Echt alles wat je hier zegt is gewoon niet waar, toch knap.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:32 schreef CR7 het volgende:
[..]
Los van dat die veel beter is dan Wellenreuther doe je ook net alsof hij nog niet eens goed genoeg is als tweede keeper. Jij had hem nog gratis weggegeven ook.![]()
![]()
![]()
"Knap dat je er nog geld voor krijgt" :kotsquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Echt alles wat je hier zegt is gewoon niet waar, toch knap.
Als je met dit materiaal niet eens tweede kan worden, heb je best wel gefaald natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:17 schreef De_Pel het volgende:
Wat een stuitende domme arrogantie in dit topic, om die belangrijke tweede plaats al in de pocket te rekenen.
Als er één club is waar je zulke domme dingen níét kunt zeggen zijn wij het wel. Met je 1-1 tegen W2
Helemaal nu je een keeper hebt die in een potje of drie al vijf blunders heeft gemaakt.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje wat wordt Bijlow hier nog onderschat.
Timon zit op dit moment niet in zijn hoogtijdagen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal nu je een keeper hebt die in een potje of drie al vijf blunders heeft gemaakt.
Timon had afgelopen weekend nog een uitstekende redding in huis aan het begin van wedstrijd om de 1-0 te voorkomen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Timon zit op dit moment niet in zijn hoogtijdagen.
Daar staat hij ook wel een beetje voor natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Timon had afgelopen weekend nog een uitstekende redding in huis aan het begin van wedstrijd om de 1-0 te voorkomen.
Hoor je verder niemand over.
Wat een blunder om hem te laten gaan. Hier gaan we jaren last van hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde, nog een positie waar je erop achteruit bent gegaan
Het kan altijd nog erger, bij andere clubs staan ze bijvoorbeeld aan de vooravond Noppert binnen te halen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:11 schreef Epistaxiophobia het volgende:
ik gun hem het allerbeste maar eerlijk hoe kut zou het zijn als hij vanaf nu nooit meer een dag geblesseerd is en geen speelminuut meer mist
Beetje afhankelijk van wie ze nu halen natuurlijk. Snap wel dat je hem liever kwijt bent met zijn salaris als hij toch geen eerste keeper isquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat een blunder om hem te laten gaan. Hier gaan we jaren last van hebben.
En we een lieve club zijn die een lieve jongen deze mooie stap gunnen na PRACHTIGE jaren.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van wie ze nu halen natuurlijk. Snap wel dat je hem liever kwijt bent met zijn salaris als hij toch geen eerste keeper is
In onderhandeling.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:29 schreef Zipportal het volgende:
Justin Bijlow als eerste doelman naar Premier League-club Southampton
https://www.telegraaf.nl/(...)gue-club-southampton
Done deal.
Tja, je haalt een 2e keeper. Olij lijkt me prima geschikt als 2e keeper eigenlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Olij voor Bijlow
Das wel een smerige downgrade.
En het salaris van bijvoorbeeld een Olij zal ook wel een nulletje minder bevatten dan dat van Bijlow. Ook niet onbelangrijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, je haalt een 2e keeper. Olij lijkt me prima geschikt als 2e keeper eigenlijk.
Voor hem zou dat totaal niet kut zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:11 schreef Epistaxiophobia het volgende:
ik gun hem het allerbeste maar eerlijk hoe kut zou het zijn als hij vanaf nu nooit meer een dag geblesseerd is en geen speelminuut meer mist
Ik heb liever iemand die op korte termijn het stokje van Wellenreuther weer kan overnemen dan Nick Olij met zijn kamperhoofd. Was wel een echte Martin-aankoop geweest.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En het salaris van bijvoorbeeld een Olij zal ook wel een nulletje minder bevatten dan dat van Bijlow. Ook niet onbelangrijk.
Bijlow heeft ook aardige kampervibes nglquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Voor hem zou dat totaal niet kut zijn
Dat zou ik hem ook gunnen, en liever bij ons, maar ik denk dat we hem kwijt waren vanaf het moment dat hij de boodschap kreeg dat hij tweede keeper werd.
Als tokkieness qua uiterlijk een drempel zou zijn, dan konden we meer dan de helft van de selectie weggooienquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die op korte termijn het stokje van Wellenreuther weer kan overnemen dan Nick Olij met zijn kamperhoofd. Was wel een echte Martin-aankoop geweest.
Eens. Olij is ook vooral geen Feyenoordniveau.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als tokkieness qua uiterlijk een drempel zou zijn, dan konden we meer dan de helft van de selectie weggooien
Zal best. Nieuwe trainer, nieuw systeem, nu nog een blessure voor Stengs of Gimenez en je kan zomaar falen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als je met dit materiaal niet eens tweede kan worden, heb je best wel gefaald natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |