En dan? Dan blaast iemand op een fluitje en is de oorlog voorbij?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
het lijkt erop dat Rusland uiteindelijk de Donbas wel gaat nemen.
Beetje vreemde vraag op zijn verwachting. Niemand weet natuurlijk wat er daarna gaat gebeuren. Al helemaal niet omdat Oekraïne nu ook grond heeft in Rusland.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dan? Dan blaast iemand op een fluitje en is de oorlog voorbij?
Prima filmpje, zitten ook verschillende reacties bij. Duidelijk dat ze zich moeten inhouden. Al te bang om opgepakt te worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:22 schreef polderturk het volgende:
Interessante video.
Veel mensen zijn toch tegen de SMO.
Velen durven niet te praten. Die zijn waarschijnlijk ook tegen.
*Patriot AA likes this ideaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 06:28 schreef AFA2022 het volgende:
Lijkt er steeds meer op dat de Russen totaal geen flauw benul hebben wat te doen met die incursion van de Oekrainers in de Kursk region.
Ja laten we onze eigen grondgebied gewoon helemaal platgooien, wat een volk.....
Een vliegtuigcrash op fikkende olietanks. Dat worden spectaculaire beeldenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we hier nog filmpjes van gaan zien
Hoop natuurlijk stiekem op een crash in die vlammenzee.
Omdat ze tegenslagen hebben beginnen ze te twijfelen. Niet omdat ze zo begaan zijn met de onschuldige Oekraïners.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Prima filmpje, zitten ook verschillende reacties bij. Duidelijk dat ze zich moeten inhouden. Al te bang om opgepakt te worden.
Ik zie nog niks. Zal wel vals alarm zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:26 schreef Ulx het volgende:
De Russen berichten over een gestart offensief in Zaporozhia. Oekraïne geeft geen commentaar. Maar mocht het kloppen dan zullen de mensen die hier posten dat Oekraïne iets moet doen in eigen land wel tevreden zijn.
[ x ]
Nice!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:26 schreef Ulx het volgende:
De Russen berichten over een gestart offensief in Zaporozhia. Oekraïne geeft geen commentaar. Maar mocht het kloppen dan zullen de mensen die hier posten dat Oekraïne iets moet doen in eigen land wel tevreden zijn.
[ x ]
Ik hoop voor de bemanning dat ze dat niet OP het vuur gooien maar gebruiken om de niet brandende tanks koel te houden. Of ze moeten het vernevelen, daarmee verlaag je de hoeveelheid zuurstof in de lucht. Dat kan, maar ik dacht alleen bij oliebranden binnen gebouwen. Of dat in buitenlucht ook werkt weet ik niet.quote:
Het zijn Russen hequote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik hoop voor de bemanning dat ze dat niet OP het vuur gooien maar gebruiken om de niet brandende tanks koel te houden. Of ze moeten het vernevelen, daarmee verlaag je de hoeveelheid zuurstof in de lucht. Dat kan, maar ik dacht alleen bij oliebranden binnen gebouwen. Of dat in buitenlucht ook werkt weet ik niet.
Toch wel een nasty fik. Je zal maar dagenlang onder zo'n rookwolk moeten leven:quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:00 schreef Starhopper het volgende:
Alle brandweermannen zitten als kanonnenvoer aan het front en nu sturen ze priesters?![]()
![]()
[ x ]
Die gast op 18 seconden heeft net voor het interview een paar tikken gehad omdat hij het verkeerde antwoord gaf.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Prima filmpje, zitten ook verschillende reacties bij. Duidelijk dat ze zich moeten inhouden. Al te bang om opgepakt te worden.
ook zo'n gast bij het begin "ik heb er geen last van boeiend" whahahquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die gast op 18 seconden heeft net voor het interview een paar tikken gehad omdat hij het verkeerde antwoord gaf.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 02:42 schreef Delenlill het volgende:
https://www.moscowtimes.e(...)skogo-goroda-a139904
[..]Wat heeft die bedragen erbij zetten nou eigenlijk steeds voor zin? 200 miljoen de fik in, boehoe, kan toch niemand wat met deze info.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Dat die tanks niet meer gebruikt kunnen worden is veel belangrijker.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:51 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Wat heeft die bedragen erbij zetten nou eigenlijk steeds voor zin? 200 miljoen de fik in, boehoe, kan toch niemand wat met deze info.
kun je uberhaupt wat met het feit dat het in de fik staat?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:51 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Wat heeft die bedragen erbij zetten nou eigenlijk steeds voor zin? 200 miljoen de fik in, boehoe, kan toch niemand wat met deze info.
Er waren maar een handjevol mensen die vol achter de SMO stonden. De meeste mensen waren terughoudend.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |