Mellon is voormalig adjunct-secretaris van inlichtingen voor defensie in de administraties van Clinton en George W. Bush, en later voor Veiligheid en Informatieoperaties. Grote staat van dienst.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:56 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Wie is Chris Mellon waardoor hij meer betrouwbaar zou zijn dan Lazar? Niet om te zeiken hoor.
Ja dat is zijn staat van dienst. Intelligence. Dat zegt dus precies niets over betrouwbaarheid of beweegredenen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mellon is voormalig adjunct-secretaris van inlichtingen voor defensie in de administraties van Clinton en George W. Bush, en later voor Veiligheid en Informatieoperaties. Grote staat van dienst.
Ik heb nog niets van Mellon over hem gehoord, wel geïntresseerd als je me dat kunt delen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een van de vele is met mooie verhaaltjes. Als ik Chris Mellon over hem hoor dan zegt ie hetzelfde.
Wel goed om te blijven herhalen. Dit is dus van de US Navy.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:41 schreef Discombobulate het volgende:
[ x ]
Nieuwe FOIA's van de Amerikaanse marine. Staan wel interessante dingen, maar bevestigd vooral wat we al wisten. En dat je dit gewoon serieus moet nemen ipv ridiculiseren.
Letterlijk élke foto is zwartgelakt in die FOIA documenten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Wel goed om te blijven herhalen. Dit is dus van de US Navy.
[ link | afbeelding ]
Dagelijks komen ze UAP tegen.
Wordt niet gerapporteerd vanwege stigma.
Jup, volgende week woensdag.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:44 schreef Discombobulate het volgende:
13 november is de hearing toch?
Gallaudet ben ik erg benieuwd naar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Lijst met getuigen voor de hearing is bekend.
*Gallaudet
*Elizondo (twijfel wat ik ervan vind. We kennen zijn verhaal al. Al lijkt het me goed dat hij zijn claims nu onder ede gaat doen)
*Michael Gold (van Nasa. Ken hem niet, erg benieuwd naar)
*Michael Shellenberger (wtf, waarom een journalist laten getuigen?)
[ x ]
[ x ]
Ja, maar dan zou ik niet hem willen horen, maar zijn bron. Een journalist is zo sterk als zijn bron.quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:52 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Shellenberger, mogelijk vanwege zijn laatste artikel over Immaculate Constellation?
Hmm, goed punt, daar had ik zo nog niet naar gekeken! Wat als Gold zijn bron is....quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou ik niet hem willen horen, maar zijn bron. Een journalist is zo sterk als zijn bron.
Om stappen te zetten sinds de laatste hearing zijn er first hand getuigen nodig.
Maar misschien is Gold zijn bron?
Op Reddit las ik dat ze hem misschien volgeladen hebben met geclassificeerde informatie. Een first hand getuige mag zoiets niet zeggen vanwege geheimhoudingsplicht, maar een journalist wel (?).quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou ik niet hem willen horen, maar zijn bron. Een journalist is zo sterk als zijn bron.
Om stappen te zetten sinds de laatste hearing zijn er first hand getuigen nodig.
Maar misschien is Gold zijn bron?
Het opvallende is echter, dat hij niet een van de grote namen is, als het gaat om journalistiek onderzoek naar UAP/UFO.quote:Op zondag 10 november 2024 14:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Op Reddit las ik dat ze hem misschien volgeladen hebben met geclassificeerde informatie. Een first hand getuige mag zoiets niet zeggen vanwege geheimhoudingsplicht, maar een journalist wel (?).
Maar hij is wel degene die Immaculate Constellation in de openbaarheid heeft gebracht. Hij zal een goede bron hebben en zoals hier al gesteld hoeft hij zich niet aan een non disclosure agreement te houden. Al blijft het wel weer een verhaal dat niet uit de eerste hand komt en hij zal geen naam noemen natuurlijk.quote:Op maandag 11 november 2024 07:53 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Het opvallende is echter, dat hij niet een van de grote namen is, als het gaat om journalistiek onderzoek naar UAP/UFO.
Dat is wat ik eerder ook aangaf.quote:Op maandag 11 november 2024 08:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar hij is wel degene die Immaculate Constellation in de openbaarheid heeft gebracht. Hij zal een goede bron hebben en zoals hier al gesteld hoeft hij zich niet aan een non disclosure agreement te houden. Al blijft het wel weer een verhaal dat niet uit de eerste hand komt en hij zal geen naam noemen natuurlijk.
I
Dat is het hele probleem. Als hij geen namen noemt dan is het ook niet verifieerbaar. Dan kunnen ze hem nog zo hebben volgestopt met interessante info.. wie zegt dat het juist geen disinfo is?quote:Op maandag 11 november 2024 08:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar hij is wel degene die Immaculate Constellation in de openbaarheid heeft gebracht. Hij zal een goede bron hebben en zoals hier al gesteld hoeft hij zich niet aan een non disclosure agreement te houden. Al blijft het wel weer een verhaal dat niet uit de eerste hand komt en hij zal geen naam noemen natuurlijk.
Ben heel benieuwd. Want in zijn eerste periode heeft hij ook precies niets gedaan. Ik blijf het verkiezingsretoriek vinden. Maar goed, we gaan het merken.quote:Op maandag 11 november 2024 18:02 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Tim 'dadgummit' Burchett heeft er alle geloof in.
'President Trump will move towards total disclosure'.
[ x ]
Het was denk ik, ook wel te verwachten dat hij toen niets deed. Er waren immers ook nog geen hearings geweest.quote:Op maandag 11 november 2024 18:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd. Want in zijn eerste periode heeft hij ook precies niets gedaan. Ik blijf het verkiezingsretoriek vinden. Maar goed, we gaan het merken.
Je hebt het over politiek hè.quote:Op maandag 11 november 2024 19:02 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Verkiezingsretoriek over dit onderwerp is meestal geen verstandige zet, omdat wanneer je a zegt je ook b moet zeggen.
quote:Anomalies are the foundation upon which scientific breakthroughs are built....virtually all of our scientific progress has been based on discovering and studying anomalies
Deze afgebakende uitgestippelde weg naar disclosure is ook gewoon politiek.quote:Op maandag 11 november 2024 20:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Je hebt het over politiek hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |