Beste stibbelquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is stribbelen met zin
van het agressief drukken zekerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:41 schreef maily het volgende:
[..]
nee volgens mij niet.
knopjes kapot ofzo
Dankquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
Voor HC weer vraagt wat is Dommed, dat is Doomned met een waterkraan.
Ook hongerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
mezelf op een ijsje getrakteerd na al het harde werk, ben vandaag al hele dag ongezond aan het vreten
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee maat, je gaat Kree niet in de duinen begraven! Gedraag je!
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
had in de middag ovensnacks gegeten en in de avond burger king
Ow dat was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:43 schreef kree het volgende:
[..]. jemig maak er nou niet meer van als het is he
mario390 in 40+ / [40+ SC #5386] Maak stierenvechten eerlijk!!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van het agressief drukken zeker
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:43 schreef maily het volgende:
[..]
mario390 in 40+ / [40+ SC #5386] Maak stierenvechten eerlijk!!
Jaaaaa - ander onderwerp!quote:
ik deed al helemaal niet mee met die drama gesprekjes, er is al file in mijn hoofdquote:
Ikke dalijk bedje in, en mijn bed is zo lekker zacht. Zak erin weg en wil er eigenlijk iedere ochtend niet uitkomen zo lekker ligt het. Dat is pas lekker nieuwsquote:
Ik ga ook zo.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ikke dalijk bedje in, en mijn bed is zo lekker zacht. Zak erin weg en wil er eigenlijk iedere ochtend niet uitkomen zo lekker ligt het. Dat is pas lekker nieuws
Heb 1x een avond 0.0 bier gedronken, maar kon er niet dronken van worden. Beetje jammer wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ik drink een best fijne 0.0 bier
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb 1x een avond 0.0 bier gedronken, maar kon er niet dronken van worden. Beetje jammer wel.
Nou ja ik werk in de IT en snap er geen kut van, ik kan alleen goed lullen daar redt ik me mee al 22 jaarquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga ook zo.
Heb helaas mijn spel niet kunnen spelen want bezig geweest (tevergeefs) om mijn NAS aan te sluiten aan mijn netwerk. We zien hem wel, maar komen er niet op.![]()
![]()
Nou ja. Morgen weer een dag.
Doei.quote:
Ik hoop dat mijn nieuwe woning minder snel opwarmt als de huidige. Een halve dag 25 graden en ik kom weer laat thuis in een mini sauna.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik praat zoveel poep soms @ ALLEMAALMaar voel niet de behoefte op iedereen te reageren. Denk daar eens over na, negeer en ga door en je hoort er niks meer van meestal
- edit: laat maar, ik ben niet een mod. -quote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik reageerde op je plaatje toen moest ik daar aan denken.
Daarom negeer ik jou nu ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik praat zoveel poep soms @ ALLEMAALMaar voel niet de behoefte op iedereen te reageren. Denk daar eens over na, negeer en ga door en je hoort er niks meer van meestal
Same. Niet door t bed.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ikke dalijk bedje in, en mijn bed is zo lekker zacht. Zak erin weg en wil er eigenlijk iedere ochtend niet uitkomen zo lekker ligt het. Dat is pas lekker nieuws
je kan het gerust zeggen, ik heb geen trechter bijquote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vertel niet wat ik nu eet
Trusten!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier wel, en bedje roept... Tot morgen of overmorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |