Toch altijd bijzonder hoe de opinie bij balverlies van een Zerrouki totaal anders is wanneer Timber hetzelfde balletje verspeelt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zerrouki speelde gewoon prima gisteren.
Dit filmpje is voornamelijk gemaakt omdat er zoveel kritiek op zerrouki isquote:
Ik heb Timber en Stengs gisteren inderdaad minstens net zo vaak een kutpass zien geven of balverlies zien lijden als Zerrouki. Maar daar hoor je dan weer niemand over.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch altijd bijzonder hoe de opinie bij balverlies van een Zerrouki totaal anders is wanneer Timber hetzelfde balletje verspeelt.
Stengs en timber hebben vorig seizoen veel krediet opgebouwdquote:Op maandag 19 augustus 2024 09:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb Timber en Stengs gisteren inderdaad minstens net zo vaak een kutpass zien geven of balverlies zien lijden als Zerrouki. Maar daar hoor je dan weer niemand over.
Je zou bijna gaan denken dat sommige spelers totaal niet eerlijk worden beoordeeld.
Wat een clown ben jijquote:Op maandag 19 augustus 2024 09:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jij moet wel een troll zijn. Alleen door zijn kutjesgedrag bij de tegengoal is die al af.
Timber en Stengs verliezen meer ballen, maar spelen ook met meer risico. Zerrouki kan niet verdedigen of aanvallen.
Stengs en Timber verliezen een bal als ze een actie maken of aanvallend iets doen, zoals je zegt meer risico. Zerrouki verliest ballen op het middenveld met lompe aannames of omdat hij half een duel ingaat, terwijl die ook nog alle tijd van de wereld heeft. Dat is het grootste verschil.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jij moet wel een troll zijn. Alleen door zijn kutjesgedrag bij de tegengoal is die al af.
Timber en Stengs verliezen meer ballen, maar spelen ook met meer risico. Zerrouki kan niet verdedigen of aanvallen.
Mijn bericht was gericht aan @Pistolero. Verkeerd gequote.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat een clown ben jij
iedereen ziet hetzelfde als ik
bovendien heeft hij zelf ook aangegeven dat hij zelf gewoon niet goed genoeg was vorig seizoen
Dombo en Pistolero hebben er bijzonder weinig kijk op inderdaad. Maar we accepteren ze zoals ze zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Stengs en Timber verliezen een bal als ze een actie maken of aanvallend iets doen, zoals je zegt meer risico. Zerrouki verliest ballen op het middenveld met lompe aannames of omdat hij half een duel ingaat, terwijl die ook nog alle tijd van de wereld heeft. Dat is het grootste verschil.
Maar goed de enige hier de Zerrouki prima vinden zijn dezelfde die Uade goed vinden. Dat zegt genoeg
Het zou ook maar saai zijn als iedereen hetzelfde vindt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dombo en Pistolero hebben er bijzonder weinig kijk op inderdaad. Maar we accepteren ze zoals ze zijn.
Zerrouki kan er natuurlijk ook heel weinig van hé. Zo'n Timber heeft gewoon meer talent in zijn grote teen dan Zerrouki in zijn hele lijf heeft.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch altijd bijzonder hoe de opinie bij balverlies van een Zerrouki totaal anders is wanneer Timber hetzelfde balletje verspeelt.
Mwoah. Wat had je dan precies verwacht? 40 miljoen ofzo? Op basis van welke gegevens dan?quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:34 schreef Bugno3 het volgende:
¤25m voor Gimenez. Dat is niet bijster veel.
Spits, redelijk jong, redelijke CL-campagne gehad, international etc.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:40 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zerrouki kan er natuurlijk ook heel weinig van hé. Zo'n Timber heeft gewoon meer talent in zijn grote teen dan Zerrouki in zijn hele lijf heeft.
[..]
Mwoah. Wat had je dan precies verwacht? 40 miljoen ofzo? Op basis van welke gegevens dan?
@Solispolar is nog steeds boos over die 8 miljoen voor Boscagli.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Spits, redelijk jong, redelijke CL-campagne gehad, international etc.
I know. Maar alsnog weinig specifieke kwaliteiten om 40 miljoen te rechtvaardigen. Presteert eigenlijk alleen redelijk in onze B-league; internationaal komt het er ook niet echt uit. Zowel Europees als bij Mexico.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Spits, redelijk jong, redelijke CL-campagne gehad, international etc.
40 miljoen moet je er makkelijk voor kunnen krijgen. Dezelfde club kocht bijvoorbeeld iemand die helemaal niets met een bal kan van PSV voor een zelfde soort bedrag.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:40 schreef Solispolar het volgende:
Mwoah. Wat had je dan precies verwacht? 40 miljoen ofzo? Op basis van welke gegevens dan?
Welnee, dat is hoe de voetbalwereld werkt. Ik denk dat iedereen van/bij PSV Boscagli die transfer gunt, ook voor dat geld. Heeft zich opgewerkt tot bepalende basisspeler en alles meegemaakt bij PSV, dan is het ook goed om verder te kijken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
@:Solispolar is nog steeds boos over die 8 miljoen voor Boscagli.
Daar komt nog bij dat de positie waar hij de ballen verliest veel meer gevaar oplevert.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Stengs en Timber verliezen een bal als ze een actie maken of aanvallend iets doen, zoals je zegt meer risico. Zerrouki verliest ballen op het middenveld met lompe aannames of omdat hij half een duel ingaat, terwijl die ook nog alle tijd van de wereld heeft. Dat is het grootste verschil.
Maar goed de enige hier de Zerrouki prima vinden zijn dezelfde die Uade goed vinden. Dat zegt genoeg
Hebben ze wel spijt van volgens mij. Bakt er niets van daar.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
40 miljoen moet je er makkelijk voor kunnen krijgen. Dezelfde club kocht bijvoorbeeld iemand die helemaal niets met een bal kan van PSV voor een zelfde soort bedrag.
Ja dat had ik ze ook wel kunnen vertellenquote:Op maandag 19 augustus 2024 09:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hebben ze wel spijt van volgens mij. Bakt er niets van daar.
Het feit is nou eenmaal dat PSV duurder verkoopt dan Feyenoord. En dat Ajax weer duurder verkoopt dan PSV. Ik lees net dat die Gaaei misschien voor 11 miljoen gaat, terwijl Teze voor 12 miljoen gaat. Die verhouding gaat ook compleet mank naar mijn beleving.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
40 miljoen moet je er makkelijk voor kunnen krijgen. Dezelfde club kocht bijvoorbeeld iemand die helemaal niets met een bal kan van PSV voor een zelfde soort bedrag.
De tijden zijn aan het veranderen, zie het fooitje voor Teze en de vraagprijs voor Geert.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het feit is nou eenmaal dat PSV duurder verkoopt dan Feyenoord. En dat Ajax weer duurder verkoopt dan PSV. Ik lees net dat die Gaaei misschien voor 11 miljoen gaat, terwijl Teze voor 12 miljoen gaat. Die verhouding gaat ook compleet mank naar mijn beleving.
Maar vind jij Giminez zo'n goede spits dan? Die gaat het in de Premier League toch ook niet redden? Is niet heel snel, geen uitzonderlijk schot, geen bijzondere dribbel.. eigenlijk een iets betere versie van Marcus Berg. Die wordt toch opgevreten in Engeland?
Dat is ook geen vergelijking natuurlijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
De tijden zijn aan het veranderen, zie het fooitje voor Teze en de vraagprijs voor Geert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |