Toch hoop ik voor Santi wel dat hij goed gaat luisteren naar God.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:29 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Openingsbod is 34 miljoen euro. Die 40 gaan we dus wel halen.
Ze schijnen op die El Azzouzi te azen, maar die ligt eruit met een knieblessure.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat er deze week écht een vervanger voor Wieffer moet binnenkomen. Zerrouki moet echt zo snel mogelijk terug naar de bank.
Als dat bod klopt dan gaan we 'm deze week wel kwijtraken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:29 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Zijn broertje stond gisteren nog bij Zwolle in de verdediging. Allebei kenmerken van anorexia, maar zo'n middenvelder hebben we al rondlopen volgens mij op 6.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze schijnen op die El Azzouzi te azen, maar die ligt eruit met een knieblessure.
Gimenez is vooral mokerdom als hij naar Forest gaat. Dat is gewoon een degradatie kandidaat daar. En spitsen van de onderste 5 die scoren niet veel in de PL. Je team kan nooit aanvallen en je speelt altijd tegen betere verdedigers. Natuurlijk gaan de Liverpools en City’s niet voor hem komen, maar middenmoot PL zoals een Brighton is al een stuk makkelijker meevoetballen. Evenals teams subtop Italië zoals een Lazio, Atalanta of Napoli waar je ook gewoon genoeg goals kan maken. En een Pavlidis maakt ook een betere keuze met top Portugal, doe je het daar goed kan je de stap maken naar subtop Spanje.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Luuk de Jong heeft hier ook weleens een seizoen lang vrij weinig laten zien en ging daarna weer vrolijk door. Die heeft toch wel een aardige carrière achter de rug en ik denk dat het plafond van Giménez hoger kan liggen.
Zo’n half jaar is met name mentaal natuurlijk. Zijn kwaliteiten is hij niet ineens kwijt. Het was hopen dat hij niet zo mentaal zwak als Jorgensen was maar dat scenario gaat hem (denk ik) niet meer worden gelukkig.
Best wel ja, een van de duurste miskopen tot dusverquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ze daarmee daadwerkelijk denken het seizoen in te kunnen dan gaan we er flink op achteruit.
@Wotte in de mud. Grootste krant van Mexico enzoquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:29 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Die zijn we dus kwijtquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:29 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Het geld zal het probleem niet zijn. De bal ligt denk ik voornamelijk bij Gimenez en dan is de vraag of hij het geld en de competitie kan weerstaan. Vind deze club ook absoluut niet geschikt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Gimenez is vooral mokerdom als hij naar Forest gaat. Dat is gewoon een degradatie kandidaat daar. En spitsen van de onderste 5 die scoren niet veel in de PL. Je team kan nooit aanvallen en je speelt altijd tegen betere verdedigers. Natuurlijk gaan de Liverpools en City’s niet voor hem komen, maar middenmoot PL zoals een Brighton is al een stuk makkelijker meevoetballen. Evenals teams subtop Italië zoals een Lazio, Atalanta of Napoli waar je ook gewoon genoeg goals kan maken. En een Pavlidis maakt ook een betere keuze met top Portugal, doe je het daar goed kan je de stap maken naar subtop Spanje.
Maar goed hij moet het allemaal zelf weten, maar 25 miljoen is natuurlijk een grote grap. Zelfs voor onderkant PL is dat een fooi. 3 jaar contract minimaal 35 miljoen
Uiteindelijk wil nagenoeg elke speler gewoon z.s.m. naar Engeland tegenwoordig.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Afgaande op het bod gaan ze er qua transfersom wel uitkomen dus (40 miljoen misschien zelfs)?
Maar het zou me van Gimenez wel enorm tegenvallen als hij openstaat voor een club als Nottingham. Dan gaat hij echt alleen voor het geld en heeft het verder weinig met ambitie te maken allemaal.
Alhoewel hij dan wel wekelijks zou kunnen spelen in de premier league natuurlijk.
Die lange adem blijkt soms een stuk korter als de deadline dichterbij komt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als wij ons aan de bovenkant willen willen versterken zijn dat bij voorbaat transfers van de lange adem.
Tsja. Je speelt je dan wel redelijk in de picture maar ik vind het echt totaal geen spits voor de PL eigenlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil nagenoeg elke speler gewoon z.s.m. naar Engeland tegenwoordig.
De topspits van Porto gaat voor een club spelen waar nog minder mensen komen kijken dan bij NEC Nijmegen.
Erg jammer inderdaad. Dit zag je ook al een tijdje aankomen, als je eenmaal die toppositie te pakken hebt groei je alleen maar harder. Daarom was ik niet echt tegen die Super League, want alleen Engeland als topcompetitie is natuurlijk treurig voor al die historisch grote clubs in de rest van Europa.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ik mijn stokpaardje weer tevoorschijn halen dat Engeland heel Europa aan het leegroven is?
Die moet inderdaad gewoon naar de top in Italie ofzo, maar die leggen geen 40 miljoen neer.
Ik ook niet, en zeker niet in deze fase van zijn carrièrequote:Op maandag 19 augustus 2024 10:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Tsja. Je speelt je dan wel redelijk in de picture maar ik vind het echt totaal geen spits voor de PL eigenlijk.
Zie je weer, een bedrag dat blijkbaar op niets is gebaseerd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Marcel van der Kraan zit juist vaak goed met zijn info, ondanks dat hij niet altijd goed zit.
We EISEN 40 miljoen euro, inclusief bonussen voor de spits en zijn moeder!quote:Op maandag 19 augustus 2024 07:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
25 miljoen euro, inclusief bonussen [...] De spits en zijn vader
De meest aantrekkelijke competitie ter wereld, dus dat onderschat ik niet. Maar dan nog zie ik niet in wat er aantrekkelijk is aan degradatievoetbal spelen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:47 schreef Scrummie het volgende:
Grappig dat mensen nog steeds de aantrekkingskracht van de PL onderschatten.
Ueda staat in de spits tegen Ajax.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben vooral ontzettend bang dat Ueda nu serieus overwogen wordt als eerste spits. 40 tot 45 miljoen voor Santi lijkt mij een prima bod ondanks dat je zijn klasse absoluut gaat missen.
Dat is ook mijn grootste angst. Lekker met 10 man spelen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben vooral ontzettend bang dat Ueda nu serieus overwogen wordt als eerste spits. 40 tot 45 miljoen voor Santi lijkt mij een prima bod ondanks dat je zijn klasse absoluut gaat missen.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:29 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Jeetje.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda staat in de spits tegen Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |