SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
heb geen videoland dus kan die niet kijken. Maar ken de verhalen wel. Waar het probleem nog meer is is als je eruit wil en gaat. En dat je dan buitengesloten wordt. nou als christelijk kan ik zeggen of althans mijn mening erover. Dat dat nooit de bedoeling is. althans niet vanuit hoe ik geloven zie.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Check deze maar eens.
[ afbeelding ]
Uiteraard top film is dat.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kennen we die film nog
Met tygo
Van god los
die had ik volgens mij ooit gezien.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kennen we die film nog
Met tygo
Van god los
Ik ging ff kijken welk jaar. 2003quote:
Vaag.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kennen we die film nog
Met tygo
Van god los
Je hebt ook de serie maar die komt ui 2011quote:
Ik vind Tygo geweldig.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kennen we die film nog
Met tygo
Van god los
Hallotjesquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vaag.
Hoi Borrelnootje00
ja denk dat ik die serie heb gezien, maar weet ff niet meer hoe die nu ging.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je hebt ook de serie maar die komt ui 2011
Samequote:Op zondag 18 augustus 2024 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind Tygo geweldig.![]()
[ afbeelding ]
Met dat intro over carnaval.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pieter Kuijpers maakt wel goede films. Was TBS ook niet van hem?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geweldadige gebeurtenissenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk dat ik die serie heb gezien, maar weet ff niet meer hoe die nu ging.
Ja,ik moet nog even wennen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik dacht al dat je te traag was @:FreshFruit
Ik las even wat andersquote:
Geen ideequote:Op zondag 18 augustus 2024 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
Flink bezorgers hebben ze niet bij jou?
Als de winkels nu al gesloten zijn zal ze vast in zo'n dorpje wonen waar dit soort stedelijke verschijnselen niet aanwezig zijnquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
Flink bezorgers hebben ze niet bij jou?
uitkomst vind ik het binnen 20 min je boodschapjes. of het nu onwijs duurder is valt ook nog wel meequote:
Wattanquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las even wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |