Alleen maar werken is geen levenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt toch vakantiedagen? Ik heb hier ook een leven maar heb ook vakantie.
Gewoon al je spaargeld in een of andere shitcoin gooien en hopen op moon.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen maar werken is geen leven
Ik snap deze niet maar ik sluit dan maar het onderwerp.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen maar werken is geen leven
Nee ik heb nazomer besteld, sorry.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:05 schreef Elan het volgende:
Na het weekend lijkt het wel klaar met de zomer, lagere temperaturen en veel neerslagsignalen.
Voor de zomerliefhebber niet top nee. Zeker eens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA
WHAHAHA
Whehehe
Grapje toch? Toch?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Voor de zomerliefhebber niet top nee. Zeker eens.
Huh?quote:Maar het was toch ook geen slechte zomer?
Die versie is met de unox-jingle eronder voor snertweer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeet de winterversie niet:
[ afbeelding ]
Tussen top en heel slecht zit nogal wat marge.quote:
Neerslag is wel minder. Temperatuur blijft wel redelijk netjes nog op 20+.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:05 schreef Elan het volgende:
Na het weekend lijkt het wel klaar met de zomer, lagere temperaturen en veel neerslagsignalen.
Precies in die periode was ik in het land. In mijn beleving hebben jullie dus een top zomer gehadquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Tussen top en heel slecht zit nogal wat marge.
Het is al anderhalve maand niet onder de 20 graden geweest en hoewel weinig extremen best lekker zomerweer met best een hoop zomerse dagen.
Dit was één en al drama man. Één maand die iedereen met het geheugen van een goudvis - aloa - blij maakt met de hele zomer verandert niets aan maanden aan ellende.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Voor de zomerliefhebber niet top nee. Zeker eens.
Maar het was toch ook geen slechte zomer?
Topzomer was 2018 maar voor Nederlandse begrippen heel aardig en ook nog vrij warm uiteindelijk (top 10 gaan we wel halen). Zonder debiele uitschieters naar onder of boven of periodes van langdurige neerslag op juni na.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Precies in die periode was ik in het land. In mijn beleving hebben jullie dus een top zomer gehad
Je stelt je enorm aan. De zomer duurt 3 maanden, de laatste anderhalve maand is gewoon uitstekend voor Nederlandse begrippen. In de eerste anderhalve maand zaten dalen én pieken, dus triest en ook zomers weer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was één en al drama man. Één maand die iedereen met het geheugen van een goudvis - aloa - blij maakt met de hele zomer verandert niets aan maanden aan ellende.
Ik vond het maar matig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Tussen top en heel slecht zit nogal wat marge.
Het is al anderhalve maand niet onder de 20 graden geweest en hoewel weinig extremen best lekker zomerweer met best een hoop zomerse dagen.
Ik weet hoe laag jouw lat ligt, en ik neem je precies zo serieus. De zomer is pas op gang gekomen in augustus, daarvoor was het nooit langer dan een handjevol dagen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je stelt je enorm aan. De zomer duurt 3 maanden, de laatste anderhalve maand is gewoon uitstekend voor Nederlandse begrippen. In de eerste anderhalve maand zaten dalen én pieken, dus triest en ook zomers weer.
Gewoon een prima zomer voor Nederlandse begrippen. Dat niet toegeven is gewoon trollen of onrealistische verwachtingen hebben over het Nederlands weer.
7/10quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het maar matig.
En dat je twee keer ‘best’ schrijft bevestigt het imo.
Juist ja. Neem jezelf vooral niet serieus met je onzinquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet hoe laag jouw lat ligt, en ik neem je precies zo serieus. De zomer is pas op gang gekomen in augustus, daarvoor was het nooit langer dan een handjevol dagen.
De cijfers: in juli is het maar op 4 dagen droog geweest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Juist ja. Neem jezelf vooral niet serieus met je onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |