Dan heb je die van 3 dagen geleden ofzo gemist. Die was toch echt boven de 1310. En het zou kunnen dat de verliezen in Kursk niet meegerekend worden. Daar het overzicht van Russische verliezen in Oekraïne is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:31 schreef Idisrom het volgende:
Vandaag 1190 Russische militairen uitgeschakeld, gisteren waren het er 1130 en eergisteren 1210. De getallen blijven nog steeds keurig in de marge van een vaste range.
Hoe toevallig
Als hij vaak genoeg iets blijft herhalen heeft hij vanzelf een keer gelijk. En dan kan hij op zijn borst kloppen en zeggen: "Zie je! Dat zei ik toch!"quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Rob de Wijk is inderdaad zelfingenomen. Elke dag heeft hij wel de zin: "Dat heb ik al zo vaak uitgelegd". of "Dat heb ik vanaf het begin steeds al gezegd".
Je overdrijft. Het is meer wekelijks. Soms 2/3 wekelijks.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:32 schreef Discombobulate het volgende:
Het is weer het moment voor het dagelijkse Rob de Wijk bashen hoor.
Dat soort verhalen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Russen geloven in de wet van de grote getallen , hebben ze altijd gedaan, en met veel succes , maar er zijn nu niet meer zoveel Russen als in de jaren van de eerste wereldoorlog,
Toen de mensen op het platteland na het werk iedere avond kindjes gingen maken als tijdverdrijf als het vroeg donker werd
Stalin was gewend dat er iedere jaar miljoenen russen bij kwamen , dus hij kon er best een paar 100.000 naar de Gulag sturen om dat ze te slim waren naar zijn idee
Mijn ex sschoonmoder die heeft bij de kalasnikov fabriek gewerkt in personeelszaken, die moest met haar dochter vluchten naar Kirgizie , alleen boeren die konden bij Stalin wel een potje breken
Dat trucje doet putin keer op keer als er iets misgaat:quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:32 schreef Cuendillar het volgende:
Putin on Kursk failure: Not my fault
https://www.politico.eu/a(...)sion-war-in-ukraine/
Maar het verrast me wel. Je zou kunnen zeggen, Poetin geeft geen reet om zijn bevolking blah blah, maar eigenlijk hapt hij niet toe. Wat gaat de Oekraïne nou helemaal doen met die regio? Er Oekraïne van maken? Tuurlijk niet. Dus Rusland accepteert de huidige gang van zaken, weet ook wel dat Oekraïne vanuit dat gebied verder toch niks kunnen, en zet de aanvallen in de Donetsk regio gewoon voort.
Zet je toch aan het denken!
Door iets te herhalen wordt je kans op gelijk krijgen niet groter natuurlijk. Ondanks dat, heeft ie het aardig vaak bij het rechte eind.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:09 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Als hij vaak genoeg iets blijft herhalen heeft hij vanzelf een keer gelijk. En dan kan hij op zijn borst kloppen en zeggen: "Zie je! Dat zei ik toch!"
Dat is geen trucje, dat is hoe de staat is opgebouwd. Dit is dezelfde methode als waarmee een Louis XIV of bijvoorbeeld de Russische en Japanse Keizers heersten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:21 schreef oheng het volgende:
[..]
Dat trucje doet putin keer op keer als er iets misgaat:
"Het is de schuld van die ellendige corrupte boyaren! Ik ben slechts een slachtoffer!"
En dat zie je nu ook weer na Kursk: putin doet net alsof z'n neus bloedt, en schuift Alaudanov naar voren.
Extreem doorzichtig allemaal.
Hij is de oprichter he.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:24 schreef Discombobulate het volgende:
Edit: Maar goed, bij het HCSS zullen ze ook wel denken wat een droplul die Rob de Wijk, vandaar dat ie ook zo'n functie heeft daar.
Ter verdediging van de russen: het kan ook asbest zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:21 schreef Ulx het volgende:
Oh, nou, ja, eh....Heeft iemand een molotovcocktail?
[ x ]
Umm, Rob de Wijk heeft het HCSS opgericht. Vandaar dat hij die functie daar heeft. Niet omdat hij zo'n expert is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Door iets te herhalen wordt je kans op gelijk krijgen niet groter natuurlijk. Ondanks dat, heeft ie het aardig vaak bij het rechte eind.
Edit: Maar goed, bij het HCSS zullen ze ook wel denken wat een droplul die Rob de Wijk, vandaar dat ie ook zo'n functie heeft daar.
Ehhh ja daarom noem ik ook boyars.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is geen trucje, dat is hoe de staat is opgebouwd. Dit is dezelfde methode als waarmee een Louis XIV of bijvoorbeeld de Russische en Japanse Keizers heersten.
Putin staat als het ware boven de uitvoerende macht en als er iets fout gaat dient hij de verantwoordelijke uit die uitvoerende macht (ministers) te vervangen, maar hij is nooit direct verantwoordelijk.
Vandaar ook de andere vergelijkingen met het keizerrijk.
Ik dacht zelf aan dakleer. Maar ik ben zeker geen expert.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:32 schreef oheng het volgende:
[..]
Ter verdediging van de russen: het kan ook asbest zijn.
Ok, het is niet veel beter.
Mijn oud hoogleraar had ook een eigen lab opgericht, omdat hij expert is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:32 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Umm, Rob de Wijk heeft het HCSS opgericht. Vandaar dat hij die functie daar heeft. Niet omdat hij zo'n expert is.
Voor de echte experts moet je natuurlijk op FOK! zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:02 schreef Seeburg54 het volgende:
Rob de Wijk zal er heus wel ergens verstand van hebben, maar de man komt zelfingenomen en weinig sympathiek over.
Dan hoor ik liever Mart de Kruif.
1 daarvan heet zelfbenoemd expert... R. de Wijkquote:Ook in Nederland. De Russen hebben allerlei technieken en enorme veiligheidsdiensten om de westerse maatschappij angst aan te jagen.’’
Gewoon alles met een gezonde korrel zout nemen en je eigen conclusie. Ik ben van mening dat de meeste "experts" het ook vaak niet goed weten. En dat geldt voor alle onderwerpen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor de echte experts moet je natuurlijk op FOK! zijn.
quote:ISIS-affiliated inmates kill four prison officers at Russian penal colony
Four officers at a maximum security prison in Russia were killed after inmates who identified themselves as affiliated to ISIS took several staff hostage, Russian state media reported.
Russian special forces said the alleged hostage takers were all “eliminated” in an operation that saw some hostages freed, at the penal colony in the town of Surovikino.
The National Guard of Russia, also known as the Rosgvardia, wrote on Telegram: “Snipers from the special forces of the Russian National Guard in the Volgograd Region neutralized four prisoners who had taken prisoner employees hostage with four precise shots; the hostages were freed.”
Graphic footage circulating on social media showed three uniformed prison staff members lying motionless in pools of blood, one with his throat slashed. A fourth staff member is seen on his knees in a doorway.
In another video the apparent hostage takers can be seen waving ISIS flags.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zijn twee compleet verschillende dingen. Bij het oprichten van een bedrijf werk je daar omdat je deze opgericht hebt. Want je bent niet aangenomen omdat je een expert bent. Dat je dan ook nog eens expert bent in je vakgebied is prima mogelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mijn oud hoogleraar had ook een eigen lab opgericht, omdat hij expert is.
quote:Zelensky presents National Legend of Ukraine awards
On the eve of National Flag Day and Ukraine's Independence Day, President Volodymyr Zelensky and First Lady Olena Zelenska honored outstanding individuals with the National Legend of Ukraine award.
That’s according to the president’s press service, Ukrinform reports.
"This is respect. This is honor. This is dignity. It is how the state of Ukraine says thank you to its people, its heroes, its legends. Those among us and those we must appreciate. Those who, unfortunately, are no longer with us. We must remember them all – legends who inspire us, legends applauded by the world. And I would like us all to applaud our Ukrainian legends now," said Volodymyr Zelensky.
The president emphasized that, despite Russia's aggression, the values that form the foundation of the award remain unchanged.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar kan de Russische logistiek niet sneller kanonnenvoer aanleveren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:31 schreef Idisrom het volgende:
Vandaag 1190 Russische militairen uitgeschakeld, gisteren waren het er 1130 en eergisteren 1210. De getallen blijven nog steeds keurig in de marge van een vaste range.
Hoe toevallig
Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor de echte experts moet je natuurlijk op FOK! zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |