Limburg telt niet mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Windkracht 3 in het Limburgse dal
Hoerenwind.
Nee.
Zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denkt dat hij doelt op de benodigde meting om van een hittegolf te kunnen spreken
4 is het hier. 33 km per uur. Ik vind het nogal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Windkracht 3 in het Limburgse dal
Hoerenwind.
Nee.
Dat noemen wij in het westen een gemiddelde dinsdag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
4 is het hier. 33 km per uur. Ik vind het nogal.
Ik heb al eerder een gezegd dat bij windkracht 6 je mensen hier echt over storm hoort. Ongekend harde wind enzo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat noemen wij in het westen een gemiddelde dinsdag.
Heel warm en heel nat. Dubbel slecht dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:18 schreef Paul het volgende:
Ik hoor over het weer morgen telkens andere dingen bij het weerbericht. Van heel slecht tot heel warm
Pina Coladas and getting caught in the rainquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Heel warm en heel nat. Dubbel slecht dus
Doet me denken aan mn vriendinquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Heel warm en heel nat. Dubbel slecht dus
Hopelijk voor Eindhoven ook een keer wat vuurwerk. Ik ben hier deze zomer nogal achtergesteld kwa onweer.quote:
volgens mijn beter dan vorig jaar toen het elke dag regendequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 04:21 schreef THEFXR het volgende:
Godver, wat een kutzomer hebben we gehad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |