Ajax speelde.natuurlijk altijd al wel een gevaarlijk spelletje met hoge salarissen. Daar presteerden ze ook na maar dan meende dat van der Sar zei dat je dan alsnog 55 miljoen moest verkopen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax is blut boys. Hoe kan dat toch? De laatste 10 jaar voor bijna een miljard verkocht.
En iedereen een absurd groot salaris geven. Als je hoort wat Wijndal en Rulli al kregen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dom handelen. Bijvoorbeeld Brobbey en Rijkhoff gratis laten vertrekken en daarna voor teveel geld terugkopen. 4 linksbacks kopen etc.
Hoe staat dit in verhouding tot het gegeven dat je nu blut bentquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax speelde.natuurlijk altijd al wel een gevaarlijk spelletje met hoge salarissen. Daar presteerden ze ook na maar dan meende dat van der Sar zei dat je dan alsnog 55 miljoen moest verkopen.
Je bent bent ook deels slachtoffer geworden van je eigen succes en gewoon compleet leeggekocht. Deels het Overmars verhaal was ook beroerde timing. Deels een goede hand hebben met slechte aankopen.
Dan presteer je vervolgens niet naar je salaris huishouding dan gaat het geld met bakken de deur uit.
Het helpt ook niet dat je vorig jaar de kans om het recht te breien gigantisch om zeep helpt.
Dat blut mag wel tussen haakjes. Er is nog altijd een eigen vermogen van 235 miljoen euro. Door slecht beleid is er echter een jaarlijks tekort en zijn er nu geen liquide middelen om (grote) aankopen te doen. Dan kun je gaan gokken met toekomstige uitkomsten zoals Barcelona nu doet of eerst orde op zaken stellen zoals Ajax nu lijkt te doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax is blut boys. Hoe kan dat toch? De laatste 10 jaar voor bijna een miljard verkocht.
Niet overdrijvenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:33 schreef Wotte het volgende:
Wat ik nog het meest onbegrijpelijk vindt aan het hele verhaal is dat Mislintat nog actief is in de voetbalwereld. Als je met 130 miljoen geen kampioensploeg kan samenstellen in de Eredivisie kan je beter iets anders gaan doen.
Dan had mij serieus nog gelukt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:33 schreef Wotte het volgende:
Wat ik nog het meest onbegrijpelijk vindt aan het hele verhaal is dat Mislintat nog actief is in de voetbalwereld. Als je met 130 miljoen geen kampioensploeg kan samenstellen in de Eredivisie kan je beter iets anders gaan doen.
Dan had mij serieus nog gelukt.
Moet Akpom wel sowieso vertrekken.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:03 schreef alpeko het volgende:
Leuk Weghorst maar dan heb je wel creatieve spelers nodig.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moet Akpom wel sowieso vertrekken.
Dat sowieso. En forbssssquote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moet Akpom wel sowieso vertrekken.
En Bergwijn..quote:
Ik zou persoonlijk de verkoop van je halve basiselftal niet los zien van het doen van aankopen. Het is een aanleiding niet een oorzaak.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe staat dit in verhouding tot het gegeven dat je nu blut bent
En dat laatste wat je zegt, dat zegt toch ook precies niks over het gegeven dat je nu geen cent te makken hebt.
ok pippi langkousquote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan maar ik denk wel dat ik het kan :-)
Was sowieso niet echt in beeld volgens mijquote:Ajax kan komst Sergi Roberto vergeten
Ajax-fans opgelet! Sergi Roberto kiest voor een avontuur bij het Italiaanse Como en komt niet naar de Johan Cruijff ArenA. De 32-jarige Spanjaard gaat in de Serie A spelen onder trainer Cesc Fàbregas, met wie hij jarenlang speelde bij FC Barcelona. Volgens transferexpert Fabrizio Romano is de transfer slechts een kwestie van tijd. (Bron: Fabrizio Romano).
Vergeet niet dat Van de Sar 1,5 jaar lekker TD'tje heeft lopen spelen en alles vernaggeld heeft wat hij kon vernaggelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax speelde.natuurlijk altijd al wel een gevaarlijk spelletje met hoge salarissen. Daar presteerden ze ook na maar dan meende dat van der Sar zei dat je dan alsnog 55 miljoen moest verkopen.
Je bent bent ook deels slachtoffer geworden van je eigen succes en gewoon compleet leeggekocht. Deels het Overmars verhaal was ook beroerde timing. Deels een goede hand hebben met slechte aankopen.
Dan presteer je vervolgens niet naar je salaris huishouding dan gaat het geld met bakken de deur uit.
Het helpt ook niet dat je vorig jaar de kans om het recht te breien gigantisch om zeep helpt.
Jaarlijkse Eto'o-verhaal.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Was sowieso niet echt in beeld volgens mij
Die heeft daar tenminste daadwerkelijk nog gespeeldquote:
Dat snap ik wel, daar gaat hij ook gewoon op de bank zitten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jay Gorter wil niet naar Heerenveen.
Ajax is momenteel gewoon een soort vijfsterrenhotel voor daklozen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, daar gaat hij ook gewoon op de bank zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |