quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, je had me moeten horen met het voorlezen van Woezel en Pip man!
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over de AIVD hoef je je geen zorgen te maken. Vrijwel de volledige ploeg was aan de beurt na het ministerie van Financiën en de Belastingdienst klaar waren
Goed, ik las weer eens Poezel en Wip.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, je had me moeten horen met het voorlezen van Woezel en Pip man!
Ja poezen wippen is weer een les voor hem voor over een jaartje of 10 - 12!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed, ik las weer eens Poezel en Wip.
We wachten nog steeds op je voorbeeld.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijg je niet, want het was een grapjequote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op je voorbeeld.
Toch maar een leesvizier aanschaffenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uhu uhuquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijg je niet, want het was een grapje
Dotjequote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch maar een leesvizier aanschaffen
En de straat is wakkerquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
Altijd leuk, verhaaltjes aan hem voorlezen: soms fluisterend, dan weer heel sinister, dan motherfucking SCHREEUWEND waarbij je laat merken hoe dom het is wat je aan het voorlezen bent, dan weer heel luguber en dan ineens weer heel lief enz.
JA, TANTE PEEEEERENBOOM RIEP INEENS DAT IEDEREEN BIJ HAAR MOEST KOMEN!!!! TANTE PERENBOOM!!! EEN BOOM MET PEREN DIE EEN TANTE IS!!! ZIE JE HET VOOR JE, JONGEN??? DAT IS TOCH NIET NORMAAL????? HOE DAN OOK, DIE BELACHELIJKE BOOM MRET PEREN DIE EEN TANTE IS VROEG AAN VLINDER OF DIE OOK EEN SCHAT HAD!!!!!!
Moet ik idd in het nieuwe huis niet flikken!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
[..]
En de straat is wakker
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ik idd in het nieuwe huis niet flikken!
Heb je een appartement?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Men kan daar boven duidelijk horen wat de buren beneden aan het uitvreten zijn!
Daar zijn gagballs voor uitgevonden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:06 schreef ToT het volgende:
Dus een gewillig hertje d'r roze punani aan mijn paarsgepunte lans rijgen zal er vanaf morgen niet meer in zitten.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar zijn gagballs voor uitgevonden.
Of je gaat je huis gewoon goed isoleren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:06 schreef ToT het volgende:
Althans niet zonder een buurtschandaal op te starten!
De huizen zijn al zo smal.....quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Of je gaat je huis gewoon goed isoleren.
Alleen maar missionaris dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar het mokerharde gestoot tegen d'r roze billetjes dan?Dat kletst ook wel aardig weg.
Of geluid isolerende matten op alle muren van de gag cave plakkenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar zijn gagballs voor uitgevonden.
Isofix, of toch wat van betere kwaliteit?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of geluid isolerende matten op alle muren van de gag cave plakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |