Wat vind jij van deze kwestie. Ik heb me er niet echt in verdiept. Maar is de reden die hij aangeeft plausibel ?quote:
Ik vind het te ver gezocht... maar zou meer details moeten hebben. Aerosolen zijn nogal vluchtig...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind jij van deze kwestie. Ik heb me er niet echt in verdiept. Maar is de reden die hij aangeeft plausibel ?
Goed dat Kyrgios zich in ieder geval duidelijk uitspreektquote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind jij van deze kwestie. Ik heb me er niet echt in verdiept. Maar is de reden die hij aangeeft plausibel ?
Kleine kans. Zo zonde, want hij had die laatste pot makkelijk kunnen pakken.quote:
quote:Jesper de Jong heeft drie afmeldingen nodig om alsnog te worden toegelaten tot het hoofdtoernooi van de US Open. Dat is bekend geworden na de kwalificaties. De nummer 130 van de wereld verloor in New York in de derde kwalificatieronde en hoopt als ’lucky loser’ alsnog mee te mogen doen.
„Zwaar, zwaar, zwaar. Nu fingers crossed dat ik alsnog als lucky loser mee mag doen”, schreef De Jong (24) na zijn nederlaag op Instagram Stories. Hij liet in de laatste kwalificatieronde twee wedstrijdpunten onbenut tegen de Australiër Li Tu, die uiteindelijk in het hoofdschema werd gekoppeld aan Carlos Alcaraz.
Winnaar onder de douche genotquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Einde tijdperk Mpetchi Perricard @:de_boswachter
@lenny_leonardquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sinner heb een groot probleem.
Dat was dan van heel korte duur.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sinner heb een groot probleem.
Dit dus, services onderin het net ook gewoonquote:
Die heeft gewoon geen zin in een veegpartij tegen Alcaraz.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Shapovalov die 4 keer een dubbele fout slaat in een game
Hij wint als underdog van Shapovalov met 3-0, maar na het matchpoint leek het net alsof Botic op een begrafenis liep. Dit zie je echt zelden hoor. Dat er nog een enkeling om een handtekening vroeg snap ik al niet...quote:
Als Jesper de Jong gewoon van Li Tu had gewonnen in de kwalificatie dan hadden Botic en Jesper Nu waarschijnlijk tegen elkaar gemogen 😑quote:
Het Kiki Bertens syndroomquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij wint als underdog van Shapovalov met 3-0, maar na het matchpoint leek het net alsof Botic op een begrafenis liep. Dit zie je echt zelden hoor. Dat er nog een enkeling om een handtekening vroeg snap ik al niet...
Wat heeft die vent een hekel aan wedstrijdsport gekregen. Het lijkt te kloppen wat hij eerder al zei. Trainen doet hij graag, maar die wedstrijden...
Sloane verloor deze wedstrijdquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:24 schreef The_Undertone het volgende:
Kenin-Raducanu, een eerste ronde pot tussen twee speelsters met een slam. Het vrouwentennis is lachwekkend volatiel.
Kenin doorrrrr overigens.
Burel kwam in de derde set ook tot drie maal toe een break achter.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Sloane verloor deze wedstrijd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Sloane verloor deze wedstrijd
[ afbeelding ]
Wel een speler die het ook opeens helemaal kwijt kan zijn, maar normaal gesproken wel een lastige tegenstander jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:04 schreef Pino112 het volgende:
Mooi. Nu tegen Dimitrov (ATP9).
Dat zal wel lastig verhaal worden.
quote:Tomas Martin Etcheverry braakt zichzelf onder tijdens bloedhete US Open-match, maar stoot toch door
De Argentijn Tomás Martín Etcheverry had op de US Open vier uur nodig om zich te plaatsen voor de tweede ronde tegen zijn landgenoot Francisco Cerundolo. De wedstrijd werd afgewerkt in ruim 33 graden en hoge vochtigheidsgraad en dat eiste zijn tol. Etcheverry werd plots overvallen door braakneigingen en kon zich niet tijdig vooroverbuigen.
De wedstrijd was al tot diep in de vijfde set gevorderd toen Etcheverry zijn hand opstak om zich te verontschuldigen bij Cerundolo, zich omdraaide en moest overgeven.
Etcheverry was niet van slag door het incident. Hij won die vijfde set met 6-3 en plaatste zich voor de derde ronde, waar hij het opneemt tegen Alexander Zverev.
Ik quote mezelf maar even, ik ben er nogquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 03:35 schreef geitenbrei het volgende:
Vaarwel slaap. Sowieso nog ff de eerst set afgluren
Slavia Praag-Lille en Hart Van Nederland werden via Ziggo tijdens de derde set door meer mensen bekeken dan deze pot.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 06:02 schreef geitenbrei het volgende:
WIE heeft er zin in een kolderiek feitje? Nou?
als ik naar zijn gezicht kijk dan denkt hij volgens mij precies hetzelfde...quote:
Ja en op andere Slams was Krajicek de laatste in 1996, op Wimbledon tegen Samprasquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:23 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Jeetje, die hebben diep moeten graven voor zo'n statistiek
Wie kwamen er nog dichtbij (5 sets).quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja en op andere Slams was Krajicek de laatste in 1996, op Wimbledon tegen Sampras
Ja de vraag is natuurlijk: wie was dat toen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:23 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Jeetje, die hebben diep moeten graven voor zo'n statistiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Coria was nummer 7 toen, Moya nummer 4 in de ronde daarvoor (maar dat was ook geen driesetter)quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wie kwamen er nog dichtbij (5 sets).
Schalken tegen Hewitt? Haase tegen Nadal?
Coria stond dan zeker 4 of 5 tegen Verkerk.
Dat dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 05:39 schreef superniger het volgende:
En hierna in 3 sets verliezen van kutje Draper.
Han Cock is inmiddels ingevlogen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
JAAAA BOTIC HYPETRAIN
Derde ronde LIVE op NPO1, Tjerk Bogstra en Jan Siemerink in de studio, helemaal mooi
En dan straks de finale tussen Tallon en Botic mee makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Han Cock is inmiddels ingevlogen.
Hij krijgt over een paar uur een nieuwe kansquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja dit is gewoon knap. Veel respect hiervoor.
Eb griekspoor zal nog wel tot in den treure proberen eens een top 10 speler te verslaan weer
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja de vraag is natuurlijk: wie was dat toen?Met z'n Hema-racket. Die kwartfinale was toen ook best spannend als ik het me goed herinner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jan Roelfs was er al aan het begin van de US Open.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Han Cock is inmiddels ingevlogen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:04 schreef Tim86 het volgende:
https://x.com/usopen/status/1829329604177261050?s=46
lol. That tweet didn’t age well.
Ik kijk nu. Momenteel 4-4 derde set. En de verslaggever zegt nu pas voor het eerst: 'Alcatras moet zo eens gaan uitkijken.'quote:
Eerste vraag van Jan: "Een half uur na de wedstrijd?"quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:48 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)k-viel-allemaal-goed
Jan Roelfsed
Nog steeds emotieloos
Bij Jan brandt het licht alleen is er niemand thuisquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eerste vraag van Jan: "Een half uur na de wedstrijd?"
Haha, inderdaad. Heb toch flinke stukken terug zitten kijken. Echt weergaloze punten. Alcaraz was wel vermoeid vooraf zei hij, maar toch, in 3 sets in Godmodusquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:15 schreef TornadoDK het volgende:
Ja godver jarenlang van die zaadpotten moeten aangluren. En dan speelt die een keer goed midden in de nacht
Graag wat duidingquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:46 schreef kleinzusje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Floor geniet op afstand lekker mee met Botic
Nu graag wel doorpakken en er niet af gaan tegen nobuddy Drapper. Hoewel het natuurlijk ook gewoon een goeie jongen is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:52 schreef Alpha0 het volgende:
Nog lekker nagenieten van de overwinning van vdZandschulpMooi hoor. Nee misschien niet de allerbeste Alcaraz, maar Botic zelf speelde ook gewoon heel goed.
Dat is/was zijn vriendin. Maar ik zie nooit meer foto's of reizen samen (terwijl zij ongeveer altijd op reis is), dus ik betwijfel of ze echt nog bij elkaar zijn.quote:
Echt een lekker ding. Niet echt iets voor Botox dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:41 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dat is/was zijn vriendin. Maar ik zie nooit meer foto's of reizen samen (terwijl zij ongeveer altijd op reis is), dus ik betwijfel of ze echt nog bij elkaar zijn.
Met geld is alles te koop amigo. Zeker vrouwen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Echt een lekker ding. Niet echt iets voor Botox dus.
Zeker waar. Al kennen zij elkaar geloof ik al van jongs af aan, omdat zij in de jeugd ook op vrij hoog niveau tenniste.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Met geld is alles te koop amigo. Zeker vrouwen.
Floor is zijn vriendin en zit in Thailandquote:
Ladyboys experience genotquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Floor is zijn vriendin en zit in Thailand
Sowieso terechtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:47 schreef DeeBee het volgende:
Een reportage met Verkerk bij RTL Nieuws vanwege Botic' zege
Gaat ie gelijk weer chokenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Na zware periode schittert Van de Zandschulp weer: 'Hij is geschikt voor top twintig' - https://nos.nl/l/2535162
NOS hype jaa
1 zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Na zware periode schittert Van de Zandschulp weer: 'Hij is geschikt voor top twintig' - https://nos.nl/l/2535162
NOS hype jaa
Achteraf was de dubbel spelen misschien niet zo slim, maar snap wel dat hij die kans niet liet lopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:21 schreef PippenScottie het volgende:
Had Alcaraz beter niet naar de Olympische Spelen kunnen gaan?
Sowieso een gekke redenatie, de man stond op een zucht van goud tegen de meest clutche Djokovic in jarenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Achteraf was de dubbel spelen misschien niet zo slim, maar snap wel dat hij die kans niet liet lopen.
Is ook wel de beste Nederlandse tennisser qua talent alleen haalt Griekspoor veel meer uit zijn carrière en is die ook een stuk sympathieker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:16 schreef Wereldgozer het volgende:
NOS hype jaa
Voor de top 10 spelers wel te verstaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Griekspoor en top 10 spelers blijft een leuke rubriek
Ja zou op zich vrij logisch zijn om nu te stoppen, maar hem kennende wil hij stoppen met een GS-overwinning en dan nog een keer de vinger op de lippen leggen en de tenniswereld tot een definitief nederig zwijgen te brengen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Novak had zijn doel van dit seizoen al bereikt. Olympisch goud, kroon op zijn werk.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:34 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaaaaa lul Novak exit. Hopelijk einde tijdperk debiel.
Lijkt wel een vrouwen GS. Alleen Sinner er nog uitquote:
Medvedev is ook nog wel een aardige speler.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lijkt wel een vrouwen GS. Alleen Sinner er nog uit
Dat denk ik ook ja. Overigens voor het eerst sinds 2002 (!) dat Djokovic, Federer of Nadal geen GS winnen in een kalenderjaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:18 schreef Szura het volgende:
Hij moet nog er nog een om Court te passeren, die zal hij nog wel willen hebben
Dat zal ook een enorme stunt zijn, als hij wint. Was ook totaal niet in vorm.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Medvedev is ook nog wel een aardige speler.
Medvedev zou geweldig zijn, zeker vergeleken met dopeur Sinner, die helaas gaat winnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zelfs zonder Nadal klopt die statistiek nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Overigens voor het eerst sinds 2002 (!) dat Djokovic, Federer of Nadal geen GS winnen in een kalenderjaarDefinitief einde tijdperk?
Sterker nog: hij bezit in dit moment niet één titel, zelfs geen ATP 250quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat zal ook een enorme stunt zijn, als hij wint. Was ook totaal niet in vorm.
HOLLANDSE nuchterheidquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
Botiek met een obligaat vuistje en hij staat erbij alsof zijn konijn is overleden terwijl hij net Alcatraz er met 3-0 afmept, wat is het ook een dooie lul.
Er brandt wel licht maar er is niemand thuis.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:27 schreef Szura het volgende:
Heb bij interviews ook altijd het idee dat er weinig licht boven brandt bij Botietsj
Hope soquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:34 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaaaaa lul Novak exit. Hopelijk einde tijdperk debiel.
Zaadje Medvedevquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Sinner-Zverev is qua namen nog wel beter dan Cilic-Nishikoriquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje de vibes toen cilic won, al is dit nog wel erger
Heb vooral het idee dat het een vrij getroebleerde geest is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:27 schreef Szura het volgende:
Heb bij interviews ook altijd het idee dat er weinig licht boven brandt bij Botietsj
En hij lijkt me ook gewoon redelijk introvert. Ik zie het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb vooral het idee dat het een vrij getroebleerde geest is.
Domme tennissers zijn vrij zeldzaam, als je ze bijv. naast voetballers of wielrenners zet.
Ik vind het wel mooi dat hij gewoon blijft doen zoals hij is en niet geacteerd blij gaat doen voor de hartjes en duimpjes of omdat iemand dat tegen hem zegt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
Botiek met een obligaat vuistje en hij staat erbij alsof zijn konijn is overleden terwijl hij net Alcatraz er met 3-0 afmept, wat is het ook een dooie lul.
Ach die jongen weet ook dat hij de kwaliteiten heeft om een slam naar zich toe te trekken, en niet blij kan zijn met een overwinning in de 2e ronde tegen Alcaraz. Hij moet nu eens laten zien dat ie echt hoge ogen kan gooien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
Medvedev kan echt schroeien, zeker op hardcourt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zaadje MedvedevNet zo’n lamlul als Roebljov (stukje NOS)
Dit komt in de kop van het volgende NOS-artikelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach die jongen weet ook dat hij de kwaliteiten heeft om een slam naar zich toe te trekken, en niet blij kan zijn met een overwinning in de 2e ronde tegen Alcaraz. Hij moet nu eens laten zien dat ie echt hoge ogen kan gooien.
Hier gaat iets misquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach die jongen weet ook dat hij de kwaliteiten heeft om een slam naar zich toe te trekken, en niet blij kan zijn met een overwinning in de 2e ronde tegen Alcaraz. Hij moet nu eens laten zien dat ie echt hoge ogen kan gooien.
Met vlagen, niks constants aan die gast.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Medvedev kan echt schroeien, zeker op hardcourt.
Op Eurosport ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:10 schreef kleinzusje het volgende:
Botic op Eurosport?
Of alleen op HBO ?
Was wel een heel mooi punt netquote:
De rebreak!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij de set niet zo weggeeft
Nu die in de top 100 staat zal die wel wat startpremies van slams meepakken lijkt me.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:31 schreef Pino112 het volgende:
Dus toch mentaal zwak.
Denk dat ie stopt hierna.
Draper is de meest waardeloze speler die er is wanneer het om spelen in de hitte gaat dus dat kan geen excuus zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
Slordig
Misschien is dit te warm voor Botic, in de avond beter
+1quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Toch weer in het hype-verhaal van de NOS getrapt
U las het hier voor het eerstquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 05:39 schreef superniger het volgende:
En hierna in 3 sets verliezen van kutje Draper.
quote:Controverse op US Open: umpire ziet zelfs na herbekijken van vertraagde beelden niet dat bal eerst grond raakt
Twee weken na een controversieel matchpunt in Cincinnati krijgt het tennis opnieuw af te rekenen met een ronduit discutabele fase. Deze keer ging een umpire op de US Open gruwelijk in de fout.
Het voorval deed zich voor in de wedstrijd tussen de Braziliaanse Beatriz Haddad Maia en de Russische Anna Kalinskaya. In de eerste set staat deze laatste 0-2 voor totdat Haddad Maia in haar eigen game een wel heel controversieel punt maakt.
Na een dropshot van Kalinskaya komt Haddad Maia naar het net gelopen. Ze kan de bal daarbij nog terugspelen, maar de Russische heeft dat anders gezien. De bal had immers eerst de grond geraakt alvorens Haddad Maia hem terugspeelde. Kalinskaya vraagt dan ook terecht om de VAR.
De umpire zet vervolgens haar koptelefoon op en bekijkt de fase opnieuw. In een vertraagde weergave krijgt ze het punt weer te zien, maar tot grote verbazing van Kalinskaya ziet ze niet dat de bal eerst op grond botst.
Kalinskaya probeert daarna met hand en tand uit te leggen dat de bal eerst de grond raakte, maar de umpire wil van geen wijken weten. Hoofdschuddend gaat de Russische daarna terug naar het terrein. Ook het publiek laat van zich horen.
Na het discutabele punt vond Kalinskaya nooit meer haar vorm van eerder de partij terug. Met 6-3 en 6-1 trok Haddad Maia uiteindelijk aan het langste eind. De Braziliaanse neemt het in de achtste finales op tegen Caroline Wozniacki.
Wowquote:Op zondag 1 september 2024 13:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ x ]
Als je dit niet ziet ben je [x]ongeschikt. Oh en Haddad Maia blijkt naast [x]dopeur ook [x]onsportief te zijn, dat verwacht je ook niet!
Ja dûhhhhhhhquote:Op zondag 1 september 2024 00:41 schreef TLC het volgende:
Botic had gewoon mazzel dat die Spanjaard laatst zijn dag niet had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |