abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214752268
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Uiteindelijk wil nagenoeg elke speler gewoon z.s.m. naar Engeland tegenwoordig.

De topspits van Porto gaat voor een club spelen waar nog minder mensen komen kijken dan bij NEC Nijmegen.
Dat is zo, maar je kan je zelf wel afvragen als speler zijnde of je met 5 goals per seizoen en wellicht een degradatie wel echt aan carrière planning doet
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:59:24 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214752273
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ueda staat in de spits tegen Ajax.
Dan moet het tegen Ajax nog wel goedkomen, maar tegen de betere eredivisieclubs en Europees kan dat eigenlijk niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214752282
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:58 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

met de huidige wisselkoers van pond naar euro zitten ze nu al tegen de 40 miljoen aan....

dit is wel een beetje kut :(
o wacht ze zitten nog op 29 miljoen pond

nog minimaal 5 erbij dus
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214752285
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:44 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Erg jammer inderdaad. Dit zag je ook al een tijdje aankomen, als je eenmaal die toppositie te pakken hebt groei je alleen maar harder. Daarom was ik niet echt tegen die Super League, want alleen Engeland als topcompetitie is natuurlijk treurig voor al die historisch grote clubs in de rest van Europa.
Dat had met een super league niet anders geweest, alleen dat je dan clubs zoals Madrid, Juventus, Barca en Bayern erbij had. Als Nederland zijnde had dat geen ruk uitgemaakt
  maandag 19 augustus 2024 @ 11:01:31 #255
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214752292
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
De meest aantrekkelijke competitie ter wereld, dus dat onderschat ik niet. Maar dan nog zie ik niet in wat er aantrekkelijk is aan degradatievoetbal spelen.

Bovendien weet ik niet of Gimenez nu al klaar is voor het niveau in de Premier League eerlijk gezegd.

Hij zou waarschijnlijk wel wekelijks kunnen spelen. Maar uitblinken is een ander verhaal.
Buiten een handjevol clubs die natuurlijk nooit bij Santi uit gaan komen (Real, Bayern, Barca, Atletico en misschien Inter en Juventus) gaat geen enkele club buiten Engeland aan de vraagprijs voldoen. Dus het is blijven of degradatievoetbal spelen met een flink hoger salaris en persoonlijke commerciele deals die je nooit krijgt zolang je in de Eredivisie speelt.
pi_214752294
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:47 schreef Scrummie het volgende:
Grappig dat mensen nog steeds de aantrekkingskracht van de PL onderschatten.
Er wordt niks onderschat, het is JUIST die aantrekkingskracht dat hij erheen gaat. Kan het nog steeds geen slimme keuze zijn om voor een club als Forrest te kiezen. Veel geld..ja, maar de kans op maar 5 goals en volgend jaar Championship is groot.
  maandag 19 augustus 2024 @ 11:03:59 #257
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214752310
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan moet het tegen Ajax nog wel goedkomen, maar tegen de betere eredivisieclubs en Europees kan dat eigenlijk niet.
Vorige keer tegen Ajax heeft ie in ieder geval knap de 7-0 voorkomen door in de weg te lopen.
Makkelijk eerste
pi_214752316
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:01 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Buiten een handjevol clubs die natuurlijk nooit bij Santi uit gaan komen (Real, Bayern, Barca, Atletico en misschien Inter en Juventus) gaat geen enkele club buiten Engeland aan de vraagprijs voldoen. Dus het is blijven of degradatievoetbal spelen met een flink hoger salaris en persoonlijke commerciele deals die je nooit krijgt zolang je in de Eredivisie speelt.
Er zijn wel betere clubs in Engeland (middenmoot) waar je op kan wachten. Speel je aanvallender, doe je mee om de Europese plekken en meer kans op dat je zelf meer goals maakt
pi_214752317
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Toch denk ik dat, als we al een vervanger voor Santi gaan halen, dit niet iemand zal zijn die er gelijk staat.
pi_214752324
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:01 schreef alopio het volgende:

[..]
Er wordt niks onderschat, het is JUIST die aantrekkingskracht dat hij erheen gaat. Kan het nog steeds geen slimme keuze zijn om voor een club als Forrest te kiezen. Veel geld..ja, maar de kans op maar 5 goals en volgend jaar Championship is groot.
Hij zal vast een clausule in zijn contract laten zetten waardoor hij bij een eventuele degradatie gemakkelijker wegkan.

Het zou sportief gezien niet meteen de beste keuze zijn, maar je zou het ook zo kunnen zien en wellicht doet hij dat in dit geval ook: als hij een redelijk seizoen draait en 10-15 goals maakt, dan zou hij eventueel in aanmerking kunnen komen voor een club in het linkerrijtje.

Dan is het nog maar de vraag of hij überhaupt aan die goals komt natuurlijk, maar goed... je kan het ook als een uitdaging zien.

Ik denk overigens ook dat ie beter zou passen in de Serie A of La Liga, maar als Feyenoord een goed bod binnenkrijgt, moeten ze 'm natuurlijk meteen wegdoen.
pi_214752346
Als ik Santi was zou ik wel naar de PL gaan.

Hij gaat daar natuurlijk miljoenen meer verdienen dan bij Feyenoord, zeker als de transfersom zo hoog is

Hij blijft natuurlijk wel een profvoetballer. Voor het zelfde geld krijgt hij morgen een doodschop.

Ik denk eigenlijk wel dat hij gaat vertrekken nu, maar dan moet er wel 5 miljoen pond bij
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  maandag 19 augustus 2024 @ 11:11:03 #262
262211 hhh38
pi_214752365
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:05 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Hij zal vast een clausule in zijn contract laten zetten waardoor hij bij een eventuele degradatie gemakkelijker wegkan.

Het zou sportief gezien niet meteen de beste keuze zijn, maar je zou het ook zo kunnen zien en wellicht doet hij dat in dit geval ook: als hij een redelijk seizoen draait en 10-15 goals maakt, dan zou hij eventueel in aanmerking kunnen komen voor een club in het linkerrijtje.

Dan is het nog maar de vraag of hij überhaupt aan die goals komt natuurlijk, maar goed... je kan het ook als een uitdaging zien.

Ik denk overigens ook dat ie beter zou passen in de Serie A of La Liga, maar als Feyenoord een goed bod binnenkrijgt, moeten ze 'm natuurlijk meteen wegdoen.
Forrest is wel echt gevaarlijk. Die kopen ieder seizoen 15 nieuwe spelers, als je het net niet goed genoeg doet word je alweer bij het grofvuil gezet. En dan kan je ook nog degraderen en vastzitten in de Championship inderdaad.
pi_214752369
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Vorige keer tegen Ajax heeft ie in ieder geval knap de 7-0 voorkomen door in de weg te lopen.
Alireza nam hem dit gelukkig niet kwalijk.
pi_214752387
Nottingham heeft op zich wel een prima trainer, met die Nuno Espirito Santo. Dat geeft goede hoop op een degelijk plan en daarmee een succesvol jaar daar.

Wel jammer dat we een fortuin moeten afstaan aan Santi zijn oude club.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 19 augustus 2024 @ 11:14:26 #265
262211 hhh38
pi_214752393
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:13 schreef H.FR het volgende:
Nottingham heeft op zich wel een prima trainer, met die Nuno Espirito Santo. Dat geeft goede hoop op een degelijk plan en daarmee een succesvol jaar daar.

Wel jammer dat we een fortuin moeten afstaan aan Santi zijn oude club.
Dat percentage hebben we toch in z'n 1e seizoen al afgekocht?
pi_214752413
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat percentage hebben we toch in z'n 1e seizoen al afgekocht?
Er is nog 10pct van die club, dat was volgens mij 30pct in het begin. En wie weet wat er verder nog af gaat. Ik gok dat je minimaal 5-8mln minder binnen krijgt dan het bruto bedrag.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_214752419
quote:
Feyenoord betaalde 6 miljoen euro en bezit 90 procent van de transferrechten. Te Kloese gedecideerd: ‘En dus niet 50 procent, zoals wel eens gezegd wordt.’
https://www.volkskrant.nl(...)nummer-een~bf17a30b/
pi_214752431
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:34 schreef CR7 het volgende:

[..]
@:Wotte in de mud. Grootste krant van Mexico enzo
Ging ook niet zo zeer over het bedrag grote vriend maar meer over de bestemming.

Aangezien er velen anderen verwachtingen hadden van het niveau van die bestemming. Vandaar dat ik even kinderachtig mijn gelijk kom halen. Ik kan het niet laten gaan natuurlijk.

Dat hij rondom de 35 miljoen oplevert lijkt me wel reëel.
pi_214752436
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:17 schreef H.FR het volgende:

[..]
Er is nog 10pct van die club, dat was volgens mij 30pct in het begin. En wie weet wat er verder nog af gaat. Ik gok dat je minimaal 5-8mln minder binnen krijgt dan het bruto bedrag.
Achja dat gaat toch standaard zo. Is het niet 10% eigenaarschap dan is het wel doorverkoop. De Don zei zelf al dat normaliter je ongeveer 2/3 overhoudt. De bedragen die je leest in de media is vooral leuk voor de supporters om de score bij te houden.
  maandag 19 augustus 2024 @ 11:20:29 #270
262211 hhh38
pi_214752438
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:17 schreef H.FR het volgende:

[..]
Ja ik verwacht ook dat je richting de ¤40m moet om ¤30m over te houden.
  maandag 19 augustus 2024 @ 11:29:56 #271
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_214752492
Ueda is als een fles Ketchup. Krijgt ie straks de kans? Peert hij ze achter elkaar in het netje.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_214752496
Ik zou liever zien dat Giminez blijft en dat we kampioen worden

dan heb je een startgeld CL van 60 miljoen binnen volgend seizoen........

hopen dat dit een mislukte poging wordt voor nottingham.....
  maandag 19 augustus 2024 @ 11:30:44 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214752502
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:29 schreef satecl het volgende:
Ueda is als een fles Ketchup. Krijgt ie straks de kans? Peert hij ze achter elkaar in het netje.
Maar dan kan hij nog steeds niet voetballen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214752507
Paixao hoogste beoordeling bij VI. Welke wedstrijd hebben die gekeken?
pi_214752528
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:29 schreef satecl het volgende:
Meevoetballend is hij alleen 4 klasses minder dan Gimenez.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')