Ik vind het bijzonder hoogdravend dat je over niveau lult als je argument gebasseerd is op je eigen subjectieve kijk op de kwaliteiten. Terwijl iedere boerenlul snapt dat Feyenoord niet een reservespits haalt voor acht miljoen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Waarom vraag je het dan?
De rest was niet persoonlijk en ik zie juist jou het nogal vaak persoonlijk maken (dat doe je nu ook weer met je ‘jij als supporter’), dus tja. Geen idee of je bewust aan het derailen bent of dit echt je niveau is, maar ik heb er genoeg tijd aan gespendeerd, veel plezier verder met je meningen drammen
Spelers staan in de basis op basis van kwaliteiten, niet op basis van hoeveel ze gekost hebben. Of had Avila vorig seizoen 40 wedstrijden moeten spelen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder hoogdravend dat je over niveau lult als je argument gebasseerd is op je eigen subjectieve kijk op de kwaliteiten. Terwijl iedere boerenlul snapt dat Feyenoord niet een reservespits haalt voor acht miljoen.
Want hij heeft inderdaad pas 40x op de bank gezeten ofzo.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder hoogdravend dat je over niveau lult als je argument gebasseerd is op je eigen subjectieve kijk op de kwaliteiten. Terwijl iedere boerenlul snapt dat Feyenoord niet een reservespits haalt voor acht miljoen.
Maar het is een Fin.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onze Amerikaanse keeperstrainer komt vast met een leuke optie op de proppen.
Kan ie Hradecky niet even bellen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar het is een Fin.
KloeseGod speelt zelfs met de staf landenbingo.
Ohja, hij werkte in Amerika.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar het is een Fin.
KloeseGod speelt zelfs met de staf landenbingo.
Optyfen met dat doorverkooppercentage. Hoop ook dat ze bij Hancko gewoon mikken op 40-45m. Is ie makkelijk waard.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/rubenuria/status/1826641667321200751
Zou Atletico werkelijk moeilijk doen over vijf meloen, ja?
Atletico biedt 30 meloen + 20% doorverkoop
Feyenoord wil 35 meloen
Deze Ruben Uria is wel een serieuze naam in Spanje, van dat befaamde Messi-interview in 2021. Maar ik geloof niet zo dat Feyenoord het voor 35 miljoen euro doet.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Optyfen met dat doorverkooppercentage. Hoop ook dat ze bij Hancko gewoon mikken op 40-45m. Is ie makkelijk waard.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/rubenuria/status/1826641667321200751
Zou Atletico werkelijk moeilijk doen over vijf meloen, ja?
Atletico biedt 30 meloen + 20% doorverkoop
Feyenoord wil 35 meloen
En Minteh trapte twee jaar nog op blote voeten tegen een bal van stro afgewerkt met een laagje olifantenpoep.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was bij Walemark vanaf het begin al sceptisch. Hij speelde volgens mij een jaar voordat we hem haalden nog bij de amateurs. Leuk dat ie de ballen in de matige Zweedse competitie in de kruising kon plaatsen, maar de Eredivisie is echt nog wel een ander niveau.
Walemark had al veel eerder gescout kunnen worden. In de rimboe is de kans een stuk groter dat je aan de aandacht ontsnapt.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En Minteh trapte twee jaar nog op blote voeten tegen een bal van stro afgewerkt met een laagje olifantenpoep.
Jammer dat die Waldemar blijkbaar fysiek iets mist, wat hem ongeschikt maakt voor topsport. Lang hoop gehouden dat die nog wel ongetraind kon worden.
Dennis ziet Atletico gewoon als van die irritante deur tot deur verkopers, of bedelaars voor de supermarkt.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
'We zitten er ook niet op te wachten.'
Dennis is HELEMAAL klaar met Atletico.
Dat is ook weer overdreven, maar die was waarschijnlijk wel met pakweg 25 miljoen akkoord gegaan ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Dennis ziet Atletico gewoon als van die irritante deur tot deur verkopers, of bedelaars voor de supermarkt.
Dennis is duidelijk geen Martin van Geel, die had Hancko bij het 1e bod van 13 miljoen persoonlijk naar Madrid gebracht.
Ja goed punt lijkt me dat de trainer de opstelling maakt.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spelers staan in de basis op basis van kwaliteiten, niet op basis van hoeveel ze gekost hebben. Of had Avila vorig seizoen 40 wedstrijden moeten spelen?
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja goed punt lijkt me dat de trainer de opstelling maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |