Denk dat dat alleen gaat gebeuren als Geert vertrektquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja wie wil dat niet, ik zou mij meer richten op een rechtsback die een niveautje hoger kan halen dan Nieuwkoop.
Daar gaat Don Dennis na 1 september wel werk van maken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Moet ie wel zijn contract gaan verlengen, anders kan dat nog wel eens gaan tegenvallen aankomende zomer.
Als je een aankoop haalt tegen je transferrecord die net zoals Paixao presteert ben je spekkoper m.i.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:29 schreef Caland het volgende:
Het wensenlijstje is groot wat dat betreft. Paixao moet je eigenlijk ook wel een keertje gaan doorselecteren. Vandaag doet hij weer heel veel goed hoor, maar dan krijg je toch nog steeds het idee dat dit het wel een beetje is
Liefst wel iemand die het wat vaker laat zien.quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je een aankoop haalt tegen je transferrecord die net zoals Paixao presteert ben je spekkoper m.i.
Ik vind de wekelijkse Insta-story van Brian een uitstekende rubriek.quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onze trainer gaat met zijn tijd mee
Zeuren over Paixao terwijl ie vandaag een goal en een assist heeft is wel heel kritisch. Geen speler in de selectie die zo makkelijk een mannetje passeert. Ook een wapen dat ie zowel naar buitenom als binnendoor kan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Liefst wel iemand die het wat vaker laat zien.
Hij ging vandaag ook goed los voor het uitvak. Geef het nog even en hij loopt in blote bast rond @GurneyIsBestOkequote:Op zondag 18 augustus 2024 22:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind de wekelijkse Insta-story van Brian een uitstekende rubriek.
Mooi symbolisch ook het vingertje van Stengs gekozen. Brian geeft geen FUCK om de haters.
Maar hij laat al drie seizoenen zien dat dit het beste is dat hij slechts sporadisch kanquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeuren over Paixao terwijl ie vandaag een goal en een assist heeft is wel heel kritisch. Geen speler in de selectie die zo makkelijk een mannetje passeert. Ook een wapen dat ie zowel naar buitenom als binnendoor kan.
Als ie dit niveau iedere wedstrijd laat zien is het gewoon een van je betere spelers hoor.
Dat is waarschijnlijk zo ja, maar het zou wel zonde zijn. Hele fijne speler is dat hoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Milambo gewoon naar de bank gaat als Stengs er op het middenveld bij komt.
Een echte concurrent van Zerrouki zou wel fijn zijn, kan je wellicht Zechiel nog verhuren ook.
Misschien dat ie onder Priske constanter kan worden, Brian gelooft wel in hem volgens mijquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hij laat al drie seizoenen zien dat dit het beste is dat hij slechts sporadisch kan
Kereltje is net 24 geworden en pas 2 jaar in Europa. Ik zou hem nog wel 1 seizoen de kans willen geven om het wat langer te laten zien en anders is het een prima speler om erbij te hebben. Heeft tot ‘27 een contract dus krijg je volgend jaar ook nog wel centen voor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hij laat al drie seizoenen zien dat dit het beste is dat hij slechts sporadisch kan
Ik zie het niet echt meer gebeuren, het is geen Minteh of Sini zullen we maar zeggenquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien dat ie onder Priske constanter kan worden, Brian gelooft wel in hem volgens mij
Milambo gaat genoeg minuten maken dit seizoen denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk zo ja, maar het zou wel zonde zijn. Hele fijne speler is dat hoor
Hunger & hard workquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:14 schreef Caland het volgende:
De wekelijkse demagoog is uit
[ afbeelding ]
Wel een van de weinige met diepte.quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie het niet echt meer gebeuren, het is geen Minteh of Sini zullen we maar zeggen
Daarom zou een rechtsbuiten geen overbodige luxe zijn, Osman is van origine meer een concurrent van Paixao geloof ik.quote:
Dat zou wel prioriteit nummer 3 ofzo moeten zijn. Een opvolger voor Wieffer en een betere aanvallend ingestelde back staan daar duidelijk boven.quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom zou een rechtsbuiten geen overbodige luxe zijn, Osman is van origine meer een concurrent van Paixao geloof ik.
Osman speelde afgelopen jaar in Denemarken bijna net zo vaak op rechts en in de spits, als op links.quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom zou een rechtsbuiten geen overbodige luxe zijn, Osman is van origine meer een concurrent van Paixao geloof ik.
Eens. Erg benieuwd of dit de komende 2 weken nog gaat lukken. Zou me eerlijk gezegd niet verbazen als er daar ook nog een reservespelertje uit de PL wordt gehuurd.quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Opvolger voor Wieffer zeker. Back is een beetje afhankelijk van de opstelling natuurlijk, in 4-3-3 een stuk minder relevant.quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou wel prioriteit nummer 3 ofzo moeten zijn. Een opvolger voor Wieffer en een betere aanvallend ingestelde back staan daar duidelijk boven.
Ik denk eigenlijk nog steeds dat Geertruida weggaat.quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Opvolger voor Wieffer zeker. Back is een beetje afhankelijk van de opstelling natuurlijk, in 4-3-3 een stuk minder relevant.
Ach qua stats beter dan Anthony en die leverde 90 miljoen op.quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Lopez is al bijna weg gelukkig, de rest, tja. Hopen dat er iemand intrapt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:20 schreef De_Pel het volgende:
Overigens moet er vooral ook echt nodig opgeschoond worden. Veel te veel spelers als Lopez, Pedersen, kasanwirjo, Nadje, Bullaude, Walemark, die in principe nooit meer dan 3 potjes (mits veel blessures) zullen spelen.
Nouja bij dat soort spelers ben je toch wel op zoek naar iets extra’s en dat heeft hij imo niet echt of slechts sporadisch. Maar moet ook eerlijk toegeven dat ik dacht dat hij al wat ouder was dan net 24quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach qua stats beter dan Anthony en die leverde 90 miljoen op.
Wel een beetje gechargeerd en een bald fraud die hem kocht, maar toch.
True, lijkt mij ook, maar dat heb ik even niet meegenomen in dit verhaal, omdat elke significante uitgaande transfer een vervanger zou vereisen (Geert, Hancko, Gimenez, Timber)quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk nog steeds dat Geertruida weggaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |