abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214764434
Vanaf maandag 15 juli start het 4e seizoen van B&B Vol Liefde op RTL4. Negen weken lang worden van elke maandag t/m donderdag 8 vrijgezelle B&B-eigenaren gevolgd die in het buitenland op zoek gaan naar de liefde van hun leven. Jeroen Kijk in de Vegte is wederom de voice-over van dit nieuwe seizoen. Alvast vooruitkijken kan bij Videoland.

Dit zijn de acht B&B-eigenaren die zullen worden gevolgd:

- Thijz (65) in het Franse Saint-Geniez-ô-Merle: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423959/thijz-64
- Iris (57) in het Griekse Sparto: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423937/iris-57
- Mike (35) in Spanje: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423934/mike-35
- Mirjam (52) in Zuid-Afrika: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423943/mirjam-52
- Arno (47) in het Franse Payzac: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423936/arno-46
- Robert Jan (57) in Schotland: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423955/robert-jan-57
- Anja (70) in het Franse Biches: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423944/anja-70
- Albert (64) in Spanje: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423932/albert-63

De officiele site met de eerste beelden en fragmenten van het nieuwe 4e seizoen vind je hier: https://www.rtl.nl/programma/5239357/bb-vol-liefde
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_214764441
Margreet gaat liever weg
SOONY
pi_214764442
Die Rik lijkt echt ontzettend op Dylan van Modern Family. _O- Bijna alsof hij op Rik is gebaseerd.
pi_214764452
Die vrouw is veel te leuk voor Thijz
SOONY
pi_214764474
Die domme lelijke truien heeft Arno aan
SOONY
pi_214764487
Ik hoor graag meer wat de echte reden van het vertrek van Margreeth is. :) Voor nu geloof ik het even niet. Of nou ja. Ze nam gewoon een klus aan omdat ze een exit wilde. Precies in die volgorde ipv wat ze vertelde.
pi_214764604
Vorig seizoen kon ik gesprekken niet volgen zonder te moeten googelen naar termen als zonnevlecht. Dit seizoen snap ik weinig van de slechtnieuwsgesprekken. Hebben ze soms iemand anders op montage gezet die er niet veel van bakt? Of doen dit seizoen veel mensen mee die niet zeggen wat ze echt vinden?

Liet tijgerprint nou de deur op een kier of niet? Mijn vermoeden is dat die opdracht een smoes is - er zal vast wel een opdracht zijn, maar niet zo belangrijk - om op een elegante manier aan de situatie te ontsnappen. Ze leek het niks te vinden dat Robert Jan Louise zo omarmde en warm toesprak. Maar ik had niet de indruk dat het een definitief afscheid was.

Ik erger me nu al dood aan Louise. Goeie tv weer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_214764624
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor graag meer wat de echte reden van het vertrek van Margreeth is. :) Voor nu geloof ik het even niet. Of nou ja. Ze nam gewoon een klus aan omdat ze een exit wilde. Precies in die volgorde ipv wat ze vertelde.
Inderdaad. Maar waarom? Ze had het ook nog even over een terugreis boeken en dat ze dat maar niet had gedaan want…???
pi_214764634
Ik heb het idee dat die Margreeth ook wel het liefst moeilijke gesprekken uit de weg gaat. Alles moet luchtig en vrolijk blijven. Dan is dit voor haar een makkelijke manier om te kunnen vertrekken.
pi_214764637
Dit leek mij het afknapmoment:

twitter
pi_214764704
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Inderdaad. Maar waarom? Ze had het ook nog even over een terugreis boeken en dat ze dat maar niet had gedaan want…???
Dat was ingewikkeld oid.
Al zou ik dat ook vinden, zelfs als je elkaar leuk vindt. Dan zijn er nog andere vrouwen, jij bent weg, maar komt weer terug. Wordt toch een rommel.

Die klus heeft ze gewoon aangenomen, terwijl ze in principe geen klussen aan zou nemen want ze zou voor periode x bij Robert Jan zijn. Denk ik. :)

Ik vind Robert Jan inniger met die stijve nieuwe (toen ze emo deed) dan hij ooit met Margreeth is geweest, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen of dit klopt.
Els kreeg ook pas fysiek contact bij de exit. En die vrouw daarvoor VOL OP DE MOND bij de exit. _O-
pi_214764716
Wel een goeie aflevering ^O^ Heb me ook even af zitten vragen of Thijz eeuwig door bleef drinken terwijl hij nog moest rijden. :')
pi_214764736
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:24 schreef Claudia_x het volgende:

[ x ]
Ja, dat denk ik ook. En ik denk dat ze het gênant vond dat ze niet door had dat die andere dame echt geëmotioneerd was.

Ik begrijp jullie sympathie voor Anja niet zo goed. Ik vind haar zo verschrikkelijk gemaakt een rol spelen, ook richting de crew, dat ik bijna geneigd ben om door te spoelen als zij in beeld komt. Ik voel gewoon een fysieke afkeer.
pi_214765094
Het wordt lastig bij en met Thijzz.

Stadse kamerplant vs kluizemoestenier.
pi_214765111
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Er is geen klus.
De klus was louter een makkelijke smoes om weg te kunnen uit dit ongemakkelijke gedoe met de andere dame<s>. Ze vindt dat ze zichzelf goed genoeg heeft kunnen presenteren aan hem en dat is genoeg voor nu.
Ze weet, mocht hij haar echt leuk vinden dan kan hij <later> alsnog contact met haar kan opnemen.

Best wel slim !!

Het productie-team zal voor volgend seizoen de regels moeten aanscherpen om dit soort slimme escape-kandidaten binnen de leiband van het programma format te houden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bever_NL op 21-08-2024 00:46:06 ]
pi_214765131
"We bellen"
pi_214765161
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een goeie aflevering ^O^ Heb me ook even af zitten vragen of Thijz eeuwig door bleef drinken terwijl hij nog moest rijden. :')
Ze zuipen en rijden allemaal. :')
pi_214765239
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:24 schreef Claudia_x het volgende:

[ x ]
Toen was het helemaal klaar ja. Je merkte aan alles ook hoe zij tegen hem deed.
SOONY
pi_214765731
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat was ingewikkeld oid.
Al zou ik dat ook vinden, zelfs als je elkaar leuk vindt. Dan zijn er nog andere vrouwen, jij bent weg, maar komt weer terug. Wordt toch een rommel.
En dat klopt, maar het impliceert ook dat ze best terug zou willen komen, dat ze niet per se géén toekomst met hem ziet. Ik vind dat ze duidelijker moet zijn.

Aan de ander kant: Robert Jan krijgt een koekje van eigen deeg. Tegen Els was hij ook niet zo duidelijk en hij deed bovendien merkwaardig joviaal.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 08:59:43 #20
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_214766072
Ik vond Mirjam deze keer zowaar best sympathiek over komen.
Die nieuwe guy ook, wat wil je vandaag doen? Nou mijn droom is een baby leeuw in mijn armen houden :')
Lol, wat de f moet je daar nou weer op antwoorden 8)7
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_214766152
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 07:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En dat klopt, maar het impliceert ook dat ze best terug zou willen komen, dat ze niet per se géén toekomst met hem ziet. Ik vind dat ze duidelijker moet zijn.

Aan de ander kant: Robert Jan krijgt een koekje van eigen deeg. Tegen Els was hij ook niet zo duidelijk en hij deed bovendien merkwaardig joviaal.
Als je met een raar verhaal (expres aangenomen klus om een exit te creëren) vertrekt, lijkt er voor mij geen deur op een kier. :)
Of ze vindt het even welletjes en heeft enkel op dat moment even genoeg en houdt wel de deur op een kier.

Ik vind het vooral amusant dat Robert Jan die snauw aan die nieuwe gaf. Ineens kon hij het studentikoze van zich afschudden en kon hij even serieus doen, het raakte hem, eindelijk deed iets hem wat en had hij geen touwtjes in handen. Want het is soms net een kind in een snoepwinkel. :D
pi_214766285
Wat Karel met zijn keuze voor een drankje had heeft Robert-Jan mogelijk met vrouwen. Maar als Louise bij elk landschap blijft janken zou ik er wel een keer klaar mee zijn.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_214766405
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Als je met een raar verhaal (expres aangenomen klus om een exit te creëren) vertrekt, lijkt er voor mij geen deur op een kier. :)
Of ze vindt het even welletjes en heeft enkel op dat moment even genoeg en houdt wel de deur op een kier.

Ik vind het vooral amusant dat Robert Jan die snauw aan die nieuwe gaf. Ineens kon hij het studentikoze van zich afschudden en kon hij even serieus doen, het raakte hem, eindelijk deed iets hem wat en had hij geen touwtjes in handen. Want het is soms net een kind in een snoepwinkel. :D
Welke snauw bedoel je? :)
pi_214766634
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:56 schreef -Spring het volgende:

[..]
Welke snauw bedoel je? :)
Toen ze de keuken binnen kwam lopen, of ze even weg kon gaan omdat ze in gesprek waren.
pi_214766644
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 08:59 schreef L3viathan het volgende:
Die nieuwe guy ook, wat wil je vandaag doen? Nou mijn droom is een baby leeuw in mijn armen houden :')
Dat was zo tenenkrommend dat ik het bijna niet aan kon zien.

Rick maakte ook geen al te beste beurt. Die heeft net als alle andere mannen bij Mirjam een bord voor z'n kop.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:03:18 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214766792
Rick is bang voor stiltes en zingt alles weg.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_214767057
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Toen ze de keuken binnen kwam lopen, of ze even weg kon gaan omdat ze in gesprek waren.
Ah die!
pi_214767278
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat was zo tenenkrommend dat ik het bijna niet aan kon zien.

Rick maakte ook geen al te beste beurt. Die heeft net als alle andere mannen bij Mirjam een bord voor z'n kop.
Mirjam lijkt wel heel (wereld)vreemde mannen aan te trekken, ja.
pi_214767577
Rick maakt een kinderlijke en enigszins naïeve indruk.Naïeve mensen zijn vaak wel vriendelijke mensen. Zit geen kwaad bij en dat geldt ook voor Rick.Op ieder potje past een dekseltje, maar voor sommige potjes moet er wat langer gezocht of gewringd worden.

Voor Mirjam geldt dat ze zich heeft gepresenteerd als B&B houder en dat haar leven daar is en ze hierbij een partner voor life zoekt. De werkelijkheid is dat ze een partner zoekt voor een nieuw leven / relatie en dat het niet de bedoeling is om het minimalistische kamer / compound leven voort te zetten.

Gevolg is dat ze een set van kandidaten gepresenteerd krijgt, die dat geprojecteerde eenvoudige betaan best wel ambieren terwijl zij met een leuke nieuwe relatie er juist afscheid van wilt nemen.

Haar presentatie naar de kandidaten toe en haar eigen verwachtings management voor de toekomst zijn tegengesteld aan elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 21-08-2024 13:09:13 ]
  Moderator woensdag 21 augustus 2024 @ 13:12:48 #30
382129 crew  Donna
pi_214767668
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vond dat niet eens echt een snauw eigenlijk. Eerlijk en duidelijk en een beetje luid misschien, dat wel.
  Moderator woensdag 21 augustus 2024 @ 13:14:41 #31
382129 crew  Donna
pi_214767683
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 08:59 schreef L3viathan het volgende:
Ja nouja. In sommige centra's kan dat wel. Mijn schoonzus heeft tijgerwelpjes geknuffeld in Zuid Afrika jaren geleden. Maar misschien is dat net zoiets als olifanten rijden en is dat tegenwoordig not done.
  Moderator woensdag 21 augustus 2024 @ 13:15:41 #32
382129 crew  Donna
pi_214767694
Viel het jullie ook op dat Mirjam in het gesprek met David zoiets zei als dat ze iemand van de staff had gevraagd wat er in de buurt te doen is?
Dat ze dat zelf niet weet verbaasde mij een beetje?
pi_214767788
Mirjam ook continu van de man moet zelf klusjes gaan verzinnen om te gaan doen.

Je bent te gast…
SOONY
pi_214767877
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:26 schreef DKUp het volgende:
Mirjam ook continu van de man moet zelf klusjes gaan verzinnen om te gaan doen.

Je bent te gast…
Dat is gewoon de regie. Denk ik.
Elke deelnemer deelt klussen uit. Er moet een programma gevuld worden. Anders doen ze niks behalve in het zonnetje zitten. Oh wacht, teveel Franse deelnemers. :+
pi_214769290
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat is gewoon de regie. Denk ik.
Elke deelnemer deelt klussen uit. Er moet een programma gevuld worden. Anders doen ze niks behalve in het zonnetje zitten. Oh wacht, teveel Franse deelnemers. :+
Dat je in een depressief alcoholistisch dorp terecht komt zoals bij Thijz en Arno.
SOONY
pi_214769751
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:14 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja nouja. In sommige centra's kan dat wel. Mijn schoonzus heeft tijgerwelpjes geknuffeld in Zuid Afrika jaren geleden. Maar misschien is dat net zoiets als olifanten rijden en is dat tegenwoordig not done.
Ik vond het wel wat onaardig klinken, zeker als je ziet hoe vriendelijk Robert Jan steeds is. Het was alsof er even een sociaal masker afviel. En dat is ook niet erg. Integendeel. Kandidaten als Robert Jan, Mirjam en Anja voeren steeds een showtje op. Voor mij hoeft dat niet.
pi_214769838
quote:
9s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:43 schreef DKUp het volgende:

[..]
Dat je in een depressief alcoholistisch dorp terecht komt zoals bij Thijz en Arno.
Dat gedeelte van Frankrijk wordt ook wel de "diagonale du vide" genoemd, de "diagonaal van de leegte". De mensen trekken naar de stad omdat daar werkgelegenheid en voorzieningen zijn. Daardoor verdwijnen werk en voorzieningen nog sterker op het platteland waardoor nog meer mensen vertrekken. Zo zonde, want het is er verschrikkelijk mooi. Ik lag ergens dat de aanleg van glasvezel en het normaliseren van werken op afstand wel eens voor een kentering kunnen zorgen. Als je slim bent, koop je er nu een huisje.

pi_214770779
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat gedeelte van Frankrijk wordt ook wel de "diagonale du vide" genoemd, de "diagonaal van de leegte". De mensen trekken naar de stad omdat daar werkgelegenheid en voorzieningen zijn. Daardoor verdwijnen werk en voorzieningen nog sterker op het platteland waardoor nog meer mensen vertrekken. Zo zonde, want het is er verschrikkelijk mooi. Ik lag ergens dat de aanleg van glasvezel en het normaliseren van werken op afstand wel eens voor een kentering kunnen zorgen. Als je slim bent, koop je er nu een huisje.

[ afbeelding ]
Door vakantiegangers wordt het vaak aangeduid als 'leuk en pittoresk' maar ik zou daar niet dood gevonden willen worden. Dat geldt waarschijnlijk ook voor de wegtrekkende Fransen zelf
pi_214770791
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vond het wel wat onaardig klinken, zeker als je ziet hoe vriendelijk Robert Jan steeds is. Het was alsof er even een sociaal masker afviel. En dat is ook niet erg. Integendeel. Kandidaten als Robert Jan, Mirjam en Anja voeren steeds een showtje op. Voor mij hoeft dat niet.
Wat zie jij waarvan je het als show ziet? :)
Het praten tegen een camera en de gescripte stukjes (soms overnieuw een scène doen?) maakt het ook wel wat onnatuurlijk voor hen, lijkt me, maar ik gok dat ik net zo sociaal als een Robert Jan zou gaan ‘doen’. Mirjam doet wat meer boer-met-kiespijn denk ik, die is wat minder sociaal.
pi_214771182
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat zie jij waarvan je het als show ziet? :)
Het praten tegen een camera en de gescripte stukjes (soms overnieuw een scène doen?) maakt het ook wel wat onnatuurlijk voor hen, lijkt me, maar ik gok dat ik net zo sociaal als een Robert Jan zou gaan ‘doen’. Mirjam doet wat meer boer-met-kiespijn denk ik, die is wat minder sociaal.
Ik zie vooral dat ze de rol spelen van b&b-houder die gasten ontvangt. Anja is dol op de camera en lijkt grotere ambities te hebben dan de lokale toneelvereniging, Robert Jan is de joviale dandy die rondleidt en kookt voor zijn gasten, Mirjam is de hostess die vragen stelt zonder echt geïnteresseerd te zijn omdat dat nu eenmaal is wat je doet als je in de hospitality werkt..
pi_214771279
Nog even over Mirjam. Hoe zit dat nu precies met de rol die ze heeft? Door hier mee te lezen kreeg ik de indruk dat zij is ingehuurd om de boel te managen, maar dit stuk schetst een heel ander beeld en elders lees ik ook dat ze de eigenaar is van Parsons Hilltop Safari Camp.

quote:
Mijn wens was al sinds ik van de hotelschool af kwam om een eigen hotel te hebben en díe droom is nu uitgekomen”.

In 2016 nam het gezin een break year in Zuid-Afrika waar haar zoons naar de bush-school gingen. Haar buurman wees haar toen op de lodge die te koop stond, maar in eerste instantie wuifde ze het weg. Toch ontstond vanaf dat moment de liefde voor die plek bij Mirjam. ,,Omdat mijn zoons niet wilden blijven zijn we weer als expats naar Finland gegaan en heb ik het management uitbesteed. Toen dat mis ging zei de lokale boswachter dat als ik het zelf niet ging beheren, dat dan de olifanten door het kamp lopen en de baboons de tenten slopen. Dus in 2022 ben ik naar Zuid-Afrika verhuisd, vlak na de scheiding van mijn partner.
pi_214771308
Is deze associatie heel erg van me?

pi_214771359
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik zie vooral dat ze de rol spelen van b&b-houder die gasten ontvangt. Anja is dol op de camera en lijkt grotere ambities te hebben dan de lokale toneelvereniging, Robert Jan is de joviale dandy die rondleidt en kookt voor zijn gasten, Mirjam is de hostess die vragen stelt zonder echt geïnteresseerd te zijn omdat dat nu eenmaal is wat je doet als je in de hospitality werkt..
Nu je het zegt. Ik zie wel dat Anja van de camera houdt. :D De andere twee zie ik dan weer niks verkeerd in. Als je collega je aan de praat houdt, terwijl je nul raakvlakken hebt, praat je ook als Mirjam. Vind ik dan. :) Ze moet toch met die vreselijke mannen omgaan. Man, man, wat een kerels. :') Die zingende droeftoeter op de achterbank. Of die Engels sprekende huilie die leeuwtjes wil aaien. En dan te bedenken welke mannen ze hiervoor heeft gehad…
pi_214771373
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nu je het zegt. Ik zie wel dat Anja van de camera houdt. :D De andere twee zie ik dan weer niks verkeerd in. Als je collega je aan de praat houdt, terwijl je nul raakvlakken hebt, praat je ook als Mirjam. Vind ik dan. :) Ze moet toch met die vreselijke mannen omgaan. Man, man, wat een kerels. :')
Ik vind het ook niet per se verkeerd. Het is een deel van wie ze zijn. En Robert Jan en Mirjam zijn mijn favoriete kandidaten. Maar waar ik uiteindelijk voor kijk, is voor meer dan de toneelstukjes. Ik kijk voor Astrid die haar Harmjan vindt. Daarom was het aardig om het decorumverlies van Robert Jan te zien: het gesprek verraste hem oprecht en het vertrek van Margreeth leek hem te raken.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 20:43:30 #45
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_214771384
Anja is leuk, maar ook bloedgeil, ik betwijfel of die ouwe zeebonk haar in voldoende mate kan bevredigen.
pi_214771406
47 en dan een lekker bovenlijf achter je bank hangen. Arno. We zetten weer even een kopje thee. :')
pi_214771463
Wat heerlijk dat ons voorgevoel klopte dat die nieuwe vrouw niks is. _O_

Robert Jan zoekt geen stijve tante.
Nu mist hij Margreeth nog meer.
pi_214771474
Hahaha RJ die daar een beetje Schots speelt zit nu opgescheept met een bloedserieuze chick. Die Schotland heul serieus neemt.
pi_214771481
Deze vrouw in gouden jas vindt hij ook niks.
pi_214771485
Heeft Anja Franse roots? Oh vandaar dat grote stuk zelfliefde.
pi_214771498
Waarom geven zoveel mensen een teefje of poes een jongensnaam.

[ Bericht 5% gewijzigd door Pisces29 op 21-08-2024 21:01:38 ]
pi_214771535
Ik vind Arno en Niels beide niet leuk. Wat mij betreft verdienen ze elkaar en besteden we er geen aandacht meer aan.
pi_214771693
Albert en hardlopen.

:')
  woensdag 21 augustus 2024 @ 21:16:55 #54
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_214771704
Anja en de baardmannetjes
:')
pi_214771705
Joyce. :')
  woensdag 21 augustus 2024 @ 21:17:35 #56
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_214771714
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Joyce. :')
86 mailtjes, meid toch .....
pi_214771718
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 21:17 schreef kibo het volgende:

[..]
86 mailtjes, meid toch .....
Oh dat heb ik even gemist.
pi_214771733
Dat jurkje doet echt niks voor die blonde bij Albert. Accentueert de vetjes onder haar oksel.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 21:31:11 #59
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_214771867
Niet bijster boeiend vandaag.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_214771869
Die Alice is een stuk leuker dan Joyce-met-kinderstem. Ik kan me niet voorstellen dat ze zich echt wil binden aan deze sukkel. Doet mee voor de lol. :)
pi_214771883
Albert :r
pi_214771896
Cocker Spaniel wordt uit de mand getrokken door alle ellende. :D
pi_214771899
Ik vind Alice eigenlijk ook niet veel…
pi_214771911
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 21:33 schreef S_E het volgende:
Ik vind Alice eigenlijk ook niet veel…
Nee, maar iig oprecht en geen masker (en kinderstem). :)
pi_214771991
"gaan we zoenen?"

"nee even nog niet, we houden het even bij een handje"

_O_
pi_214772041
"mannelijk, een echte man, warm, betrokken, open"

heeft deze man het echt over arno? 8)7
  Moderator woensdag 21 augustus 2024 @ 21:49:10 #67
382129 crew  Donna
pi_214772045
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 21:19 schreef amaranta het volgende:
Dat jurkje doet echt niks voor die blonde bij Albert. Accentueert de vetjes onder haar oksel.
Echt!! Heel vreemd figuur krijgt ze in die jurk.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 22:06:11 #68
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_214772218
Wel goed dat Gerard de draad weer heeft opgepakt nadat z’n dinosaurus-themapark is mislukt in de jaren ‘90.
Gourmetten of steengrillen?
pi_214772237
waarom voelt anja nu weer de behoefte om meteen te zeggen 'ik zou dat zelf niet kopen'
over dat zelfgemaakte tiffany theelicht van gerard?

als arno dat zou zeggen van die stomme mok, nou ja dat zou ik begrijpen, maar tiffany
theelichtjes zijn nou niet zo extreem of tacky dat je er meteen afstand van moet nemen _O-
pi_214772300
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 21:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nee, maar iig oprecht en geen masker (en kinderstem). :)
Ze valt mij ook best mee, doet gewoon normaal. Maar dat gezwets op het bed tussen Alice en Joyce… niet te harden.

En de twee vrouwen bij Robert Jan zijn allebei stom. Had-ie Els nou maar niet weggestuurd, want het is er niet beter op geworden.
pi_214772326
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 22:09 schreef JOHANK88 het volgende:
waarom voelt anja nu weer de behoefte om meteen te zeggen 'ik zou dat zelf niet kopen'
over dat zelfgemaakte tiffany theelicht van gerard?

als arno dat zou zeggen van die stomme mok, nou ja dat zou ik begrijpen, maar tiffany
theelichtjes zijn nou niet zo extreem of tacky dat je er meteen afstand van moet nemen _O-
Ze heeft een drang om heel eerlijk te zijn. Irritant maar ook benijdenswaardig. Ik zie dat liever dan Arno die, terwijl hij het tegenovergestelde bedoelt, zegt: “Leuk, dank je, ik houd van humor.”
pi_214772349
Pfff, alweer vissen in Schotland? :( Dat is toch ook geen leuke date. Je staat alleen maar naar het water
te koekeloeren en op je hengel te letten. Net zoiets als naar een film gaan met een eerste date.

En ondertussen stapt onze korpsbal daar rond als een soort elmer fudd.

Ik mis Els.
pi_214772358
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 22:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ze heeft een drang om heel eerlijk te zijn. Irritant maar ook benijdenswaardig. Ik zie dat liever dan Arno die, terwijl hij het tegenovergestelde bedoelt, zegt: “Leuk, dank je, ik houd van humor.”
ja dat klopt ook weer. eigenlijk is het ook misselijker wat arno doet. maar bij arno verwacht ik inmiddels niet anders :)
pi_214772389
wedden dat die 'franse' friend van albert gewoon een nederlander is die 5 jaar in frankrijk woont
en nu praat als een franse politieagent in een provinciaals blijspel? tjonge jonge.
pi_214772411
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 22:24 schreef JOHANK88 het volgende:
wedden dat die 'franse' friend van albert gewoon een nederlander is die 5 jaar in frankrijk woont
en nu praat als een franse politieagent in een provinciaals blijspel? tjonge jonge.
Dat was toch Alain Caron?
pi_214772438
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 22:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
De chef-kok toch?
SOONY
pi_214772463
Ja en da’s toch een heel echte Fransman die verschrikkelijk krom Nederlnds praat.
pi_214772510
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 22:15 schreef Claudia_x het volgende:

En de twee vrouwen bij Robert Jan zijn allebei stom. Had-ie Els nou maar niet weggestuurd, want het is er niet beter op geworden.
Robert Jan krijgt bij Els geen vonkje. Dat is vriendschap. ;(

Margreeth vond hij de leukste vrouw, denk ik. Maar misschien zag hij daar ook iets teveel verschillen.
pi_214772514
quote:

[..]
Oei, dat had ik niet door. Ik zat weer eens te multitasken tijdens het kijken. In dat geval heb ik niets gezegd :P
pi_214772533
quote:

[..]
Heeft Debbie die weer opgetrommeld?
pi_214772575
twitter
pi_214772582
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 22:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Erg vermoeiend, die parade van BN’ers daar.
pi_214772598
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 22:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Robert Jan krijgt bij Els geen vonkje. Dat is vriendschap. ;(

Margreeth vond hij de leukste vrouw, denk ik. Maar misschien zag hij daar ook iets teveel verschillen.
Denk ik ook. Hij lijkt een goedlachse vrouw te zoeken die weet hoe het heurt, een combinatie tussen Els en Margreeth.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 23:04:36 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214772610
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 22:24 schreef JOHANK88 het volgende:
Dat is Alain Caron. Die is bekend als kok en TV-presentator en deelnemer aan diverse programma's. Hij heeft ook nog een restaurant met zijn zonen in Amsterdam.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_214772699
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 22:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zou ik niet eens een onrealistisch scenario vinden…….
SOONY
pi_214772708
Dat gesprekje bij Albert op bed van de dames.

Joyce met haar laptopje: Het leven gaat door.
Andere dame: Kijk naar buiten hoe prachtig het is.
Joyce: 68 mails.
Andere dame: Hoe voel jij je?
Joyce: Ik voel me een prinsesje.

;(
SOONY
pi_214772792
Arno zou Simon het liefst per direct de deur wijzen.

Simon zou dan bij wijze van spreken voor de camera betuigen daar volkomen begrip voor te hebben. Dit met de woorden: ' Poeh, poeh je zou maar in Arno's schoenen staan'

Simon is een 'begrijpende' eikel.

Arno, the only gay in the French village' is het vrouwtje waarbij de mannelijke aandacht hem naar het hoofd is gestegen terwijl dit hoogst waarschijnlijk de eerste maar ook de laatste keer zal zijn.

Ik zag net in het voorstukje dat Joyce naar huis wilt maar dan blijft Albert alleen over met dat paardengebit, in bezit zijnde van een zon-gebrande lerenhuid. Albert houdt meer van te jonge dan van overrijpe vruchten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 22-08-2024 00:22:22 ]
pi_214773196
Ik ben benieuwd waarom Joyce naar huis wil. Goeie cliffhanger weer.
pi_214775471
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 07:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben benieuwd waarom Joyce naar huis wil. Goeie cliffhanger weer.
Vast iets wat helemaal niet met Albert/b&b te maken heeft. Haar kat heeft het loodje gelegd ofzo
pi_214775476
Iets met een klus thuis a la Margreeth :+
pi_214776381
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 13:08 schreef S_E het volgende:

[..]
Vast iets wat helemaal niet met Albert/b&b te maken heeft. Haar kat heeft het loodje gelegd ofzo
Ik gooi het ook over de boeg van ziekte. Ik denk dat de goudvis een virus onder de leden vinnen heeft.
pi_214777958
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 13:08 schreef S_E het volgende:

[..]
Dit denk ik ook, verder kwijlt ze immers gewoon nog weg bij Albert. :')
pi_214778911
PEET, Péét, heeft de haven al in zicht. :D
  Moderator donderdag 22 augustus 2024 @ 20:48:36 #94
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_214778948
Tranen _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator donderdag 22 augustus 2024 @ 20:49:16 #95
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_214778957
Oh, dit is wel zielig ;(
~FEYENOORD~
pi_214778963
M’n moeder is 2 weken geleden geholpen.

Normaal zeg je dat over huisdieren. _O-
pi_214778993
quote:
2s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
Oh, dit is wel zielig ;(
En toch gok ik dat Albert dit dan weer niet verkeerd uitkomt
  Moderator donderdag 22 augustus 2024 @ 20:53:22 #98
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_214779037
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 20:51 schreef Remco het volgende:

[..]
En toch gok ik dat Albert dit dan weer niet verkeerd uitkomt
Dat denk ik ook
~FEYENOORD~
  donderdag 22 augustus 2024 @ 20:57:22 #99
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_214779146
Gezellige date op de plantenmarkt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_214779173
En deze rooie alto chick heeft ook maar iets met watersport? Ben benieuwd naar de raakvlakken met Mike.
pi_214779337
Stoere man Gerard krijgt de grasmaaier niet aan de praat :D
pi_214779399
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
En deze rooie alto chick heeft ook maar iets met watersport? Ben benieuwd naar de raakvlakken met Mike.
Wat is er alto aan die chick, behalve die slecht geknipte pony?
pi_214779415
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 21:10 schreef Buendia het volgende:
Stoere man Gerard krijgt de grasmaaier niet aan de praat :D
Ik trek nog harder aan het vastgekoekte snot in mn neus dan hij aan dat koord.
pi_214779516
Arno moet natuurlijk gewoon zeggen dat die hoteldebotel op die andere vent is. Dit is enigszins flauw, die nieuwe man doet niet zo gek veel fout.
pi_214779531
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 21:13 schreef Buendia het volgende:

[..]
Wat is er alto aan die chick, behalve die slecht geknipte pony?
Alles. :+
pi_214779533
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 21:19 schreef Remco het volgende:
Arno moet natuurlijk gewoon zeggen dat die hoteldebotel op die andere vent is. Dit is enigszins flauw, die nieuwe man doet niet zo gek veel fout.
Ja misschien heb je wel gelijk. :)
pi_214779814
wel goed dat ze albert even fijntjes laat weten dat zijn emoties zo op en neer gaan.

in minder bedekte termen noemen we dat: labiel.
pi_214779871
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 21:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Alles. :+
Ik vind haar niet veel meer alto dan Mike
pi_214779907
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 21:44 schreef Buendia het volgende:

[..]
Ik vind haar niet veel meer alto dan Mike
Mike is een surfer, nul overeenkomst met een alto.

Hij voelt zich op zijn gemak, alsof ze elkaar langer kennen. Want: friendzone. :) Dus geen drama en Mike kan ontspannen want er komt geen gevoel bij kijken.
pi_214779955
simon is een beetje vreemd in zijn communicatie, maar arno is wel erg bot en bits.

hij wil niels en niemand anders. toch lijkt simon me iemand die oprechter is
en waarmee je uiteindelijk verder komt dan met niels.

kwestie van even in de smiezen krijgen hoe die communicatie van hem nu precies
werkt. die golflengte dat is ook een kwestie van afstemmen op elkaar.

maar nee, als we niet op dezelfde golflengte zitten (lees: jij niet op die van mij) dan
moet je gewoon meteen oprotten. dag dag, doei :W
pi_214779982
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 21:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Mike is een surfer, nul overeenkomst met een alto.

Hij voelt zich op zijn gemak, alsof ze elkaar langer kennen. Want: friendzone. :) Dus geen drama en Mike kan ontspannen want er komt geen gevoel bij kijken.
Ja, Mike en gevoel dat gaat wat moeizaam ;)
pi_214779988
Die nieuwe vrouw bij Albert is toch veel te leuk en stijlvol voor die vieze man. :D
Ze is nog enthousiast want ze weet te weinig.
pi_214779990
dat neon groene montuur van gerard is erg storend.

maar ik begrijp hem wel, want verder lijkt hij me vrij onzichtbaar :)
pi_214780000
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Die nieuwe vrouw bij Albert is toch veel te leuk en stijlvol voor die vieze man. :D
Ze is nog enthousiast want ze weet te weinig.
ik gok dat we over 2 dagen weer een 'ik ga naar huis' gesprekje krijgen bij Albert :D
pi_214780026
die keuken van arno ook. ik heb het idee dat de kantine in guantanamo bay nog sfeervoller is.

:{
pi_214780132
nadat hij haar ontvangt met de boodschap dat hij naar nederland vertrekt,
met een smoel als een kapot gewassen vaatdoek, roept albert's nieuwe
vrouw "mijn eerste indruk van albert is, een vrolijke brabantse man" 8)7 8)7
pi_214780171
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 22:02 schreef JOHANK88 het volgende:
nadat hij haar ontvangt met de boodschap dat hij naar nederland vertrekt,
met een smoel als een kapot gewassen vaatdoek, roept albert's nieuwe
vrouw "mijn eerste indruk van albert is, een vrolijke brabantse man" 8)7 8)7
Hahahaha jaaaa, as if.
Ik zou me als die vrouw zijnde ff 3 dagen in de watten laten leggen en zodra Albert er weer is hem aftaaien.
pi_214780316
Oh boy, wat een aflevering. Arno vertelt Simon de waarheid ('je doet zo geforceerd, ben je zo of wil je gewoon heel graag?'). Albert gaat nota bene zelf weg terwijl er een nieuwe vrouw komt. Wat een mafketel. _O- Maar het absolute hoogtepunt was Gerard die het gazon maait met deze muziek eronder gemonteerd:

pi_214780332
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 22:06 schreef S_E het volgende:

[..]
Hahahaha jaaaa, as if.
Ik zou me als die vrouw zijnde ff 3 dagen in de watten laten leggen en zodra Albert er weer is hem aftaaien.
Nou, ideale situatie! Mooi hotel, lekker weer, goed eten en geen Albert te bekennen. :s)
pi_214780424
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 21:50 schreef JOHANK88 het volgende:
simon is een beetje vreemd in zijn communicatie, maar arno is wel erg bot en bits.
Een beetje vreemd in zijn communicatie? Die kerel is buitengewoon ergerniswekkend. Ik voel me als ik hem zie net zo geïrriteerd als Arno, alleen zegt Arno dat hij hoog in zijn irritatie zit (waarom praten mensen zo lelijk?).

quote:
hij wil niels en niemand anders. toch lijkt simon me iemand die oprechter is
en waarmee je uiteindelijk verder komt dan met niels.

kwestie van even in de smiezen krijgen hoe die communicatie van hem nu precies
werkt. die golflengte dat is ook een kwestie van afstemmen op elkaar.
Simon doet me aan een aangetrouwde oom van me denken. Onuitstaanbare kerel. Hem verdragen wordt niet eenvoudiger, hoor, zelfs niet met blootstellingstherapie.

Als ik mijn vriend op de kast wil jagen, moet ik zoals Joyce gaan praten. Hij wordt er bijkans agressief van.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 22:40:04 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214780602
Simon zit vol met Blöf-teksten.
Volkomen onbegrijpelijk voor Arno.
Poef.....gone! ©golfer
pi_214780779
Wat een rare situatie bij Albert _O-
pi_214780832
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 23:02 schreef Blues het volgende:
Wat een rare situatie bij Albert _O-
Alsof er ook elk jaar iemand naar huis moet voor een ziek familielid.
Oh nee, die kort pittig vrouw bij Richard was 2 jaar geleden.
pi_214780842
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 22:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Een beetje vreemd in zijn communicatie? Die kerel is buitengewoon ergerniswekkend. Ik voel me als ik hem zie net zo geïrriteerd als Arno, alleen zegt Arno dat hij hoog in zijn irritatie zit (waarom praten mensen zo lelijk?).
[..]
Simon doet me aan een aangetrouwde oom van me denken. Onuitstaanbare kerel. Hem verdragen wordt niet eenvoudiger, hoor, zelfs niet met blootstellingstherapie.

Als ik mijn vriend op de kast wil jagen, moet ik zoals Joyce gaan praten. Hij wordt er bijkans agressief van.
hij zei ook rare en domme dingen, dat klopt :) maar ik heb toch het idee dat je daar misschien wel heel
snel aan kunt wennen, als je eenmaal in de smiezen hebt hoe hij denkt. hij leek me best een aardige,
oprechte kerel verder.

maar ik heb dan ook berucht slechte mensenkennis, vooral op relationeel vlak :o :'(
pi_214780890
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 21:56 schreef JOHANK88 het volgende:
die keuken van arno ook. ik heb het idee dat de kantine in guantanamo bay nog sfeervoller is.

:{
Ik zag laatst Albert's huis te koop staan op een site en aangekomen bij de foto's van de van die tafel buiten deed me dat teveel denken aan het tafelhangen in de ochtend en een lading andere ongemakkelijke momenten.

Dit overigens los van de foto's van de slaapkamers, waar steeds dezelfde vraag in me opkwam: 'Is Malgosia hier Albert aan het afkluiven geweest? '

Ja, zo kan ik geen huis kopen en heb het er maar bij gelaten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 22-08-2024 23:43:51 ]
pi_214780919
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 23:18 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
hij zei ook rare en domme dingen, dat klopt :) maar ik heb toch het idee dat je daar misschien wel heel
snel aan kunt wennen, als je eenmaal in de smiezen hebt hoe hij denkt. hij leek me best een aardige,
oprechte kerel verder.

maar ik heb dan ook berucht slechte mensenkennis, vooral op relationeel vlak :o :'(
Nou ja, je hebt wel gelijk dat Arno vals is. Die afwijzing had vriendelijker gekund.
pi_214780952
Albert tegen Joyce: Maar ik ben wel heel erg verliefd op jou.
Kirrrrr kirrrrrr prinsesje

Ik geloof hier helemaal niks van.

Alice: Ja Albert is binnen het uur weer helemaal gek op iemand :D _O-
SOONY
pi_214780974
Wat ongemakkelijk met Albert
Alice voelt niks voor Albert
Albert is weer alleen en hij krijgt zeker nieuwe vrouwen :+?
SOONY
pi_214780978
quote:
11s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 22:40 schreef golfer het volgende:
Simon zit vol met Blöf-teksten.
Volkomen onbegrijpelijk voor Arno.
Toen ze in de auto zaten en het over groene vingers ging, werd het me te veel. Die humor was zó slecht.

Eigenlijk had ik het al met hem gehad toen hij Pippi Langkous ging citeren, tweemaal maar liefst. “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het kan.” Ik zie die uitspraak wel eens op LinkedIN voorbij komen en dan weet ik meteen wie ik uit mijn contacten moet flikkeren. (Pippi heeft het ook nog eens nooit gezegd.)
pi_214781021
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 23:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
(Pippi heeft het ook nog eens nooit gezegd.)
Precies!!! Idiote uitspraak die gelijk staat aan "oh laat ik eens wat proberen en hopelijk komt het goed" en dat verpakken we lekker jeugdig door Pippi Langkous te noemen
pi_214781047
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 23:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nou ja, je hebt wel gelijk dat Arno vals is. Die afwijzing had vriendelijker gekund.
Het is precies dit wat iemand gister mooi omschreef:

quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 00:12 schreef Bever_NL het volgende:

Arno, the only gay in the French village' is het vrouwtje waarbij de mannelijke aandacht hem naar het hoofd is gestegen terwijl dit hoogst waarschijnlijk de eerste maar ook de laatste keer zal zijn.

Dit.
Hij denkt dat hij nu van alles is. Of hij is van zichzelf al een klootzakje. :+
pi_214781055
Albert gaat naar huis en een nieuwe dame komt.

Dat is niks geworden?

Uh uhhhh uhhhhhhhh

:+
SOONY
pi_214781482
Arno was verbaal, maar zeker zeker non-verbaal ronduit bot tegen Simon, tot het afscheid toe. Dat verdiende Simon niet.
pi_214781580
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 07:43 schreef De_Melkboer het volgende:
Arno was verbaal, maar zeker zeker non-verbaal ronduit bot tegen Simon, tot het afscheid toe. Dat verdiende Simon niet.
Mee eens. Dit is gewoon hoe hij is. Arno had het ook kunnen laten bij “volgens mij zitten we niet op dezelfde golflengte”.
pi_214781602
Simon heeft gewoon een aantal verkeerde snaren geraakt bij Arno, waardoor Arno meteen het valhek liet vallen, de brug over de slotgracht ophaalde en het kokende pek klaarzette.

Dat kun je als witte prins op een knap paard nog wel vanalles proberen, maar dat gaat nooit meer lukken.
  Moderator vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:04:51 #136
382129 crew  Donna
pi_214781861
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 08:14 schreef Buendia het volgende:
Simon heeft gewoon een aantal verkeerde snaren geraakt bij Arno, waardoor Arno meteen het valhek liet vallen, de brug over de slotgracht ophaalde en het kokende pek klaarzette.

Dat kun je als witte prins op een knap paard nog wel vanalles proberen, maar dat gaat nooit meer lukken.
Niet alleen bij Arno. Ik zat te rillen op de bank door Simon. :X
pi_214782063
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 08:14 schreef Buendia het volgende:

Simon, ben jij het?
pi_214782081
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 09:04 schreef Donna het volgende:

[..]
Niet alleen bij Arno. Ik zat te rillen op de bank door Simon. :X
Bij mij ook hoor, maar de reactie van Arno was wel direct héél duidelijk.
pi_214782084
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 09:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Simon, ben jij het?
:D
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:10:31 #140
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214782732
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 07:43 schreef De_Melkboer het volgende:
Eens. Arno is een prinsesje , weinig inlevingsvermogen en behandelt zijn 'dates' als een stuk stront.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:12:10 #141
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214782743
En een kussende Albert .......... brrrr wat een vieze man :X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214783565
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 11:10 schreef Puzzie het volgende:
Eens. Arno is een prinsesje , weinig inlevingsvermogen en behandelt zijn 'dates' als een stuk stront.
Klopt.

Ik ben niet van de mannenliefde maar het zou me niet verbazen als Arno in z'n oorspronkelijke thuisbasis de onuitgesproken status had van onaantrekkelijk nicht in zowel uiterlijk, karakter als communicatief opzicht.

Hij leeft daar in Frankrijk in een door god verlaten gebied, als the only gay in the village, en mag dus de heere op z'n blote knietjes bedanken dat er nog een paar mannen naar die lelijke hut van hem zijn afgereisd, om zich door hem te laten afblaffen dan wel volblaffen.

Dit is Arno's enige kans. Dus kerel, gedraag je niet als een prinsesje maar wees een beetje vriendelijk tegen de mannen, want hierna is het voor jou echt: Game Over !!

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 23-08-2024 13:49:59 ]
  Moderator vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:06:16 #143
382129 crew  Donna
pi_214783723
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 09:45 schreef Buendia het volgende:

[..]
Bij mij ook hoor, maar de reactie van Arno was wel direct héél duidelijk.
Ja hij is sociaal heel ongemakkelijk. Hij beweegt ook zo nerveus ofzo.
pi_214787425
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 23:29 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Ik zag laatst Albert's huis te koop staan op een site en aangekomen bij de foto's van de van die tafel buiten deed me dat teveel denken aan het tafelhangen in de ochtend en een lading andere ongemakkelijke momenten.

Dit overigens los van de foto's van de slaapkamers, waar steeds dezelfde vraag in me opkwam: 'Is Malgosia hier Albert aan het afkluiven geweest? '

Ja, zo kan ik geen huis kopen en heb het er maar bij gelaten.
_O-
pi_214787484
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:06 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja hij is sociaal heel ongemakkelijk. Hij beweegt ook zo nerveus ofzo.
Is mij ook opgevallen, dat voortdurend hippen, blijf toch eens stilstaan. Hij is trouwens niet de enige die dat doet. Robert Jan heeft er ook een handje van.
pi_214790178
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 21:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Is mij ook opgevallen, dat voortdurend hippen, blijf toch eens stilstaan. Hij is trouwens niet de enige die dat doet. Robert Jan heeft er ook een handje van.
Wat een aparte vergelijking. Robert Jan is gewoon een brok energie. (Al is me dat niet eens opgevallen, maar onrustig is het niet.) Lijkt niks op die sullige en onzekere Arno.

Wel grappig hoe bepaalde types wel collectief niet in de smaak vallen. :)
pi_214790579
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 11:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat een aparte vergelijking. Robert Jan is gewoon een brok energie. (Al is me dat niet eens opgevallen, maar onrustig is het niet.) Lijkt niks op die sullige en onzekere Arno.

Hij heeft het over een hippende RJ denk ik zo, niet over dat ie op Arno lijkt.
  Moderator zaterdag 24 augustus 2024 @ 13:09:09 #148
382129 crew  Donna
pi_214791250
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 21:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Klopt, maar Robert Jan is enthousiast, beetje spring in 't veld. Bij Arno ist zenuwachtig gehup.
pi_214791471
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 11:48 schreef Blues het volgende:

[..]
Hij heeft het over een hippende RJ denk ik zo, niet over dat ie op Arno lijkt.
En die beweegt zenuwachtig “net als RJ”. Maar Robert Jan beweegt niet zenuwachtig.
Maar wellicht lees ik het verkeerd dan. ;)
pi_214792968
Ik heb me zo moeten inhouden om niet te zeggen: "Je mag geen poppetjes zeggen!" Maar het is gelukt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haal de foto straks weer weg. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door -Spring op 24-08-2024 19:01:18 ]
pi_214793751
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 16:26 schreef -Spring het volgende:
Ik heb me zo moeten inhouden om niet te zeggen: "Je mag geen poppetjes zeggen!" Maar het is gelukt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is dit? Ze klinkt Brabants
pi_214793823
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 17:47 schreef ISVV het volgende:

[..]
Waar is dit? Ze klinkt Brabants
In West Brabant inderdaad.
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 18:44:07 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214794220
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 16:26 schreef -Spring het volgende:
Ik heb me zo moeten inhouden om niet te zeggen: "Je mag geen poppetjes zeggen!"
Haal maar weg, want het ongevraagd fotograferen van mensen en die foto's ook nog eens openbaar publiceren lijkt mij strafbaar.
Poef.....gone! ©golfer
pi_214794376
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 18:44 schreef golfer het volgende:

[..]
Haal maar weg, want het ongevraagd fotograferen van mensen en die foto's ook nog eens openbaar publiceren lijkt mij strafbaar.
Ja, je hebt gelijk. Is ook niet netjes en ethisch.
pi_214803468
quote:

[..]

Het bij beide hippen viel mijn gewoon op, de een misschien vanuit zenuwen, de ander vanuit enthousiasme. Arno komt erg strak over, onaangenaam om naar te kijken en te luisteren. Robert Jan veel milder, maar die heeft een soort façade opgetrokken van de Schotse amaible gentleman. ;)
  maandag 26 augustus 2024 @ 10:54:21 #156
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214809032
quote:

[..]

Ik vind RJ idd verre van onzekerheid uitstralen maar misschien snap ik de vergelijking ook niet.
hippen is huppen of?
Arno komt op mij nogal onzeker en onrustig en ergens ook kortzichtig over
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214810089
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 12:50 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Klopt.

Ik ben niet van de mannenliefde maar het zou me niet verbazen als Arno in z'n oorspronkelijke thuisbasis de onuitgesproken status had van onaantrekkelijk nicht in zowel uiterlijk, karakter als communicatief opzicht.

Hij leeft daar in Frankrijk in een door god verlaten gebied, als the only gay in the village, en mag dus de heere op z'n blote knietjes bedanken dat er nog een paar mannen naar die lelijke hut van hem zijn afgereisd, om zich door hem te laten afblaffen dan wel volblaffen.

Dit is Arno's enige kans. Dus kerel, gedraag je niet als een prinsesje maar wees een beetje vriendelijk tegen de mannen, want hierna is het voor jou echt: Game Over !!
Hieraan toevoegend:

Arno had in het introductie filmpje al aangeven dat bij z'n move naar het troosteloze Franse platteland, hij z'n sociale contacten volledig achter zich had gelaten.

Volgens mij was dat vrij eenvoudig want er viel niet zoveel achter te laten.

U zult wel begrijpen na mijn eerdere post, dat ik hem zo een afzichtelijke onaantrekkelijk mannetje (vrouwtje in z'n scene) vind. Goede TV, dat dan weer wel.

Als je iemand als Arno in de werkomgeving als team-leader of manager krijgt, dan weet je al na een dag:
'Dit komt nooit meer goed'.

Niels is een soort van zigeuner. Hij is overal al een keer neergestreken en tegen de liefde van z'n leven aangeschurkt om vervolgens ook weer te vertrekken. Ik vrees dat hoofdprijs <kuch> Arno, dit niet voldoende heeft opgepikt en teveel geobsedeerd is op de 'gloryhole' activiteiten zodra het productie-team voorgoed het erf heeft verlaten.

Iets anders:

Ik lees hier nergens iets over de uitspraak van Joyce tegen Albert: Dat ieder meisje eigenlijk een soort van papa / vader figuur wilt als man.

Bij deze uitspraak sprong ter plekke het glazuur spontaan van mijn tanden. Ik ben inmiddels weer hersteld maar vond het een beetje 'vies' klinken. Dit aangevuld met het beeld van emo- Albert als de target papa.

Ook die ochtend toen ze dat zei, zag Albert er zelf weer uit alsof hij in een zorginstelling woont en dat men aldaar er nog niet aan toe was gekomen om hem te wassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 26-08-2024 15:11:13 ]
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 13:48:46 #158
382129 crew  Donna
pi_214810104
Pappie mammie :r
pi_214810350
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 13:47 schreef Bever_NL het volgende:

[..]

Iets anders:

Ik lees hier nergens iets over de uitspraak van Joyce tegen Albert: Dat ieder meisje eigenlijk een soort van papa / vader figuur wilt als man.

Bij deze uitspraak sprong ter plekke het glazuur van mijn tanden. Ik ben inmiddels weer hersteld maar vond het een beetje 'vies' klinken. Dit aangevuld met het beeld van emo- Albert als de target papa.

Ook die ochtend toen ze dat zei, zag Albert er zelf weer uit alsof hij in een zorginstelling woont, maar dat men aldaar er nog niet aan toe was gekomen om hem te wassen.
Ja. Ook dat ze met kinderlijk opgezet stemmetje zei: ‘ik heb alleen mijn mammie nog’ en dat hij reageert: ‘ik wil jouw pappie wel zijn’. Ik vind het onsmakelijk om te zien en ga in vervolg ff wat anders doen als ik die twee samen in beeld zie (mocht dat nog gebeuren). Het komt op mij wat ziekelijk over iig.
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:05:17 #160
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_214811547
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 13:47 schreef Bever_NL het volgende:

Ook die ochtend toen ze dat zei, zag Albert er zelf weer uit alsof hij in een zorginstelling woont en dat men aldaar er nog niet aan toe was gekomen om hem te wassen.
_O-
pi_214811780
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:27 schreef Ixia het volgende:

[..]
Ja. Ook dat ze met kinderlijk opgezet stemmetje zei: ‘ik heb alleen mijn mammie nog’ en dat hij reageert: ‘ik wil jouw pappie wel zijn’. Ik vind het onsmakelijk om te zien en ga in vervolg ff wat anders doen als ik die twee samen in beeld zie (mocht dat nog gebeuren). Het komt op mij wat ziekelijk over iig.
Ze zijn allebei walgelijk. :D
pi_214811792
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ze zijn allebei walgelijk. :D
En wij kijken er met z'n allen naar :D
pi_214812630
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:54 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik vind RJ idd verre van onzekerheid uitstralen maar misschien snap ik de vergelijking ook niet.
hippen is huppen of?
Arno komt op mij nogal onzeker en onrustig en ergens ook kortzichtig over
Het viel mij gewoon op en vooral in beeld. Blijf gewoon staan als je praat, dat gehip leidt af en ik erger mij er aan, haha.
pi_214812729
Present! O+
  maandag 26 augustus 2024 @ 20:40:59 #165
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_214812758
Thijz met z’n domme wappie-geneuzel, logisch dat ze daar op afknapt.
pi_214812780
Ze doet niks aan sport en dus zijn er geen activiteiten en dus is er plotseling ergens een activiteit geboren.
pi_214812781
Ik vind Peter doodeng
pi_214812787
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 20:47 schreef S_E het volgende:
Ik vind Peter doodeng
Hij kan toch frisser krijgen dan Iris.
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 20:48:27 #169
382129 crew  Donna
pi_214812788
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2024 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ze doet niks aan sport en dus zijn er geen activiteiten en dus is er plotseling ergens een activiteit geboren.
Het is wel het leukste tot nu toe. Nu moet hij echt samen zijn met de vrouw.
Bij de andere dates was hij wat een instructeur en was er veel meer afstand, letterlijk.
Ik vind dit leuk. O+
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 20:48:52 #170
382129 crew  Donna
pi_214812789
Mirjam denkt dat Rick het wel aanvoelt. Rick vindt het elke dag leuker worden. _O-
pi_214812794
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 20:48 schreef Donna het volgende:

[..]
Bij de andere dates was hij wat een instructeur en was er veel meer afstand, letterlijk.
Ik vind dit leuk. O+
Ik ook! Ik vind Mike opeens ook een stuk leuker.
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 20:51:33 #172
382129 crew  Donna
pi_214812800
Thijz zegt tijdens de autorit voor de verandering eens normale dingen.
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 20:52:33 #173
382129 crew  Donna
pi_214812806
Nevermind. Hij zegt alweer dat ze bij hem in bed had moeten kruipen.
pi_214812818
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 20:48 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik vind dit leuk. O+
Ik zie weinig samen. Ze noemen enkel wat ze zien.

Geef mij maar de watersporten. ;)
  maandag 26 augustus 2024 @ 20:54:24 #175
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_214812819
Mike is Idd een stuk relaxter! Lijkt wat minder verkrampt nu.
pi_214812820
Ze is net een jonge Bertie uit Boer zoekt Vrouw _O-
pi_214812824
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 20:54 schreef Silenus het volgende:
Mike is Idd een stuk relaxter! Lijkt wat minder verkrampt nu.
Nul stress als je geen vonk voelt, nieuwe bff scoren.
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 20:55:40 #178
382129 crew  Donna
pi_214812833
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 20:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik zie weinig samen. Ze noemen enkel wat ze zien.

Geef mij maar de watersporten. ;)
Team kalfjes. *;
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 20:56:05 #179
382129 crew  Donna
pi_214812840
Enge Peter met los haar. :'(
M'n ogen.
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 20:56:29 #180
382129 crew  Donna
pi_214812845
Bedankt voor het schilderen Rick! :W
pi_214812850
Mirjam ontslaat weer een werknemer.

Hoop voor haar dat er nog een man komt die haar wat meer kan bieden en die niet als een puppy achter haar aan loopt.
  maandag 26 augustus 2024 @ 21:01:16 #182
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_214812867
Iris is natuurlijk bloedgeil, maar dat ze ook nat wordt van psycho Peter ..... brrrr, hoewel hangbuikzwijntje Jan is ook niet echt appetijtelijk .
pi_214812886
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:01 schreef kibo het volgende:
Iris is natuurlijk bloedgeil, maar dat ze ook nat wordt van psycho Peter ..... brrrr, hoewel hangbuikzwijntje Jan is ook niet echt appetijtelijk .
Wat verwoord je het heerlijk subtiel :D
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 21:06:53 #184
382129 crew  Donna
pi_214812904
Iris denkt al dagen dat Jan 'm niet meer omhoog krijgt. Die zit daar gewoon nog voor de gezelligheid.
  maandag 26 augustus 2024 @ 21:07:41 #185
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_214812914
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 20:57 schreef S_E het volgende:
Mirjam ontslaat weer een werknemer.

Hoop voor haar dat er nog een man komt die haar wat meer kan bieden en die niet als een puppy achter haar aan loopt.
Ik zou toch wachten totdat ie klaar was met het schilderwerk
pi_214812923
Die Miriam gaat nooit iemand voor de lange termijn vinden. Die valt op brede simpele mannen die 'haar aan kunnen'.
  maandag 26 augustus 2024 @ 21:09:44 #187
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_214812936
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:08 schreef Remco het volgende:
Die Miriam gaat nooit iemand voor de lange termijn vinden. Die valt op brede simpele mannen die 'haar aan kunnen'.
En daarvan lopen er genoeg rond daar 8-)
Ze zit hier louter om haar toko te promoten.
pi_214812939
Oude vrouwen die vloeken. Afknapper. :+
  maandag 26 augustus 2024 @ 21:13:44 #189
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_214812976
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:08 schreef Remco het volgende:
Ik denk juist dat ze een intelligente vent met zelfvertrouwen zoekt die wat te vertellen heeft en z’n eigen boontjes dopt. En die heeft ze tot nu toe niet gehad
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_214812977
Als Peter uit een ander programma komt, doet hij alleen mee om op tv te komen? Hij kan toch jonger en frisser krijgen dan Iris.
pi_214812979
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:13 schreef Lov1 het volgende:

[..]
Ik denk juist dat ze een intelligente vent met zelfvertrouwen zoekt die wat te vertellen heeft en z’n eigen boontjes dopt. En die heeft ze tot nu toe niet gehad
Amen.
pi_214812983
“Mooie Mirjam” stuurt hem wel “mooi” weg :+
SOONY
pi_214812987
quote:

[..]
Absoluut
pi_214812992
quote:

[..]
Ja maar dan had ze die Chileen toch direct de deur gewezen?
pi_214812994
Die kale plek op het achterhoofd van Peter.
SOONY
pi_214813001
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Als Peter uit een ander programma komt, doet hij alleen mee om op tv te komen? Hij kan toch jonger en frisser krijgen dan Iris.
Heb je die kop van die vent gezien. Daar kan je op schijten.
SOONY
pi_214813007
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:15 schreef Remco het volgende:

[..]
Ja lekker respectvol.
pi_214813015
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:15 schreef DKUp het volgende:

[..]
Heb je die kop van die vent gezien. Daar kan je op schijten.
Nee zo praten we niet :+ Iris is over ouder en verlept joh. ;(
  maandag 26 augustus 2024 @ 21:16:51 #199
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_214813017
Nou die verdieping was van korte duur, de watersportsleur is weer terug.
  maandag 26 augustus 2024 @ 21:17:01 #200
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_214813018
quote:

[..]
Prima als je in de Ardennen woont maar als ze de moeite nemen om helemaal naar Hoedspruit te komen zou ik dat ook niet durven en het maar proberen (ook al weet je dat dit ook niet je type gaat zijn)
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_214813022
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:16 schreef Silenus het volgende:
Die carousel met koeien vond je dik feest? Oh ja boer zoekt vrouw. :D

Maar ze lijkt toch een jonge Bertie? :7
pi_214813037
quote:

[..]
Die gaat ook snel
pi_214813041
Hij hield zelf afstand en leek niet enthousiast dus Mirjam werd ook niet enthousiast. Ongeacht dat hij niet echt haar type is.
pi_214813050
Je lach is zilver
Je hart is goud
SOONY
pi_214813056
Iris heeft te veel ouzo op. “Een lekker ding”

Nu is ons strobossie natuurlijk ook niet Gods gift to men
pi_214813059
Zou Iris nou met elke man het bed delen? Tweede man die ze wil uitproberen.
  maandag 26 augustus 2024 @ 21:23:01 #207
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_214813062
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Die carousel met koeien vond je dik feest? Oh ja boer zoekt vrouw. :D

Maar ze lijkt toch een jonge Bertie? :7
Haha klopt, maar het was wel ff verfrissend vergeleken met het kitewakesurfspeedboarden.

Thijz en dinges is niet echt leuk om naar te kijken. Die twee passen toch niet bij elkaar, dit wordt nooit iets.
pi_214813069
Thijz en deze vrouw passen best leuk, allebei jeugdig. Maar hij zoekt niet iets voor echt-echt. Dus zij haakt af.
pi_214813070
In Spanje in Spanje in Spanje
SOONY
pi_214813074
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Thijz en deze vrouw passen best leuk, allebei jeugdig. Maar hij zoekt niet iets voor echt-echt. Dus zij haakt af.
Zij is wel veel te leuk voor hem
SOONY
pi_214813082
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:16 schreef Silenus het volgende:
Ja joh, de diepte in vindt hij doodeng. Sneu voor hem wel.
pi_214813087
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:24 schreef DKUp het volgende:

[..]
Zij is wel veel te leuk voor hem
:Y
pi_214813110
Hé Rick hoi
SOONY
pi_214813236
Wat een vreselijke taal is dat Grieks. Hard. Lomp. Jamaaas. ;(
pi_214813254
Echt een lekker ding hoor die Peter :') :lijstje:
SOONY
pi_214813267
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:07 schreef Pisces29 het volgende:

Arno…

Die andere man is alleen sex, draait op niks uit.

Yep. ^O^
pi_214813472
Karel zal met terugwerkende kracht genieten van de gesprekken over Peter waar Jan bij staat.
pi_214813714
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 22:13 schreef De_Melkboer het volgende:
Karel zal met terugwerkende kracht genieten van de gesprekken over Peter waar Jan bij staat.
Ik vond het bizar om te zien. Iris doet alsof Jan lucht is.
pi_214813743
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 22:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
“Dit wil ik wel uitproberen, dit smaakt naar meer.” Alsof ze weer even een testrit gaat maken. _O-
pi_214814103
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:01 schreef kibo het volgende:
Als Peter van Iris werk gaat maken, dan is een lokale tsunami niet uit te sluiten. Iris heeft wat in te halen.

Overigens, hij is gekleed alsof hij de ober dan wel de taxi chauffeur is en dat staartje staat in de vakkringen beter bekend als: 'compensatie-staartje'

Jan lijkt te beseffen dat hij binnenkort aan de dijk gezet kan worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bever_NL op 27-08-2024 12:32:57 ]
pi_214814107
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:23 schreef DKUp het volgende:
In Spanje in Spanje in Spanje

*O*
pi_214814642
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 22:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Inderdaad, dat was pijnlijk om te zien. Zo te zien is Jan er ook klaar mee, en kiest hij voor zichzelf.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:36:28 #223
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214815898
Ik hoop dat Jan de eer aan zichzelf gaat houden en weggaat bij die vieze Iris vrouw
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214816058
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 11:36 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat Jan de eer aan zichzelf gaat houden en weggaat bij die vieze Iris vrouw
Ik hoop het ook. En dat de dansleraar daarna ook opstapt omdat Iris niet kan dansen.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:56:44 #225
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_214816062
Ik ook, hij kan na deze reeks waarschijnlijk kiezen uit allerlei dames op leeftijd die weliswaar iets ouder zijn dan 57 maar veel minder smoezelig dan Iris.

Iris past ook wel bij deze twijfelachtige porno-baron. Heeft veel minder klasse dan Jan maar nog wel een werkende erectie en dat is waar Iris voor gaat.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:57:00 #226
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214816064
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 11:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik hoop het ook. En dat de dansleraar daarna ook opstapt omdat Iris niet kan dansen.
Ja :D :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214816066
En ik vind het heerlijk om te zien hoe Jan zijn meditatie doet, zwemt in de zee en rustig rommelt in de buitenkeuken. Geweldig toch, zo'n vent?

Niet dat ik dat halfblote lijf steeds wil zien...
pi_214816080
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 11:56 schreef Silenus het volgende:
Heeft veel minder klasse dan Jan maar nog wel een werkende erectie en dat is waar Iris voor gaat.
Hoe weet jij dat?
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 12:02:27 #229
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_214816107
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 11:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat?
Hij lijkt me iemand die viagra bestelt. Jan ook trouwens maar ik denk dat ie het tempo wat Iris verlangt in bed niet meer kan bijbenen, of zn jongeheer nou werkt of niet.
pi_214816131
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 12:02 schreef Silenus het volgende:

[..]
Hij lijkt me iemand die viagra bestelt. Jan ook trouwens maar ik denk dat ie het tempo wat Iris verlangt in bed niet meer kan bijbenen, of zn jongeheer nou werkt of niet.
Hm, ik zou niet op basis van de beelden die we hebben gezien durven te concluderen of iemand een goede minnaar is. Alhoewel, Jan is dienstbaar (hij kookt graag voor anderen, heeft een stillere aanwezigheid) en de staart treedt graag op de voorgrond, houdt van aandacht en uiterlijk vertoon. Op basis daarvan zou ik vermoeden dat je beter Jan in bed kunt hebben. Maar als je het niet heel erg vindt, ga ik deze gedachten nu verdringen.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 12:31:10 #231
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_214816296
Nou, vooruit dan maar!

Iris is eigenlijk een soort vent, ze kan niet meer helder denken en wil alleen maar ff een flinke beurt. Mannen zijn ook zo geprogrammeerd dat ze net na het orgasme weer even een heldere kijk op de zaken hebben (voor een korte periode weliswaar) en zo kunnen inschatten of de persoon écht leuk is.

Iris lijkt dat neanderthalerbrein ook te hebben. René en Barney stonden natuurlijk helemaal achteraan in de alpha-male-rij des levens, Jan is nog wel een echte vent maar gaat alweer de blessuretijd in. Peter is een flapdrol maar gedraagt zich (op zijn proleterige manier) nog alsof ie klasse en conditie heeft. Dus gaat Iris nu daarvoor.

Oplossing is simpel: de camera moet direct na het neuken (Peter+Iris) Iris voor de camera krijgen en vragen: "Iris, wie vind je leuker?" En als Iris écht in haar hartje kijkt zal ze toch Jan zeggen. Maar waarschijnlijk haalt ze (omdat ze toch een vrouw is) deze gedachten wat door elkaar en zal ze nog een beetje verliefd-achtig bij Peter blijven en nog een paar rondjes willen. Peter wil überhaupt alleen een +1 op z'n bal-lijstje dus dit wordt een Grieks drama waarbij Iris alleen achter blijft, Jan gedesillusioneerd vertrokken is en Peter hoopt via zn bekendheid ergens anders iemand te regelen die er wat minder goor uitziet.

Ik zou m'n geld op dit scenario zetten.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 12:34:38 #232
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214816322
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 12:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Hm, ik zou niet op basis van de beelden die we hebben gezien durven te concluderen of iemand een goede minnaar is. Alhoewel, Jan is dienstbaar (hij kookt graag voor anderen, heeft een stillere aanwezigheid) en de staart treedt graag op de voorgrond, houdt van aandacht en uiterlijk vertoon. Op basis daarvan zou ik vermoeden dat je beter Jan in bed kunt hebben. Maar als je het niet heel erg vindt, ga ik deze gedachten nu verdringen.
Same Same :{
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:26:06 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214817297
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 12:31 schreef Silenus het volgende:
-knip-

Peter wil überhaupt alleen een +1 op z'n bal-lijstje dus dit wordt een Grieks drama waarbij Iris alleen achter blijft, Jan gedesillusioneerd vertrokken is en Peter hoopt via zn bekendheid ergens anders iemand te regelen die er wat minder goor uitziet.

De proleet Peter zoekt als dit avontuur op niks uitloopt weer een ander programma uit waar hij (al-dan-niet via een castingbureau) met zijn kop op de televisie kan komen.
Hij hoopt natuurlijk op een Meiland-achtige wijze uiteindelijk zijn eigen reallifesoap te gaan krijgen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_214817368
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 14:26 schreef golfer het volgende:

[..]
De proleet Peter zoekt als dit avontuur op niks uitloopt weer een ander programma uit waar hij (al-dan-niet via een castingbureau) met zijn kop op de televisie kan komen.
Hij hoopt natuurlijk op een Meiland-achtige wijze uiteindelijk zijn eigen reallifesoap te gaan krijgen.
Lijkt me ook. Ik zie als voornaamste drijfveren dat Peter op tv wil komen (aandacht!) en Iris wil zuipen, neuken en feesten (vrijheid, blijheid).
pi_214817535
Die Peter dansleraar??? Zelfbenoemd zeker want die moves die ik zag zijn niet van een dansleraar.
Hele enge kerel trouwens, ik gun hem Iris wel. Laatstgenoemde postte vandaag wat op haar SM wat eigenlijk alles verklapt.
pi_214817703
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
En ik vind het heerlijk om te zien hoe Jan zijn meditatie doet, zwemt in de zee en rustig rommelt in de buitenkeuken. Geweldig toch, zo'n vent?

Niet dat ik dat halfblote lijf steeds wil zien...
Nou wat jij zegt inderdaad, ik vind hem zo’n lieverd. 🥰
pi_214817767
Iris zoekt dus vooral iemand met een staartje, maar Peter houdt hem voorlopig nog onder de pet.
pi_214817827
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 15:22 schreef Ixia het volgende:

[..]
Nou wat jij zegt inderdaad, ik vind hem zo’n lieverd. 🥰
Zo’n lieverd? :D Ik vind hem nog best een haantje, zeker met de vorige kandidaat er ook bij.
Bij een lieverd denk ik echt aan een ander type eigenlijk. :)
pi_214818118
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 15:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zo’n lieverd? :D Ik vind hem nog best een haantje, zeker met de vorige kandidaat er ook bij.
Bij een lieverd denk ik echt aan een ander type eigenlijk. :)
Ja, ik vind hem een schattige opa. Snap wel wat je zegt met haantje, maar dat vind ik ook wel weer schattig 😋.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 16:25:21 #240
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_214818123
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 15:00 schreef Rimboequeen het volgende:
Die Peter dansleraar??? Zelfbenoemd zeker want die moves die ik zag zijn niet van een dansleraar.
Hele enge kerel trouwens, ik gun hem Iris wel. Laatstgenoemde postte vandaag wat op haar SM wat eigenlijk alles verklapt.
Linkje?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_214818379
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 16:25 schreef Duderinnetje het volgende:

Linkje?
Mss doelt @Rimboequeen op de tekst dat ze in NL is?

[ Bericht 11% gewijzigd door Blues op 27-08-2024 19:22:52 ]
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 17:27:33 #242
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214818649
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 17:18 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik heb het verwijderd, het is geen spoiler maar dat lijken jullie niet te begrijpen. Ik kan de quote niet weghalen dus dat is aan juliie. Aju
Alles wat nog niet is uitgezonden op TV is in dit topic een spoiler. (zie de tekst boven het invoerscherm)
Ik heb de quote van jou in mijn post ook verwijderd.
Poef.....gone! ©golfer
pi_214819181
Ik kan er eigenlijk helemaal niks uithalen dat iets verraadt. Of is het bericht gewijzigd?

Buiten dat kan het me bij dit programma echt geen ene fuck schelen wie wel of niet met wie eindigt. Verder wel vermakelijk om naar te kijken hoor.
pi_214819618
Je ogen stralen ZILVEUWRRRRR
Je glimlach is GHAAAAAAUUUUUWWWWT
SOONY
pi_214819813
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 19:18 schreef DKUp het volgende:
Je ogen stralen ZILVEUWRRRRR
Je glimlach is GHAAAAAAUUUUUWWWWT
Salute
  Moderator dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:58:45 #246
388664 crew  Dotteke
pi_214819912
Handig als iedereen roept het is een spoiler is en dan het bericht ook nog eens gaat quoten. Dan staat het er tig keer.

Er stond niet eens echt iets bijzonders in dat bericht.

En nu weer verder over B&B aub. 😉
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 27 augustus 2024 @ 20:23:14 #247
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214820100
Peter geeft hele nare vibes af. Arme Jan.
pi_214820225
Het boeket in het stalletje.
  Moderator dinsdag 27 augustus 2024 @ 20:38:10 #249
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_214820234
Iris vind ik maar een raar geval
~FEYENOORD~
pi_214820235
Ik word al brak als ik naar Iris kijk
pi_214820243
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
Iris vind ik maar een raar geval
JAMAAAASSSS ;(
pi_214820246
Zou Iris kinderen hebben? Zo ja, hoe zien de kinderen er dan uit.
pi_214820251
op de tafel gedanst, daarna nog after party met peter.

dit verhaal gaat nog een smoezelig, vettig staartje krijgen :o
pi_214820259
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 20:39 schreef JOHANK88 het volgende:
op de tafel gedanst, daarna nog after party met peter.

dit verhaal gaat nog een smoezelig, vettig staartje krijgen :o
Ja ik vraag het weer. Zou ze met iedereen sex hebben? Jan en dus Peter. 8-)
pi_214820268
thijz heeft een doorbraak geforceerd! *O* er gebeurt daar eindelijk iets.
pi_214820275
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 20:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja ik vraag het weer. Zou ze met iedereen sex hebben? Jan en dus Peter. 8-)
Als dat zo is, dan heb ik het idee dat Jan het er wel allemaal uit gaat gooien voor de camera :D
pi_214820285
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 20:42 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
Als dat zo is, dan heb ik het idee dat Jan het er wel allemaal uit gaat gooien voor de camera :D
Ik wacht het heel graag af. :D
pi_214820304
Nu al #teamjan

Enne, nu kappen Thijz. Je jaagt haar weg zo.
  Moderator dinsdag 27 augustus 2024 @ 20:44:39 #259
382129 crew  Donna
pi_214820315
Ik loop vandaag enkele minuten achter. Ben nu bij de ochtend van Iris.
Peter voelt m nu nog. |:)
pi_214820346
Mirjam geeft hem nog 2 dagen voor ze hem op het vliegveld zet. (Want ook van het programma mogen ze mensen vast niet snel wegsturen.)
pi_214820359
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Mirjam geeft hem nog 2 dagen voor ze hem op het vliegveld zet. (Want ook van het programma mogen ze mensen vast niet snel wegsturen.)
ze zegt geen onaardige dingen over hem, maar wat ze zegt klinkt meer als constateringen,
of een opsomming van eigenschappen. verder kijkt ze er een beetje ongemakkelijk bij. dit is
ook niet haar man, ze zou liever vandaag weer alleen zijn dan morgen.
pi_214820386
hij denk dat mirjam het flirten ook leuk vindt :+ mirjam zit er steeds ongemakkelijker bij.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 20:52:15 #263
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_214820397
Ik denk dat Mirjam voor de verkoop mogelijkheden van het programma gaat ipv de liefde
Don't call me Shirley
pi_214820409
jezus, iris is ook nog pissig dat alles niet super netjes opgeruimd is.

het is toch haar toko en het was haar feest, waar jan voor haar gasten heeft gekookt? :{

jan prikt er lekker doorheen en gaat niet in op de mierenplaag, die gaat gewoon meteen het gesprek aan.

heerlijk hoe hij even duidelijk maakt dat dit niet is hoe hij door zal gaan met dit theater.

_O_
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 20:56:41 #265
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_214820422
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 20:54 schreef JOHANK88 het volgende:
jezus, iris is ook nog pissig dat alles niet super netjes opgeruimd is.

het is toch haar toko en het was haar feest, waar jan voor haar gasten heeft gekookt? :{

jan prikt er lekker doorheen en gaat niet in op de mierenplaag, die gaat gewoon meteen het gesprek aan.

heerlijk hoe hij even duidelijk maakt dat dit niet is hoe hij door zal gaan met dit theater.

_O_
Inderdaad Jan is een vogeltje die de paringsdans van de vogel met de langere staartveer niet gaat of wil overtreffen. #teamjan
Don't call me Shirley
pi_214820442
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 20:56 schreef Pierre_Ranja het volgende:

[..]
Inderdaad Jan is een vogeltje die de paringsdans van de vogel met de langere staartveer niet gaat of wil overtreffen. #teamjan
#teamjan *O*
pi_214820446
Thijz ziet er ineens 15 jaar jonger uit nu hij zo gelukkig is.
pi_214820462
Peter is een enorm enge man.
SOONY
pi_214820502
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 20:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
maar nu gaat zij ineens een paar dagen wat tijd nemen op een andere camping? 8)7
pi_214820513
Maar zij ziet zichzelf toch niet het hele jaar daar in die treurnis wonen.
pi_214820522
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 20:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
15? Dat is wel heel veel. ;) Zijn haar is gewoon tien keer moderner geworden en de zon schijnt.
pi_214820533
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 21:03 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
maar nu gaat zij ineens een paar dagen wat tijd nemen op een andere camping? 8)7
Van wat we zien kan ik me indenken dat Thijz een beetje ‘alles of niets’ is, en nu is het ‘alles’. Yvonne lijkt het nog niet zeker te weten en hij wel. Ik snap wel dat ze even wat ruimte wil, maar niet na 24 uur al…
pi_214820537
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 21:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
15? Dat is wel heel veel. ;) Zijn haar is gewoon tien keer moderner geworden en de zon schijnt.
En zijn ogen straalden, dat maakte ook wel verschil, vind ik.
pi_214820544
José. Gokje: het mooie dialect uit Hoorn.

( ;( )
pi_214820548
Arno en die andere vent.

“Echt een adonis!”

:') :+
SOONY
pi_214820551
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 21:06 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
En zijn ogen straalden, dat maakte ook wel verschil, vind ik.
Ik vind ze wel leuk samen, ik denk echter niet dat het echt wat voor de lange termijn is. Als ze naar NL gaat vinden ze het allebei wel prima dat het stopt. /gokje

Ik hoop dat ik helemaal mis zit. :)
pi_214820552
Mirjam 0 potentie in dit programma
SOONY
pi_214820557
Iris eet graag van alle walletjes. Een beetje als Arno. Krijgt nooit aandacht en voelt zich nu God.
pi_214820562
Dromen komen niet oh wel uit van David….
SOONY
pi_214820567
"nee, Iris...."

"dat gaan we gewoon niet doen, klaar"

"het lijkt me niet echt gezellig"

_O_ _O-
pi_214820568
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Iris eet graag van alle walletjes. Een beetje als Arno. Krijgt nooit aandacht en voelt zich nu God.
In Sparta oh nee Sparto
Beter dan dat vreselijke Franse zaaddodende dorpje
SOONY
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:10:46 #282
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_214820569
Die muziek voor onder Iris hahahaha de regie neemt het ook totaal niet serieus :')
Don't call me Shirley
pi_214820573
Ach kleuter Jan is op zijn pik getrapt,
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_214820582
In Sparto in Sparto in Sparto
In Sparto schijnt altijd de zon!

Wat een teringbende na dat feestje _O_
SOONY
pi_214820586
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 21:11 schreef casita het volgende:
Ach kleuter Jan is op zijn pik getrapt,
Dit ja. “Nu hoeft het voor mij niet meer hoor.” :{w
pi_214820590
Een enorm grote mierenplaag
SOONY
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:12:38 #287
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_214820591
Niet homofoob bedoeld, maar de fragmenten en verhaallijn van Arno vind ik niet zo interessant
Don't call me Shirley
pi_214820592
“Gaan we dan vrienden zijn.”

Zegt genoeg. Dit wordt hem niet. Dan is het geen 100% klik.
pi_214820598
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 21:12 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Niet homofoob bedoeld, maar de fragmenten en verhaallijn van Arno vind ik niet zo interessant
We zetten allemaal thee als Arno in beeld komt. :)
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:13:15 #290
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_214820600
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 21:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
HAHAHAHAHAHHAHAAHA
Don't call me Shirley
pi_214820601
Arno vindt het eng, weet je hoe eng wij jou vinden?
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
pi_214820604
Uitje gecanceld

LOL :W
SOONY
pi_214820606
Na 2 weken gaat de glans er af. :D Lol. Dat heb je normaal na een paar jaar. Wat een lolbroeken.
pi_214820616
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 21:12 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Dat lees ik meer. Heel de sfeer is ook gewoon kut.
Ze zijn ook zo saai.
SOONY
pi_214820625
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ze zijn ook zo saai niet likeable.
pi_214820630
Thijzz krijgt een nieuwe frau
Uh
SOONY
pi_214820631
wat zeiken arno en niels nu de hele tijd over 'gaat het ook nog goed als de glans er straks af is en alles routine wordt"

het IS nu toch al routine? het is alleen maar klussen klussen klussen. het is nu niet echt zo dat ze de hele dag
in elkaars armen in bed liggen.

als dit al de glans-periode is, dan zou ik toch wel heel hard wegrennen :D
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:15:26 #298
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_214820635
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ze zijn ook zo saai.
Ja en ook beetje Joshua vibe bij die ene man zo van; ik laat me even van mijn goede kant zien, maar ben niet geinteresseerd ofzo
Don't call me Shirley
pi_214820641
Dag 1: David walgt van dansen
Dag 4: David danst
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:16:40 #300
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_214820649
Cringe
Don't call me Shirley
pi_214820650
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 21:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nee de mute knop is ook een uitkomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')