Wat vind jij van deze kwestie. Ik heb me er niet echt in verdiept. Maar is de reden die hij aangeeft plausibel ?quote:
Ik vind het te ver gezocht... maar zou meer details moeten hebben. Aerosolen zijn nogal vluchtig...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind jij van deze kwestie. Ik heb me er niet echt in verdiept. Maar is de reden die hij aangeeft plausibel ?
Goed dat Kyrgios zich in ieder geval duidelijk uitspreektquote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind jij van deze kwestie. Ik heb me er niet echt in verdiept. Maar is de reden die hij aangeeft plausibel ?
Kleine kans. Zo zonde, want hij had die laatste pot makkelijk kunnen pakken.quote:
quote:Jesper de Jong heeft drie afmeldingen nodig om alsnog te worden toegelaten tot het hoofdtoernooi van de US Open. Dat is bekend geworden na de kwalificaties. De nummer 130 van de wereld verloor in New York in de derde kwalificatieronde en hoopt als ’lucky loser’ alsnog mee te mogen doen.
„Zwaar, zwaar, zwaar. Nu fingers crossed dat ik alsnog als lucky loser mee mag doen”, schreef De Jong (24) na zijn nederlaag op Instagram Stories. Hij liet in de laatste kwalificatieronde twee wedstrijdpunten onbenut tegen de Australiër Li Tu, die uiteindelijk in het hoofdschema werd gekoppeld aan Carlos Alcaraz.
Winnaar onder de douche genotquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Einde tijdperk Mpetchi Perricard @:de_boswachter
@lenny_leonardquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sinner heb een groot probleem.
Dat was dan van heel korte duur.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sinner heb een groot probleem.
Dit dus, services onderin het net ook gewoonquote:
Die heeft gewoon geen zin in een veegpartij tegen Alcaraz.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Shapovalov die 4 keer een dubbele fout slaat in een game
Hij wint als underdog van Shapovalov met 3-0, maar na het matchpoint leek het net alsof Botic op een begrafenis liep. Dit zie je echt zelden hoor. Dat er nog een enkeling om een handtekening vroeg snap ik al niet...quote:
Als Jesper de Jong gewoon van Li Tu had gewonnen in de kwalificatie dan hadden Botic en Jesper Nu waarschijnlijk tegen elkaar gemogen 😑quote:
Het Kiki Bertens syndroomquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij wint als underdog van Shapovalov met 3-0, maar na het matchpoint leek het net alsof Botic op een begrafenis liep. Dit zie je echt zelden hoor. Dat er nog een enkeling om een handtekening vroeg snap ik al niet...
Wat heeft die vent een hekel aan wedstrijdsport gekregen. Het lijkt te kloppen wat hij eerder al zei. Trainen doet hij graag, maar die wedstrijden...
Sloane verloor deze wedstrijdquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:24 schreef The_Undertone het volgende:
Kenin-Raducanu, een eerste ronde pot tussen twee speelsters met een slam. Het vrouwentennis is lachwekkend volatiel.
Kenin doorrrrr overigens.
Burel kwam in de derde set ook tot drie maal toe een break achter.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Sloane verloor deze wedstrijd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Sloane verloor deze wedstrijd
[ afbeelding ]
Wel een speler die het ook opeens helemaal kwijt kan zijn, maar normaal gesproken wel een lastige tegenstander jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:04 schreef Pino112 het volgende:
Mooi. Nu tegen Dimitrov (ATP9).
Dat zal wel lastig verhaal worden.
quote:Tomas Martin Etcheverry braakt zichzelf onder tijdens bloedhete US Open-match, maar stoot toch door
De Argentijn Tomás Martín Etcheverry had op de US Open vier uur nodig om zich te plaatsen voor de tweede ronde tegen zijn landgenoot Francisco Cerundolo. De wedstrijd werd afgewerkt in ruim 33 graden en hoge vochtigheidsgraad en dat eiste zijn tol. Etcheverry werd plots overvallen door braakneigingen en kon zich niet tijdig vooroverbuigen.
De wedstrijd was al tot diep in de vijfde set gevorderd toen Etcheverry zijn hand opstak om zich te verontschuldigen bij Cerundolo, zich omdraaide en moest overgeven.
Etcheverry was niet van slag door het incident. Hij won die vijfde set met 6-3 en plaatste zich voor de derde ronde, waar hij het opneemt tegen Alexander Zverev.
Ik quote mezelf maar even, ik ben er nogquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 03:35 schreef geitenbrei het volgende:
Vaarwel slaap. Sowieso nog ff de eerst set afgluren
Slavia Praag-Lille en Hart Van Nederland werden via Ziggo tijdens de derde set door meer mensen bekeken dan deze pot.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 06:02 schreef geitenbrei het volgende:
WIE heeft er zin in een kolderiek feitje? Nou?
als ik naar zijn gezicht kijk dan denkt hij volgens mij precies hetzelfde...quote:
Ja en op andere Slams was Krajicek de laatste in 1996, op Wimbledon tegen Samprasquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:23 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Jeetje, die hebben diep moeten graven voor zo'n statistiek
Wie kwamen er nog dichtbij (5 sets).quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja en op andere Slams was Krajicek de laatste in 1996, op Wimbledon tegen Sampras
Ja de vraag is natuurlijk: wie was dat toen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:23 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Jeetje, die hebben diep moeten graven voor zo'n statistiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Coria was nummer 7 toen, Moya nummer 4 in de ronde daarvoor (maar dat was ook geen driesetter)quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wie kwamen er nog dichtbij (5 sets).
Schalken tegen Hewitt? Haase tegen Nadal?
Coria stond dan zeker 4 of 5 tegen Verkerk.
Dat dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 05:39 schreef superniger het volgende:
En hierna in 3 sets verliezen van kutje Draper.
Han Cock is inmiddels ingevlogen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
JAAAA BOTIC HYPETRAIN
Derde ronde LIVE op NPO1, Tjerk Bogstra en Jan Siemerink in de studio, helemaal mooi
En dan straks de finale tussen Tallon en Botic mee makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Han Cock is inmiddels ingevlogen.
Hij krijgt over een paar uur een nieuwe kansquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja dit is gewoon knap. Veel respect hiervoor.
Eb griekspoor zal nog wel tot in den treure proberen eens een top 10 speler te verslaan weer
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja de vraag is natuurlijk: wie was dat toen?Met z'n Hema-racket. Die kwartfinale was toen ook best spannend als ik het me goed herinner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |