Wat een blunder om hem te laten gaan. Hier gaan we jaren last van hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde, nog een positie waar je erop achteruit bent gegaan
Het kan altijd nog erger, bij andere clubs staan ze bijvoorbeeld aan de vooravond Noppert binnen te halen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:11 schreef Epistaxiophobia het volgende:
ik gun hem het allerbeste maar eerlijk hoe kut zou het zijn als hij vanaf nu nooit meer een dag geblesseerd is en geen speelminuut meer mist
Beetje afhankelijk van wie ze nu halen natuurlijk. Snap wel dat je hem liever kwijt bent met zijn salaris als hij toch geen eerste keeper isquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat een blunder om hem te laten gaan. Hier gaan we jaren last van hebben.
En we een lieve club zijn die een lieve jongen deze mooie stap gunnen na PRACHTIGE jaren.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van wie ze nu halen natuurlijk. Snap wel dat je hem liever kwijt bent met zijn salaris als hij toch geen eerste keeper is
In onderhandeling.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:29 schreef Zipportal het volgende:
Justin Bijlow als eerste doelman naar Premier League-club Southampton
https://www.telegraaf.nl/(...)gue-club-southampton
Done deal.
Tja, je haalt een 2e keeper. Olij lijkt me prima geschikt als 2e keeper eigenlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Olij voor Bijlow
Das wel een smerige downgrade.
En het salaris van bijvoorbeeld een Olij zal ook wel een nulletje minder bevatten dan dat van Bijlow. Ook niet onbelangrijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, je haalt een 2e keeper. Olij lijkt me prima geschikt als 2e keeper eigenlijk.
Voor hem zou dat totaal niet kut zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:11 schreef Epistaxiophobia het volgende:
ik gun hem het allerbeste maar eerlijk hoe kut zou het zijn als hij vanaf nu nooit meer een dag geblesseerd is en geen speelminuut meer mist
Ik heb liever iemand die op korte termijn het stokje van Wellenreuther weer kan overnemen dan Nick Olij met zijn kamperhoofd. Was wel een echte Martin-aankoop geweest.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En het salaris van bijvoorbeeld een Olij zal ook wel een nulletje minder bevatten dan dat van Bijlow. Ook niet onbelangrijk.
Bijlow heeft ook aardige kampervibes nglquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Voor hem zou dat totaal niet kut zijn
Dat zou ik hem ook gunnen, en liever bij ons, maar ik denk dat we hem kwijt waren vanaf het moment dat hij de boodschap kreeg dat hij tweede keeper werd.
Als tokkieness qua uiterlijk een drempel zou zijn, dan konden we meer dan de helft van de selectie weggooienquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die op korte termijn het stokje van Wellenreuther weer kan overnemen dan Nick Olij met zijn kamperhoofd. Was wel een echte Martin-aankoop geweest.
Eens. Olij is ook vooral geen Feyenoordniveau.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als tokkieness qua uiterlijk een drempel zou zijn, dan konden we meer dan de helft van de selectie weggooien
Zal best. Nieuwe trainer, nieuw systeem, nu nog een blessure voor Stengs of Gimenez en je kan zomaar falen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als je met dit materiaal niet eens tweede kan worden, heb je best wel gefaald natuurlijk.
Hebben ze daar ook een goede vervanger al?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Fabrizio heeft ook wel door wat de club van het moment in Nl is.
Inderdaad. Bijlow kan het niveau prima aan en het is zeker niet gek dat een club als Saushempten geïnteresseerd is. Zou me wel verrassen als ie daar 1e keeper wordt, want hij gaat natuurlijk ergens dit seizoen weer geblesseerd raken. Benieuwd wat ze willen betalen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje wat wordt Bijlow hier nog onderschat.
Vraag me af of Olij op de bank wil zitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad. Bijlow kan het niveau prima aan en het is zeker niet gek dat een club als Saushempten geïnteresseerd is. Zou me wel verrassen als ie daar 1e keeper wordt, want hij gaat natuurlijk ergens dit seizoen weer geblesseerd raken. Benieuwd wat ze willen betalen.
Als Wellenreuther toch alles gaat keepen is Olij een prima tweede keeper, puur qua schoten tegenhouden misschien wel de beste keeper van Nederland. Helaas geen zachte voetjes volgens mij.
In de kern is Bijlow zeker een betere keeper, maar ik snap érgens ook wel dat je hem laat gaan. We moeten nu ook niet doen alsof Wellenreuther een koekenbakker is, want die heeft vorig seizoen en het jaar ervoor echt heel goede wedstrijden gekeept en eigenlijk maar zelden slechte.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Een kind van de club wegjagen voor een Duitse grabbelaar.
Nou ja, in mijn herinnering was Wellenreuther de eerste maand echt heel slecht en gingen er zelfs geluiden op of Marciano er niet weer in moest. Eigenlijk ging het pas lopen na die redding in de Arena.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:32 schreef fetX het volgende:
[..]
In de kern is Bijlow zeker een betere keeper, maar ik snap érgens ook wel dat je hem laat gaan. We moeten nu ook niet doen alsof Wellenreuther een koekenbakker is, want die heeft vorig seizoen en het jaar ervoor echt heel goede wedstrijden gekeept en eigenlijk maar zelden slechte.
Zaak is wel dat er een tweede keeper komt die er dicht tegenaan zit. Maar dat moet wel lukken. Gaan echt nog drukke weken worden voor DtK, want er zal ook nog wel eea inkomend gebeuren.
Tja, het prettige aan Wellenreuther is dat het geen 'lijnkeeper' is en dat hij bovendien wel eens punten pakt met spectaculaire reddingen, maar die blijven in de herinneringen hangen en niet de momenten dat het nogal gammel was. En die had je ook best vaak, vond ik, vooral als tegenstanders wat opportunistischer ballen gaan pompen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:32 schreef fetX het volgende:
[..]
In de kern is Bijlow zeker een betere keeper, maar ik snap érgens ook wel dat je hem laat gaan. We moeten nu ook niet doen alsof Wellenreuther een koekenbakker is, want die heeft vorig seizoen en het jaar ervoor echt heel goede wedstrijden gekeept en eigenlijk maar zelden slechte.
Zaak is wel dat er een tweede keeper komt die er dicht tegenaan zit. Maar dat moet wel lukken. Gaan echt nog drukke weken worden voor DtK, want er zal ook nog wel eea inkomend gebeuren.
Ja die eerste paar potjes waren matig inderdaad, daar doelde ik ook op. Maar in verhouding meer dan prima gedaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, in mijn herinnering was Wellenreuther de eerste maand echt heel slecht en gingen er zelfs geluiden op of Marciano er niet weer in moest. Eigenlijk ging het pas lopen na die redding in de Arena.
Ja ideaal gezien haal je nu een keeper die over 1 à 2 jaar de plek van Wellenreuther in kan nemen. Maar misschien zien ze dat wel voor zich bij Van Sas en heb je alleen een degelijke keeper nodig voor dit seizoen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja die eerste paar potjes waren matig inderdaad, daar doelde ik ook op. Maar in verhouding meer dan prima gedaan.
Ik vind hem ook niet per sé de beste eerste keeper hoor, maar Bijlow lag er zo vaak uit dat ik de keuze wel begreep. Prima om door te selecteren op Bijlow zolang je maar een goede vervanger haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |