Ik ga het haast denken. Als ik je zo bezig zie over heel FOK!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof ik het grootste gevaar ben
Oh, bespeur ik enige jaloezie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga het haast denken. Als ik je zo bezig zie over heel FOK!![]()
Kom dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, bespeur ik enige jaloezie?
Jij geeft je adres nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom dan.
Je komt toch nooit (langs, niet dat andere, dat geloof ik wel![]()
![]()
)
Klopt. Ik ben erg op mijn privé gesteldquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij geeft je adres niet
Kom jij maar hier dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben erg op mijn privé gesteld
Hard to get jijquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:00 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Van mij niet![]()
Droom maar lekker verder
Hate to say I told you so...quote:
Ja jaquote:
Ohw.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja
Ze heeft aeque al
Ik heb helemaal niemand....hij krijgt drumles. Stel viezerikken hier....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja
Ze heeft aeque al
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:14 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand....hij krijgt drumles. Stel viezerikken hier....
Truequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:13 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mjah....als het makkelijk was is er geen fun aan
Wat gebruikt ie als drumstokjes?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:14 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik neem aan niet de joystickquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat gebruikt ie als drumstokjes?
Zijn eigen stuk slaghout natuurlijk.quote:
Hai!quote:
Kom je ook op voor mij?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kom op voor de vrouw in het algemeen
Rivalquote:
Neen.quote:
Nou nou.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Neen.
Jij kan prima je eigen boontjes doppen.
Of zal ik zeggen: noten kraken
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Neen.
Jij kan prima je eigen boontjes doppen.
Of zal ik zeggen: noten kraken
Nee en ga ik jpu niet wijs makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
True
Ga je mee toeren?
[..]
Wat gebruikt ie als drumstokjes?
Uh huhquote:
Echt he. Dat we daarna af en toe neuken staat helemaal los van de drumles. Smeerlappen zijn het.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:14 schreef Luuntje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Echt he. Dat we daarna af en toe neuken staat helemaal los van de drumles. Smeerlappen zijn het.
Ja gewoon een beetje casual af en toe. Moet kunnen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu zegt Luuntje dat ze niemand 'heeft'.
Staat een potje neuken er ook los van, dan?
Ik vraag dit voor een vriend(in)
Dat mag je toch allemaal lekker zelf bepalenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu zegt Luuntje dat ze niemand 'heeft'.
Staat een potje neuken er ook los van, dan?
Ik vraag dit voor een vriend(in)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |