abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215554468
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 21:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Uitgebreide schriftelijke verklaring van Michael Gold.

Geen klokkenluider zo te lezen. -O-

Hij richt zich vooral op het doorbreken van stigma rond UAP, het verbeteren van gegevensverzameling en -analyse, en het belang van samenwerking en transparantie.
[..]
[ x ]

Goede boodschap natuurlijk, maar daarvoor hoeft hij niet te getuigen in een hearing wat mij betreft.
En hier de statement van Gallaudet:

https://www.congress.gov/(...)avyRetT-20241113.pdf
I want to believe...
pi_215554601
In eerste instantie, was ik wat underwhelmed...
Maar, onder ede, verklaren dat AARO desinformatie verspreid, is een goede start.
I want to believe...
pi_215555076
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 21:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Uitgebreide schriftelijke verklaring van Michael Gold.

Geen klokkenluider zo te lezen. -O-

Hij richt zich vooral op het doorbreken van stigma rond UAP, het verbeteren van gegevensverzameling en -analyse, en het belang van samenwerking en transparantie.
[..]
[ x ]

Goede boodschap natuurlijk, maar daarvoor hoeft hij niet te getuigen in een hearing wat mij betreft.
Valt tegen. Wel heel benieuwd naar Gallaudet. Ik had graag anderen willen zien.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 12 november 2024 @ 00:21:35 #254
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215555176
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 22:39 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
En hier de statement van Gallaudet:

https://www.congress.gov/(...)avyRetT-20241113.pdf
Hij heeft het over satellietbeelden van UAP die nog niet aan het congres zijn getoond.

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 12 november 2024 @ 09:39:38 #255
307622 Perox
(niet de echte)
pi_215556258
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 22:52 schreef NoFoksGiven het volgende:
In eerste instantie, was ik wat underwhelmed...
Maar, onder ede, verklaren dat AARO desinformatie verspreid, is een goede start.
Ja dat viel mij ook op, hier mag tijdens de hearing wel even op worden doorgevraagd:

quote:
...
I say this as a first-hand witness to such disinformation. During a meeting with the then
acting AARO director and his senior staff earlier this year, I was the object of an hours-long
influence operation which attempted to convince me of the validity of the severely flawed
historical records report, question well known UAP reports such as the U.S.S. Nimitz “tic tac”
encounter, and disparage several former government authorities who have published and
spoken publicly about their knowledge of U.S. government UAP programs. If AARO is attempting
to repeat the illegal and unethical DoD disinformation efforts involving UAP in the past,
Congress should be gravely concerned.
...
  dinsdag 12 november 2024 @ 21:36:16 #256
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215562773
Greenewald heef alle 4 verklaringen hier neergezet.

twitter

Heb ze door ChatGPT laten samenvatten en daarna de kern eruit laten halen per persoon:

quote:
Hier is een korte samenvatting van de kernpunten van de vier verklaringen:

Michael Gold: Gold benadrukt de noodzaak om het stigma rondom UAP's te doorbreken om wetenschappelijke vooruitgang mogelijk te maken. Hij roept NASA op tot een leidende rol in het verzamelen en openbaar maken van UAP-gegevens, en pleit voor internationale samenwerking. Daarnaast stelt hij voor dat NASA en de FAA een systeem ontwikkelen om meldingen van civiele piloten over UAP's te registreren en te analyseren.

Tim Gallaudet: Gallaudet beschrijft een verontrustende cultuur van over-classificatie en geheimhouding rondom UAP's. Hij wijst op risico's voor zowel militaire als civiele luchtvaartveiligheid en roept op tot meer transparantie. Hij ondersteunt wetgeving die een onafhankelijke beoordeling van UAP-informatie mogelijk maakt en pleit voor een "whole-of-government"-aanpak om UAP-onderzoek en -beleid te coördineren.

Luis Elizondo: Elizondo stelt dat de VS en mogelijk andere landen geavanceerde UAP-technologie bezitten, maar dat deze technologieën buiten de publieke en overheidscontrole worden gehouden. Hij roept op tot een nationaal UAP-strategieplan, bescherming voor klokkenluiders en meer transparantie om het vertrouwen in de overheid te herstellen. Hij waarschuwt voor een cultuur van intimidatie en geheimhouding die de waarheid over UAP's onderdrukt.

Michael Shellenberger: Shellenberger stelt dat het Amerikaanse ministerie van Defensie en inlichtingendiensten mogelijk informatie over UAP’s achterhouden voor het Congres, wat volgens hem een schending is van de grondwettelijke plicht tot transparantie. Hij pleit voor versterkte klokkenluidersbescherming, meer toezicht door het Congres en de UAP Disclosure Act om volledige transparantie af te dwingen. Hij benadrukt dat openheid over UAP's essentieel is voor democratie en nationale veiligheid.

Elk van de vier benadrukt de noodzaak van transparantie, maar vanuit hun eigen ervaring en perspectief.
Deze hearing gaat dus niet over nieuwe first-hand bombshell getuigenissen, maar om het congress ervan te doordringen dat er overclassificatie is en informatie wordt achter gehouden.

Alleen Elizondo doet echt de claim dat de US overheid UAP in het bezit heeft.
  dinsdag 12 november 2024 @ 22:03:13 #257
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215563069
Statement van Mellon, hij zou eigenlijk ook getuigen maar kan niet.

twitter

Gaat ook over transparantie rond UAP data. Hij verwijst specifiek naar satellietbeelden van een snel bewegende UAP die hij enkele jaren geleden heeft bekeken. Deze beelden zouden beschikbaar moeten zijn voor het Congres, maar AARO kon het rapport niet vinden...
pi_215564741
Wie is Matt Ford?

twitter

Zou wel leuk zijn als Kirkpatrick de deksel op zijn neus krijgt.
  woensdag 13 november 2024 @ 10:44:11 #259
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215565630
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 08:40 schreef alpeko het volgende:
Wie is Matt Ford?

[ x ]

Zou wel leuk zijn als Kirkpatrick de deksel op zijn neus krijgt.
Grote woorden.

Ik kijk af en toe een deel van zijn show. Hij lijkt wat verschoven van reporter naar insider maar ik hou niet zo van zijn stijl.

Dit ook weer. Grote verwachtingen scheppen, zal niet zoveel van terecht komen.
  woensdag 13 november 2024 @ 16:00:33 #260
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215569227
Er is vandaag een disclosure hoorde ik?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_215569434
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2024 16:00 schreef Parafernalia het volgende:
Er is vandaag een disclosure hoorde ik?
Een openbare hoorzitting. Disclosure duurt altijd nog een paar jaar. Ook over een paar jaar.
pi_215569735
quote:
16s.gif Op woensdag 13 november 2024 16:19 schreef alpeko het volgende:

[..]
Een openbare hoorzitting. Disclosure duurt altijd nog een paar jaar. Ook over een paar jaar.
Ik hoor het ook al ruim 20 jaar sinds ik het volg :')

Maar goed, het wordt al iets serieuzer genomen dan voorheen.
  woensdag 13 november 2024 @ 17:18:16 #264
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215570300
quote:
Wilde net gaan vragen of iemand een linkje heeft.
Wat een service!
pi_215570338
Edit: Was hetzelfde
pi_215570556
We zijn live
pi_215570815
Die Nancy Mace is wel een lekker wijf zeg. Die Alexandria Cortez ook (dit zit hier nu niet).

En hoe heet die andere vrouw van de vorige hearing? Ook zo knap. :P
pi_215570851
Ik denk eigenlijk dat het onderwerp zo gecompartimentaliseerd is dat zelfs in hele hoge regionen het ook niet allemaal bekend is.

En daar is Lue. :)
pi_215571256
Veel high res beelden aldus Schellenberger, maar allemaal niet voor het publiek. :')

Wel echt bizar dat dit onder ede allemaal verteld wordt. Zou het dan toch...
pi_215571490
Is Immaculate Constellation al publiek? Het ligt daar gewoon op dit moment. :o
pi_215572095
Interessante hearing! We komen steeds dichterbij..
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_215572157
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 19:05 schreef Discombobulate het volgende:
Is Immaculate Constellation al publiek? Het ligt daar gewoon op dit moment. :o
Mace was (onduidelijk door wie) verzocht de term niet te gebruiken maar ze deed het doelbewust toch. Begreep ik nou goed dat er wel records van dat programma zijn en dat er dan dus is gelogen?
  woensdag 13 november 2024 @ 20:01:36 #273
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215572355
Ik moest voorrang geven aan het Sinterklaasjournaal hier thuis..

Even bijlezen. Het is afgelopen nu toch?
pi_215572399
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 19:49 schreef alpeko het volgende:

[..]
Mace was (onduidelijk door wie) verzocht de term niet te gebruiken maar ze deed het doelbewust toch. Begreep ik nou goed dat er wel records van dat programma zijn en dat er dan dus is gelogen?
Het is opgenomen in het congres record. En er lagen 12 pagina's voor de mensen. Maar wij kennen toch alleen puur de titel? Niets is toch nog online?
pi_215572423
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 20:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik moest voorrang geven aan het Sinterklaasjournaal hier thuis..

Even bijlezen. Het is afgelopen nu toch?
Ik ben gestopt, moet nog een stukje, eerst wat andere dingen. Ik moet alles nog eens goed doornnemen komende dagen, maar van wat ik gehoord heb was het echt wel interessant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')