FTFY.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:03 schreef Elan het volgende:
Zonder Rusland de VS die rus vol stopte met materiel had jij overigens Duits gesproken hypocriete zak hooi en spraken ze in rus nu ook duits
Je verzint dit niet hahahaha.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Heb je niet meegekregen dat je naar rusland mag?
Ik zeg: doen.
[ x ]
Zonder Amerika bedoel je. De Russische zwijnenstal werd alleen in leven gehouden dankzij steun van Amerika.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Puur vanuit kapitalistische overwegingen zeg ik ja.
Zonder Rusland had jij overigens Duits gesproken hypocriete zak hooi
Elan Mosquequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Nederlands staatsburger debiel.
Misschien kan jij eindelijk je leven geven voor je kameraden in Ukraine. Het schijnt ondanks de terroristische speldenprikjes nogal matig te gaan aan het oostfront in de Donetsk-regio.
Bij jou precies andersom. Niet iedereen is vatbaar voor propagandistische leugens van de vijand. Die keer op keer terroristische aanslagen pleegt en het Westen vork liegt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom kom je hier nou eigenlijk posten? Het is elke keer het zelfde. Je hebt niks nuttigs te zeggen. Behalve weer Oekraïne bad Rusland good verhaaltjes.
Niet eens Rusland, de SU. Diezelfde SU waar ook Oekraïne deel vanuit maakte, dus het argument gaat net zo goed op voor Oekraïne als Rusland natuurlijk. Verder ook volstrekt relevant. Als iemand eerst je verzuipende moeder redt en daarna je zus verkracht, ga je toch ook niet roepen: 'maar hij heeft wel het leven van je moeder gered!'?quote:
Helaas zegt Jones dat hij zijn land niet in de steek laat. Quelle surprise!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je verzint dit niet hahahaha.
Hebben ze zelf ook niet door dat dit juist de grootste wens is van menig persoon. Ik smeek Alex Jones om hier Baudet op te pikken en samen naar Rusland te verhuizen.
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zonder Amerika bedoel je. De Russische zwijnenstal werd alleen in leven gehouden dankzij steun van Amerika.
Klopt, jij wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:11 schreef Elan het volgende:
Niet iedereen is vatbaar voor propagandistische leugens van de vijand
Oekraïne zat vol met Nazi's in de oorlog. Die gaan traditiegetrouw heulen met de vijand. De lijst van oorlogsmisdadigers is eindeloos.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet eens Rusland, de SU. Diezelfde SU waar ook Oekraïne deel vanuit maakte, dus het argument gaat net zo goed op voor Oekraïne als Rusland natuurlijk. Verder ook volstrekt relevant. Als iemand eerst je verzuipende moeder redt en daarna je zus verkracht, ga je toch ook niet roepen 'maar hij heeft wel het leven van je moeder gered!'?
Rusland is die oorlog begonnen en als je ziet hoe ze oorlog voeren, dan begrijp ik niet hoe je in godsnaam fan kunt zijn van dit land. Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan op dit forum, daarom houd ik het algemeen: dat soort mensen vind ik ongelofelijke teringdebielenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij jou precies andersom. Niet iedereen is vatbaar voor propagandistische leugens van de vijand. Die keer op keer terroristische aanslagen pleegt en het Westen vork liegt.
Ik snap ook echt niet wat voor rare hersenkronkel je daarvoor moet hebben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Rusland is die oorlog begonnen en als je ziet hoe ze oorlog voeren, dan begrijp ik niet hoe je in godsnaam fan kunt zijn van dit land. Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan op dit forum, daarom houd ik het algemeen: dat soort mensen vind ik ongelofelijke teringdebielen
Dezelfde nazi's in Duitsland waarbij het geen probleem was om een verbond mee te sluiten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Oekraïne zat vol met Nazi's in de oorlog. Die gaan traditiegetrouw heulen met de vijand. De lijst van oorlogsmisdadigers is eindeloos.
In world war 2 russia built the most tanks by far with 50,000 t-34s and 35,000 t-34-85 tanks as well as more tanks in the form of the KV-1.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:12 schreef ExTec het volgende:
Zeg het met plaatjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het enige waar rus goed voor was, was "meat".
De vijand? Wat. Waarom zou oekraine je vijand zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij jou precies andersom. Niet iedereen is vatbaar voor propagandistische leugens van de vijand. Die keer op keer terroristische aanslagen pleegt en het Westen vork liegt.
Plaatje doet het prima hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs een plaatje posten kan je niet. Stop maar weer gewoon.
Ik heb jou nog nooit ge'DM'ed.quote:O en blijft uit mijn dm.
Maar zonder die hulp, spraken de orcs nu duits. Duurt immers ff voor de productie op gang komt he?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:17 schreef Elan het volgende:
[..]
In world war 2 russia built the most tanks by far with 50,000 t-34s and 35,000 t-34-85 tanks as well as more tanks in the form of the KV-1.
Tevens de meeste gevechtsvliegtuigen. Dus nee, gewoon nee.
Putin is deze oorlog begonnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 06:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Is een Oekraïne een minder mens? Dat die geofferd mag worden en een ander niet?
Als je zo licht praat over een ander zijn leven, wie ben jij zelf dan?
Het is hypocriet om te ageren tegen een multiculturele samenleving terwijl je zelf een partner hebt met een afwijkende cultuur. En dat je hier blijft verzuren terwijl er (in jouw ogen) andere culturen zijn waar je je beter bij voelt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Puur vanuit kapitalistische overwegingen zeg ik ja.
Zonder Rusland had jij overigens Duits gesproken hypocriete zak hooi
Waarom zie jij los van je hypocriete bias Rusland als vijand?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De vijand? Wat. Waarom zou oekraine je vijand zijn
Leg eens uit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:21 schreef Elan het volgende:
Wij hebben in dit conflict veel meer last van Oekraïne dan van Rusland uiteindelijk.
Andersom ook niet. Het Westfront kwam pas op gang toen Rusland Polen al veroverd had. Zelfs historische feiten ontken je. Je bent totaal onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:18 schreef over_hedge het volgende:
En alle serieuze vragen negeer je maar evenOmdat je dondersgoed weet dat rusland nooit gewonnen had zonder de hulp van us en andere allies
Daarmee word jij gedwongen in een decadente neoliberale massa-immigratie situatie te overleven. Ik heb zo'n medelijden met je. En dan moet je ook nog de oorlogszuchtige NATO financieren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Nederlands staatsburger debiel.
Ik zie ze als vijand van Oekraïne. Niet mijn vijand hoor. Ik ben met niemand in oorlogquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zie jij los van je hypocriete bias Rusland als vijand?
Wij hebben in dit conflict veel meer last van Oekraïne dan van Rusland uiteindelijk.
Het is hun eigen beslissing om te vechten. Ik weet dat jij het liefst op je rug gaat liggen met je pootjes omhoog, maar niet iedereen heeft dezelfde mate van moraliteit en plichtsbesef als jij. En dat is historisch gezien maar goed ook, want anders was de hele wereld 1 groot Noord Korea.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 06:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Is een Oekraïne een minder mens? Dat die geofferd mag worden en een ander niet?
Als je zo licht praat over een ander zijn leven, wie ben jij zelf dan?
Omdat er miljarden aan steun heen gaan en Oekraïners onze woningen bezet houden. Woningen die er amper zijn.quote:
haha gast we hebben het geen seconden over polen gehad. Maar toch ontken in historische feiten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Andersom ook niet. Het Westfront kwam pas op gang toen Rusland Polen al veroverd had. Zelfs historische feiten ontken je. Je bent totaal onbetrouwbaar.
Sterk spul wat jij gebruikt.. Je draait alles om. Als Rusland die oorlog niet was begonnen, was die hele energiecrisis van de afgelopen jaren er niet geweest bijvoorbeeld. En dan vergeet ik nog de jarenlange Russische inmenging in Westerse democratieën, de cybercriminaliteit die uit dat land komt, etc. Crimineel apenland.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zie jij los van je hypocriete bias Rusland als vijand?
Daar mag je je Russische vrienden op aanspreken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat er miljarden aan steun heen gaan en Oekraïners onze woningen bezet houden. Woningen die er amper zijn.
Mwah, het valt nog mee dat hij dat uberhaupt erkent.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:27 schreef over_hedge het volgende:
Van de rest is polen mooi voorbeeld van agressie uit rusland. Lekker samenwerken met de ideologische vijand alleen maar zodat je een land in 2en kan delen.
Hoeveel Oekraïners denk je dat er hier zouden komen als Rusland helemaal doorgestoten was tot Kiev aan het begin van de oorlog? Miljoenen meer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat er miljarden aan steun heen gaan en Oekraïners onze woningen bezet houden. Woningen die er amper zijn.
Inb4: Dit deden ze om polen te helpen of een andere hersenspinsel om landje pik goed te pratenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:28 schreef ExTec het volgende:
Mwah, het valt nog mee dat hij dat uberhaupt erkent.
Waarom zou je die opnemen terwijl je helemaal geen plek hebt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hoeveel Oekraïners denk je dat er hier zouden komen als Rusland helemaal doorgestoten was tot Kiev aan het begin van de oorlog? Miljoenen meer.
62 miljoen mensen vermoord door de (russische) soviets.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Oekraïne zat vol met Nazi's in de oorlog. Die gaan traditiegetrouw heulen met de vijand. De lijst van oorlogsmisdadigers is eindeloos.
Zonder westerse interventie was dit conflict allang opgelost.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar mag je je Russische vrienden op aanspreken.
Jij bent echt grappig en een meester in trollen wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je die opnemen terwijl je helemaal geen plek hebt?
Overigens neemt Rusland het merendeel van de vluchtelingen uit Ukraine op
Ja dan was het misschien wel gelukt in 3 dagenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Zonder westerse interventie was dit conflict allang opgelost.
Zoals in elk conflict maakt Westerse 'hulp' het initiële probleem alleen maar 100x groter.
US propaganda.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:33 schreef oheng het volgende:
[..]
62 miljoen mensen vermoord door de (russische) soviets.
Hahahha, nee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoals in elk conflict maakt Westerse 'hulp' het initiële probleem alleen maar 100x groter.
'Opgelost'quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan was Oekraïne nu onderdeel van de Russische federatie. En ook dan dan zouden ze genocide plegen in Oekraïne. Als je denkt dat genocide een oplossing is van een probleem, dan ben je ziek in je bovenkamer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bedoeld die ontvoerde kinderen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je die opnemen terwijl je helemaal geen plek hebt?
Overigens neemt Rusland het merendeel van de vluchtelingen uit Ukraine op
Ja, en zonder westerse interventie was de oorlog van nazi duitsland met morder ook 'veel sneller opgelost'.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ukraine allang volledig platgebombardeerd en de bevolking dood gemarteld.
Ik moest plotseling aan het woord Entlösung denken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en zonder westerse interventie was de oorlog van nazi duitsland met morder ook 'veel sneller opgelost'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |