Het is zo eng helppppquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:02 schreef MissHobje het volgende:
Gaat goed tekeer in De Biltharde regen, wind onweer net mijn kussen nog kunnen vangen op het balkon
![]()
Hadden de bui vanaf Bleiswijk meegenomen naar huis ..sprintje getrokken naar binnen en bam ging ie los, goeie timing
Het komt goed Paul, als het echt goed los gaat kun je het beste in de badkuip schuilen met een matras bovenop je.quote:
Ik ben vlak voor die bui in een volledige zomeroutfit op de fiets gestapt en ben nu mijn eerdere fout aan het overdenken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bij @:Nattekat kan het vestje weer aan.
Kussen op zijn hoofd en dan is het zo voorbij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het komt goed Paul, als het echt goed los gaat kun je het beste in de badkuip schuilen met een matras bovenop je.
Niet? Bleiswijk wel nog ff om 16.15 Was nog half uurtje goed vertoeven bij bram ladage buitenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:14 schreef Nattekat het volgende:
@:Haags en ik komen er weer bekaaid vanaf. Zelfs geen zon.
Vanmiddag nog flink zonnig geweest hoor. Om 16.45 sloeg het om.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:14 schreef Nattekat het volgende:
@:Haags en ik komen er weer bekaaid vanaf. Zelfs geen zon.
En dat viel behoorlijk tegenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Vanmiddag nog flink zonnig geweest hoor. Om 16.45 sloeg het om.
Hey, same herequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Die berichten hier. Kan me er nu niks bij voorstellen
31.1 als max gemeten vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |