Hee, jij hier?quote:
quote:
CotSquote:
In de paskamer?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:16 schreef DrMarten het volgende:
Klaarmaken voor een dagje passen rijden
Waarom neem je niet alvast wat happen dan. Zij weten heus wel dat het nu lunchtijd is, lol!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik heb honger, maar kan niet lunchen, want straks komt er een monteur en dan kan ik geen volle mond hebben. Dus hangry
Kan gewoon hoor, geen honger gaan zitten lijden voor het geval je misschien even nog wat weg moet slikken omdat er iemand voor de deur staat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik heb honger, maar kan niet lunchen, want straks komt er een monteur en dan kan ik geen volle mond hebben. Dus hangry
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu wat eten en tussen 15.00 ~ 17.00 komt de volgende
Ik heb nu zo'n heerlijk bedje
Kan er alleen nog niet in slapen
Beddengoed niet schoon?quote:
Of haar net nieuwe bed is nog niet in elkaar gezetquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beddengoed niet schoon?
Slaapgenotquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het nieuwe matras was luchtdicht verpakt. Opgerold. Die moet eerst een paar dagen uitzetten en zo
Mijn logeermatras is verschoonddus daar kan ik wel op slapen
Jij bent CotS, jij overleeft allesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb vandaag overleefd, wie had dat gedacht
Haha daar lijkt het soms wel op ja. Onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent CotS, jij overleeft alles
quote:
Motherfuckerquote:
I wishquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
I wish
Maar het is hier dus straks 28 graden en dan ben ik lekker vrij Barb.Cazzo. Vurige ende passionele haat 🤌SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik wens jou zeer snel weer een fijne terraservaring in het zonnetje.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cazzo. Vurige ende passionele haat 🤌
Ja, vanmiddag met lunch in het parkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wens jou zeer snel weer een fijne terraservaring in het zonnetje.
Asking for a friend: Welk park precies?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag met lunch in het park
Parque de Marques. Klein parkje is het maar. Maar krijg er Parijs vibes van. Steak sandwich met een wijntje besteldquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Asking for a friend: Welk park precies?
Ok, misschien tot zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Parque de Marques. Klein parkje is het maar. Maar krijg er Parijs vibes van. Steak sandwich met een wijntje besteld
quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iedereen klaagt over het weer
Geen last van (dat weer dan, wel t klagen, maar nog niet gehoord).quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iedereen klaagt over het weer
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar jij bent jijen jij bent leuk
Jonguh, waar was je? Ik maar met smart wachtenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen last van (dat weer dan, wel t klagen, maar nog niet gehoord).
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen last van (dat weer dan, wel t klagen, maar nog niet gehoord).
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jonguh, waar was je? Ik maar met smart wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |