abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214751633
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:20 schreef CR7 het volgende:

[..]
Jij moet wel een troll zijn. Alleen door zijn kutjesgedrag bij de tegengoal is die al af.

Timber en Stengs verliezen meer ballen, maar spelen ook met meer risico. Zerrouki kan niet verdedigen of aanvallen.
Wat een clown ben jij

iedereen ziet hetzelfde als ik

bovendien heeft hij zelf ook aangegeven dat hij zelf gewoon niet goed genoeg was vorig seizoen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214751644
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:20 schreef CR7 het volgende:

[..]
Jij moet wel een troll zijn. Alleen door zijn kutjesgedrag bij de tegengoal is die al af.

Timber en Stengs verliezen meer ballen, maar spelen ook met meer risico. Zerrouki kan niet verdedigen of aanvallen.
Stengs en Timber verliezen een bal als ze een actie maken of aanvallend iets doen, zoals je zegt meer risico. Zerrouki verliest ballen op het middenveld met lompe aannames of omdat hij half een duel ingaat, terwijl die ook nog alle tijd van de wereld heeft. Dat is het grootste verschil.

Maar goed de enige hier de Zerrouki prima vinden zijn dezelfde die Uade goed vinden. Dat zegt genoeg
pi_214751656
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:22 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Wat een clown ben jij

iedereen ziet hetzelfde als ik

bovendien heeft hij zelf ook aangegeven dat hij zelf gewoon niet goed genoeg was vorig seizoen
Mijn bericht was gericht aan @Pistolero. Verkeerd gequote. :')
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 09:27:50 #184
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214751660
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:24 schreef alopio het volgende:

[..]
Stengs en Timber verliezen een bal als ze een actie maken of aanvallend iets doen, zoals je zegt meer risico. Zerrouki verliest ballen op het middenveld met lompe aannames of omdat hij half een duel ingaat, terwijl die ook nog alle tijd van de wereld heeft. Dat is het grootste verschil.

Maar goed de enige hier de Zerrouki prima vinden zijn dezelfde die Uade goed vinden. Dat zegt genoeg
Dombo en Pistolero hebben er bijzonder weinig kijk op inderdaad. Maar we accepteren ze zoals ze zijn.
pi_214751668
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:27 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Dombo en Pistolero hebben er bijzonder weinig kijk op inderdaad. Maar we accepteren ze zoals ze zijn.
Het zou ook maar saai zijn als iedereen hetzelfde vindt. :)
pi_214751682
¤25m voor Gimenez. Dat is niet bijster veel.
pi_214751717
Ik kan mij herinneren dat Slot perse Zerrouki wilde hebben. Geen flauw idee op basis waarvan. Alleen al zijn handelingssnelheid is te laag voor een topclub. Niet alles wat Slot aanraakt verandert in goud kennelijk.
pi_214751720
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Toch altijd bijzonder hoe de opinie bij balverlies van een Zerrouki totaal anders is wanneer Timber hetzelfde balletje verspeelt. :)
Zerrouki kan er natuurlijk ook heel weinig van hé. Zo'n Timber heeft gewoon meer talent in zijn grote teen dan Zerrouki in zijn hele lijf heeft.

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:34 schreef Bugno3 het volgende:
¤25m voor Gimenez. Dat is niet bijster veel.
Mwoah. Wat had je dan precies verwacht? 40 miljoen ofzo? Op basis van welke gegevens dan?
pi_214751725
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:40 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Zerrouki kan er natuurlijk ook heel weinig van hé. Zo'n Timber heeft gewoon meer talent in zijn grote teen dan Zerrouki in zijn hele lijf heeft.
[..]
Mwoah. Wat had je dan precies verwacht? 40 miljoen ofzo? Op basis van welke gegevens dan?
Spits, redelijk jong, redelijke CL-campagne gehad, international etc.
pi_214751732
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:42 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
@Solispolar is nog steeds boos over die 8 miljoen voor Boscagli.
pi_214751737
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:42 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
I know. Maar alsnog weinig specifieke kwaliteiten om 40 miljoen te rechtvaardigen. Presteert eigenlijk alleen redelijk in onze B-league; internationaal komt het er ook niet echt uit. Zowel Europees als bij Mexico.

Maar ik zie het zo gebeuren dat een ploeg als Nottingham inderdaad 40 miljoen neerlegt voor hem hoor. Dat is wisselgeld voor dergelijke ploegen natuurlijk. Boven de 35 miljoen zou ik hem sowieso slijten als ik Feyenoord zou zijn.
  maandag 19 augustus 2024 @ 09:45:22 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214751742
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:40 schreef Solispolar het volgende:

40 miljoen moet je er makkelijk voor kunnen krijgen. Dezelfde club kocht bijvoorbeeld iemand die helemaal niets met een bal kan van PSV voor een zelfde soort bedrag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214751749
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:43 schreef CR7 het volgende:

[..]
@:Solispolar is nog steeds boos over die 8 miljoen voor Boscagli.
Welnee, dat is hoe de voetbalwereld werkt. Ik denk dat iedereen van/bij PSV Boscagli die transfer gunt, ook voor dat geld. Heeft zich opgewerkt tot bepalende basisspeler en alles meegemaakt bij PSV, dan is het ook goed om verder te kijken.

Ik denk alleen dat Boscagli helemaal niet weg gaat. Ik vermoed dat ze die 8 miljoen verlies nemen en Boscagli volgend jaar transfervrij laten gaan. Ik vermoed dat er dan ook mooiere clubs dan Brighton voor hem in de rij zullen staan.
  maandag 19 augustus 2024 @ 09:46:18 #194
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214751751
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:24 schreef alopio het volgende:

[..]

Daar komt nog bij dat de positie waar hij de ballen verliest veel meer gevaar oplevert.
pi_214751755
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:45 schreef Caland het volgende:

[..]
40 miljoen moet je er makkelijk voor kunnen krijgen. Dezelfde club kocht bijvoorbeeld iemand die helemaal niets met een bal kan van PSV voor een zelfde soort bedrag.
Hebben ze wel spijt van volgens mij. Bakt er niets van daar.
  maandag 19 augustus 2024 @ 09:47:00 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214751757
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:46 schreef CR7 het volgende:

[..]
Hebben ze wel spijt van volgens mij. Bakt er niets van daar.
Ja dat had ik ze ook wel kunnen vertellen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214751763
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Het feit is nou eenmaal dat PSV duurder verkoopt dan Feyenoord. En dat Ajax weer duurder verkoopt dan PSV. Ik lees net dat die Gaaei misschien voor 11 miljoen gaat, terwijl Teze voor 12 miljoen gaat. Die verhouding gaat ook compleet mank naar mijn beleving.

Maar vind jij Giminez zo'n goede spits dan? Die gaat het in de Premier League toch ook niet redden? Is niet heel snel, geen uitzonderlijk schot, geen bijzondere dribbel.. eigenlijk een iets betere versie van Marcus Berg. Die wordt toch opgevreten in Engeland?
  maandag 19 augustus 2024 @ 09:50:38 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214751780
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:48 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het feit is nou eenmaal dat PSV duurder verkoopt dan Feyenoord. En dat Ajax weer duurder verkoopt dan PSV. Ik lees net dat die Gaaei misschien voor 11 miljoen gaat, terwijl Teze voor 12 miljoen gaat. Die verhouding gaat ook compleet mank naar mijn beleving.

Maar vind jij Giminez zo'n goede spits dan? Die gaat het in de Premier League toch ook niet redden? Is niet heel snel, geen uitzonderlijk schot, geen bijzondere dribbel.. eigenlijk een iets betere versie van Marcus Berg. Die wordt toch opgevreten in Engeland?
De tijden zijn aan het veranderen, zie het fooitje voor Teze en de vraagprijs voor Geert.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214751787
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:50 schreef Caland het volgende:

[..]
De tijden zijn aan het veranderen, zie het fooitje voor Teze en de vraagprijs voor Geert.
Dat is ook geen vergelijking natuurlijk :') Vergelijk dan een Schouten/Veerman met Geertruida. Teze voor PSV is wat Nieuwkoop voor Feyenoord is natuurlijk; gewoon een nuttige speler maar niet meer dan dat. Die gaat moeiteloos vervangen worden door een Kenny Tete bijvoorbeeld.
  maandag 19 augustus 2024 @ 09:53:11 #200
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214751795
Ik vind ook dat we wel eens door ons nieuwe plafond van 30-35 miljoen mogen breken. Gewoon 40-45 vragen. Hij heeft nog een 3-jarig contract dus geen probleem als ie wel blijft.
  maandag 19 augustus 2024 @ 09:55:26 #201
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214751806
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:52 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat is ook geen vergelijking natuurlijk :') Vergelijk dan een Schouten/Veerman met Geertruida. Teze voor PSV is wat Nieuwkoop voor Feyenoord is natuurlijk; gewoon een nuttige speler maar niet meer dan dat. Die gaat moeiteloos vervangen worden door een Kenny Tete bijvoorbeeld.
Vreemd, in calimeroland waren ze er afgelopen zomer nog verbolgen over dat Teze niet werd opgeroepen voor Oranje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214751807
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind ook dat we wel eens door ons nieuwe plafond van 30-35 miljoen mogen breken. Gewoon 40-45 vragen. Hij heeft nog een 3-jarig contract dus geen probleem als ie wel blijft.
Zeker. Andersom beredeneert: Feyenoord heeft (nog) geen vervanger en hoeft financieel gezien niet te verkopen. Door 40-50 miljoen te vragen zendt je ook een boodschap uit natuurlijk. Verkopen kan ook volgend jaar nog.
pi_214751818
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Vreemd, in calimeroland waren ze er afgelopen zomer nog verbolgen over dat Teze niet werd opgeroepen voor Oranje.
Wat heb jij toch tegen PSV? Of gaat dit om de hele Teze/Geertruida kwestie in Oranje? Nou gefeliciteerd, Geertruida heeft nu de hele zomer op de bank mogen zitten. Beide voegen op dit moment gewoon 0,0 toe aan Oranje, dus het is gewoon lood om oud ijzer.
  maandag 19 augustus 2024 @ 09:58:48 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214751831
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:57 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Wat heb jij toch tegen PSV? Of gaat dit om de hele Teze/Geertruida kwestie in Oranje? Nou gefeliciteerd, Geertruida heeft nu de hele zomer op de bank mogen zitten. Beide voegen op dit moment gewoon 0,0 toe aan Oranje, dus het is gewoon lood om oud ijzer.
Niet heel veel tegen PSV hoor, moet alleen altijd erg lachen om dat eeuwige minderwaardigheidscomplex in die regionen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214751857
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Niet heel veel tegen PSV hoor, moet alleen altijd erg lachen om dat eeuwige minderwaardigheidscomplex in die regionen.
Minderwaardigheidscomplex? Dat proef ik eigenlijk vooral bij jouw berichten, maar goed. Jarenlang opgekeken tegen Ajax en nu 2de achter PSV. Ik zou niet weten waar de minderwaardigheid bij PSV dan zou moeten zitten. Het feit dat jij een speler als Teze (die veel PSV-ers misschien als 7de/8ste speler op papier zouden zetten) al vergelijkt met Geertruida (die alle Feyenoorders zeker als 1ste of 2de op zouden schrijven) spreekt al boekdelen :)
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:04:22 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214751883
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Minderwaardigheidscomplex? Dat proef ik eigenlijk vooral bij jouw berichten, maar goed. Jarenlang opgekeken tegen Ajax en nu 2de achter PSV. Ik zou niet weten waar de minderwaardigheid bij PSV dan zou moeten zitten. Het feit dat jij een speler als Teze (die veel PSV-ers misschien als 7de/8ste speler op papier zouden zetten) al vergelijkt met Geertruida (die alle Feyenoorders zeker als 1ste of 2de op zouden schrijven) spreekt al boekdelen :)
Ik begreep vorig seizoen dat Teze eigenlijk beter is dan Geert uit het Eindhovense. Maar als eerstgenoemde dan voor een fooi wordt verkocht is dat niet meer zo blijkbaar.

En dat er in Brabant een soort voortdurend wij zijn ook relevant hoor houding is lijkt me wel vast te staan, al dat niet gevoed door de eigen media-afdeling.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:07:53 #207
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214751904
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Vaak genoeg in het PSV topic gelezen dat Teze gelijkwaardig of beter zou zijn dan Geertruida dus die vergelijking komt eigenlijk eerder daar vandaan. Was lachwekkend natuurlijk.
pi_214751913
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 07:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Santi gewoon verkopen als ze voldoende geld bieden. Gimenez is echt geen geweldenaar en echt niet onvervangbaar.

Moet er uiteraard wel een goede vervanger worden aangetrokken. Niet dat we met Ueda het seizoen ingaan.
De Rotterdamse club heeft met Ayase Ueda en Julián Carranza al ingespeeld op een mogelijk vertrek van de Mexicaan uit De Kuip. Zijn contract loopt tot medio 2027, waardoor een nieuw uitgaand transferrecord lonkt voor algemeen directeur Dennis te Kloese.

https://www.fr12.nl/trans(...)erwachten-op-gimenez
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:11:38 #209
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214751933
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:48 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Toch grappig hoe dat werkt. Heeft anderhalf jaar de Eredivisie aan gort geschoten en begint nu ook weer prima. Vorig seizoen een maand of 5 matig gepresteerd en vooral dat wordt onthouden (met name door supporters van andere clubs). Het blijft verder de Eredivisie, dat weet ik ook wel. Maar heeft toch al heel veel leuke dingen laten zien. Alles onder de 40-45 miljoen zou ik ontevreden mee zijn.

Ik denk niet dat het een spits is die bij de Europese top gaat eindigen en ik vind het ook niet slim om naar een degradatiekandidaat te gaan, maar een subtopclub in een land als Italië bijvoorbeeld zou hij makkelijk aan kunnen.
pi_214751934
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:07 schreef fetX het volgende:

[..]
Vaak genoeg in het PSV topic gelezen dat Teze gelijkwaardig of beter zou zijn dan Geertruida dus die vergelijking komt eigenlijk eerder daar vandaan. Was lachwekkend natuurlijk.
Dat is dan inderdaad belachelijk. In Oranje boeit het niet, omdat ze beide sowieso niet in aanmerking komen voor een serieuze plek. Maar in de Eredivisie is Geertruida gewoon de betere, al vind ik Teze ook gewoon een prima back hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')