Aan de andere kant Ferry de Haan en Paul Bosvelt zijn inmiddels al jaren prima bezig als technisch directeur dat had vroeger ook niemand verwacht.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
2 maanden is lang zat om te zien dat iemand totaal niet geschikt is, zo is het ook natuurlijk. Je zou eigenlijk kunnen stellen dat iedereen het aan zag komen vanaf het begin.
Het is een beetje als Sjaak Troost een functie geven. Of Henk Vos.
Niet mee eens.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:34 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Deze rubriek moet uit de podcast.
@:De_Kraam
Beter dan vorig jaarquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:30 schreef snabbi het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik het niet veel beter dan vorige week. Ja de uitslag enzo, maar stiekem is het gewoon heel slordig, veel tikkies breed zonder dat er een echt idee in zit.
De organisatie stond misschien iets beter en het was prima dat er meer kwaliteit in het veld stond, maar de patronen moeten er nog duidelijk in komen.
Verder fijn als Osman gaat aansluiten voor in mijn ogen Zerrouki/Nieuwkoop
Zechiel moet wat harder inspelenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:20 schreef Caland het volgende:
Prima dagje in Zwolle met heel veel dezelfde conclusies als vorig seizoen
Stengs heeft een fantastisch linkerbeen
Timber is geen 10
Ueda en Ivanusec voldoen niet
Tegen Lazio, maar sinds de jaarwisseling zit het al in tussen een 3 en hooguit een 6. Matige voetballer met een paar gouden pikdagenquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer prima wedstrijden gespeeld. Maar daar staan veel te veel matige en slechte wedstrijden tegenover.
Ik vond het zozo, maar ja toch een heel dikke zege. PEC stortte totaal in de tweede helft en daar dankbaar gebruik van gemaakt. Leuk, en een paar heel mooie combinaties gezien (met name Milambo was echt uitstekend) maar toch vind ik het weinigzeggend.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:27 schreef fetX het volgende:
Prima overwinning. Best aardig voetbal gezien op sommige momenten, maar ook nog slordigheden die er echt uit moeten. Al moet dit normaal gesproken voldoende zijn voor de komende weken.
Daar ging het niet om he, maar om een vergoedinkje. Dat vPolen zo’n lul is om het via de media te spelen is ook maar vermoeiend, ze hadden hem echter die vergoeding ook kunnen geven. Die zijn ze nu alsnog kwijt namelijkquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
2 maanden is lang zat om te zien dat iemand totaal niet geschikt is, zo is het ook natuurlijk. Je zou eigenlijk kunnen stellen dat iedereen het aan zag komen vanaf het begin.
Het is een beetje als Sjaak Troost een functie geven. Of Henk Vos.
De wedstrijden vorig seizoen vond ik zechiel juist goed in de passingquote:
Beter gewoon eerste.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Als het echt gaat lopen straks worden we gewoon makkelijk 2e dit seizoen. 😊
Uiteraard, maar heb daar een hard hoofd in.quote:
Hopen dat ze allemaal denken als Veermanquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uiteraard, maar heb daar een hard hoofd in.
Al had PSV gisteren ook een lastigere wedstrijd dan ik had verwacht, dus wie weet overschat ik PSV enorm.
Alles gaat afhangen van wat PSV de komende 2 weken gaat doen op de transfermarkt. Als ze Teze en Boscagli laten vertrekken zonder goede vervangers te halen gaan we nog kunnen lachen. Dan gaan ze een stuk vaker punten verspelen dan afgelopen seizoen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uiteraard, maar heb daar een hard hoofd in.
Al had PSV gisteren ook een lastigere wedstrijd dan ik had verwacht, dus wie weet overschat ik PSV enorm.
Mwa, na de reactie van Bosz heb ik het vermoeden dat die gedachte inmiddels al vakkundig eruit is gewerkt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hopen dat ze allemaal denken als Veerman
En als wij een goede rechtsback, cvm en eventueel rechtsbuiten halen kun je gewoon meedoen. Zelfs met 2 vd 3 al denk ik. Er vanuit gaande dat Priske het voetbal de komende weken blijft ontwikkelen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alles gaat afhangen van wat PSV de komende 2 weken gaat doen op de transfermarkt. Als ze Teze en Boscagli laten vertrekken zonder goede vervangers te halen gaan we nog kunnen lachen. Dan gaan ze een stuk vaker punten verspelen dan afgelopen seizoen.
Als ze wel goede vervangers halen wordt het makkelijk 2e.
Volgens Perez zijn Ajax en Twente verder.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
En als wij een goede rechtsback, cvm en eventueel rechtsbuiten halen kun je gewoon meedoen. Zelfs met 2 vd 3 al denk ik. Er vanuit gaande dat Priske het voetbal de komende weken blijft ontwikkelen.
Volgende week wel een mooie test tegen Sparta weer. Dat is wel een redelijk elftal. Moet je van winnen uiteraard, maar ben toch benieuwd of er dan weer vooruitgang in zit.
Perez is een debielquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens Perez zijn Ajax en Twente verder.
we hebben al een rechtsbuiten gehaald meisjequote:Op zondag 18 augustus 2024 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
En als wij een goede rechtsback, cvm en eventueel rechtsbuiten halen kun je gewoon meedoen. Zelfs met 2 vd 3 al denk ik. Er vanuit gaande dat Priske het voetbal de komende weken blijft ontwikkelen.
Volgende week wel een mooie test tegen Sparta weer. Dat is wel een redelijk elftal. Moet je van winnen uiteraard, maar ben toch benieuwd of er dan weer vooruitgang in zit.
We doen gewoon mee voor de titel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alles gaat afhangen van wat PSV de komende 2 weken gaat doen op de transfermarkt. Als ze Teze en Boscagli laten vertrekken zonder goede vervangers te halen gaan we nog kunnen lachen. Dan gaan ze een stuk vaker punten verspelen dan afgelopen seizoen.
Als ze wel goede vervangers halen wordt het makkelijk 2e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |