Toch niks mis mee? Lekker op weg naar huis. Knus en lampjes.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeet de winterversie niet:
[ afbeelding ]
Dat vind ik dan echt niks aan.....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch niks mis mee? Lekker op weg naar huis. Knus en lampjes.En thuis weer slofjes, warme chocomelk, kaarsjes. The full monty.
Heerlijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Half/eind oktober weer een halfjaar lang. Tussendoor misschien 1 of 2 weken winter
Ja ik heb ook liever het weer zoals vandaag, dat wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan echt niks aan.....
Nou niet alleen qua weer. Ga in de winter en herfst ook gewoon met het paard het bos in en zo. Maar dat gedoe van chocomel en dekentjes op de bank en kaarsjes, daar heb ik niks mee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook liever het weer zoals vandaag, dat wel.
Die natte bladeren vind ik walgelijk (bij het hardlopen en mountainbiken).quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou niet alleen qua weer. Ga in de winter en herfst ook gewoon met het paard het bos in en zo. Maar dat gedoe van chocomel en dekentjes op de bank en kaarsjes, daar heb ik niks mee.
Ik ga er gemakshalve maar uit dat dit een grapje is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch niks mis mee? Lekker op weg naar huis. Knus en lampjes.En thuis weer slofjes, warme chocomelk, kaarsjes. The full monty.
Nee hoor. Mijn glas is altijd halfvol. Vind het wel gezellig in de winter. Die (10 klonten suiker) chocomelk drink ik eens per maand.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga er gemakshalve maar uit dat dit een grapje is.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn glas is altijd halfvol. Vind het wel gezellig in de winter. Die (10 klonten suiker) chocomelk drink ik eens per maand.
Ik zit veel op de weg, als ik er niet tegen kon zat ik niet vaak op de weg. (Maar ik sta erg weinig vast.)quote:
Het gaat niet om er tegen kunnen, maar dat dat gewoon een treurig plaatje is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit veel op de weg, als ik er niet tegen kon zat ik niet vaak op de weg. (Maar ik sta erg weinig vast.)
Ja joh.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat niet om er tegen kunnen, maar dat dat gewoon een treurig plaatje is.
Ik heb dan liever dit:
[ afbeelding ]
Nog steeds kut, maar hier word je een stuk minder depressief van
Haha! Ik heb dat ook altijd. Alleen dan beginnen de 2 meest beroerde van het jaar. Enig voordeel is dat januari en februari de dagen meer daglicht krijgen, maar weer technisch gezien is het gewoon koud shit weer. Hoop dat het weer vaak 8-12 graden wordt. Rond kerst een week vorst en sneeuw is voldoendequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Na kerst en oud en nieuw ben ik wel klaar met de winter en mag het van mij weer lente worden.
Yup, was voor mij precies ook zo. Als de wintertijd in ging had ik ook altijd echt zo'n gevoel van, well shit... here we go againquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben het in november al zat
Wintertijd speelt daar absoluut een rol in.
Lekker naar de zon vliegen in de winter. Works like a charm.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben het in november al zat
Wintertijd speelt daar absoluut een rol in.
Ik heb hier een leven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker naar de zon vliegen in de winter. Works like a charm.
Je hebt toch vakantiedagen? Ik heb hier ook een leven maar heb ook vakantie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |