25 miljoen.quote:Nottingham Forest onderneemt een poging om Santiago Gimenez (23) bij Feyenoord weg te kapen. De Premier League-club deed zondagavond laat een openingsbod op de Mexicaanse topschutter, die in Rotterdam tot de zomer van 2027 onder contract staat. Dit meldt De Telegraaf.
Nottingham Forest gaf schriftelijk aan 25 miljoen euro, inclusief bonussen te willen betalen. Hoewel dat openingsbod door Feyenoord van tafel zal worden geveegd, is het spel op de wagen. De spits en zijn vader voerden al meerdere gesprekken met de eigenaar en trainer en lijken een transfer niet op voorhand uit te sluiten.
Daar zijn we voorlopig nog niet, maar inderdaad.quote:Op maandag 19 augustus 2024 07:39 schreef Pistolero het volgende:
Maar goed, als je rond de 40 miljoen kan krijgen voor Santi moet je hem direct op het fietsje wegbrengen.
En een geweldige kans voor Ueda om wat mondjes te gaan snoeren.quote:Op maandag 19 augustus 2024 07:39 schreef Pistolero het volgende:
Maar goed, als je rond de 40 miljoen kan krijgen voor Santi moet je hem direct op het fietsje wegbrengen.
Met bonussen dus waarschijnlijk zo'n 20 excl. Wat is dat toch met die kutclubs en hun teringlage openingsbod?quote:Op maandag 19 augustus 2024 07:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
25 miljoen.
Dennis is niet bijgekomen van het lachen.
Marcel van der Kraan zit juist vaak goed met zijn info, ondanks dat hij niet altijd goed zit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:19 schreef Cara het volgende:
Weer die Marcel van der Kraan, die is niet serieus te nemen.
Vorig jaar zat hij nog helemaal mis met Slot en laatst nog dat lulverhaal over dat hij ergens in Spanje van iemand gehoord had dat Real Sociedad net als Feyenoord ook heel boos was op Atletico's handelwijze bij transfers, terwijl ze daar niets dan lovend zijn.
Inderdaad, voor 35+ miljoen zou ik Santi gewoon laten gaan maar dan moet er wel een vervanger worden gehaald. Niet dat we met Ueda het seizoen in gaan. Want Danilo vond ik denk ik serieus beter bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:18 schreef Caland het volgende:
Als ze het maar niet in hun hoofd halen om bij 40-45 miljoen voor Santi niet voor een echte vervanger te gaan.
Ueda moet je eigenlijk gewoon zien te verkopen t.e.a.b.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, voor 35+ miljoen zou ik Santi gewoon laten gaan maar dan moet er wel een vervanger worden gehaald. Niet dat we met Ueda het seizoen in gaan. Want Danilo vond ik denk ik serieus beter bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:46 schreef Wotte het volgende:
Nottingham Forest... 20 miljoen...
Als dit doorgaat verwacht ik rehabilitatie in dit topic en excuses van @:caland
Vond jij Brobbey niet beter dan Gimenez?quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:46 schreef Wotte het volgende:
Nottingham Forest... 20 miljoen...
Als dit doorgaat verwacht ik rehabilitatie in dit topic en excuses van @:caland
Laatste 4 officiële wedstrijden voor Feyenoord 9 g/a! Wel 5 tegen Zwolle, maar dat maakt helemaal niks uit. Zwolle is nog altijd beter dan NAC.quote:
Mwah, kan me niet voorstellen dat Te Kloese hem voor minder dan 35-40 laat gaan. Als hij al gaat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel dat je er al met al niet zo gek ver naast zat vriend Wotte
Wat denk je opening 25 en eindigen met 26? Ben je echt zo achterlijk?quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Miljoen of dertig plus bonus zal het worden als Gimenez wil.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, kan me niet voorstellen dat Te Kloese hem voor minder dan 35-40 laat gaan. Als hij al gaat.
Met Hancko gaat het afslaan van dergelijke onzinbiedingen ook best aardig.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |