Maar dan kan hij nog steeds niet voetballen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:29 schreef satecl het volgende:
Ueda is als een fles Ketchup. Krijgt ie straks de kans? Peert hij ze achter elkaar in het netje.
Meevoetballend is hij alleen 4 klasses minder dan Gimenez.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:29 schreef satecl het volgende:
Ueda is als een fles Ketchup. Krijgt ie straks de kans? Peert hij ze achter elkaar in het netje.
Een wedstrijd waarbij hij betrokken was bij ongeveer alle goals denk ik.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:31 schreef Kerftminister het volgende:
Paixao hoogste beoordeling bij VI. Welke wedstrijd hebben die gekeken?
Hij moet zelf ook willen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als dat bod klopt dan gaan we 'm deze week wel kwijtraken.
Ik heb wel de indruk dat hij zelf wel wilt (afgaande op de berichtgeving).quote:
Druk zetten kan ie nietquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan kan hij nog steeds niet voetballen.
Je vergeet te benoemen dat hij volgens Arne alle ballen op de training binnen schiet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Druk zetten kan ie niet
Balletjes kaatsen kan ie ook niet
Loopt altijd op de verkeerde plekken
Maar hij kan wel heel hoog springen!!!
Dat niveau is toch prima joh. Wat verwacht jij, dat Barcelona komt?quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Afgaande op het bod gaan ze er qua transfersom wel uitkomen dus (40 miljoen misschien zelfs)?
Maar het zou me van Gimenez wel enorm tegenvallen als hij openstaat voor een club als Nottingham. Dan gaat hij echt alleen voor het geld en heeft het verder weinig met ambitie te maken allemaal.
Alhoewel hij dan wel wekelijks zou kunnen spelen in de premier league natuurlijk.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat niveau is toch prima joh. Wat verwacht jij, dat Barcelona komt?
quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar hij kan wel heel hoog springen!!!
Subtop uit de PL zit toch niet te wachten op hem. Dan heb je het tegenwoordig al over Spurs en Chelsea.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Is een subtopper of middenmoter in een topcompetitie teveel gevraagd?
Ja want er zit niks tussen onderkant PM en Barcelona. Clubs als Brighton, Porto, Atalanta etc. zijn natuurlijk betere clubs dan Forrest.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat niveau is toch prima joh. Wat verwacht jij, dat Barcelona komt?
Spurs volgt hem anders wel, maar er zijn nog meer competities natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Subtop uit de PL zit toch niet te wachten op hem. Dan heb je het tegenwoordig al over Spurs en Chelsea.
Dat die clubs uit de top niet komen komt voornamelijk omdat de topclubs al voerzien zijn van hele goede spitsen in England spanje en italiequote:Op maandag 19 augustus 2024 12:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja want er zit niks tussen onderkant PM en Barcelona. Clubs als Brighton, Porto, Atalanta etc. zijn natuurlijk betere clubs dan Forrest.
Moeten die wel komen natuurlijk, en ik snap best dat als je Gimenez bent en je kan bij Forrest serieus geld verdienen dat je ja zegt. En dan maar hoopt dat je niet kansloos onderaan eindigt en ongeveer 10/15 goals maakt en zo dus de volgende stap kan maken.
Reken er nog maar op dat ook Hancko en Geertgod zullen vertrekken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:32 schreef Vis1980 het volgende:
Pfff, ik weet dat dit ook onder Slot had kunnen gebeuren, maar ik begin net een beetje bij te komen van zijn vertrek, moet ik nu ook nog het vertrek van Santi gaan verwerken. Je gaat bijna denken dat ze dan ergens een transfervrije spits gaan ophalen met haarband. Nu denk ik wel dat die er een hoop zal inschieten (als ie niet in de lappenmand ligt), maar ik denk dat heel veel supporters dat niet zien zitten en ik heb dan weer geen zin in dat gezeur.
Nog meer spelers zonder contract.
We hebben Carranza toch? Het geheime wapenquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:32 schreef Vis1980 het volgende:
Pfff, ik weet dat dit ook onder Slot had kunnen gebeuren, maar ik begin net een beetje bij te komen van zijn vertrek, moet ik nu ook nog het vertrek van Santi gaan verwerken. Je gaat bijna denken dat ze dan ergens een transfervrije spits gaan ophalen met haarband.
Ik stond zo vrolijk op deze ochtend, als ze alle drie vertrekken gaat het nog hectisch worden om vervangers te regelen. Ik begrijp ook wel dat spelers soms onhoudbaar zijn en je wil ook voor groeiende inkomsten zorgen, maar dat ik die spelers moet gaan missen doet wel pijn.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Reken er nog maar op dat ook Hancko en Geertgod zullen vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |