SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
En een hoofd....quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow - lol.
'poten'.
Neee, ben Edel Dier he![]()
Armen en Benen
Maar daar had mails het niet overquote:
Ah! Het topic van de maan.. Welke ben jij?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow - lol.
'poten'.
Neee, ben Edel Dier he![]()
Armen en Benen
Maan...?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah! Het topic van de maan.. Welke ben jij?
Sorry Sally, ik moet dit doen aangezien Justin opgevroten is door een beer en zijn botten afgelikt door een haai ergens op vakantie. Dus in zijn memorium...quote:
Sowquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:10 schreef hemarookworst het volgende:
Nieuwe mods die slotjes zetten bij een ontgroening
[ afbeelding ]
Vond hem net al niet grappigquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:10 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Ow die liet ik dan weer staan voor de liefhebbers, maar ja... Ik oordeel niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:10 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zou justin het hebben eigenlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sorry Sally, ik moet dit doen aangezien Justin opgevroten is door een beer en zijn botten afgelikt door een haai ergens op vakantie. Dus in zijn memorium...
KUT TT!
Hij lijkt wel een beetje op Joël Drommel de reserve keeper van PSV, maar ja die ging ook voorover liggen voor ene Walter Benitez.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:10 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Die is er toch nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh TRs, dan komt de meme van @:hemarookworst toch nog van pas!
Maar waar is die DTS SC nu? Ik kan hem niet vinden?
Ergens zonder wifiquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe zou justin het hebben eigenlijk
Waar was hij ook alweer heen..
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk wel leuk, gezien zn afwezigheid hierquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zei zonder wifi, niet zonder wijfiequote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Hij ging met zijn vriend ergens heen...
Ik kan heel veel andere redenen bedenkenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk wel leuk, gezien zn afwezigheid hier
geen idee ik kijk geen enkele sportquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op Joël Drommel de reserve keeper van PSV, maar ja die ging ook voorover liggen voor ene Walter Benitez.
Ik spellcheck anders met lezen dan jij lijkt welquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zei zonder wifi, niet zonder wijfie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |