, voel nog steeds veel scepticisme, maar dit is echt wel weer een stap in de richting. De bal ligt bij het congres, alleen zij kunnen denk ik echt iets saillants betekenen in de toekomst. Of we moeten nog leaks krijgen. In ieder geval, zonder deze hearings zouden we steeds op dezelfde plek blijven en zou er niks veranderen. En dan hebben we over 25 jaar nog steeds dezelfde discussie.
pi_215573184
Morgen maar even een samenvatting lezen op Reddit. Nu niet echt tijd om alles door te spitten.
  woensdag 13 november 2024 @ 20:58:25 #280
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215573316
Wat interessante tweets:

twitter

twitter

twitter
  woensdag 13 november 2024 @ 20:58:46 #281
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215573321
En opvallend, na het congress binnenkort ook een hearing voor de Senaat
twitter
pi_215573701
Als eerste reactie op wat ik vanavond gezien heb, vooral bevestiging van wat de volgers van het topic op hoofdlijnen gehoord en gelezen hebben. Geen echte disclosure, zoals we waarschijnlijk ook niet verwachtten, maar vastlegging van opmerkingen, statements, aanknopingspunten voor vervolg.
Een aantal van de statements (ONDER EDE) geven aan dat er serieus wat speelt. De diverse vragen stellers waren scherp, vroegen bewust door om ook vast te stellen waar de grens ligt, wat er classified/onder NDA valt, refereerden zelf ook gehouden classified meetings, kregen antwoord zonder het exacte antwoord te krijgen (compliment voor Moskowitz en zijn Fight Club comment).
Het rapport ten grondslag voor Schellenberger z'n artikel is ingediend en vrijgegeven.
AARO krijgt er van langs, bevestiging vanuit Gallaudet (die mij wat zenuwachtig overkwam)en Elizondo, input van Shellenberger.
Ik had meer kritische vragen aan Gold verwacht, zeker toen het over private contractors ging....hij had op z'n minst wat kritisch bevraagd kunnen worden over zijn Bigalow aerospace tijd.

Complimenten voor Mace, vasthoudend, grappig, doelgericht.

Come at me, bro!
I want to believe...
  donderdag 14 november 2024 @ 17:08:02 #283
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215579505
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 21:24 schreef NoFoksGiven het volgende:
AARO krijgt ervan langs
Volgende week (19 nov) alweer een hearing. Eerst closed session daarna open.

Specifiek over AARO.

twitter
pi_215579976
Het was interessant gisteren. Maar niet spectaculair. Het enige artikel dat ik vond in de Nederlandse media vandaag was dit.
Jullie nog iets anders gevonden? Ik had dit keer meer nieuws hierover in de Nederlandse media verwacht.
Misschien na de 19e?
pi_215580258
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 18:26 schreef NatteLont het volgende:
Het was interessant gisteren. Maar niet spectaculair. Het enige artikel dat ik vond in de Nederlandse media vandaag was dit.
Jullie nog iets anders gevonden? Ik had dit keer meer nieuws hierover in de Nederlandse media verwacht.
Misschien na de 19e?
Dat de NOS er aandacht aan besteed is toch ook wel wat. Even compleet hier neerzetten anders lezen mensen eroverheen:

quote:

NOS Nieuws. gisteren, 22:24

Nieuwe hoorzitting in Amerikaans Congres over ufo's

Het Amerikaanse Congres heeft een hoorzitting gehouden over ufo's. Het doel van de zitting was om de geheimzinnigheid rond dit onderwerp weg te nemen, zo verklaarde de Republikeinse commissievoorzitter Nancy Mace. Toch bleven veel vragen onbeantwoord.

In de zitting werd niet de term ufo gebruikt, maar UAP's: unidentified anomalous phenomena (ongeďdentificeerde afwijkende verschijnselen). Deze term omvat waarnemingen van objecten in de lucht, op zee of in de ruimte waarvan de herkomst of aard onbekend is.

Vier getuigen werden in de zitting opgeroepen om vragen te beantwoorden, onder wie een gepensioneerde marinier. Hij vertelde over zijn eerste ufowaarneming tijdens een oefening, enkele jaren geleden.

Tim Gallaudet verklaarde dat hij na het incident een e-mail ontving met een video van de waarneming. In de begeleidende tekst werd gesproken over een object met vliegkenmerken die "nog nooit eerder in ons arsenaal waren gezien". Gallaudet voegde toe dat de e-mail de volgende dag zonder uitleg uit zijn inbox verdween, evenals uit de inboxen van andere ontvangers.

'UAP's bestaan echt'
Een andere spreker was Luis Elizondo, voormalig medewerker van het ministerie van Defensie. Zelf zegt hij dat hij tijdens zijn werk destijds gevoelige informatie tot zijn beschikking had. "Laat ik duidelijk zijn, UAP's bestaan echt", zei hij aan het begin van zijn betoog.

Hij verklaarde dat geavanceerde technologieën, niet afkomstig van de Amerikaanse of andere overheden, wereldwijd gevoelige militaire installaties observeren. Volgens Elizondo beschikken de VS en andere landen ook over geavanceerde UAP-technologie, die niet te vergelijken is met enige huidige technologie.

Een voormalig NASA-medewerker deed een oproep aan NASA om een grotere rol te spelen in het UAP-debat, en stelde voor dat NASA symposia organiseert over dit fenomeen.

Een opvallend moment was de beschrijving van een video door journalist Michael Shellenberger. Hij ontving een video van een klokkenluider via een beveiligd netwerk van het ministerie van Defensie. Het was een video van ongeveer dertien minuten in hoge kwaliteit en kleur, waarop een witte bolvormige UAP te zien zou zijn die uit de oceaan opduikt, zo'n 32 kilometer voor de kust van Koeweit.

"De beelden, vanuit een helikopter gefilmd, tonen hoe halverwege de video een tweede bol verschijnt, die kort in beeld komt en snel weer verdwijnt."

Reeks hoorzittingen
De hoorzitting was de tweede in een reeks. Tijdens de eerste zitting in 2022 concludeerde het Congres dat er binnen de Amerikaanse overheid een doofpotaffaire rond ufo's bestaat. Tegelijk zei een Pentagon-topman in die hoorzitting ook dat er voor de meeste waarnemingen door grondige analyse uiteindelijk wel een verklaring te vinden is. Voor een klein aantal voorvallen geldt dat niet, zei hij.

Het onderwerp houdt de Amerikaanse politiek al langer bezig. Zo was er eerder ook een hoorzitting in het Pentagon, en in 2023 stelde de Amerikaanse ruimteorganisatie NASA een speciale directeur aan voor UAP's. In 2021 publiceerde het Pentagon een rapport over onverklaarbare vliegende objecten.

De volledige hoorzitting van vanmiddag staat op YouTube:
Bekijk deze YouTube-video
pi_215580427
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 19:04 schreef RJ125 het volgende:

[..]
Dat de NOS er aandacht aan besteed is toch ook wel wat. Even compleet hier neerzetten anders lezen mensen eroverheen:
[..]

Ben wel echt heel benieuwd naar die video die Schellenberger gezien heeft.
pi_215581335
quote:

[..]
[..]
Beetje aan het zoeken. Hier de Telegraaf. Achter een betaalmuurtje helaas. Ik zou persoonlijk graag zien dat Nederland een beetje opveert van dit hele gebeuren. Ik wil wel eens een keer gaan meemaken dat mensen die niets met deze materie hebben en-masse om me heen hierover beginnen te praten.
  donderdag 14 november 2024 @ 20:35:53 #288
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215581413
Niks nieuws?
  donderdag 14 november 2024 @ 20:40:45 #289
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215581531
quote:

[..]
[..]

UAP's bestaan echt, aldus Elizondo. oO<
pi_215581873
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 20:32 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Beetje aan het zoeken. Hier de Telegraaf. Achter een betaalmuurtje helaas. Ik zou persoonlijk graag zien dat Nederland een beetje opveert van dit hele gebeuren. Ik wil wel eens een keer gaan meemaken dat mensen die niets met deze materie hebben en-masse om me heen hierover beginnen te praten.
Wanneer Amerika nog steeds te nuchter is voor dit onderwerp dan is Nederland dat al helemaal. Ik begin niet eens gesprekken met vrienden over dit onderwerp, kansloos namelijk. Wel fijn dat de NOS überhaupt hier iets over heeft bericht. Maar zolang een Musk of Trump hier niets baanbrekends over meldt zal het niet bij het grote publiek opgepakt worden vrees ik.
  donderdag 14 november 2024 @ 21:24:55 #291
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215582247
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 20:59 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Wanneer Amerika nog steeds te nuchter is voor dit onderwerp dan is Nederland dat al helemaal. Ik begin niet eens gesprekken met vrienden over dit onderwerp, kansloos namelijk. Wel fijn dat de NOS überhaupt hier iets over heeft bericht. Maar zolang een Musk of Trump hier niets baanbrekends over meldt zal het niet bij het grote publiek opgepakt worden vrees ik.
Trump zet nu wel mensen op hoge posities die het UAP onderwerp niet schuwen. Hij zal het niet met die reden doen, maar het kan wel helpen.

Zoals John Ratcliffe als nieuwe CIA directeur.

quote:
"[..] but objects that demonstrate technologies that seem to defy the laws of physics and capabilities that we don't have as the world's superpower."
twitter
pi_215582251
quote:

[..]
Maar zolang een Musk of Trump hier niets baanbrekends over meldt zal het niet bij het grote publiek opgepakt worden vrees ik.
Omdat we kuddedieren zijn.
pi_215582403
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 19:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ben wel echt heel benieuwd naar die video die Schellenberger gezien heeft.
Als die niet officieel vrijgegeven wordt hoop ik dat de video toch gelekt wordt door de betreffende klokkenluider.
pi_215582409
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 20:32 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Daarvoor zit het (nog) teveel in een doofpot, maar het onderwerp wordt wel al serieuzer genomen als ik het NOS en Telegraaf artikel lees. Het Telegraaf artikel is wel wat uitgebreider en interessanter. Ik kan het hele artikel hier in een spoiler plaatsen, maar denk dat dat niet mag.
pi_215582816
quote:

[..]
Wanneer Amerika nog steeds te nuchter is voor dit onderwerp dan is Nederland dat al helemaal.
Nederland is al heel lang niet nuchter meer voor eender welk onderwerp ze voor hun kiezen krijgen via de media om over te bakkeleien. Tijden zijn veranderd. Gooi het maar groot in de mixer en heeft iedereen ineens een UAP vlaggetje als avatar op FOK.

Volgende week weer een UAP hearing? Dat moet wel meer serieuze artikelen gaan opleveren.
Ik denk, na het zien van deze laatste hearing dat er nu wel wat wind gaat waaien .

Bedenk ook dat er teruggegrepen gaat worden op allerlei genegeerde UAP documentaires, honderden artikelen en podcasts van de afgelopen jaren die het gros gemist heeft en waarover is gelachen en gefronst, maar die dan met andere ogen worden herzien en besproken. (Vrij vertaald van Steve Bassett die dat eens opperde)
Genoeg gesprekstof voor meer journalisten die het 'nu pas' oppakken.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_215584150
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 17:08 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Volgende week (19 nov) alweer een hearing. Eerst closed session daarna open.

Specifiek over AARO.

[ x ]
En toevallig is het laatste AARO rapport ook verschenen, net na de hearing en net voor volgende hearing waar zij het onderwerp zijn...Ik heb het laatste ODNI rapport helaas nog niet gelezen, dus kan er nog niets over zeggen.
I want to believe...
  zaterdag 16 november 2024 @ 13:40:14 #297
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215598777
Titel voor het volgende topic right here:

'Pentagon: UFO's zijn niet van buitenlandse mogendheden'

twitter

En een opmerkelijke uitspraak van de nieuwe AARO directeur:

quote:
“There are interesting cases that I — with my physics and engineering background and time in the [intelligence community] — I do not understand and I don’t know anybody else who understands,”
twitter
pi_215599122
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 13:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Titel voor het volgende topic right here:

'Pentagon: UFO's zijn niet van buitenlandse mogendheden'
Zeer weinig in de Europese en Nederlandse media dus.
Ok, ze hebben nog geen neergestorte UFO de zaal ingereden om er naar te kijken. Daar zal een reden voor zijn.
Maar bizar eigenlijk dat we gemiddeld op alleen al zo'n stelling - "UFO's zijn niet van buitenlandse mogendheden" zo luchtig reageren of eigenlijk helemaal niet.

Ik ben verbaasd na alles wat er in de officieel ingezworen hearings is geclaimd als de waarheid

[ Bericht 2% gewijzigd door NatteLont op 16-11-2024 14:20:21 ]
pi_215599438
[youtube]https://www.youtube.com/live/eijxJyZyOuo?si=70pAWsfSIvokjy7l[/youtube]

Gewoon even een tip tussendoor. De kwalitatieve Disclosure videocasts van Nightshift waar je echt even rond moet neuzen.
Dan heb je ook nog die van Richard Dolan, The Good Trouble Show, Need to know, en
Post Disclosure World, Newsnation, etc Waar kijken/luisteren jullie naar?

edit: geen idee waarom in godsnaam de link hierboven geen video toont
  zaterdag 16 november 2024 @ 16:55:14 #300
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215600394
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:11 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Zeer weinig in de Europese en Nederlandse media dus.

NOS wel weer met een stukje.

Pentagon: honderden nieuwe meldingen van gespotte ufo's - https://nos.nl/l/2544730

Zelfde quote als hierboven, maar dan in Nederlands.

quote:
Bij 21 gevallen is aanvullende data en analyse vereist. Kosloski noemde sommige hiervan "interessante gevallen die ik met mijn achtergrond in natuurkunde en techniek en mijn met ervaring bij de inlichtingendiensten niet begrijp". Hij zei ook niemand anders te kennen die ze begrijpt.
twitter

De reacties onder de tweet geven wel aan dat de meesten alleen maar reageren op de headline en geen idee hebben van de historie hierachter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')