Maar hij hield niet van ijs, staat er? En niet van fietsen. En niet van modder.quote:
Oh niet van ijs houden was me ontgaanquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar hij hield niet van ijs, staat er? En niet van fietsen. En niet van modder.
Net zoals vuiligheid aan zijn racefietsbandquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh niet van ijs houden was me ontgaanDat is frappant.
Hebben jullie geen zorgplicht voor die kinderen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:44 schreef derLudolf het volgende:
Mooi man, drugs. Lekker spacecake eten en nu zielig zijn, te slap om te lopen. Hij wil dat we een ambulance bellen. Alsof die komen daarvoor
het zijn toch volwassenen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hebben jullie geen zorgplicht voor die kinderen?
Het zijn volwassenen en we hebben ze gewaarschuwd met mate te consumeren zeker als je niet eerder hebt gebruikt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hebben jullie geen zorgplicht voor die kinderen?
Oh ik dacht dat ze onder de 18 waren. Maar dan nog denk ik niet dat jullie verzekerd zijn voor het onthouden van zorg aan iemand die daar om vraagt. Om van mogelijke strafrechtelijke gevolgen nog maar niet te spreken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het zijn volwassenen en we hebben ze gewaarschuwd met mate te consumeren zeker als je niet eerder hebt gebruikt.
Die persoon is sowieso een dramaqueen.
Ik word altijd blij van jouw foodfoto's, vanwege je tafelkleed. Mijn oma maakte dit soort tafelkleden vroeger zelf, dus krijg ik elke keer een mooi nostalgisch gevoel als ik je foto's ziequote:Op zondag 18 augustus 2024 11:00 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ontbijtingrediënten
[ afbeelding ]
Ontbijt
[ afbeelding ]
Wat denk je? Nee steek het liever in de brandquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:34 schreef Barreltje het volgende:
was de drug door het organisatie commitee geregeld
Zo begon het bij mij ook. Mooi balen vrouw!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gisteren bij 2 lesbionics geweest en vandaag lees ik de Opzij...
Concidence? I THINK NOT
Straks krijg ik het ook![]()
Zeg, we zitten hier in CUL he, laten we het beestje gewoon bij zijn naam noemen...quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je wel hoe super lekker een bol ijs in espresso is![]()
Dat is zooooo lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Oeh, ik ben ook wel eens bij 2 vrouwen die van vrouwen houden op bezoek geweest, het komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:31 schreef Queller het volgende:
[..]
Zo begon het bij mij ook. Mooi balen vrouw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |