Tja, de spelers die waarde vertegenwoordigen mogen nou eenmaal wat meer. Ik vond het destijds ook best verkeerd dat Berghuis met incidenten bleef wegkomen terwijl Boëtius na twee foutjes wel moest vertrekken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hetgeen uiteraard te maken had met de wie-de-fok-is-Mats-Knoester-vergeleken-bij-deze-groeibriljant-factor. Vond ik destijds ook al vrij walgelijk.
Plek 1 of 2quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:53 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Optyfen en van m’n zakken uitblijven
Ach.quote:The club also denies that there was an offer made in recent days. The last time they made an offer for Hancko was at the beginning of August.
Mitchell is mokersnel, Pedersen niet meer nodig dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:43 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Mitchell maakt indruk, leuke reclamespot
Ook hier voegde Ueda niks toe. Dooie rommel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:43 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Mitchell maakt indruk, leuke reclamespot
Viel niet op, verder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is Santi gewoon ingefluisterd.
Big Smile.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook hier voegde Ueda niks toe. Dooie rommel.
JAAA ziek snelle neger GENOTquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mitchell is mokersnel, Pedersen niet meer nodig dus
Waarom wordt er steeds geen bedrag genoemd in deze soap ( @onlogisch )? Moeilijk inschatten wat het bedrag precies zal zijn.quote:
Ik zet in op een miljoentje of 7.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom wordt er steeds geen bedrag genoemd in deze soap ( @:onlogisch )? Moeilijk inschatten wat het bedrag precies zal zijn.
Dat salaris gaat Luts nu ten deel vallen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:08 schreef Pistolero het volgende:
Prima club voor Bijlow, 3 miljoen aan salarisruimte vrij en nog wat miljoenen aan transfersommen. Dikke prima.
Heel benieuwd hoeveel Dennis hier uit heeft weten te slepen.
Nou ja, die is nu ook al een van de grootverdieners en ik verwacht niet dat ze die nu opeens 5 miljoen per jaar gaan aanbieden. Dus zelfs al zou Luts zijn contract verlengen dan houd je alsnog een flink deel over.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat salaris gaat Luts nu ten deel vallen.
Ik dacht iets van ¤8-10m. Bij Bijlow zouden bonussen nog wel interessant kunnen zijn, stel dat ie wel fit blijft is het waarschijnlijk een koopje geweest.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zet in op een miljoentje of 7.
Die gaat vast zijn contract met 3 jaar verlengen voor iets meer knaken terwijl hij bij een betere club in een grotere competitie meer geld kan verdienen idd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, die is nu ook al een van de grootverdieners en ik verwacht niet dat ze die nu opeens 5 miljoen per jaar gaan aanbieden. Dus zelfs al zou Luts zijn contract verlangen dan houd je alsnog een flink deel over.
Gewoon een jaartje zodat Feyenoord er ook nog iets voor vangt volgende zomer, mocht er komende week niks gebeuren. We hebben gelukkig geen horde muitende spelersquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die gaat vast zijn contract met 3 jaar verlengen voor iets meer knaken terwijl hij bij een betere club in een grotere competitie meer geld kan verdienen idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |