De Tour de l'Avenir kennende is het sowieso een valpartij geweest. MIJN Aklilu lag er in ieder geval bij, altijd tegen het WCC.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:33 schreef Mykonos het volgende:
Never mind, nu heeft bijna iedereen dezelfde tijd gekregen. Misschien een valpartij, informatievoorziening is weer niet geweldig.
Pedersen is wel een beest trouwens.
Op Firstcycling is Widar gewoon in het peloton geëindigd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:13 schreef The_Undertone het volgende:
Geniepige gnoom Widar tijd verloren ?
Sorry, ik doe niet mee aan het cancellen van Steef omdat hij ooit iets niet-extreem-links heeft gezegdquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:16 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Op Firstcycling is Widar gewoon in het peloton geëindigd.
Vijf van de zes Mexicanen zijn buiten tijd.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij is ontroostbaar, nadat hij kilometers op kop heeft gebeukt met een Italiaan in zijn wiel. Dit kan echt niet.
quote:“Hij wilde niet overnemen. Hij beweerde dat hij er niet langs kon”, zei Ole Theiler. “Ik vertelde hem: goed, maar dan wil ik winnen. Hij antwoordde “oké” en beaamde dat ik zou winnen. Maar op het einde begon hij toch te sprinten. Ik ben hier kapot van. Dit had mijn moment kunnen zijn.”
Ludovico Crescioli reageerde laconiek. “We hebben wat gepraat, ja, ik volgde hem, het was een tactiek van mij en uiteindelijk heb ik gewonnen.”
Eergisteren reed Van Bekkum schijnbaar op het slechtst mogelijke moment lek. Daardoor eindigde ie zo ver in de achtergrond.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Torres op zijn monsterverzet wint. Al weet ie zelf niet.
Van Bekkum 2e, Widar 3e, Graat 4e.
Wel bijzonder dat Van Bekkum hier 2e wordt, nadat ie gisteren op 20 minuten gereden is.
Torres en Widar lijken inderdaad een gigantisch probleem te hebben, helemaal omdat Blackmore en Graat allebei nog een knecht hebben waardoor het vooraan ook niet stil zal vallen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:53 schreef Mykonos het volgende:
Veel klassementsrenners in de aanval. Hebben Torres en Widar een probleem?
Een seconde of 10 ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:43 schreef Pistolero het volgende:
Blackmore heeft nog net genoeg over, volgens mij.
quote:Op zondag 18 februari 2024 03:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pablo Torres is dan weer iemand die je laat twijfelen of Matxin daadwerkelijk zo'n goede scout is.
En niet zo'n beetje ook. Dit is er wel ver over zegquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zelfs op dit niveau spelen Matxin en Gianetti met onze kloten.
Blonk als zjunior amper uit. Markel Beloki reed rondjes om hem heen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |