abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 19 augustus 2024 @ 22:17:59 #1
35723 crew  GGMM
pi_214757421

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse), Gaston Avila (Antwerp), Borna Sosa (Stuttgart), Sivert Mannsverk (Molde FK) Jordan Henderson (Al-Ettifaq)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Anton Gaaei, Gaston Avila, Borna Sosa, Ar'Jany Martha

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Steven Berghuis, Kristian Hlynsson, Sivert Mannsverk, Jordan Henderson

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Brian Brobbey, Chuba Akpom, Mika Godts, Georges Mikautadze

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704

Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 19 augustus 2024 @ 22:19:29 #2
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_214757444
Net zo dik als Pratto toen ie kwam, dus het had gekund.
pi_214757726
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 01:27 schreef De_Pel het volgende:

[..]
:? :? :?

Je hebt net 2 wedstrijden op rij verloren, waaronder van NAC, hoe kom je op die 10%?
[..]
Ben benieuwd. Een mooie transfer naar Mainz of Bochum á 12-14 miljoen lijkt me een reëel vooruitzicht.
Jagolliena kan er nog minder van dan FK Vojvodina of NAC.

Ik post twee maanden niet meer op dit forum als we hier er tegen uit gaan. :)

Ik word dan ook zo boos dat ik sowieso wel een lange ban krijg trouwens. :{

Ik ben tegen de Conference Leaugue
Groot fan van User Wotte
pi_214757744
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 01:11 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ik zeg dat hij meer waard is dan pakweg 13 eerste elftallen. Jij hebt het er over dat hij beter is dan 15 spitsen. Beter lezen vrind.
Geen zin om terug te lezen, maar ik geloof je. Dan zit ik helemaal mis en vind ik je reactie vrij overdreven juist. :)
Groot fan van User Wotte
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2024 @ 23:14:33 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_214758007
Mooi in het linker rijtje, met maar één punt achter Feijenoord. _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2024 @ 23:39:58 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_214758190
Voor Marco van Basten is Brian Brobbey een groot enigma. De spits van Ajax lijkt zelden echt fit te zijn, waardoor Van Basten ook niet begrijpt waarom Ajax hem in 2022 van RB Leipzig terugkocht. Francesco Farioli lijkt Brobbey momenteel amper te vertrouwen op basis van zijn fitheid.

Tijdens Rondo begint Van Basten over Brobbey, die onder Farioli nog maar weinig minuten heeft gemaakt. "Dat is toch een fitte gozer. Afgelopen jaar moest hij opgetraind worden, op het EK heeft hij ook weinig gespeeld. Hij heeft vakantie gehad, hij heeft een voorbereiding bij Ajax gehad. Wanneer wordt hij nog een keer fit dan? Dat is toch heel vreemd."

De international doorliep de jeugdopleiding van Ajax, maar vertrok in 2021 transfervrij naar Leipzig. Na enkele mislukte seizoenen keerde hij in 2022 voor zo'n zestien miljoen euro terug in Amsterdam. Van Basten stoort zich aan die beslissing. "Als het zo is dat hij niet fit te krijgen is, hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat je hem terugkoopt, nadat hij eerst zelf weg is gegaan. Een jongen die je kent, dat je weet waar eventueel de problemen zouden kunnen zitten. Die ga je alsnog voor zo'n bedrag kopen... Dan heb je toch helemaal niks meer te vertellen. Hoe zit dat dan, hoe zit dat dan?"

https://www.msn.com/nl-nl(...)mogelijk/ar-AA1p4j9p

Morgen eens naar de herhaling kijken. :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2024 @ 23:41:56 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_214758205
Vandaag Inside
Francesco Farioli is niet de juiste trainer voor Ajax, zo vermoedt Johan Derksen. Volgens de analist van Vandaag Inside heeft Farioli niet de juiste ervaring om de dienst uit te maken in de Johan Cruijff ArenA. Hij noemt de Italiaan denigrerend een ‘pias’.

“Als voetballer was het een pseudo-keepertje dat nooit een eerste elftal heeft gehaald. Hij heeft een of twee jaar een eerste elftal getraind (Farioli is sinds maart 2021 hoofdtrainer in het betaald voetbal, red.). Het is een enthousiaste jongen. Maar hij profileert zich als een pias”, stelt Derksen maandagavond bij Vandaag Inside.

“Als een dorpsidioot rent hij voor die dug-out. Het is een jongen met heel weinig ervaring, terwijl het trainersvak een ervaringsvak is. Ajax heeft iemand met ervaring nodig. Daarbij komt: er zijn twee trainers aan dit materiaal ten onder gegaan. Hij moet zich nog steeds behelpen met spelers die normaal bij Fortuna Sittard en Willem II zouden spelen.”

“Daar kun je geen potten mee breken”, lijkt Derksen het toch enigszins op te nemen voor Farioli. “Dit is dus weer een weggegooid jaar. Het is toch ook heel erg armoedig dat in doel een veertigjarige veteraan staat die je een duw moet geven voordat hij in de hoek valt?”, doelt hij tot slot op Remko Pasveer. Ajax verloor zondag met 2-1 van NAC Breda.

https://www.msn.com/nl-nl(...)armoedig/ar-AA1p4jAH

Vanavond weer eens een ouderwets goede uitzending. Op het eind helaas niet meer met Derksen met z'n rechts geblaat.

Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2024 @ 23:45:29 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_214758233
Jakov Medić is op weg naar de uitgang bij Ajax, zo meldt Voetbal International. De Kroaat zal worden verhuurd aan het Duitse VfL Bochum. Hierdoor lijkt de overstap van Daniele Rugani naar Ajax dichterbij te zijn gekomen. De Italiaanse verdediger van Juventus staat al enige tijd in de concrete belangstelling van de Amsterdammers, maar nu Medić hard op weg is naar de uitgang lijkt een daadwerkelijke transfer mogelijk.

Ajax is al een lange periode geïnteresseerd in de diensten van de centrale verdediger van Juventus. In Italië wordt Rugani als overbodig gezien en dus zou hij een transfer naar Amsterdam zien zitten. Ajax moest echter eerst van een aantal spelers af, voordat het kon inkopen. Kroaat Medić zal volgens Voetbal International verkassen naar het Duitse VfL Bochum, dat hem in eerste instantie zal huren met een optie tot koop van drie miljoen euro. Daarnaast wordt zijn salaris van anderhalf miljoen euro volledig overgenomen.

https://www.msn.com/nl-nl(...)di%C4%87/ar-AA1p4uep

pi_214758356
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 22:40 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Geen zin om terug te lezen, maar ik geloof je. Dan zit ik helemaal mis en vind ik je reactie vrij overdreven juist. :)
Misschien inderdaad wel íéts overdreven. Die kerel heeft natuurlijk zowel het lichaam als de mentaliteit niet om topsport te bedrijven.

quote:
Brobbey, op papier de eerste spits, kreeg afgelopen zondag tegen NAC Breda (2-1) pas zijn eerste basisplek. "Brobbey is toch een fitte gozer?", vraagt Van Basten zich bij Rondo op Ziggo Sport aan. "Nee, niet", countert Ronald de Boer. "Dat is al vier jaar een probleem. Ik begrijp het ook niet. Mijn broer (Frank de Boer, red.) heeft met hem te maken gehad bij het Nederlands elftal. Elke trainer die met hem gewerkt heeft, heeft hetzelfde probleem."

"Als hij niet fit te krijgen is, hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat je zo'n gozer, die zelf is weggegaan naar RB Leipzig, terugkoopt?", foetert Van Basten. "En ook nog eens een jongens is die je kent en dus weet waar de eventuele problemen zitten. Die ga je kopen voor achttien miljoen euro... Dan heb je toch helemaal niets te vertellen? Hoe zit dat dan?"
Bijna net zo’n lekker bommetje als bij Calvin Kapotteknie Stengs.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214758396
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 00:06 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Misschien inderdaad wel íéts overdreven. Die kerel heeft natuurlijk zowel het lichaam als de mentaliteit niet om topsport te bedrijven.
[..]
Bijna net zo’n lekker bommetje als bij Calvin Kapotteknie Stengs.
Ik neem je moeder serieuzer dan Marco van Basten. :)
Groot fan van User Wotte
pi_214758494
Laat ze allemaal maar leuteren.

Rotsvast vertrouwen in Farioli.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 00:46:50 #12
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214758520
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 00:35 schreef Wotte het volgende:

Priske had je na één wedstrijd afgeschreven maar je vertrouwen in Farioli is rotsvast? Dat is best opmerkelijk.
AZ
ALKMAAR
pi_214758562
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 00:15 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Dat zou ik niet aanraden. Ze houd niet eens van voetbal.

Tevens gaat het om de uitspraken van De Boer, die zegt dat niemand hem fit krijgt, al jaren niet. Wat je vindt van San Marco is dus niet zo heel relevant.
pi_214758846
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 00:46 schreef Durmada het volgende:

[..]
Priske had je na één wedstrijd afgeschreven maar je vertrouwen in Farioli is rotsvast? Dat is best opmerkelijk.
Stond je dit ook te verkondigen in andere topics? Op basis van wat vind jij dat ik met twee maten meet? En baseer je dat dan alleen op de start van dit topic in dit seizoen of volg jij deze mij al stukken langer?
pi_214758857
Beetje overdreven want heeft 2 jaar op rij 43 wedstrijden per seizoen gespeeld.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Brian_Brobbey

Dat hij vaak wat pijntjes heeft klopt, maar “niet fit te krijgen” is een ander verhaal. Dat hij nu niet fit is is wel bijzonder, heeft zich blijkbaar 3 weken volledig laten gaan.
pi_214758879
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 23:39 schreef tong80 het volgende:
Voor Marco van Basten is Brian Brobbey een groot enigma. De spits van Ajax lijkt zelden echt fit te zijn, waardoor Van Basten ook niet begrijpt waarom Ajax hem in 2022 van RB Leipzig terugkocht. Francesco Farioli lijkt Brobbey momenteel amper te vertrouwen op basis van zijn fitheid.

Tijdens Rondo begint Van Basten over Brobbey, die onder Farioli nog maar weinig minuten heeft gemaakt. "Dat is toch een fitte gozer. Afgelopen jaar moest hij opgetraind worden, op het EK heeft hij ook weinig gespeeld. Hij heeft vakantie gehad, hij heeft een voorbereiding bij Ajax gehad. Wanneer wordt hij nog een keer fit dan? Dat is toch heel vreemd."

De international doorliep de jeugdopleiding van Ajax, maar vertrok in 2021 transfervrij naar Leipzig. Na enkele mislukte seizoenen keerde hij in 2022 voor zo'n zestien miljoen euro terug in Amsterdam. Van Basten stoort zich aan die beslissing. "Als het zo is dat hij niet fit te krijgen is, hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat je hem terugkoopt, nadat hij eerst zelf weg is gegaan. Een jongen die je kent, dat je weet waar eventueel de problemen zouden kunnen zitten. Die ga je alsnog voor zo'n bedrag kopen... Dan heb je toch helemaal niks meer te vertellen. Hoe zit dat dan, hoe zit dat dan?"

https://www.msn.com/nl-nl(...)mogelijk/ar-AA1p4j9p

Morgen eens naar de herhaling kijken. :)

Terechte vraag. Brobbey is enorm sterk en snel, wat lastig te verdedigen is, maar technisch is hij eerder niveau eerste divisie en zijn manier van voetballen icm zijn lichaam maakt dat hij eigenlijk altijd maximaal een paar wedstrijden af zit van de volgende blessure.

En toch is hij zo’n beetje het beste wat Ajax nog heeft.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 07:55:17 #17
80382 manny
30 is best veel
pi_214758898
kost moeite, maar we moeten er een beetje vertrouwen dat die gasten met iets goeds bezig zijn en dat dit gaat lopen in de loop van het seizoen, maar liever niet op 15 punten achterstand. En gaarne met een middenvelder die een balletje kan verdelen / wat onverwachts kan doen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_214758997
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 07:39 schreef Scorpie het volgende:

Dat hij vaak wat pijntjes heeft klopt, maar “niet fit te krijgen” is een ander verhaal. Dat hij nu niet fit is is wel bijzonder, heeft zich blijkbaar 3 weken volledig laten gaan.
Dat waren verre van hele wedstrijden.
pi_214759059
Als ik de keuze zou hebben, zou ik Brobbey z.s.m. proberen te verkopen. Jongen zit echt vastgeroest in dit team, staat vaak op een eiland en kan het individueel ook niet bolwerken omdat ook de tegenstanders zijn trucje nu wel kennen. Het is gewoon niet de topspits die het een aantal seizoenen geleden wel leek te zijn/worden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214759144
Kroes, Farioli en Ajax in het algemeen wordt echt door veel media uitgelachen en heel hard aangepakt. De kritiek op Farioli snap ik niet, want hij moet met dezelfde zwakke selectie werken. Je beste spelers( Bergwijn, Berghuis en Brobbey) zijn totaal niet fit en kan je niet op bouwen. Vooral Brobbey en Bergwijn stralen 0.0 motivatie uit.

Ik vind het vooral schandalig van Kroes, Lang en Beuker dat zij Farioli zwaar onvoldoende ondersteunen door een betere selectie te geven. Als er geen betere spelers komen, dan gaat Farioli dit echt niet overleven en het is niet eens zijn schuld.
pi_214759152
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 08:53 schreef henkklaas1994 het volgende:
Ik vind het vooral schandalig van Kroes, Lang en Beuker dat zij Farioli zwaar onvoldoende ondersteunen door een betere selectie te geven. Als er geen betere spelers komen, dan gaat Farioli dit echt niet overleven en het is niet eens zijn schuld.
Zal niet meevallen als je financieel weinig beweegruimte hebt.
pi_214759162
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
En kan me ook niet voorstellen dat Farioli is binnengehaald met de belofte dat er bakken met geld uitgegeven kan worden ook :)
pi_214759184
quote:

[..]
Dat is ook zeker lastig, maar met goed scouten kan je echt een groot verschil maken in je selectie. Kroes en De Lang hebben blijkbaar geen enkele kennis van de markt. Totaal geen zicht hebben op relatief onbekend betaalbaar talent. Zoals Feyenoord de negatieve spiraal in 1 transferperiode teniet deed door voor weinig geld Hancko, Aursnes, Timber, Gimenez te halen en Szymanski te huren. En zoals PSV Tilman huurde. Hoe kan het dat wij alleen maar bij Studio Sport namen (Rugani, Traore, Weghorst en Rosario) uitkomen?
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:09:27 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_214759228
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 00:15 schreef Tjacka het volgende:

[..]
:?

Trouwste user 2022 dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:10:21 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_214759232
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 00:35 schreef Wotte het volgende:

Waar is dat op gebaseerd ? Ik geef hem een kans. Maar hoe kun je iemand die je amper kent rotsvast vertrouwen ?

Trouwste user 2022 dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:14:16 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_214759244
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 08:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Als ik de keuze zou hebben, zou ik Brobbey z.s.m. proberen te verkopen. Jongen zit echt vastgeroest in dit team, staat vaak op een eiland en kan het individueel ook niet bolwerken omdat ook de tegenstanders zijn trucje nu wel kennen. Het is gewoon niet de topspits die het een aantal seizoenen geleden wel leek te zijn/worden.
Kieft was Europees topscorer. Die zou het in dit soort Ajax ook niet redden.

dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:35:54 #27
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214759346
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 08:53 schreef henkklaas1994 het volgende:
Kroes, Farioli en Ajax in het algemeen wordt echt door veel media uitgelachen en heel hard aangepakt. De kritiek op Farioli snap ik niet, want hij moet met dezelfde zwakke selectie werken. Je beste spelers( Bergwijn, Berghuis en Brobbey) zijn totaal niet fit en kan je niet op bouwen. Vooral Brobbey en Bergwijn stralen 0.0 motivatie uit.

Er moeten spelers weg voor er iets nieuws komt dat lijkt me nogal logisch of wil je een selectie van 30 spelers.
pi_214759397
quote:

[..]
NAC blijkt beter, dus zo duur zijn betere spelers niet.
pi_214759408
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 09:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Er moeten spelers weg voor er iets nieuws komt dat lijkt me nogal logisch of wil je een selectie van 30 spelers.
Daar is Kroes toch verantwoordelijk voor. Hij is ongekend dom door groots aan te kondigen dat Ajax veel moet verkopen. Clubs zijn niet achterlijk. Kroes is tot nu toe gewoon een zwakke verkoper/koper van spelers
pi_214759454
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 08:59 schreef henkklaas1994 het volgende:

[..]
Dat is ook zeker lastig, maar met goed scouten kan je echt een groot verschil maken in je selectie. Kroes en De Lang hebben blijkbaar geen enkele kennis van de markt. Totaal geen zicht hebben op relatief onbekend betaalbaar talent. Zoals Feyenoord de negatieve spiraal in 1 transferperiode teniet deed door voor weinig geld Hancko, Aursnes, Timber, Gimenez te halen en Szymanski te huren. En zoals PSV Tilman huurde. Hoe kan het dat wij alleen maar bij Studio Sport namen (Rugani, Traore, Weghorst en Rosario) uitkomen?
Klopt niet helemaal. Feyenoord kocht en huurde in het seizoen na Dickball voor ongeveer een miljoen 5 o.a. Aursnes, Trauner, Til, Alireza, Pedersen, Dessers waarbij met name die eerste twee geweldige aankopen waren natuurlijk maar een deel kan je toch ook wel bord op schoot scouting noemen. Dat werd bijna volledig gedaan van de opbrengst van Berghuis, waarvoor dank. Al die andere spelers kwamen pas in de seizoen(en) erna.

Wel iets creatiever met de beperkte middelen dan Ajax nu lijkt te doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:20:44 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_214759610
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 07:39 schreef Scorpie het volgende:

Ik hoor net bij Rondo vorig seizoen 15 X 90 minuten.

pi_214759673
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 09:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Klopt niet helemaal. Feyenoord kocht en huurde in het seizoen na Dickball voor ongeveer een miljoen 5 o.a. Aursnes, Trauner, Til, Alireza, Pedersen, Dessers waarbij met name die eerste twee geweldige aankopen waren natuurlijk maar een deel kan je toch ook wel bord op schoot scouting noemen. Dat werd bijna volledig gedaan van de opbrengst van Berghuis, waarvoor dank. Al die andere spelers kwamen pas in de seizoen(en) erna.

Wel iets creatiever met de beperkte middelen dan Ajax nu lijkt te doen.
Het netwerk van Kroes valt enorm tegen tot op heden. Geen talenten/verrassingen maar ‘bord op schoot’. Met kleine portemonnee moet je juist extreem creatief en inventief zijn.
Hallo
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:47:56 #33
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214759806
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 10:28 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Het netwerk van Kroes valt enorm tegen tot op heden. Geen talenten/verrassingen maar ‘bord op schoot’. Met kleine portemonnee moet je juist extreem creatief en inventief zijn.
Ik begrijp ook niet zo goed waarom zoveel mensen hem als een soort Messias bejubelden toen hij naar Ajax kwam. Bij Go Ahead had hij ook Paul Bosvelt als TD ernaast zitten.
pi_214759815
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 10:28 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Maar is het scoutingsbeleid/gebied van Ajax daar wel op gebouwd? Die zoeken/zochten denk ik toch in de hogere segmenten. Wat natuurlijk tot voor een seizoen geleden hartstikke logisch was.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:41:05 #35
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214760156
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 09:51 schreef henkklaas1994 het volgende:

[..]
Daar is Kroes toch verantwoordelijk voor. Hij is ongekend dom door groots aan te kondigen dat Ajax veel moet verkopen. Clubs zijn niet achterlijk. Kroes is tot nu toe gewoon een zwakke verkoper/koper van spelers
Ja als niemand die bagger wil hebben wordt het een lastig verhaal he.
pi_214760371
Jeetje wat een woede op Brobbey opeens.

Vorig jaar verreweg de beste speler, 18 goals en 10 assists in 30 Eredivisie-wedstrijden in een matig draaiend team. Dat hij technisch zo slecht is vind ik ook zwaar overdreven, grappig dat iedereen elkaar nu napraat daarover. Sowieso zijn kansen creëren en assists geven al een goede indicatie voor techniek (en als dat niet zo is dan ga ik me afvragen hoe belangrijk ""techniek"" is). Ik denk dat mensen zijn algehele techniek verwarren met zijn schiettechniek, die wel daadwerkelijk erg matig is. Hij moet dan ook geen penalties nemen (hallo, Henderson).

Vind zijn fitheid nu ook mysterieus. Even afwachten hoe het zich ontwikkelt, hopelijk geen slechte interactie met het trainingsarbeid-strategie van Farioli.
pi_214760575
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 12:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Vorig jaar verreweg de beste speler, 18 goals en 10 assists in 30 Eredivisie-wedstrijden in een matig draaiend team. Dat hij technisch zo slecht is vind ik ook zwaar overdreven, grappig dat iedereen elkaar nu napraat daarover. Sowieso zijn kansen creëren en assists geven al een goede indicatie voor techniek (en als dat niet zo is dan ga ik me afvragen hoe belangrijk ""techniek"" is). Ik denk dat mensen zijn algehele techniek verwarren met zijn schiettechniek, die wel daadwerkelijk erg matig is. Hij moet dan ook geen penalties nemen (hallo, Henderson).

Vind zijn fitheid nu ook mysterieus. Even afwachten hoe het zich ontwikkelt, hopelijk geen slechte interactie met het trainingsarbeid-strategie van Farioli.
De beste speler zegt alles over het niveau van de rest. Hij kan er niets van
pi_214760909
Brobbey is het probleem niet. Hij komt in de posities en situaties waar je verwacht dat hij komt. Dan speelt de kwaliteit van het spel/je medespelers gewoon mee hoe succesvol je daar in kunt zijn.
pi_214760913
Die financiële problemen zijn ook wel lichtelijk overdreven met een eigen vermogen van ruim twee honderd vijftig miljoen. Kan je wel even tegen een stootje daarbij heb je ook nog grote sommen tegemoet. Laatste twee transferwindows is er ook per saldo winst gemaakt.

Ik gok dat door de transfers van Mikautadze en de Portugees dat de slechte cijfers van 23/24 wel mee gaan vallen. Die zijn beide voor 1 juli verkocht.

Het grootste probleem is gewoon het gigantische gat dat geen directe plaatsing in Europa in de begroting slaat. Tel daarbij de gestegen afschrijvingen op en de salaris huishouding zal deels nog op champions League niveau zitten.

Dan heb je gewoon een uitdaging om zwarte cijfers te schrijven.

De huidige handelswijze van Ajax zal ook wel enige voorzichtigheid zijn want de kans dat groepsfase niet haalt is nog gewoon reëel.

Dat je als technisch directeur moet verkondigen dat je moet verkopen. Lijkt me niet heel handig maar goed.
pi_214760981
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:31 schreef Wotte het volgende:
Die financiële problemen zijn ook wel lichtelijk overdreven met een eigen vermogen van ruim twee honderd vijftig miljoen.
Eigen vermogen zegt bijzonder weinig over liquiditeit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214761140
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:42 schreef Caland het volgende:

[..]
Eigen vermogen zegt bijzonder weinig over liquiditeit.
Je vangt er wel je negatieve resultaten mee op natuurlijk. Dan kan je wel even tegen een stootje.

Maar dat zeg ik in principe ook dat het gemis van Europese gelden een gat in de begroting slaat. De liquiditeitsproblemen zijn het gevolg van.

Dat is voorlopig opgelost met een kredietlijn en dat is nou ook niet een perse een heel ongewoon fenomeen bij bedrijven van deze omvang.

Feit blijft dat je die Europese gelden moet halen omdat je verder wel aan de max zit om inkomsten te genereren.

Ik kan me daardoor voorstellen (wat mij ook gezond beleid lijkt) dat men de voet op de rem houdt nu deze geleden niet zeker zijn.
pi_214761315
Wat een paniek allemaal, ik heb al meermaals verkondigd dat het me niets zou verbazen als er amper iets verkocht gaat worden. Daarnaast wat verwacht iedereen nou? Dat Kroes wonderen kan verrichten?

We hebben een ontzettende grote selectie. Volgens mij hebben we zelfs nog steeds 8 middenvelders rondlopen (Vos, Tahirovic, Henderson, Mannsverk, Taylor, Fitz-Jim, Hlynsson, Branco). Het is toch logisch dat we geen aankopen doen, ook al hadden we nu budget. Het is juist hartstikke sterk om nu de voet op de rem te houden en pas aankopen te doen wanneer er iets gaat vertrekken. De schade van de afgelopen twee jaar heeft nog veel geduld en tijd nodig.
pi_214761455
Gaaei staat hoog op de lijst bij Hoffenheim (lol).
pi_214761539
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dan krijgt Rensch alleen maar meer speeltijd :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_214761633
Gelukkig hebben we weer een trainer met een idee... :')
pi_214761898
Ik lees toch echt overal dan Medic een jaarsalaris van ANDERHALF MILJOEN euro salaris zou vangen.

1,5 keer modaal was ook prima geweest.
pi_214762179
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 12:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Mijn probleem met Brobbey is vooral zijn fitheid, of in ieder geval het gebrek eraan... en dan ziet het er altijd ook technisch meteen een bak minder uit.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214762221
Jammer dat de uittocht van de spelers die op de transferlijst staan nog niet gebeurt is. Zou een hoop schelen.
pi_214763388
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 08:59 schreef henkklaas1994 het volgende:

Totaal geen zicht hebben op relatief onbekend betaalbaar talent.
De vorige keer dat we dat deden eindigden we met Forbs, Mannsverk en Gaaei.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_214763615
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 19:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
De vorige keer dat we dat deden eindigden we met Forbs, Mannsverk en Gaaei.
Je kan veel zeggen maar het was in ieder geval geen met het bord op schoot scouting.
pi_214763996
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Grillitsch loopt daar ook nog steeds rond. Mixed bag zouden ze in de UK zeggen. Eher Wechselhaft, vond ARD Sportschau afgelopen weekend
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214764485
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:08 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je vangt er wel je negatieve resultaten mee op natuurlijk. Dan kan je wel even tegen een stootje.

Maar dat zeg ik in principe ook dat het gemis van Europese gelden een gat in de begroting slaat. De liquiditeitsproblemen zijn het gevolg van.

Dat is voorlopig opgelost met een kredietlijn en dat is nou ook niet een perse een heel ongewoon fenomeen bij bedrijven van deze omvang.

Feit blijft dat je die Europese gelden moet halen omdat je verder wel aan de max zit om inkomsten te genereren.

Ik kan me daardoor voorstellen (wat mij ook gezond beleid lijkt) dat men de voet op de rem houdt nu deze geleden niet zeker zijn.
De groepsfase is al bereikt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:40:28 #53
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_214765023
twitter
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_214765029
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:40 schreef D_A het volgende:
[ x ]
Echt een geweldig talent. Nog nooit zo'n domme zet mee gemaakt.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 00:06:47 #55
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214765141
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:41 schreef CR7 het volgende:

[..]
Kan wel voetballen maar is moeilijk te coachen dan houdt het wel op. Die kan er wel komen maar dan moet het in het koppie om.
pi_214765199
quote:

[..]
Echt van alles wat er gebeurt is. Is dat wat je het meest dom vind? echt?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214765437
quote:

[..]

Veel dommer dat ze vóór de transfer al de lucht in hebben geslingerd dat die kerel er eigenlijk geen zak van snapt. Te dom om te coachen, dan wordt het moeilijk om de potentie er uit te rammelen. Stengs 2.0
  woensdag 21 augustus 2024 @ 05:57:42 #58
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214765524
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
De groepsfase is al bereikt.
Nee, je bent wel zeker van Europees voetbal, maar EL schijnt 20 miljoen op te leveren en UCL 10, dat is een aardig verschil.
  Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2024 @ 07:41:01 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_214765728
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Kan wel voetballen maar is moeilijk te coachen dan houdt het wel op. Die kan er wel komen maar dan moet het in het koppie om.
Nieuw gevalletje Seedorf, van Persie ?

pi_214765742
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Is gewoon een lieve jongen.
pi_214765991
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:40 schreef D_A het volgende:
[ x ]
blijf dit wel jammer vinden, maar heeft denk ik wel genoeg tijd gehad om veel meer te laten zien dan de afgelopen 2 jaar. Zeker met wat er nog meer rondliep.
pi_214766007
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 05:57 schreef Tarado het volgende:

[..]
Nee, je bent wel zeker van Europees voetbal, maar EL schijnt 20 miljoen op te leveren en UCL 10, dat is een aardig verschil.
Dua je hebt wel al groepsfase, waarvan @Wotte zei dat het nog niet zeker is. Dat er verschil in zit is evident maar je hebt wel al zekere inkomsten.
In Southern Sun
  woensdag 21 augustus 2024 @ 08:47:58 #63
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_214766021
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 07:41 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nieuw gevalletje Seedorf, van Persie ?

Je kunt veel zeggen over Seedorf, maar niet dat daar geen goede kop op zat van jongsaf aan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_214766047
Dus eigenlijk de enige twee spelers die vorig jaar wel bij vlagen lieten zien talent te hebben (die keepert en Vos) mogen nu weg en daarvoor in de plaats moet er ERVARING en ROUTINE komen.

Ik zou daar toch wel de kriebels van krijgen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 augustus 2024 @ 08:56:15 #65
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_214766054
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 08:54 schreef Caland het volgende:
Dus eigenlijk de enige twee spelers die vorig jaar wel bij vlagen lieten zien talent te hebben (die keepert en Vos) mogen nu weg en daarvoor in de plaats moet er ERVARING en ROUTINE komen.

Dit klinkt als vintage De Graafschap na een slechte eerste seizoenshelft in de Eredivisie :D
pi_214766142
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 08:40 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
blijf dit wel jammer vinden, maar heeft denk ik wel genoeg tijd gehad om veel meer te laten zien dan de afgelopen 2 jaar. Zeker met wat er nog meer rondliep.
Nee het is het GROOTSTE talent in JAREN dat zomaar de deur uitloopt, dat KAN toch NIET.

[ Bericht 0% gewijzigd door Da_Sandman op 21-08-2024 09:41:33 ]
In Southern Sun
pi_214766166
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nee het is het GROOTSTE talent in JAREN die zomaar de deur uitloopt, dat KAN toch NIET.
Nee hoor we laten Gaaei niet zo maar gaan.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_214766238
Vos is een talent maar ook weer geen godstalent. Je hebt nu nou eenmaal keiharde pegels nodig en hij is een van weinige die het kan opleveren. Je hoopt dat een gekke club in Bergwijn trapt en 15 a 20 miljoen ervoor neertelt maar voorlopig lijkt het er dus op dat hij gewoon blijft helaas.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 09:33:18 #69
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214766260
quote:

Zeker. Maar het is een oplossing voor de problemen die de afgelopen jaren zijn veroorzaakt.
Ik zou ze liever ook houden, maar er is geld nodig en Pasveer en Fitz Jim gaan dit niet opbrengen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_214766386
quote:

Vos heeft toch helemaal niets laten zien vorig jaar. Ik weet niet welke wedstrijden jij hebt gezien.
  Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2024 @ 10:02:27 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_214766439
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 08:47 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Je kunt veel zeggen over Seedorf, maar niet dat daar geen goede kop op zat van jongsaf aan.
Dat bedoel ik. Altijd fan geweest. Maar je weet ook dat dat bij velen niet het geval was.

Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2024 @ 10:03:46 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_214766448
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:53 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]
Vos heeft toch helemaal niets laten zien vorig jaar. Ik weet niet welke wedstrijden jij hebt gezien.
Zelfs een nog groter talent had het vorig jaar (en momenteel) moeilijk gehad.

pi_214766477
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:53 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]
Geweldig talent man, weet jij ook. Alleen nu die weg gaat moet je zijn enorme potentie weer bagatelliseren.
pi_214766499
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:09 schreef CR7 het volgende:

[..]
Geweldig talent man, weet jij ook. Alleen nu die weg gaat moet je zijn enorme potentie weer bagatelliseren.
Kennelijk werkte hij er niet hard genoeg voor. Dan heeft 'ie op dat vlak het talent dus niet qua mentaliteit.
pi_214766522
quote:

[..]
Hij heeft meer talent in voetballen dan jij in trollen, dat is zeker waar.
In Southern Sun
pi_214766529
quote:

[..]
wat heeft ie de afgelopen 2 seizoenen laten zien dan? Of zit je maar weer eens dingen uit je dikke duim te zuigen?

Ik vind het ook zonde hoor, had hem wel willen zien blijven en kijken wat er uit was gekomen maar dat doet het al 2 jaar niet. Blijkt gewoon niet goed genoeg.
pi_214766537
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:18 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
wat heeft ie de afgelopen 2 seizoenen laten zien dan? Of zit je maar weer eens dingen uit je dikke duim te zuigen?

Ik vind het ook zonde hoor, had hem wel willen zien blijven en kijken wat er uit was gekomen maar dat doet het al 2 jaar niet. Blijkt gewoon niet goed genoeg.
Je kan toch ook niet echt van elk talent verwachten dat hij er vanaf zijn 16e al staat. Kijk naar Milambo die nu eindelijk pas een beetje begint te leveren nadat hij al drie jaar tegen het eerste aanhikt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214766540
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:18 schreef Bofjijff het volgende:

[..]

Hij is net 5 maanden 19, waar had die nu al moeten staan dan volgens jou?
pi_214766553
quote:

[..]
Ik denk dat vooral de topsportmentaliteit, of liever gezegd het gebrek eraan, en een stukje eigengereidheid maakt dat hij hier niet is doorgebroken.
pi_214766571
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:20 schreef CR7 het volgende:

[..]
Het gaat er denk ik ook met name over dat Vos zelf vindt en vond dat hij al een basisspeler in Ajax 1 had moeten zijn. Als je dan van trainers te horen krijgt dat er nog het een en ander aan schort en je pikt dat niet op of gooit je kont tegen de krib, dan wordt het lastig. Hij was in die jaren bij Jong Ajax toch ook al lastig te coachen qua motivatie en die contractverlenging kwam ook maar moeizaam tot stand.
pi_214766572
Vos valt wel mee qua talent imo. Als je daar meerdere miljoenen voor kan vangen nu dan moet je dat doen. De situatie met Ramaj en Kaplan, zeker gezien er een 40er en een 30er als vervanger worden gezien, vind ik vele malen vreemder.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 10:30:32 #82
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214766583
Zit @Tjacka al op het terras in Bialystok?
pi_214766584
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vos valt wel mee qua talent imo. Als je daar meerdere miljoenen voor kan vangen nu dan moet je dat doen. De situatie met Ramaj en Kaplan, zeker gezien er een 40er en een 30er als vervanger worden gezien, vind ik vele malen vreemder.
Op het oog is dat ook vreemd, maar wij zien natuurlijk ook niet alles. Blijkbaar zijn er bijvoorbeeld ntern twijfels over de topsportmentaliteit van Kaplan, het is lastig om daar als buitenstaanders over te oordelen.
pi_214766655
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja, is Kaplan opeens totaal uit beeld? Of nog geblesseerd? Zelfs met al dat rouleren van Farioli komt ie er niet in te staan..
pi_214766684
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn enthousiasme voor dit nieuwe seizoen ondertussen alweer enorm gezakt is. En dat komt niet (alleen) door de laatste nederlaag en het matige en saaie spel, maar vooral door de keuzes die Farioli en Kroes aan het maken zijn:

- Waarom moet de rustige en talenvolle Ramaj zo nodig weg en vervangen worden door een andere twijfelgeval (Ramsdale/Butez)? En ADHD Gorter mag lekker blijven zitten en zijn zoveelste kans krijgen wanneer Pasveer geblesseerd gaat raken (en dat gaat gebeuren want 40).

- Waarom moet Kaplan weg en Rugani zonodig gehaald worden? Centraal achterin hebben we genoeg opties. Linksback nu halfbakken ingevuld door Hato terwijl hij duidelijk meer een man voor het centrum is.

- Weghorst is leuk en aardig maar is ook een spits die zelf niks creëert en goed bediend moet worden, en daar heeft Ajax de spelers niet naar.

En dan ga ik er maar even positief vanuit dat er nog geen nieuwe creatieve middenvelders en backs zijn gehaald vanwege het geldgebrek maar als ik zie welke keuzes er worden gemaakt en er geen geruchten rondgaan begin ik ook te twijfelen of daar uberhaupt wel naar gekeken wordt binnen Ajax.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_214766709
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:43 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ja, is Kaplan opeens totaal uit beeld? Of nog geblesseerd? Zelfs met al dat rouleren van Farioli komt ie er niet in te staan..
Die kwam niet fit terug van het EK en daar waren ze intern niet heel blij mee, aldus VI.
In Southern Sun
pi_214766742
We moeten wel realistisch blijven. Het streven (van Kroes/de club) is om top 3 te gaan spelen dit seizoen. Ajax wordt echt geen kampioen dit jaar (en wellicht in de komende jaren) omdat het simpelweg kwalitatief niet goed genoeg is.
pi_214766748
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Die kwam niet fit terug van het EK en daar waren ze intern niet heel blij mee, aldus VI.
En was blijkbaar afgelopen week weer geblesseerd geraakt
stupidity has become as common as common sense was before
pi_214766764
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Als in 'blessure' of als in 'teveel spare ribs gegeten tijdens EK en vakantie'?
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:01:20 #90
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214766776
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:59 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Als in 'blessure' of als in 'teveel spare ribs gegeten tijdens EK en vakantie'?
Die heeft even een paar weken all inclusive gezeten in Turkije.
pi_214766784
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:20 schreef CR7 het volgende:

[..]
als je echt zo goed bent is er genoeg perspectief en speeltijd. Maar leuk geprobeerd weer.
pi_214766788
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:56 schreef Jor_Dii het volgende:
We moeten wel realistisch blijven. Het streven (van Kroes/de club) is om top 3 te gaan spelen dit seizoen. Ajax wordt echt geen kampioen dit jaar (en wellicht in de komende jaren) omdat het simpelweg kwalitatief niet goed genoeg is.
dat sowieso
pi_214766794
quote:
Wij zijn inderdaad op dit moment verre van een titelkandidaat, maar aan de andere kant zijn PSV en Feyenoord nu ook niet meteen lichtjaren beter geworden. Met een paar slimme aankopen doe je zo ook maar weer wel mee, ook omdat er in Eindhoven en Rotterdam ook nog wel het een en ander vertrekt.
pi_214766816
quote:
Weghorst wacht nog altijd op Ajax
Wout Weghorst wordt al een tijdje genoemd als potentiële Ajacied, maar een transfer van Burnley naar Amsterdam is er nog steeds niet van gekomen. De Oranje-international schijnt te moeten wachten op een eventueel vertrek van Chuba Akpom. Maar voorlopig is het stil rond de Engelse spits van Ajax, dat eerst moet verkopen voordat het nieuwe spelers kan halen. (Bron: VI)
pi_214766818
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn enthousiasme voor dit nieuwe seizoen ondertussen alweer enorm gezakt is. En dat komt niet (alleen) door de laatste nederlaag en het matige en saaie spel, maar vooral door de keuzes die Farioli en Kroes aan het maken zijn:

- Waarom moet de rustige en talenvolle Ramaj zo nodig weg en vervangen worden door een andere twijfelgeval (Ramsdale/Butez)? En ADHD Gorter mag lekker blijven zitten en zijn zoveelste kans krijgen wanneer Pasveer geblesseerd gaat raken (en dat gaat gebeuren want 40).

- Waarom moet Kaplan weg en Rugani zonodig gehaald worden? Centraal achterin hebben we genoeg opties. Linksback nu halfbakken ingevuld door Hato terwijl hij duidelijk meer een man voor het centrum is.

- Weghorst is leuk en aardig maar is ook een spits die zelf niks creëert en goed bediend moet worden, en daar heeft Ajax de spelers niet naar.

En dan ga ik er maar even positief vanuit dat er nog geen nieuwe creatieve middenvelders en backs zijn gehaald vanwege het geldgebrek maar als ik zie welke keuzes er worden gemaakt en er geen geruchten rondgaan begin ik ook te twijfelen of daar uberhaupt wel naar gekeken wordt binnen Ajax.
Vooral het rouleren valt mij een tegen. Was en ben nog steeds enthousiast over Farioli, maar hij moet nu wel echt stoppen met 8/9 man uit het elftal halen. Panathinaikos was vooral veel pech, had het balletje goed gevallen was het gewoon 2-0 geworden. Vervolgens speel je fucking 120 minuten zo vroeg in het seizoen, wel echt aids hoor 3 voorrondes. Maar afgelopen zondag was gewoon echt dramatisch. Je kan met dit fragiele Ajax niet opeens zoveel spelers gaan wisselen. Had op zijn minst Berghuis, Henderson en Rensch laten spelen.
pi_214766830
quote:
Eens. Maar had wel verwacht dat we de eerste wedstrijden voor Feyenoord uit zouden winnen. Als je wedstrijden als NAC uit gaat verliezen dit seizoen dan wordt het gewoon weer een 5de plek.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:08:52 #97
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214766833
twitter

:D
pi_214766836
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:08 schreef fetX het volgende:
[ x ]

Nee dit kan niet echt waar zijn
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:10:21 #99
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_214766840
quote:
[ x ]

_O-
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:10:25 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214766841
quote:
[ x ]

Dit is De Speld toch?

Die kan er he-le-maal niets van.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:10:27 #101
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214766842
Prima 3e keeper.
pi_214766843
quote:
[ x ]

Nee hier geloof ik echt niks van :')
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:10:51 #103
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214766846
twitter

Dit is een betere bron trouwens.
pi_214766848
quote:
[ x ]

Hou op met me hoor :')
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:11:34 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214766851
Shagroker Andries voor de benodigde ERVARING en ROUTINE.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:12:54 #106
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214766857
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:11 schreef Caland het volgende:
Shagroker Andries voor de benodigde ERVARING en ROUTINE.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 09:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Gewoon als mascotte, zoals dat altijd gaat met derde keepers.
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 18:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja jij snapt blijkbaar nog steeds niet dat een derde keeper er vooral is om een beetje de eerste twee te ondersteunen en de ballen te dragen.

Voor een paar ton heb je iemand die mee kan doen bij de partijtjes en waardoor je jonge talentvolle keepers elders of bij de jeugd genoeg minuten kunnen maken (helemaal gezien we veel op zaterdag spelen)

Dat zo iemand als Lamprou (of Graafland) op geen enkele manier geschikt zijn als backup voor een eerste keeper is eerder regel dan uitzondering
pi_214766861
Maar wie is de 2de keeper dan als ze Ramaj nog willen verkopen?
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:14:22 #108
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214766866
Ajax is een parodie.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:14:35 #109
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214766871
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:10 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit is De Speld toch?

Die kan er he-le-maal niets van.
Pasveer ook niet

Mr over de bal duiken.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:14:39 #110
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214766873
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:13 schreef Simmertje het volgende:
Maar wie is de 2de keeper dan als ze Ramaj nog willen verkopen?
Gorter, als die beide gaan zal er nog wel een keeper komen.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:14:54 #111
268491 fetX
pi_214766875
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:12 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
[..]
[..]

Ik hoop het voor je dat het de derde keeper wordt. Redelijk WK gespeeld, maar daarna was het niks meer.
pi_214766878
Ramaj moet gewoon eerste keeper zijn.. wat een slapzinnig gezeik is dit
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:16:00 #113
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214766887
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:14 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik hoop het voor je dat het de derde keeper wordt. Redelijk WK gespeeld, maar daarna was het niks meer.
1e keeper wordt hij natuurlijk sowieso niet.

Maar als dit uit de koker van Louis komt levert die adviseurspostie nog niet echt.
pi_214766895
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:16 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
1e keeper wordt hij natuurlijk sowieso niet.

Maar als dit uit de koker van Louis komt levert die adviseurspostie nog niet echt.
Waarom zou je miljoenen gaan uitgeven aan een reservekeeper?

Ik geloof er geen reet van allemaal
pi_214766900
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:17 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Miljoenen?
In Southern Sun
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:18:20 #116
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214766902
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:17 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ze gaan ook geen miljoenen uitgeven natuurlijk. Of denk je dat de reservekeeper van Heerenveen 5 miljoen kost? Er zijn niet eens miljoenen. (lol)

En Gorter gaat die kant op, die wil gewoon keepen. Zo overdreven raar is dit nou ook weer niet, het is de 3e keeper. Je vervangt een jonge 3e keeper met een ervaren 3e keeper, boeiend.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:19:35 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214766913
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:12 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
[..]
[..]

Dan moet je eigenlijk gewoon Lamprou nemen in plaats van een kettingroker. Kent de club, kent de stad, zit een goede kop op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:20:23 #118
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214766919
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan moet je eigenlijk gewoon Lamprou nemen in plaats van een kettingroker. Kent de club, kent de stad, zit een goede kop op.
Van die extreem kleine mannetjes vertrouw ik nooit zo. En daar hebben we er al één van.
pi_214766929
Tsja, Gorter en Noppert 1op1 ruilen is lood om oud ijzer. Maar dit gaat gewoon weer geld kosten :')
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:21:30 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214766930
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Van die extreem kleine mannetjes vertrouw ik nooit zo.
De sleutels van je club liggen in handen van twee extreem kleine mannetjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:22:42 #121
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214766937
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:21 schreef Caland het volgende:

[..]
De sleutels van je club liggen in handen van twee extreem kleine mannetjes.
pi_214766942
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:21 schreef Black-Death het volgende:
Tsja, Gorter en Noppert 1op1 ruilen is lood om oud ijzer. Maar dit gaat gewoon weer geld kosten :')
Ik denk dat Noppert nog niet de helft verdient van wat Gorter nu krijgt dus verwacht het niet eigenlijk.
In Southern Sun
pi_214766958
Ik kan in dit hele keepersverhaal geen lijn meer ontdekken.
pi_214766971
Heerenveen gaat gewoon enkele miljoenen vragen. Dit moet je echt niet doen. Kan niemand Ramaj overtuigen gewoon te blijven en zijn kans af te wachten? Wat een wanhoop dat we die man zo graag willen verkopen.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:29:53 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214766981
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:28 schreef Simmertje het volgende:
Heerenveen gaat gewoon enkele miljoenen vragen. Dit moet je echt niet doen. Kan niemand Ramaj overtuigen gewoon te blijven en zijn kans af te wachten? Wat een wanhoop dat we die man zo graag willen verkopen.
Heerenveen kan toch nooit miljoenen vragen voor een matige reservekeeper
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:30:40 #126
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214766989
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Wat is de wisselkoers van de Friese munt nu?
pi_214767008
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik bedoel dan ook 1-2 miljoen. Maar ik zie het ze gewoon doen, zeker tegen een Ajax in paniek.
pi_214767011
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 08:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dua je hebt wel al groepsfase, waarvan @:Wotte zei dat het nog niet zeker is. Dat er verschil in zit is evident maar je hebt wel al zekere inkomsten.
Je hebt gelijk al verwacht ik tegen het einde van de transfermarkt wel wat actie als EL binnen is.
pi_214767016
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:35 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je hebt gelijk al verwacht ik tegen het einde van de transfermarkt wel wat actie als EL binnen is.
Wel een enorm risico qua tijd. Volgende week donderdag weet je pas of je dat haalt of niet. Dan heb je nog maar enkele dagen om wat te regelen.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:37:21 #130
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214767022
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:36 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Wel een enorm risico qua tijd. Volgende week donderdag weet je pas of je dat haalt of niet. Dan heb je nog maar enkele dagen om wat te regelen.
Buiten dat, zou het verschil Conference League / Europa League nou echt zo groot zijn dat de klappers voor Ajax daarvan afhangen? Zowel financieel als sportief?
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:38:40 #131
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214767034
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:28 schreef Simmertje het volgende:
Natuurlijk niet. Met Gorter die kant op al helemaal niet.
pi_214767044
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:37 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Buiten dat, zou het verschil Conference League / Europa League nou echt zo groot zijn dat de klappers voor Ajax daarvan afhangen? Zowel financieel als sportief?
Las hier ergens dat het verschil toch zo'n 10 miljoen is.. hoop geld. Maar of dat klopt, weet ik niet.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:41:18 #133
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214767049
quote:
[ x ]

Jaaaaa!
Met pijn en moeite derde
pi_214767065
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_214767073
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:36 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ik zie het al een teken aan de wand dat er verstandig beleid gevoerd wordt.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:46:06 #136
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_214767074
Noppert ruilen voor Gorter voor één seizoen is gewoon prima
pi_214767077
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:26 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik kan in dit hele keepersverhaal geen lijn meer ontdekken.
Ik ondertussen ook niet meer eigenlijk, en vooral niet dat daar blijkbaar zoveel prioriteit aan wordt gegeven dat het telkens nieuwe geruchten oplevert en dat het met betrekking tot de aanval (behalve Weghorst) zo stil blijft _O-
pi_214767083
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:14 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Gorter, als die beide gaan zal er nog wel een keeper komen.
Setford als 3e keeper?
pi_214767098
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit @:Tjacka al op het terras in Bialystok?
Ben bij Braunschweig. Slaap vanavond in Konin en morgen naar Bialystok
Groot fan van User Wotte
pi_214767102
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:50 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ben bij Braunschweig. Slaap vanavond in Konin en morgen naar Bialystok
lekker bezig gap :)
pi_214767114
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:37 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Pin me er niet op vast. Zo uit het hoofd.

Je gaat van salarissen op basis van 190 miljoen omzet (Champions League) naar het slechtste scenario 145 ( geen plaatsing) en bij Europa League naar 160/170.

Laten we zeggen conference League 155.

Ik zou sowieso geen transferklappers verwachten maar ruimte, uiteraard door verhuur eventuele transfers, om iets meer te doen dan je nu doet :)
pi_214767124
Wat een zeer onsympathieke en debiele selectie blijft dit toch en dan komen ze met zulke nieuwe namen aanzetten, BORD OP SCHOOTED ;(
Jack does it in real time...
pi_214767141
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:51 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
lekker bezig gap :)
Geld en vakantiedagen raken op
Groot fan van User Wotte
pi_214767162
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:58 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Geld en vakantiedagen raken op
maar op deze manier wel voorang volgend jaar denk ^O^
pi_214767165
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 12:00 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
maar op deze manier wel voorang volgend jaar denk ^O^
Ik kan in november en december geen vrij nemen. Dus hangt een beetje er af hoe het valt
Groot fan van User Wotte
  woensdag 21 augustus 2024 @ 12:02:57 #146
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214767177
Wat een ongelofelijke kutdeal

Weg met Floppert
  Forum Admin woensdag 21 augustus 2024 @ 12:21:24 #147
35723 crew  GGMM
pi_214767302
quote:
[ x ]

Ik ben woedend.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_214767388
Het houdt niet op, niet vanzelf. Drama op drama, waar zijn ze mee bezig ?
Hallo
pi_214767399
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 12:33 schreef Sebbeszweet het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf. Drama op drama, waar zijn ze mee bezig ?
voorlopig nog nergens mee gezien dit nog geruchten zijn.
pi_214767551
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 12:35 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
voorlopig nog nergens mee gezien dit nog geruchten zijn.
Is gewoon serieus.
pi_214767557
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 12:58 schreef CR7 het volgende:

[..]
Is gewoon serieus.
Oké.
In Southern Sun
pi_214767560
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_214767566
twitter
  woensdag 21 augustus 2024 @ 13:01:08 #154
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214767568
Wat een waardeloos beleid voeren wij toch :')
  woensdag 21 augustus 2024 @ 13:01:16 #155
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214767569
De eerste kieper op de Noppert-manier.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_214767599
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 12:58 schreef CR7 het volgende:

[..]
Is gewoon serieus.
Ow dat kan hoor, maar dat leken ook de overige 1000 roddels in de afgelopen 10 jaar ook.
pi_214767615
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Oké.
cr7 weet het allemaal wel :')
pi_214767838
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Uitstekend :)
pi_214767876
Benvenuti Rugani *O*
pi_214767990
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:39 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Las hier ergens dat het verschil toch zo'n 10 miljoen is.. hoop geld. Maar of dat klopt, weet ik niet.
Zoiets zal het zijn, daarnaast qua logistiek een stuk makkelijker als ik de clubs zie.
pi_214768011
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Je moet wat met een vastzittende transfermarkt qua koop/verkoop.
pi_214768051
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:34 schreef TheVulture het volgende:
Benvenuti Rugani *O*
Huurdeal die ik wel weer snap, als je ziet wat er voor jeugd aankomt voor de centrale positie achterin. AUB laat er ook nog een rechtsback komen.
pi_214768064
quote:
Pfoe ja dat zeiden we ook van Sutalo toen.
pi_214768069
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:57 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Huurdeal die ik wel weer snap, als je ziet wat er voor jeugd aankomt voor de centrale positie achterin. AUB laat er ook nog een rechtsback komen.
had wat mij betreft niet hoeven komen, juist omdat er genoeg aankomt..
pi_214768085
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:58 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Pfoe ja dat zeiden we ook van Sutalo toen.
Ik vind Sutalo achterin een stuk stabieler ogen dan vorig seizoen.
pi_214768091
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:59 schreef Black-Death het volgende:

[..]
had wat mij betreft niet hoeven komen, juist omdat er genoeg aankomt..
Ja maar nog niet ready is voor dit seizoen. Dus dan is een 1-jaar huurdeal helemaal prima.
pi_214768124
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:57 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Nou dat, ik vind het heel goed dat er nu in ieder geval ook wordt ingeschat welke spelers er bij de jeugd aan zitten te komen zodat dit soort gasten niet in de weg gaan zitten met dure contracten en lange looptijden. Je hebt ervaring nodig, maar je jeugd moet uiteindelijk geld opbrengen.
pi_214768126
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:01 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Ja maar nog niet ready is voor dit seizoen. Dus dan is een 1-jaar huurdeal helemaal prima.
Eens, prima het huren.
pi_214768137
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:01 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Nah, met Kaplan, Hato, Baas, Janse heb je toch wel wat opties.
pi_214768168
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:08 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Nah, met Kaplan, Hato, Baas, Janse heb je toch wel wat opties.
Allemaal veel te jong nog en te wispelturig. Dat zie je laatst nog met baas die een prima wedstrijd speelt en daarna een megaslechte
  woensdag 21 augustus 2024 @ 14:12:59 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214768171
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:12 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Allemaal veel te jong nog en te wispelturig. Dat zie je laatst nog met baas die een prima wedstrijd speelt en daarna een megaslechte
Dat doet Henderson ook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214768180
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat doet Henderson ook.
Rugani is ook wispelturig. Vooral in zijn speeltijd.
  Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2024 @ 14:15:35 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_214768189
Daniele Rugani arriveerde maandag in Nederland, in het bijzijn van zijn vrouw Michela Persico. De verdediger, die op huurbasis de overstap maakt van Juventus naar Ajax, is sinds enkele maanden getrouwd met de 33-jarige sportpresentatrice. Hun bruiloft werd echter niet door iedereen gewaardeerd.

Rugani en Persico trouwden op 29 mei in de San Carlo-kerk, gelegen aan het Piazza San Carlo in Turijn. Tot diep in de avond werd gefeest in een kasteel in het dorpje Montaldo Torinese, op achttien kilometer van Turijn. De burgemeester van het 732 inwoners tellende dorpje was niet te spreken over het trouwfeest. Hij sprak van een 'echte apocalyps'. "Ik ben de hele avond bestookt met telefoontjes van buurtbewoners die klaagden over geluidsoverlast vanuit het kasteel", zei burgemeester Sergio Gaiotti tegen persbureau ANSA.

"Geschreeuw, luide muziek tot 04.00 uur 's nachts... Ze hielden zich niet aan de plaatselijke verordening die sinds 2017 geldt. De klachten van de bewoners waren meer dan terecht", zo schaarde de burgemeester zich achter de dorpsbewoners. "Ze zouden zich moeten schamen voor hun gedrag. Dat het de bruiloft was van een speler van Juventus, is geen excuus. Het was een gebrek aan respect voor ons mooie dorp. Ze mogen naar Montaldo komen wanneer ze maar willen, die vrijheid hebben ze, maar wat mij betreft zijn ze niet welkom."

https://www.msn.com/nl-nl(...)69f506ed90aebf3&ei=4

pi_214768191
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:12 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Ja klopt hoor, maar ik vind dit onnodige huurdeals. Dit is feitelijk de vervanger van Medic, die speelde vorig seizoen ook zelden
pi_214768198
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:14 schreef CR7 het volgende:

[..]
Rugani is ook wispelturig. Vooral in zijn speeltijd.
verder weet jij natuurlijk alles van de beste man :')
pi_214768206
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:15 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ja klopt hoor, maar ik vind dit onnodige huurdeals. Dit is feitelijk de vervanger van Medic, die speelde vorig seizoen ook zelden
als kaplan nu weer niet fit danwel geblesseerd is heb je daar ook weinig aan momenteel. Hato moet op links bij gebrek aan anderen / beter en baas haalt soms een 7 en soms een 2 en vraag me af of dat het sowieso wel is voor de toekomst.

Van medic weet je sowieso dat het niks is. Dus tja.
pi_214768209
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:15 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Doe nou niet zo kritisch hier.
pi_214768211
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:19 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
als kaplan nu weer niet fit danwel geblesseerd is heb je daar ook weinig aan momenteel. Hato moet op links bij gebrek aan anderen / beter en baas haalt soms een 7 en soms een 2 en vraag me af of dat het sowieso wel is voor de toekomst.

Van medic weet je sowieso dat het niks is. Dus tja.
Dat ze dan beter een normale LB halen.. onzinnige oplossingen dit.
pi_214768224
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:21 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ja dat kan maar dan zal wijndal moeten vertrekken.

Het moet allemaal stap voor stap en nee dat is verre van ideaal helaas.
pi_214768238
quote:

[..]
Elke generatie verdient het om een keer periode als met Luque, Roger en Kuffour mee te maken. Nu met Rugani en Henderson.
pi_214768252
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:26 schreef CR7 het volgende:

[..]
Elke generatie verdient het om een keer periode als met Luque, Roger en Kuffour mee te maken. Nu met Rugani en Henderson.
Jij hebt het al meerdere malen meegemaakt als havenarbeider in jouw korte leventje natuurlijk ^O^
pi_214768260
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:27 schreef fetX het volgende:

[..]
Nou, nou, nou
Goedbedoeld advies :)
  woensdag 21 augustus 2024 @ 14:32:22 #183
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214768271
Rugani lijkt me wel prima, qua naam. Kan Hato doorschuiven naar links.
  Moderator woensdag 21 augustus 2024 @ 14:41:34 #184
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214768347
'Goedbedoelde' adviezen laten we maar even achterwege.
What can change the nature of a man?
pi_214768394
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rugani lijkt me wel prima, qua naam. Kan Hato doorschuiven naar links.
Hato speelt hele seizoen al links.
pi_214768408
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:46 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Hato speelt hele seizoen al links.
die zie ik echt liever nog gisteren dan vandaag naar de lcv verhuizen. Maargoed, we hebben geen linksback
pi_214768489
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:48 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
die zie ik echt liever nog gisteren dan vandaag naar de lcv verhuizen. Maargoed, we hebben geen linksback
Ah slim, zet je je grootste talent lb en huur je een overbetaalde Italiaan. Lb huren, nee joh. Waarom logisch doen?
pi_214768494
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:01 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ah slim, zet je je grootste talent lb en huur je een overbetaalde Italiaan. Lb huren, nee joh. Waarom logisch doen?
hoe groot is jouw duim wel niet
pi_214768605
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:41 schreef Coco het volgende:
'Goedbedoelde' adviezen laten we maar even achterwege.
Lekker gewerkt pik!
pi_214768616
Laat je niks wijsmaken vrienden, vertrouw mij maar Rugani is een uitstekende verdediger.
pi_214768674
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:22 schreef Wotte het volgende:
Laat je niks wijsmaken vrienden, vertrouw mij maar Rugani is een uitstekende verdediger.
Dat geloof ik graag.
Of het 't juiste gat was om nu te dichten, dat is een andere vraag.
In Southern Sun
pi_214768702
Geen Kaplan en FItz-Jim morgen, Rugani mag wel spelen.
pi_214768708
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dat geloof ik graag.
Rechtsbuiten, kwaliteitsinjectie op het middenveld en een ervaren centrale verdediger.

Zou mijn hoogst noodzakelijke boodschappenlijstje zijn.
pi_214768737
topicstarter was weeres bezopen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214768745
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
topicstarter was weeres bezopen
Nee jij bent een helder licht :')
pi_214768751
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:22 schreef Wotte het volgende:
Bron: trust me bro
Hallo
pi_214768791
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dat geloof ik graag.
Je weet dat je iemand gelooft die talent ziet in Forbs?
pi_214768810
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:34 schreef Wotte het volgende:

[..]
Rechtsbuiten, kwaliteitsinjectie op het middenveld en een ervaren centrale verdediger.

Zou mijn hoogst noodzakelijke boodschappenlijstje zijn.
Creativiteit, de rest is bijzaak nu Farioli de boel achterin wat gestut heeft. Dat kan allemaal echt nog beter, maar zolang je op het middenveld of voorin zo weinig creativiteit hebt als nu speel je toevalsvoetbal.
In Southern Sun
pi_214768818
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:43 schreef CR7 het volgende:

[..]
Net zo goed als robben aldus jouw fantasiewereld waarin iemand dat werkelijk zei :')
pi_214768825
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:43 schreef CR7 het volgende:

[..]
Forbs kan niet voetballen maar ik zie niet in wat dat met Rugani te maken heeft verder.
In Southern Sun
pi_214768831
Hoop dat Forbs en Bergwijn nog verkocht worden. En dan wat creatieve middenvelders erbij. Taylor out..

Naja wensdenken is dit :')
pi_214768833
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Creativiteit, de rest is bijzaak nu Farioli de boel achterin wat gestut heeft. Dat kan allemaal echt nog beter, maar zolang je op het middenveld of voorin zo weinig creativiteit hebt als nu speel je toevalsvoetbal.
moeten er wel minimaal 2 weg om dat voor elkaar te krijgen. Alleen daar is juist de minste beweging / geruchten :{
pi_214768861
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:49 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
moeten er wel minimaal 2 weg om dat voor elkaar te krijgen. Alleen daar is juist de minste beweging / geruchten :{
Weten we niet, zelfs bij ons aller Ajax haalt niet alles de media. En geruchten hebben we weinig aan :P.
In Southern Sun
pi_214768869
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Weten we niet, zelfs bij ons aller Ajax haalt niet alles de media. En geruchten hebben we weinig aan :P.
haha zeker waar. Ik laat mij graag positief verrassen hierin!
pi_214768877
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Hoop doet leven ;(
pi_214768889
Maar voor de liefhebbers van geruchten/transferjosti's:

twitter
In Southern Sun
pi_214768890
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:49 schreef Black-Death het volgende:
Hoop dat Forbs en Bergwijn nog verkocht worden. En dan wat creatieve middenvelders erbij. Taylor out..

Naja wensdenken is dit :')
mag akpom mee in die wens? :X :X
pi_214768891
quote:
Dat ze dan beter een normale LB halen..
Mag inderdaad wel de focus op. Met de komst van een fatsoenlijke linksback verbeter je ook nog eens in één klap twee posities, want Hato kan terug naar het centrum waar hij beter uit de verf komt en de betere optie is.
pi_214768900
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:56 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Mag inderdaad wel de focus op. Met de komst van een fatsoenlijke linksback verbeter je ook nog eens in één klap twee posities, want Hato kan terug naar het centrum waar hij beter uit de verf komt en de betere optie is.
En dan was die Italiaan dus ook niet nodig
pi_214768905
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar voor de liefhebbers van geruchten/transferjosti's:

[ x ]
What? :')
pi_214768960
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:57 schreef Black-Death het volgende:

[..]
En dan was die Italiaan dus ook niet nodig
Rugani is rechtsbenig en zou moeten concurreren met Sutalo. Of we moeten het idee laten varen dat we één rechts- en één linksbenige speler in het centrum willen.
pi_214769096
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:04 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Rugani is rechtsbenig en zou moeten concurreren met Sutalo. Of we moeten het idee laten varen dat we één rechts- en één linksbenige speler in het centrum willen.
Ik weet sowieso niet wie die onzin heeft verzonnen. Ramos/Pepe en Puyol/Pique hebben genoeg Champions Leagues gewonnen om het tegendeel te bewijzen.
pi_214769177
Verkopen:

Forbs
Akpom
Tahirovic
Vos
Bergwijn

Verhuren:
Rasmussen
Hlynnson

Moeten allemaal nog geloosd worden en daarvoor moet er een spits, middenvelder, rechtsbuiten en linksbuiten gehaald worden.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 16:37:49 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214769234
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Lekker ongeremd trollen, het kan in VBL.
Nagenoeg elke trainer ter wereld heeft bij voorkeur een links- en rechtspoot in het centrum, maar een user op het FOK!forum vindt het onzin omdat er wat uitzonderingen zijn die de regel bevestigen. Dat zou ik dan toch eerder trollen noemen, maar oké.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214769242
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Nagenoeg elke trainer ter wereld heeft bij voorkeur een links- en rechtspoot in het centrum, maar een user op het FOK!forum vindt het onzin omdat er wat uitzonderingen zijn die de regel bevestigen. Dat zou ik dan toch eerder trollen noemen, maar oké.
Dat je het er niet mee eens bent, dat is nou het mooie van een forum.
Doen alsof betreffende user een vergelijk maakt tussen dit illustere duo en Ramos/Pepe, dat is trollen.
In Southern Sun
pi_214769257
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:39 schreef CR7 het volgende:

[..]
Dat doet die toch ook? Hij noemt de absolute wereldtop als vergelijkingsmateriaal omdat die geen betere voorbeelden kan bedenken.
Nee, dat doet hij niet. Maar dat weet je zelf ook wel.
In Southern Sun
  Moderator woensdag 21 augustus 2024 @ 16:47:59 #217
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214769327
ho maar weer
  woensdag 21 augustus 2024 @ 17:13:16 #218
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_214769524
quote:
Ajax en Heerenveen in principe akkoord over Noppert, maar Jay Gorter heeft sleutel in handen

Andries Noppert is dicht bij een transfer van sc Heerenveen naar Ajax. De overgang is nog wel afhankelijk van Jay Gorter, nu reservekeeper bij Ajax.
Onder trainer Robin van Persie is Andries Noppert op een zijspoor beland bij sc Heerenveen. Hij wil daarom graag weg. Omdat Ajax nog een keeper zoekt, hebben de Amsterdammers zich gemeld bij Heerenveen.
De Friese club is in principe akkoord met Ajax over een overgang, maar alleen als Jay Gorter de tegengestelde overstap maakt. Het zou dan gaan om een ruildeal voor één seizoen.
Adviseur Louis van Gaal van Ajax kent Noppert nog uit zijn periode als bondscoach van het Nederlands elftal. Hij was altijd lovend over Noppert.

https://www.omropfryslan.(...)ft-sleutel-in-handen

RED ONS HENNIEGOD
pi_214769550
Denk dat Farioli ondertussen ook wel door heeft wie het lek naar de media is en met deze deal is dat in ieder geval voor een jaartje opgelost.
In Southern Sun
pi_214769569
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Denk dat Farioli ondertussen ook wel door heeft wie het lek naar de media is en met deze deal is dat in ieder geval voor een jaartje opgelost.
Ja zou het? Zal de deal wel verklaren als dit echt door zou gaan
pi_214769746
Gaat Ramaj dan nog pleite ?
  woensdag 21 augustus 2024 @ 17:48:31 #222
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214769847
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:37 schreef Scorpie het volgende:
Zou wel mooi zijn dan komt er wat geld binnen. Kunnen we die Italiaanse drol betalen.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 17:55:11 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214769910
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:37 schreef Scorpie het volgende:
Dat zal dan wel, al kan het ook om 3e keeper gaan voor die slungel, want Gorter zou dan die kant op gaan.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 17:56:45 #224
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214769931
Wat moet je nou weer met Noppert.
Liever Setford. Weer bouwen aan kapitaal dat je eventueel kunt spelen of verkopen.
pi_214769958
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Liever Setford. Weer bouwen aan kapitaal dat je eventueel kunt spelen of verkopen.
dat zou wel beter zijn idd
pi_214769973
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Setford is echt nog niet klaar voor Ajax 1, laat die nog maar een jaar in Jong zitten.
pi_214770301
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:15 schreef tong80 het volgende:
Daniele Rugani arriveerde maandag in Nederland, in het bijzijn van zijn vrouw Michela Persico. De verdediger, die op huurbasis de overstap maakt van Juventus naar Ajax, is sinds enkele maanden getrouwd met de 33-jarige sportpresentatrice. Hun bruiloft werd echter niet door iedereen gewaardeerd.

[ afbeelding ]

Rugani en Persico trouwden op 29 mei in de San Carlo-kerk, gelegen aan het Piazza San Carlo in Turijn. Tot diep in de avond werd gefeest in een kasteel in het dorpje Montaldo Torinese, op achttien kilometer van Turijn. De burgemeester van het 732 inwoners tellende dorpje was niet te spreken over het trouwfeest. Hij sprak van een 'echte apocalyps'. "Ik ben de hele avond bestookt met telefoontjes van buurtbewoners die klaagden over geluidsoverlast vanuit het kasteel", zei burgemeester Sergio Gaiotti tegen persbureau ANSA.

"Geschreeuw, luide muziek tot 04.00 uur 's nachts... Ze hielden zich niet aan de plaatselijke verordening die sinds 2017 geldt. De klachten van de bewoners waren meer dan terecht", zo schaarde de burgemeester zich achter de dorpsbewoners. "Ze zouden zich moeten schamen voor hun gedrag. Dat het de bruiloft was van een speler van Juventus, is geen excuus. Het was een gebrek aan respect voor ons mooie dorp. Ze mogen naar Montaldo komen wanneer ze maar willen, die vrijheid hebben ze, maar wat mij betreft zijn ze niet welkom."

https://www.msn.com/nl-nl(...)69f506ed90aebf3&ei=4

Weer zo'n slapjanus. Als je toch een 'grote naam' haalt kan je het beter doen zoals PSV met Götze, dat kan toch wel in de Mickey Mouse League. Zulke spelers kunnen hun kwaliteiten (bijvoorbeeld steekpassjes en afstandschoten) hier wat beter benutten. Die meevoetballers van Liverpool en Juventus hebben hier in mijn ogen relatief weinig toegevoegde waarde.
pi_214770381
Enige wat ik met dit bericht ga doen is zijn vrouw Googelen.
Dit, dus.
pi_214770428
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 18:36 schreef CR7 het volgende:

[..]
Spijker op z'n kop. Maar dat mag je hier niet zeggen.
wel als je inhoudelijk een discussie aan wilt gaan hoor. Onderbouwen en niet zelf dingen verzinnen helpt dan al.

Waar gaat het bij jou en sommige van je vriendjes steeds mis denk je?
  woensdag 21 augustus 2024 @ 18:52:10 #230
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214770443
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 18:33 schreef ISVV het volgende:

[..]
Weer zo'n slapjanus. Als je toch een 'grote naam' haalt kan je het beter doen zoals PSV met Götze, dat kan toch wel in de Mickey Mouse League. Zulke spelers kunnen hun kwaliteiten (bijvoorbeeld steekpassjes en afstandschoten) hier wat beter benutten. Die meevoetballers van Liverpool en Juventus hebben hier in mijn ogen relatief weinig toegevoegde waarde.
Volgens mij is dat zelden een succes geweest inderdaad, zelfs Jaap kon het niet meer bolwerken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 augustus 2024 @ 18:52:31 #231
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214770446
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 18:33 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ja want Götze was zo'n groot succes en dit is toch ook geen grote naam, hij komt van een grote club, that's it.
pi_214770617
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 18:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja want Götze was zo'n groot succes en dit is toch ook geen grote naam, hij komt van een grote club, that's it.
Die kon wel voetballen, wat ajax koopt is pure ellende
pi_214770962
quote:

[..]
pi_214770968
Jeetje dat we toch weer een absolute wereldspeler hebben kunnen halen _O_

Oh nee nu gaat Caland mij quoten over 8 maanden.
  Moderator woensdag 21 augustus 2024 @ 19:59:13 #235
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214770979
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 19:56 schreef PSVCL het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit weerlegt niet wat @Tarado zegt.
pi_214770980
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:29 schreef Scorpie het volgende:
Verkopen:

Forbs
Akpom
Tahirovic
Vos
Bergwijn

Verhuren:
Rasmussen
Hlynnson

Moeten allemaal nog geloosd worden en daarvoor moet er een spits, middenvelder, rechtsbuiten en linksbuiten gehaald worden.
Moet lukken
pi_214770994
Is verlosser Wout al gearriveerd? *O*
pi_214770995
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 19:59 schreef Coco het volgende:

[..]
Dit weerlegt niet wat @:Tarado zegt.
Goh.
pi_214771007
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:00 schreef Nober het volgende:
Is verlosser Wout al gearriveerd? *O*
dan worden we makkelijk kampioen, en met pablo rosario erbij winnen we makkelijk de europa league.

Allemaal schriftelijk afdoen.
pi_214771035
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 19:59 schreef Coco het volgende:

[..]
Dit weerlegt niet wat @:Tarado zegt.
Gotze in een PSV shirt zien ballen is sowieso al een succes.

En hij heeft een prijs gepakt , speelde samen met Sangare het middenveld van ajax kapot in de finale. _O_
  woensdag 21 augustus 2024 @ 20:12:23 #241
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_214771118
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:05 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Gotze in een PSV shirt zien ballen is sowieso al een succes.

En hij heeft een prijs gepakt , speelde samen met Sangare het middenveld van ajax kapot in de finale. _O_
Heeft bovendien ook meer techniek en gogme in zijn grote teen dan de hele selectie van Ajax nu.
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 21 augustus 2024 @ 20:25:03 #242
268491 fetX
pi_214771239
quote:
9s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Heeft bovendien ook meer techniek en gogme in zijn grote teen dan de hele selectie van Ajax nu.
En dat zegt heel wat. Leuke stofzuiger maar voetballen kon die nauwelijks.
pi_214771246
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:25 schreef fetX het volgende:

[..]
Wat lees ik hier nu weer
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_214771264
quote:
9s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Ik moet nog het hardste lachen om die Deense rechtsback. Die kan er echt helemaal niets van. Dekt altijd verkeerd. Hoe is die man gescout. Speler van het niveau NAC/Zwolle. Al hebben ze er daar inmiddels wel meer van.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  woensdag 21 augustus 2024 @ 20:30:03 #245
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_214771284
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:27 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Ik moet nog het hardste lachen om die Deense rechtsback. Die kan er echt helemaal niets van. Dekt altijd verkeerd. Hoe is die man gescout. Speler van het niveau NAC/Zwolle. Al hebben ze er daar inmiddels wel meer van.
Data is zo mooi dat de ogen helemaal niet meer gebruikt worden . Als ze die ideeën 10 jaar geleden hadden speelde Bram van Polen nu in een Ajax-shirt en waren Ziyech en Tadic nooit goed genoeg bevonden.

[ Bericht 3% gewijzigd door PowerLoungen op 21-08-2024 20:36:58 ]
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 21 augustus 2024 @ 20:30:31 #246
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_214771288
quote:

[..]
Die laatste had nog een leuke dribbel , beetje net als Atouba.
RED ONS HENNIEGOD
pi_214771326
quote:

[..]
Gotze
pi_214771328
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Omdat het ook onzin is.
pi_214771348
quote:

[..]
Hardop gelachen
pi_214771351
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:38 schreef ISVV het volgende:

[..]
Hardop gelachen
rugani is wel een grote naam volgens jou? Over hardop lachen gesproken.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 20:47:03 #251
268491 fetX
pi_214771412
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:25 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Wat lees ik hier nu weer
Ik had het over Sangaré.
pi_214771425
Ondanks dat iedere trainer bij voorkeur een links- en rechtspoot in het centrum wil nog niet zeggen dat het in de praktijk veelal omgekeerd ook prima werkt.

Zoek alle iconische duo's voorkeurs benen van alle iconische duo's centraal achterin maar eens op. Merendeel is rechts/rechts.

Maar goed dat doen ze nou nooit.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 20:50:26 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214771449
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:48 schreef Wotte het volgende:
Ondanks dat iedere trainer bij voorkeur een links- en rechtspoot in het centrum wil nog niet zeggen dat het in de praktijk veelal omgekeerd ook prima werkt.

Zoek alle iconische duo's voorkeurs benen van alle iconische duo's centraal achterin maar eens op. Merendeel is rechts/rechts.

Dat heeft verder natuurlijk weinig met de eeuwigdurende schaarste aan linkspoten te maken, uiteraard.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214771520
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat heeft verder natuurlijk weinig met de eeuwigdurende schaarste aan linkspoten te maken, uiteraard.
Linksbenige mensen zijn schaarser dan rechtsbenig. Ik snap het punt niet helemaal.

Het schijnt dus dat de achterliggende reden is dat je in de opbouw door de keeper makkelijker aan gespeeld kan worden op je juiste been. Dan is de opbouw in theorie sneller.

Ik geloof daar persoonlijk niet zo in als je enigzins functioneel linkerbeen hebt kan je daar prima een bal over veelal korte afstand geven.

Volgens mij komt het uit de Cruijffiaanse wijsheden hoek.
pi_214771557
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:48 schreef Wotte het volgende:

Daarom zijn het iconen. Die maakt het niet uit of ze links of rechts staan. Sutalo en Rugani zijn twee anti-voetballers/verdedigers.

Ib4 @Bofjijff, maar jij kent hem helemaal niet? :'(
pi_214771648
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 21:02 schreef CR7 het volgende:

[..]
Daarom zijn het iconen. Die maakt het niet uit of ze links of rechts staan. Sutalo en Rugani zijn twee anti-voetballers/verdedigers.

Ib4 @:bofjijff, maar jij kent hem helemaal niet? :'(
was dit een vraag voor mij en wat is de vraag? :)
pi_214771652
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:39 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
rugani is wel een grote naam volgens jou? Over hardop lachen gesproken.
Vandaar mijn aanhalingstekens.
pi_214771749
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 21:02 schreef CR7 het volgende:

[..]

Ib4 @:bofjijff, maar jij kent hem helemaal niet? :'(
Je meent zeker weer dat ik de vergelijking tussen Sutalo en Rugani en iconische duo's? :')

Maat je discussieert gewoon met jezelf volgen mij.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 21:23:22 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214771787
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:58 schreef Wotte het volgende:

[..]
Linksbenige mensen zijn schaarser dan rechtsbenig. Ik snap het punt niet helemaal.

Het schijnt dus dat de achterliggende reden is dat je in de opbouw door de keeper makkelijker aan gespeeld kan worden op je juiste been. Dan is de opbouw in theorie sneller.

Ik geloof daar persoonlijk niet zo in als je enigzins functioneel linkerbeen hebt kan je daar prima een bal over veelal korte afstand geven.

Het is gewoon natuurlijker, al zijn er uitzonderingen, Van Dijk speelt ook liever lcv terwijl hij rechts is en het hangt ook een beetje af van het voetbal dat je speelt.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 21:31:36 #260
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214771875
Als je goed genoeg bent boeit het niemand of je links of rechts benig bent. Maar daar twijfel ik bij Rugani toch aan.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 21:32:01 #261
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214771880
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:58 schreef Wotte het volgende:

[..]

Als je onder druk staat is het vrij handig als je meer dan een functioneel linkerbeen hebt. Heel veel spelers hebben dat niet.
pi_214771903
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 21:23 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het is gewoon natuurlijker, al zijn er uitzonderingen, Van Dijk speelt ook liever lcv terwijl hij rechts is en het hangt ook een beetje af van het voetbal dat je speelt.
Het scheelt inderdaad een stap. Om vervolgens 9 van de 10 keer een een bal over maximaal 5 meter te geven. Het gaat nergens over in mijn optiek.

Kan ook prima met een functioneel slecht been.
pi_214771909
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Als je onder druk staat is het vrij handig als je meer dan een functioneel linkerbeen hebt. Heel veel spelers hebben dat niet.
Neem je 'm buitenkant rechtsaan is het opgelost :-)
  woensdag 21 augustus 2024 @ 21:36:01 #264
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214771921
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 21:34 schreef Wotte het volgende:

[..]
Neem je 'm buitenkant rechtsaan is het opgelost :-)
:')
pi_214771987
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
:')
Buiten dat grapje. Kan je het ook gewoon tactisch anders invullen. Laat Hato inschuiven in een drie mans blok in de opbouw.

Uiteindelijk punt was dat ik aanneem dat hij wel met die twee gaat spelen in ieder geval.
pi_214772328
Hij speelde bij Juve ook regelmatig als linker centrale verdediger dus het is niet dat 'ie het nog moet leren.
In Southern Sun
pi_214772738
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 22:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij speelde bij Juve ook regelmatig als linker centrale verdediger dus het is niet dat 'ie het nog moet leren.
'regelmatig'.. Tja zo kan je het ook noemen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 22 augustus 2024 @ 05:18:59 #268
80382 manny
30 is best veel
pi_214772978
Matchday. Op naar glorie!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Trouwste user 2022 donderdag 22 augustus 2024 @ 06:27:09 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_214773010
Het kostte ons het WK-2002 toen tegen Portugal Reiziger als rechtspoot op linksachter moest spelen van van Gaal.

pi_214773228
twitter
pi_214773261
quote:
Niet geheel ongelukkig met Wout.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 08:19:35 #272
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214773382
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 07:59 schreef Wotte het volgende:

[..]
Beter dan McBrobbey.
  Trouwste user 2022 donderdag 22 augustus 2024 @ 08:35:10 #273
7889 tong80
Spleenheup
pi_214773450
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 07:59 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik wel. :{

Moderator donderdag 22 augustus 2024 @ 08:44:19 #274
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214773494
quote:
Ajax is blut: hoe de club met Wout Weghorst en Andries Noppert miljoenen wil binnenharken

Ajax is blut en probeert deze maand nog tientallen miljoenen bij elkaar te harken. Daarom sprak technisch directeur Alex Kroes voor de vlucht naar Polen, waar Ajax het vanavond opneemt tegen Jagiellonia Bialystok, met WK-doelman Andries Noppert. Ook Wout Weghorst wordt nog altijd begeerd. Zij moeten Ajax aan de jackpot helpen, weet Ajax-volger Johan Inan.
Ajax is blut boys. Hoe kan dat toch? De laatste 10 jaar voor bijna een miljard verkocht.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 22 augustus 2024 @ 08:54:08 #275
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214773550
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 08:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ajax is blut boys. Hoe kan dat toch? De laatste 10 jaar voor bijna een miljard verkocht.
Dom handelen. Bijvoorbeeld Brobbey en Rijkhoff gratis laten vertrekken en daarna voor teveel geld terugkopen. 4 linksbacks kopen etc.
pi_214773720
quote:

[..]
Ajax speelde.natuurlijk altijd al wel een gevaarlijk spelletje met hoge salarissen. Daar presteerden ze ook na maar dan meende dat van der Sar zei dat je dan alsnog 55 miljoen moest verkopen.

Je bent bent ook deels slachtoffer geworden van je eigen succes en gewoon compleet leeggekocht. Deels het Overmars verhaal was ook beroerde timing. Deels een goede hand hebben met slechte aankopen.

Dan presteer je vervolgens niet naar je salaris huishouding dan gaat het geld met bakken de deur uit.

Het helpt ook niet dat je vorig jaar de kans om het recht te breien gigantisch om zeep helpt.
pi_214773763
Wat ik nog het meest onbegrijpelijk vindt aan het hele verhaal is dat Mislintat nog actief is in de voetbalwereld. Als je met 130 miljoen geen kampioensploeg kan samenstellen in de Eredivisie kan je beter iets anders gaan doen.

Dan had mij serieus nog gelukt.
pi_214773779
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 08:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Dom handelen. Bijvoorbeeld Brobbey en Rijkhoff gratis laten vertrekken en daarna voor teveel geld terugkopen. 4 linksbacks kopen etc.
En iedereen een absurd groot salaris geven. Als je hoort wat Wijndal en Rulli al kregen.
Hallo
  Moderator donderdag 22 augustus 2024 @ 09:37:45 #279
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214773785
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 09:27 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ajax speelde.natuurlijk altijd al wel een gevaarlijk spelletje met hoge salarissen. Daar presteerden ze ook na maar dan meende dat van der Sar zei dat je dan alsnog 55 miljoen moest verkopen.

Je bent bent ook deels slachtoffer geworden van je eigen succes en gewoon compleet leeggekocht. Deels het Overmars verhaal was ook beroerde timing. Deels een goede hand hebben met slechte aankopen.

Dan presteer je vervolgens niet naar je salaris huishouding dan gaat het geld met bakken de deur uit.

Het helpt ook niet dat je vorig jaar de kans om het recht te breien gigantisch om zeep helpt.
Hoe staat dit in verhouding tot het gegeven dat je nu blut bent :?

En dat laatste wat je zegt, dat zegt toch ook precies niks over het gegeven dat je nu geen cent te makken hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_214773843
quote:

[..]
Dat blut mag wel tussen haakjes. Er is nog altijd een eigen vermogen van 235 miljoen euro. Door slecht beleid is er echter een jaarlijks tekort en zijn er nu geen liquide middelen om (grote) aankopen te doen. Dan kun je gaan gokken met toekomstige uitkomsten zoals Barcelona nu doet of eerst orde op zaken stellen zoals Ajax nu lijkt te doen.
pi_214773894
Knip

[ Bericht 98% gewijzigd door alpeko op 22-08-2024 10:04:21 ]
pi_214773896
Denk dat het grootste probleem ook zit/zat in de salariskosten en niet zo zeer de bedragen die werden uitgegeven (die werden aardig opgevangen door hogere verkopen). Maar we gingen van een salarisplafond van 1 miljoen per jaar naar opeens spelers die 4/5 miljoen mochten verdienen. Als dan ook nog is de middelmatige spelers zoals Sosa 2 miljoen per jaar pakken dan gaat het hard.
pi_214773902
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 09:33 schreef Wotte het volgende:
Wat ik nog het meest onbegrijpelijk vindt aan het hele verhaal is dat Mislintat nog actief is in de voetbalwereld. Als je met 130 miljoen geen kampioensploeg kan samenstellen in de Eredivisie kan je beter iets anders gaan doen.

Niet overdrijven
  donderdag 22 augustus 2024 @ 09:58:26 #284
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214773949
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 09:33 schreef Wotte het volgende:

pi_214773987
Leuk Weghorst maar dan heb je wel creatieve spelers nodig.
pi_214774004
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 10:03 schreef alpeko het volgende:
Leuk Weghorst maar dan heb je wel creatieve spelers nodig.
Moet Akpom wel sowieso vertrekken.
pi_214774006
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 10:05 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Dat sowieso.
pi_214774096
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 10:05 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Dat sowieso. En forbssss
pi_214774188
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 10:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat sowieso. En forbssss
En Bergwijn..
en ..
en ..

list goes on :')
pi_214774229
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 09:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Hoe staat dit in verhouding tot het gegeven dat je nu blut bent :?

En dat laatste wat je zegt, dat zegt toch ook precies niks over het gegeven dat je nu geen cent te makken hebt.
Ik zou persoonlijk de verkoop van je halve basiselftal niet los zien van het doen van aankopen. Het is een aanleiding niet een oorzaak.
pi_214774242
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 09:52 schreef ISVV het volgende:

[..]
Niet overdrijven
Ik heb het nog nooit gedaan maar ik denk wel dat ik het kan :-)
pi_214774254
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 10:36 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik heb het nog nooit gedaan maar ik denk wel dat ik het kan :-)
ok pippi langkous
pi_214774601
quote:
Ajax kan komst Sergi Roberto vergeten
Ajax-fans opgelet! Sergi Roberto kiest voor een avontuur bij het Italiaanse Como en komt niet naar de Johan Cruijff ArenA. De 32-jarige Spanjaard gaat in de Serie A spelen onder trainer Cesc Fàbregas, met wie hij jarenlang speelde bij FC Barcelona. Volgens transferexpert Fabrizio Romano is de transfer slechts een kwestie van tijd. (Bron: Fabrizio Romano).
Was sowieso niet echt in beeld volgens mij
pi_214774898
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 09:27 schreef Wotte het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Van de Sar 1,5 jaar lekker TD'tje heeft lopen spelen en alles vernaggeld heeft wat hij kon vernaggelen.
pi_214775245
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:17 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Was sowieso niet echt in beeld volgens mij
Jaarlijkse Eto'o-verhaal.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 12:43:27 #296
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_214775276
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 12:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Jaarlijkse Eto'o-verhaal.
Guidetti bij Feyenoord :')
pi_214775556
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 12:43 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Guidetti bij Feyenoord :')
Die heeft daar tenminste daadwerkelijk nog gespeeld :')
pi_214775812
Jay Gorter wil niet naar Heerenveen.
pi_214775818
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 13:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat snap ik wel, daar gaat hij ook gewoon op de bank zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214775826
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 13:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat snap ik wel, daar gaat hij ook gewoon op de bank zitten.
Ajax is momenteel gewoon een soort vijfsterrenhotel voor daklozen.
pi_214775833
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 13:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lood om oud ijzer met Noppert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')