Dat denk ik eigenlijk niet (dat we terugschakelen naar 3-4-3 én dat Ivanusec beter tot zijn recht komt in die formatie)quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al verwacht ik ook dat, mocht de bezetting centraal in de verdediging weer optimaal zijn, we weer heel snel terug gaan naar 3-4-3. Ook een opstelling waarin onze Kroaat veel beter tot zijn recht kan komen, want die jongen bezit voldoende creativiteit om Stengs te kunnen vervangen.
Als je 3-4-3 speelt zal je iemand moeten halen die beter is dan Nieuwkoop (al moet dat niet zo'n opgave zijn) en als je 4-3-3 speelt zal je een rechtsbuiten moeten halen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Osman is dan in elk geval een leuke optie voor die positie.
Al verwacht ik ook dat, mocht de bezetting centraal in de verdediging weer optimaal zijn, we weer heel snel terug gaan naar 3-4-3. Ook een opstelling waarin onze Kroaat veel beter tot zijn recht kan komen, want die jongen bezit voldoende creativiteit om Stengs te kunnen vervangen.
Zal vast nog wel een speler gehaald worden hoor, maar het zal mij ernstig verbazen als dat een speler voor aan de bovenkant zal zijn. Wat niet wil zeggen dat zo'n jongen niet de Wieffer-route kan bewandelen.
Rugnummer 7 is nog altijd vrij.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je 3-4-3 speelt zal je iemand moeten halen die beter is dan Nieuwkoop (al moet dat niet zo'n opgave zijn) en als je 4-3-3 speelt zal je een rechtsbuiten moeten halen.
Ivanusec wel een beetje opgegeven, zondag weer eens op zitten letten waarbij ik bijna tegen het veld aan zat en dat gaat zelfs tegen zo'n tegenstander nog steeds op zo'n slakkentempo. Geen enkele versnelling in zijn acties, kan zijn man niet passeren. Als je dat vergelijkt met Stengs en ook Timber zit daar zo'n gapend gat in kwaliteit tussen.
Aan de vorige trainer kon hij ook al niet wennen. Voetbal is meer dan af en toe een steekballetje geven, helemaal op die positie. Wellicht dat het 20 jaar geleden een perfecte 10 had kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rugnummer 7 is nog altijd vrij.
Luka moet gewoon nog even wennen aan de trainer, die heeft vaak genoeg met ballen gestrooid waarbij de klasse van afdruipt.
Ik geef onze vriend nog even een half jaar voordat ik er een rode stempel op zet.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan de vorige trainer kon hij ook al niet wennen. Voetbal is meer dan af en toe een steekballetje geven, helemaal op die positie. Wellicht dat het 20 jaar geleden een perfecte 10 had kunnen zijn.
Als een soort hangende buitenspeler, dus meer een middenvelder. Waarschijnlijk omdat hij daar het minste kwaad kan doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik geef onze vriend nog even een half jaar voordat ik er een rode stempel op zet.
Bovendien was hij onder de vorige trainer een vleugelspeler en inderdaad, dat past niet echt bij hem in deze manier van voetballen.
Daar kwam je jaren geleden nog mee weg idd. Arnold Mühren, Erwin Koeman......het voetbal is wat dat betreft erg veranderd.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:37 schreef Caland het volgende:
Te weinig snelheid voor een buitenspeler, te weinig inhoud voor een plek op het middenveld. Zijn hele carrière al een probleem, niemand weet waar hij nou echt het beste tot zijn recht komt.
Het gevaar met Stengs is vooral dat hij inderdaad buitengewone creativiteit en het inzicht heeft, maar ook relatief makkelijk aan banden te leggen is, helemaal als hij de enige is die die creativiteit moet brengen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan hou je de problemen van de afgelopen seizoenen, met name voorin, intact. Op de flanken is het allemaal wel erg mager als Paixao zijn dag weer eens niet heeft en qua echt creatieve output op het middenveld heb je eigenlijk alleen Stengs.
Stel je voor dat Memphis na zijn tijd op Nieuw Terbregge bij ons op Varkenoord belandde ipv in het zuiden op De Hertgang.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou ja, Fraser was natuurlijk wel een goed voorbeeld, kneiterhard, echt zo'n type die de tegenstander (of teamgenoot) naar de strot grijpt.
(ja ik weet het, die ging niet van Sparta naar Feyenoord zonder voor andere clubs te ballen)
Ik had wel verwacht dat hij bij Arne iets zou bijleren, maar dat is gewoon te moeizaam gegaan en je ziet hem nog steeds als een aldi-Berghuis over het veld sjokken. Toch zonde dat bij een speler waarbij de technische klasse er van af druipt gewoonweg nergens een versnellinkje te vinden is en het positioneel ook al niet goed is.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Als een soort hangende buitenspeler, dus meer een middenvelder. Waarschijnlijk omdat hij daar het minste kwaad kan doen.
Te weinig snelheid voor een buitenspeler, te weinig inhoud voor een plek op het middenveld. Zijn hele carrière al een probleem, niemand weet waar hij nou echt het beste tot zijn recht komt.
Hoop vooral dat er voor hem nog iemand komt die een miljoen of 5-6 aftikt. Ik zou nog eerder Lingr dan Ivanusec erbij houden ondanks mijn voorliefde voor luie nummers 10.
Stengs is ook niet iemand die hele wedstrijden of elke wedstrijd goed gaat spelen, maar kan toch ineens die ene pass geven.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het gevaar met Stengs is vooral dat hij inderdaad buitengewone creativiteit en het inzicht heeft, maar ook relatief makkelijk aan banden te leggen is, helemaal als hij de enige is die die creativiteit moet brengen.
Er zullen wel meer clubs interesse hebben, maar de meeste clubs in Europa weten al een tijdje het prijskaartje wat er om de nek van Gimenez hangt en die gaan niet zo een domme poging doen als Nottingham Forest...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens het Mexicaanse Fox sports zou Leicester City interesse hebben in Gimenez.
Zie: https://www.foxsports.com(...)es-santiago-gimenez/
Onderaan het artikel.
Prijst 'm nu gewoon uit de markt het is dat Santiago een lieve jongen is blijkbaar. Als clubs 20-30 miljoen willen geven is dat blijkbaar de marktwaarde niet zo zeer wat een paar Feyenoord Henkies op transfermarkt forum hebben verzonnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er zullen wel meer clubs interesse hebben, maar de meeste clubs in Europa weten al een tijdje het prijskaartje wat er om de nek van Gimenez hangt en die gaan niet zo een domme poging doen als Nottingham Forest...
Die 30 miljoen zijn hun eerste biedingen hé. Je begint nooit met je hoogste bod, maar met onderhandelingsruimte. Dus zijn werkelijke waarde ligt hoger dan dat.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Prijst 'm nu gewoon uit de markt het is dat Santiago een lieve jongen is blijkbaar. Als clubs 20-30 miljoen willen geven is dat blijkbaar de marktwaarde niet zo zeer wat een paar Feyenoord Henkies op transfermarkt forum hebben verzonnen.
Feyenoord heeft bepaald dat alleen een bod boven de marktwaarde genoeg is om Gimenez op dit moment los te weken, het geld hebben we nu niet nodig. Ik denk wel dat ze daarbij rekenen op een goed seizoen en dat er volgend jaar weer biedingen van minstens ¤30m komen en een grote kans op nog hoger dan dat.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Prijst 'm nu gewoon uit de markt het is dat Santiago een lieve jongen is blijkbaar. Als clubs 20-30 miljoen willen geven is dat blijkbaar de marktwaarde niet zo zeer wat een paar Feyenoord Henkies op transfermarkt forum hebben verzonnen.
Ik zeg ook niet dat je 'm moet verkopen. Maar als kopere significant minder bieden dan jij wilt hebben. Zou het ook zomaar kunnen dat je simpelweg teveel geld vraagt. Overigens denk ik niet dat je volgend jaar met minder contract meer gaat krijgen maar dat terzijde.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft bepaald dat alleen een bod boven de marktwaarde genoeg is om Gimenez op dit moment los te weken, het geld hebben we nu niet nodig. Ik denk wel dat ze daarbij rekenen op een goed seizoen en dat er volgend jaar weer biedingen van minstens ¤30m komen en een grote kans op nog hoger dan dat.
Waar heb je het toch over? Als je niet wil dat een speler vertrekt vraag je toch altijd te veel geld?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je 'm moet verkopen. Maar als kopere significant minder bieden dan jij wilt hebben. Zou het ook zomaar kunnen dat je simpelweg teveel geld vraagt. Overigens denk ik niet dat je volgend jaar met minder contract meer gaat krijgen maar dat terzijde.
Ja als je in geldnood bent kan ik mij dat voorstellen, anders is het een kwestie van 'fijn dat je hem wil hebben, maar dan moet je wel de knip gaan openen'. Kortom: Feyenoord staat gewoon sterk in de onderhandeling. Kan best zijn dat er nog een club komt in de laatste week die wel meer wil neerleggen, zo niet dan heb je nog steeds een geweldige spits in je elftal.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je 'm moet verkopen. Maar als kopere significant minder bieden dan jij wilt hebben. Zou het ook zomaar kunnen dat je simpelweg teveel geld vraagt. Overigens denk ik niet dat je volgend jaar met minder contract meer gaat krijgen maar dat terzijde.
Het is dat die Gimenez meent dat een topclub komt volgens mij. Maar die kan bij clubs als Leicester, Nottingham een factor 4/5x meer verdienen zou je zeggen. Scheelt hij de kont niet in de kribbe gooit zoals bij PSV.
Lief van je dat je zo begaand bent met de financiële situatie van Feyenoord en de sportieve toekomst van Gimenez. Wish wel dat je het beste voor had met Feyenoord.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is dat die Gimenez meent dat een topclub komt volgens mij. Maar die kan bij clubs als Leicester, Nottingham een factor 4/5x meer verdienen zou je zeggen. Scheelt hij de kont niet in de kribbe gooit zoals bij PSV.
Wotte is waarschijnlijk ook nog steeds van mening dat 100 miljoen voor Shanice van der Sanden een marktconforme prijs was.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar heb je het toch over? Als je niet wil dat een speler vertrekt vraag je toch altijd te veel geld?
Dan ga je niet in onderhandeling lijkt me. Die biedingen komen niet uit de lucht vallen. Je doet geen bod als je niet denkt dat er wat mogelijk is.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar heb je het toch over? Als je niet wil dat een speler vertrekt vraag je toch altijd te veel geld?
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is maar net wat de gek er voor geeft. Die Hamstra verkoopt nog zand in de Sahara volgens mij.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wotte is waarschijnlijk ook nog steeds van mening dat 100 miljoen voor Shanice van der Sanden een marktconforme prijs was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |