Zeker, en dan Milambo laten staan met Timber. Maar ik ben bang dat Priske Stengs rechts houd en mocht er een aankoop komen Milambo moet banken. Maar als je Zerrouki vandaag weer kinderlijk eenvoudig de simpelste ballen ziet verspelen of halfslachtig ingrijpt, dat kan echt niet. Een keertje kan, maar dit gebeurde meerdere keren en dat tegen Zwolle.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Stengs moet eigenlijk gewoon naar het middenveld
Denk dat Milambo gewoon naar de bank gaat als Stengs er op het middenveld bij komt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Zeker, en dan Milambo laten staan met Timber. Maar ik ben bang dat Priske Stengs rechts houd en mocht er een aankoop komen Milambo moet banken. Maar als je Zerrouki vandaag weer kinderlijk eenvoudig de simpelste ballen ziet verspelen of halfslachtig ingrijpt, dat kan echt niet. Een keertje kan, maar dit gebeurde meerdere keren en dat tegen Zwolle.
Ik denk dat Milambo toch niet als alternatief voor Zerrouki wordt gezien. Ik zou hem ook graag in het elftal houden, maar als Stengs naar het middenveld wordt gehaald moet Milambo banken helaas.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Zeker, en dan Milambo laten staan met Timber. Maar ik ben bang dat Priske Stengs rechts houd en mocht er een aankoop komen Milambo moet banken. Maar als je Zerrouki vandaag weer kinderlijk eenvoudig de simpelste ballen ziet verspelen of halfslachtig ingrijpt, dat kan echt niet. Een keertje kan, maar dit gebeurde meerdere keren en dat tegen Zwolle.
Alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:21 schreef Caland het volgende:
kan je wellicht Zechiel nog verhuren ook.
Als je een echte 6 kan halen met daarachter Zerrouki gaat Zechiel geen minuten meer maken.quote:
Dan kan je beter Zerrouki verhuren natuurlijk. Optie tot koop, weg ermee.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:22 schreef Caland het volgende:
Als je een echte 6 kan halen met daarachter Zerrouki gaat Zechiel geen minuten meer maken.
Op het zuurtje Nieuwkoop na zijn inmiddels alle ingrediënten aanwezig voor een ijzersterke 3-4-3.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Stengs moet eigenlijk gewoon naar het middenveld
En als er dus een aankoop komt is Zechiel de backup van Zerrouki, die de backup is van de aankoop.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:25 schreef Pistolero het volgende:
Zechiel verhuren. Even normaal doen zeg.
Je middenveld gaat uiteindelijk gewoon Zerrouki/aankoop - Timber - Stengs worden. Met Milambo als vaste backup van Timber en Zechiel als vaste backup van Zerrouki/nieuwe aankoop op 6.
Zechiël is ongekend goed. Zodra die wat fysieke stappen heeft gezet zal die Zerrouki snel voorbij gaan in de pikorde.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En als er dus een aankoop komt is Zechiel de backup van Zerrouki, die de backup is van de aankoop.
Moet het wel iemand zijn die er gelijk staat, maar in dat geval kan je dus idd Zechiel beter verhuren, heeft ie meer aan.
Nog een linksbuiten halen dusquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:29 schreef Caland het volgende:
Het wensenlijstje is groot wat dat betreft. Paixao moet je eigenlijk ook wel een keertje gaan doorselecteren. Vandaag doet hij weer heel veel goed hoor, maar dan krijg je toch nog steeds het idee dat dit het wel een beetje is
Rechtsbuiten, maar dan geen huurquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog een linksbuiten halen dus
En hij komt ook vooral niet echt tot zijn recht als hij zoals vandaag al zo’n beetje voorin staat.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:44 schreef hhh38 het volgende:
Timber mist gewoon nog wedstrijdritme. Dat komt helemaal goed.
Tja wie wil dat niet, ik zou mij meer richten op een rechtsback die een niveautje hoger kan halen dan Nieuwkoop.quote:
Moet ie wel zijn contract gaan verlengen, anders kan dat nog wel eens gaan tegenvallen aankomende zomer.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
En hij komt ook vooral niet echt tot zijn recht als hij zoals vandaag al zo’n beetje voorin staat.
En dan vond ik hem alsnog best prima spelen. Die gaat echt heel veel knaken opleveren, zie in de eredivisie ook niemand rondlopen die fysiek sterker is (nee, zelfs Brubby niet)
Denk dat dat alleen gaat gebeuren als Geert vertrektquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja wie wil dat niet, ik zou mij meer richten op een rechtsback die een niveautje hoger kan halen dan Nieuwkoop.
Daar gaat Don Dennis na 1 september wel werk van maken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Moet ie wel zijn contract gaan verlengen, anders kan dat nog wel eens gaan tegenvallen aankomende zomer.
Als je een aankoop haalt tegen je transferrecord die net zoals Paixao presteert ben je spekkoper m.i.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:29 schreef Caland het volgende:
Het wensenlijstje is groot wat dat betreft. Paixao moet je eigenlijk ook wel een keertje gaan doorselecteren. Vandaag doet hij weer heel veel goed hoor, maar dan krijg je toch nog steeds het idee dat dit het wel een beetje is
Liefst wel iemand die het wat vaker laat zien.quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je een aankoop haalt tegen je transferrecord die net zoals Paixao presteert ben je spekkoper m.i.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |