abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 augustus 2024 @ 14:06:38 #276
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214775879
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 14:04 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dan ga je niet in onderhandeling lijkt me. Die biedingen komen niet uit de lucht vallen. Je doet geen bod als je niet denkt dat er wat mogelijk is.
Maar er is gewoon wat mogelijk. 38-40 miljoen en Gimenez is pleite hoor. Zo onredelijk is dat ook helemaal niet in deze tijden.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 14:07:36 #277
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214775886
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 14:04 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dan ga je niet in onderhandeling lijkt me. Die biedingen komen niet uit de lucht vallen. Je doet geen bod als je niet denkt dat er wat mogelijk is.

Ze willen echt wel verkopen alleen voor zoveel mogelijk natuurlijk. Die Ueda zit er ook niet voor niks. Driejarig contract, topseizoen dit is het moment om flink te cashen.

Dat was het punt een beetje als je uit de markt biedingen krijgt van diverse partijen en het gat tussen je vraagprijs en de biedingen is dusdanig groot dan zit je te hoog in de boom.

Dan valt het te prijzen dat die Gimenez niet gaat steigeren gezien de salarissen in PL. Die zit nu voor een appel en ei bij Feyenoord.
Nee, waarom zou je je topscorer vlak voor het einde van de transfermarkt willen laten gaan? Zelfs Ajax wat 100 miljoen kreeg voor Shanice had daar uiteindelijk sportief enorme last van omdat ze geen vervanger meer konden halen, het verdienmodel staat niet boven het sportieve belang

De rest van je post is derhalve totale onzin.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_214775898
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nee, waarom zou je je topscorer vlak voor het einde van de transfermarkt willen laten gaan? Zelfs Ajax wat 100 miljoen kreeg voor Shanice had daar uiteindelijk sportief enorme last van omdat ze geen vervanger meer konden halen, het verdienmodel staat niet boven het sportieve belang

Ze kijken daar al een paar jaar niet meer naar het voetbal maar putten alleen nog enige hoop uit de jaarverslagen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214775919
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 14:06 schreef fetX het volgende:

[..]
Maar er is gewoon wat mogelijk. 38-40 miljoen en Gimenez is pleite hoor. Zo onredelijk is dat ook helemaal niet in deze tijden.
Inclusief bonussen denk ik dat je dit wel kan redden. Meende gelezen te hebben dat Feyenoord 45 wilde?
pi_214775929
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Moaaaaaahhhh. Beetje naïef.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 14:14:21 #281
474254 GurneyIsBestOke
pi_214775934
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 14:06 schreef fetX het volgende:

[..]
Denk zo laat in de window dat het nog wel een stukje meer gaat moeten zijn. Het seizoen in met enkel Ueda en Carranza kan niet hebben ze denk ik ook wel door.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 14:17:42 #282
474254 GurneyIsBestOke
pi_214775955
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 14:13 schreef Wotte het volgende:

[..]
Moaaaaaahhhh. Beetje naïef.
Weinig naïefs aan, sportieve prestaties zijn ook een verdienmodel. Je gaat niet in één zomer al je spelers voor een marktconform bedrag verkopen, dat gaat gefaseerd. Tenzij je Martin van Geel heet.
pi_214776015
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Weinig naïefs aan, sportieve prestaties zijn ook een verdienmodel. Je gaat niet in één zomer al je spelers voor een marktconform bedrag verkopen, dat gaat gefaseerd. Tenzij je Martin van Geel heet.
In Nederland ja/nee die Europese gelden zijn veelal niet afdoende om zwarte cijfers te schrijven. Je moet ieder seizoen wel winst maken op de transfers.

Aangezien ze vorig seizoen al voorgesorteerd hebt op deze transfers lijkt het me aannemelijk dat ze op transfers rekenen toch?
pi_214776022
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 14:25 schreef Wotte het volgende:

[..]
In Nederland ja/nee die Europese gelden zijn veelal niet afdoende om zwarte cijfers te schrijven. Je moet ieder seizoen wel winst maken op de transfers.

Aangezien ze vorig seizoen al voorgesorteerd hebt op deze transfers lijkt het me aannemelijk dat ze op transfers rekenen toch?
Er is al 50 miljoen binnen, met o.a. 30 miljoen voor een speler die voor 6 ton is opgepikt.

Geen noodzaak dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214776106
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Zeker met de huidige Champions L opzet zijn sportieve prestaties een groter verdienmodel dan flut transfers, maar dat snapt @Wotte nog niet zo goed :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214776254
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 14:06 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het is maar net wat de gek er voor geeft. Die Hamstra verkoopt nog zand in de Sahara volgens mij.
Is de transferwaarde dan ook gelijk wat de eerste koper biedt en moet je daar dan gelijk mee akkoord gaan? Gelukkig ben jij geen verkoper. _O-
pi_214776293
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 14:27 schreef Caland het volgende:

[..]
Er is al 50 miljoen binnen, met o.a. 30 miljoen voor een speler die voor 6 ton is opgepikt.

Geen noodzaak dus.
Hoeveel van die 30m is eigenlijk daadwerkelijk voor Feyenoord - na betaling van de zaakwaarnemers, afstaan gelden aan clubs waar hij een jeugdopleiding heeft gehad etc?
pi_214776396
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 09:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik had wel verwacht dat hij bij Arne iets zou bijleren, maar dat is gewoon te moeizaam gegaan en je ziet hem nog steeds als een aldi-Berghuis over het veld sjokken. Toch zonde dat bij een speler waarbij de technische klasse er van af druipt gewoonweg nergens een versnellinkje te vinden is en het positioneel ook al niet goed is.

Denk dat het een prima speler is voor een ploeg die op een beduidend lager tempo speelt, wellicht dat je hem terug kwijt kan aan Zagreb.
Vergelijkbaar gevoel heb ik bij die Walemark. Dat was in potentie zogenaamd het 8e wereldwonder. Alleen niemand krijgt er meer inhoud en urgentie ingetraind -O-

Achja, laten we blij zijn dat het niet onze eigen jeugdspelers zijn die we voor 18 miljoen teruggekocht hebben…
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214776398
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 15:11 schreef snabbi het volgende:

[..]
Hoeveel van die 30m is eigenlijk daadwerkelijk voor Feyenoord - na betaling van de zaakwaarnemers, afstaan gelden aan clubs waar hij een jeugdopleiding heeft gehad etc?
Bij zo'n Wieffer transfer zou ik een beetje uitgaan van 80%, bij een transfer als die van Santi al een stuk minder vermoed ik.

Al ben ik geen expert.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 22 augustus 2024 @ 15:34:41 #290
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214776427
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 15:29 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Vergelijkbaar gevoel heb ik bij die Walemark. Dat was in potentie zogenaamd het 8e wereldwonder. Alleen niemand krijgt er meer inhoud en urgentie ingetraind -O-

Achja, laten we blij zijn dat het niet onze eigen jeugdspelers zijn die we voor 18 miljoen teruggekocht hebben…
Ik was bij Walemark vanaf het begin al sceptisch. Hij speelde volgens mij een jaar voordat we hem haalden nog bij de amateurs. Leuk dat ie de ballen in de matige Zweedse competitie in de kruising kon plaatsen, maar de Eredivisie is echt nog wel een ander niveau.
pi_214776447
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 15:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik was bij Walemark vanaf het begin al sceptisch. Hij speelde volgens mij een jaar voordat we hem haalden nog bij de amateurs. Leuk dat ie de ballen in de matige Zweedse competitie in de kruising kon plaatsen, maar de Eredivisie is echt nog wel een ander niveau.
Minteh nog korter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 22 augustus 2024 @ 15:45:26 #292
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_214776474
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 15:34 schreef hhh38 het volgende:
Ik was bij Walemark vanaf het begin al sceptisch
quote:
Een vleugje Lionel Messi, een beetje Arjen Robben en een tipje Steven Berghuis
https://www.vi.nl/pro/pat(...)rd-een-supertransfer

lol
pi_214776485
quote:
Door Martijn Krabbendam
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 22 augustus 2024 @ 15:51:07 #294
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214776500
Waarom wordt er gehapt op die fop-ajacied @Wotte

Genoeg om je druk over te maken bij je club ipv hier te dom lopen te lullen
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  donderdag 22 augustus 2024 @ 15:53:51 #295
474254 GurneyIsBestOke
pi_214776514
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 15:51 schreef Flitsbezorger het volgende:
Waarom wordt er gehapt op die fop-ajacied @:Wotte

Genoeg om je druk over te maken bij je club ipv hier te dom lopen te lullen
Ja krijg er steeds meer een Pietje-gevoel bij, voortdurend domme punten inbrengen en advocaat van de duivel spelen om maar aandacht te krijgen. Als hij binnenkort met rassentheorieën komt weet ik het zeker.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 15:58:48 #296
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_214776536
Dat artikel over Walemark is echt genieten.

quote:
‘Hij brengt een vorm van creativiteit die we nog niet hadden.’
quote:
‘Patrik Wålemark… Wát een goede voetballer’,
quote:
‘Een linksbenige rechtsbuiten met een geweldige techniek die een goed overzicht heeft en een goal kan maken. Hij is nu nog jong, maar als hij zich zo blijft ontwikkelen, zie ik hem over een paar jaar als een nummer 10 die het spel bepaalt. Feyenoord heeft dit goed gezien.’
quote:
Feyenoord moest wel, met concurrentie van de halve Serie A (Atalanta Bergamo, Genoa, Sampdoria), AS Monaco, Bordeaux, Anderlecht en Club Brugge.
quote:
Wålemark heeft iets wat bij Feyenoord alleen Luis Sinisterra in zijn spel meebrengt: het vermogen van niets iets te maken; een individuele actie, steekpass en een goed schot.
quote:
Dat Frank Arnesen er toch in is geslaagd Wålemark te verleiden, zien scouts en sportdirecteuren in Europa als een kleine stunt
quote:
De trainer die hem liet debuteren bij BK Häcken, Andreas Alm, noemt hem een van de drie beste spelers die hij ooit zag in de Allsvenskan.
quote:
Een nieuwe Zlatan Ibrahimovic, maar dan anders.
quote:
‘Hij heeft wel een beetje een Messi-stijltje, en dan bedoel ik dat als hij uit balans lijkt, hij toch in balans is aan de bal. Zijn combinatie van techniek en snelheid is van internationale allure. Bij iedere stap raakt hij de bal, dat is vrij uniek. Daardoor kan hij zich snel bewegen en is het voor tegenstanders heel moeilijk. Eigenlijk is hij sneller mét de bal dan zónder, best opmerkelijk.'
quote:
De Zweden herkennen iets van Arjen Robben in Patrik Wålemark.
quote:
Het voelt alsof ze een topdeal hebben gesloten en niet eens omdat Feyenoord daarmee Ajax aftroefde, dat Wålemark ook bekeek
quote:
Feyenoord hoeft niet bang te zijn dat Wålemark ten onder zal gaan aan een te hoog verwachtingspatroon.
pi_214776552
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja krijg er steeds meer een Pietje-gevoel bij, voortdurend domme punten inbrengen en advocaat van de duivel spelen om maar aandacht te krijgen. Als hij binnenkort met rassentheorieën komt weet ik het zeker.
_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 22 augustus 2024 @ 16:02:51 #298
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214776568
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Zag Pietje laatst nog posten, als hij met twee accounts tegelijkertijd aan het trollen is zal het privé vast niet goed gaan bij die jongen
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  donderdag 22 augustus 2024 @ 16:04:25 #299
474254 GurneyIsBestOke
pi_214776577
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 15:58 schreef Scrummie het volgende:
Dat artikel over Walemark is echt genieten.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

_O-

En dat voor een speler die ze nog snel even hebben gehaald omdat de Veerman-transfer gekaapt werd door PSV
  donderdag 22 augustus 2024 @ 16:05:18 #300
474254 GurneyIsBestOke
pi_214776583
Blijf met je flikken af van de op Klaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')