Zolang het maar niet die van jou is gok ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat is jouw voorkeur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Dat vroeg je niet.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang het maar niet die van jou is gok ik.Ow, gaan jullie vechten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Sally pakt de popcorn.
Oh nee, dat eet ik niet. Ehm... de worteltjes danMet dip
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang het maar niet die van jou is gok ik.Te makkelijk aeque, zelfs voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou wel van je hoor
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Gelukkig nog niet zo makkelijk als jij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Te makkelijk aeque, zelfs voor jou
Hou wel van je hoor
Nou...quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet zo makkelijk als jij.![]()
En niet alleen met de handquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Je weet dat bij vrouwen ook links- of rechtsdragend van toepassing is?
En ik prefereer de hand van de man die het 't langst vol kan houden
Hm, daar had ik het in dit geval dan wel over, maarrrr...quote:
Nou.....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet zo makkelijk als jij.![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, daar had ik het in dit geval dan wel over, maarrrr...
Er zit meer leuks aan een man, inderdaad![]()
![]()
Rechts want links kan daar niet aan tippenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Rechts... of toch spannender met Links...?
Oh ja, dat is waar ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Lord. Edit: en Stiggs.
In welk forumdeel zitten we hier.
Hier draait het daar toch allemaal om..? We moeten @:Nagelslak wel even laten zien dat het hier wel om seks draait hoor.
Ja, zo'n portemonnee aan een ketting.quote:
Ketting kan handig zijn jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, zo'n portemonnee aan een ketting.
Goh, komt nou meer jouw Switch kant naar voren? Of zou je zelfs zeggen Domina...?!quote:
Hee ze is er weer!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:16 schreef Nagelslak het volgende:
Ja dit gaat eindelijk de juiste kant op 👍🏼👍🏼
Nou Domina....zo ver wil ik nog niet gaan...quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, komt nou meer jouw Switch kant naar voren? Of zou je zelfs zeggen Domina...?!![]()
Haha thanks. Ja vakantie hè! Door de vrije tijd nog drukker dan als ik aan het werk benquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:03 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Haha thanks. Ja vakantie hè! Door de vrije tijd nog drukker dan als ik aan het werk ben
Ja laat Luun maar losquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:16 schreef Nagelslak het volgende:
Ja dit gaat eindelijk de juiste kant op 👍🏼👍🏼
*click*quote:
Nee, dat was het geluid van het loslaten van Luuntje!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:27 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zit je nou weer foto's te maken van mij?
Ouwe stiekemerd
Ow.....Jeeeejjj!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat was het geluid van het loslaten van Luuntje!
En wie hield wie dan aan het lijntje*?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat was het geluid van het loslaten van Luuntje!
SPOILER: * )Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:38 schreef Sally het volgende:
[..]
En wie hield wie dan aan het lijntje*?Ik niet! Eerder jijSPOILER: * )Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:38 schreef Sally het volgende:
[..]
En wie hield wie dan aan het lijntje*?Hij mijSPOILER: * )Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is a highway...let's ride it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |