En hier de statement van Gallaudet:quote:Op maandag 11 november 2024 21:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Uitgebreide schriftelijke verklaring van Michael Gold.
Geen klokkenluider zo te lezen.![]()
Hij richt zich vooral op het doorbreken van stigma rond UAP, het verbeteren van gegevensverzameling en -analyse, en het belang van samenwerking en transparantie.
[..]
[ x ]
Goede boodschap natuurlijk, maar daarvoor hoeft hij niet te getuigen in een hearing wat mij betreft.
Valt tegen. Wel heel benieuwd naar Gallaudet. Ik had graag anderen willen zien.quote:Op maandag 11 november 2024 21:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Uitgebreide schriftelijke verklaring van Michael Gold.
Geen klokkenluider zo te lezen.![]()
Hij richt zich vooral op het doorbreken van stigma rond UAP, het verbeteren van gegevensverzameling en -analyse, en het belang van samenwerking en transparantie.
[..]
[ x ]
Goede boodschap natuurlijk, maar daarvoor hoeft hij niet te getuigen in een hearing wat mij betreft.
Hij heeft het over satellietbeelden van UAP die nog niet aan het congres zijn getoond.quote:Op maandag 11 november 2024 22:39 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
En hier de statement van Gallaudet:
https://www.congress.gov/(...)avyRetT-20241113.pdf
Ja dat viel mij ook op, hier mag tijdens de hearing wel even op worden doorgevraagd:quote:Op maandag 11 november 2024 22:52 schreef NoFoksGiven het volgende:
In eerste instantie, was ik wat underwhelmed...
Maar, onder ede, verklaren dat AARO desinformatie verspreid, is een goede start.
quote:...
I say this as a first-hand witness to such disinformation. During a meeting with the then
acting AARO director and his senior staff earlier this year, I was the object of an hours-long
influence operation which attempted to convince me of the validity of the severely flawed
historical records report, question well known UAP reports such as the U.S.S. Nimitz “tic tac”
encounter, and disparage several former government authorities who have published and
spoken publicly about their knowledge of U.S. government UAP programs. If AARO is attempting
to repeat the illegal and unethical DoD disinformation efforts involving UAP in the past,
Congress should be gravely concerned.
...
Deze hearing gaat dus niet over nieuwe first-hand bombshell getuigenissen, maar om het congress ervan te doordringen dat er overclassificatie is en informatie wordt achter gehouden.quote:Hier is een korte samenvatting van de kernpunten van de vier verklaringen:
Michael Gold: Gold benadrukt de noodzaak om het stigma rondom UAP's te doorbreken om wetenschappelijke vooruitgang mogelijk te maken. Hij roept NASA op tot een leidende rol in het verzamelen en openbaar maken van UAP-gegevens, en pleit voor internationale samenwerking. Daarnaast stelt hij voor dat NASA en de FAA een systeem ontwikkelen om meldingen van civiele piloten over UAP's te registreren en te analyseren.
Tim Gallaudet: Gallaudet beschrijft een verontrustende cultuur van over-classificatie en geheimhouding rondom UAP's. Hij wijst op risico's voor zowel militaire als civiele luchtvaartveiligheid en roept op tot meer transparantie. Hij ondersteunt wetgeving die een onafhankelijke beoordeling van UAP-informatie mogelijk maakt en pleit voor een "whole-of-government"-aanpak om UAP-onderzoek en -beleid te coördineren.
Luis Elizondo: Elizondo stelt dat de VS en mogelijk andere landen geavanceerde UAP-technologie bezitten, maar dat deze technologieën buiten de publieke en overheidscontrole worden gehouden. Hij roept op tot een nationaal UAP-strategieplan, bescherming voor klokkenluiders en meer transparantie om het vertrouwen in de overheid te herstellen. Hij waarschuwt voor een cultuur van intimidatie en geheimhouding die de waarheid over UAP's onderdrukt.
Michael Shellenberger: Shellenberger stelt dat het Amerikaanse ministerie van Defensie en inlichtingendiensten mogelijk informatie over UAP’s achterhouden voor het Congres, wat volgens hem een schending is van de grondwettelijke plicht tot transparantie. Hij pleit voor versterkte klokkenluidersbescherming, meer toezicht door het Congres en de UAP Disclosure Act om volledige transparantie af te dwingen. Hij benadrukt dat openheid over UAP's essentieel is voor democratie en nationale veiligheid.
Elk van de vier benadrukt de noodzaak van transparantie, maar vanuit hun eigen ervaring en perspectief.
Grote woorden.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:40 schreef alpeko het volgende:
Wie is Matt Ford?
[ x ]
Zou wel leuk zijn als Kirkpatrick de deksel op zijn neus krijgt.
Een openbare hoorzitting. Disclosure duurt altijd nog een paar jaar. Ook over een paar jaar.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:00 schreef Parafernalia het volgende:
Er is vandaag een disclosure hoorde ik?
Ik hoor het ook al ruim 20 jaar sinds ik het volgquote:Op woensdag 13 november 2024 16:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Een openbare hoorzitting. Disclosure duurt altijd nog een paar jaar. Ook over een paar jaar.
Wilde net gaan vragen of iemand een linkje heeft.quote:
Mace was (onduidelijk door wie) verzocht de term niet te gebruiken maar ze deed het doelbewust toch. Begreep ik nou goed dat er wel records van dat programma zijn en dat er dan dus is gelogen?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:05 schreef Discombobulate het volgende:
Is Immaculate Constellation al publiek? Het ligt daar gewoon op dit moment.
Het is opgenomen in het congres record. En er lagen 12 pagina's voor de mensen. Maar wij kennen toch alleen puur de titel? Niets is toch nog online?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mace was (onduidelijk door wie) verzocht de term niet te gebruiken maar ze deed het doelbewust toch. Begreep ik nou goed dat er wel records van dat programma zijn en dat er dan dus is gelogen?
Ik ben gestopt, moet nog een stukje, eerst wat andere dingen. Ik moet alles nog eens goed doornnemen komende dagen, maar van wat ik gehoord heb was het echt wel interessant.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik moest voorrang geven aan het Sinterklaasjournaal hier thuis..
Even bijlezen. Het is afgelopen nu toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |