Geef eens een voorbeeld waaruit blijkt dat jouw bewering wordt gestaafd in Nature?quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:08 schreef Zefi het volgende:
[..]
Science, The Lancet, arXiv, Nature, Frontiersin, nieuwsmedia, enz. zijn bronnen van godsdienstwaanzinnigen ja? De cognitieve dissonantie is wel heel erg sterk aan het worden hier. En dan praat je over “de realiteit”.
Dat zijn geen bronnen die beweren wat jij zei dat ze beweren.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:08 schreef Zefi het volgende:
[..]
Science, The Lancet, arXiv, Nature, Frontiersin, nieuwsmedia, enz. zijn bronnen van godsdienstwaanzinnigen ja? De cognitieve dissonantie is wel heel erg sterk aan het worden hier. En dan praat je over “de realiteit”.
Heb ik al gedaan. En niet alleen Nature. Je leest het dus niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:14 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld waaruit blijkt dat jouw bewering wordt gestaafd in Nature?
Maar jij beweert wel wat ik beweer: dat het wel in die bronnen staat.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:17 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Dat zijn geen bronnen die beweren wat jij zei dat ze beweren.
Ach ik kom in ieder geval niet met valse bronnen en heb geen alterego nodig. Droom lekker verder Libertarisch.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:27 schreef Zefi het volgende:
[..]
Dat is een goed advies voor jezelf, maar ik betwijfel of je een cursus Engels succesvol kan afronden. Je kan de teksten nog altijd door een vertaalmachine halen, geen reden om gefrustreerd te raken.
Het staat er simpelweg niet in. Jammer voor je joh.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:28 schreef Zefi het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. En niet alleen Nature. Je leest het dus niet.
Ik heb geen enkele directe verwijzing gezien, alleen beweringen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:28 schreef Zefi het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. En niet alleen Nature. Je leest het dus niet.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 02:15 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
De echte contradictie in het boeddhisme is dat er fundamenteel gezien geen wezens zijn die geholpen hoeven te worden omdat alles leegte is. Er is alleen de illusie dat er wezens zijn die lijden
Eigenlijk maak je jezelf hier dan dus vanuit 2 perspectieven belachelijk he, als je sec kijkt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:10 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ja, liefde is prima.
Maar als er ego's zijn wordt er altijd gevochten, zoals hier.
Ego's leven in de illusie dat er ''anderen'' zijn.
Klopt want die stukken tekst die ons worden voorgeschoteld,zouden nooit door de peer-to-peer beoordeling van Nature zijn gekomen. Allerlei rare zinnen vol met suggesties en vermoedens ipv feiten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:46 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Het staat er simpelweg niet in. Jammer voor je joh.
Heb net "in de achtertuin van Einstein" van Amanda Gefter bij de bieb opgehaald.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:12 schreef Mijk het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk maak je jezelf hier dan dus vanuit 2 perspectieven belachelijk he, als je sec kijkt.
Het is net zo goed een illusie dat er wezens zijn die lijden, dan dat ego een illusie is. Want het 1 is inherent aan het ander.
Is dit hoe Leela gespeeld wordt?
Dat begrijp ik, “de realiteit” is moeilijk voor je om onder ogen te zien. De links heb ik al 3 of 4x gedeeld. Zoek het maar terug in dit topic. Het lukt je wel, echt. Druk op die paginaknoppen bovenaan de pagina en durf te lezen. Er is niks om te vrezen. Je kan het.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:49 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele directe verwijzing gezien, alleen beweringen.
Dat deed je wel Libertarisch. Door je spelfouten val je door de mand.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:25 schreef Zefi het volgende:
[..]
Nee hoor, dat deed jij. Ik heb alleen je vergelijking van wetenschappelijke bronnen met "hoge ET-gehalte" en een "muziektijdschriftje" achterlijk/onwetend genoemd. Maar inhoudelijk lukt je het dus niet om te reageren.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |