SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:30 schreef MadMaster het volgende:
The Beat - Can't Get Used Of Loving You
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Sister Sledge - All American Girls
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Under The Boardwalk - Bruce Willis
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:38 schreef livelink het volgende:
Ik had het alweer gepost in het verkeerde topic. Gelukkig in een SC, dus niet heel beschamend.
Joe Bataan was van 1980.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Dit is van voor 1980, volgens mij…
Opgezocht:quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal voortaan nog sneller typen…
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:48 schreef livelink het volgende:
Islands in the sun - Dolly and Kenny
quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:53 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt heel generiek, maar ik ken het niet.
quote:
Zag net dat deze ook niet in de top 40 heeft gestaan.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Do The Right Thing - Redhead Kingpin
Schande. Hiervan moeten we wel melding maken bij het Radio 49-managementquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Zag net dat deze ook niet in de top 40 heeft gestaan.
Per ongeluk in dit mapje gekomen.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schande. Hiervan moeten we wel melding maken bij het Radio 49-management
We zullen het in de ALV bespreken volgende keer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schande. Hiervan moeten we wel melding maken bij het Radio 49-management
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
We zullen het in de ALV bespreken volgende keer.
Zou wel weer eens leuk zijn, zo'n ALVquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
We zullen het in de ALV bespreken volgende keer.
Waarom dat dan?quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig, Yazoo noemde zich in de USA Yaz…
[ afbeelding ]
quote:De naam 'Yazoo' werd aangedragen door Alison Moyet, die het woord had aangetroffen op de labels van haar favoriete platen; Yazoo is een klein Amerikaans platenlabel dat opnamen van de bluespioniers uit het zuiden van de VS opnieuw uitbrengt. Dat label was op zijn beurt vernoemd naar de Yazoo Lands, een gebied in het zuiden van de VS. Omdat de naam in de VS dus al in gebruik was, moest de band daar een andere naam gebruiken. Ze werden er bekend als Yaz.
Ah.....quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat Yazoo al door anderen gebruikt werd in de USA…
Ah wat grappig. Ik weet niet of ik dat nummer wel ken?quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik jouw naam voorbij zie komen, moet ik altijd denken aan het nummer She van Kiss…
Het gaat nog wel over Whiskeyquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna.
Vind het ook een zeiknummer…
quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Ah wat grappig. Ik weet niet of ik dat nummer wel ken?Of het nummer She van Charles Aznavour? Dat noemde iemand laatst ook eens.
Oh, ik vind het een geweldig nummer.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna.
Vind het ook een zeiknummer…
Ja, daar hoor zo'n nummer niet bij…quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daar hoor zo'n nummer niet bij…
Kreeg vanmiddag van iemand een fles Jack Daniel's whiskey (bourbon), omdat ze het gekregen had en niet drinkt. Duur flesje, bijna 200 euro…
De liter uitvoering van Jack Daniel's Sinatra Select, opgedragen aan Frank Sinatra.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Was dat een bijzondere fles dan? Want die zijn normaal niet zo duur, volgens mij.
Nice.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De liter uitvoering van Jack Daniel's Sinatra Select, opgedragen aan Frank Sinatra.
[ afbeelding ]
Mooi uitgevoerd.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De liter uitvoering van Jack Daniel's Sinatra Select, opgedragen aan Frank Sinatra.
[ afbeelding ]
Maar deze ga je wel proberen, neem ik aan?quote:
Weet ik niet, ik heb nog ruim 100 flessen open staan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar deze ga je wel proberen, neem ik aan?
En anders leuk voor een proeverij.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb nog ruim 100 flessen open staan.
Morgen weer een BYOB proeverij in Den Haag, hopelijk ben ik er daarna weer een paar kwijt…
100quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb nog ruim 100 flessen open staan.
Morgen weer een BYOB proeverij in Den Haag, hopelijk ben ik er daarna weer een paar kwijt…
Ik test tegenwoordig de open flessen whisky qua alcoholpercentage, voordat ik ze inschenk of meeneem.quote:
Zonde.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik test tegenwoordig de open flessen whisky qua alcoholpercentage, voordat ik ze inschenk of meeneem.
Er zijn er al een paar geweest waar het alcoholpercentage aanzienlijk afgenomen was.
Niet te zuipen meer…
quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:24 schreef MadMaster het volgende:
Love Can't Turn Around - Daryll Pandy
Hoe test je dat?quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik test tegenwoordig de open flessen whisky qua alcoholpercentage, voordat ik ze inschenk of meeneem.
Er zijn er al een paar geweest waar het alcoholpercentage aanzienlijk afgenomen was.
Niet te zuipen meer…
Waarom de rest in hun onderbroek loopt begrijp ik ook niet helemaal.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heeft iets weg van zo'n crappy, AI-gegenereerde foto
Welkom livelink.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:48 schreef Symphonic het volgende:
We schakelen iets later in vanavond
Mijn moeder is morgen jarig en viert het zaterdag.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:04 schreef Melting het volgende:
Bijna weekend, livelink. Hopen op een beetje lekker weer. Heb je nog plannen?
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:04 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is jouw eerste altijd The Cats of een variant daarop.
Eigenlijk heb ik liever een weekend zonder verplichtingen eigenlijk. Ook al is dit officieel leuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn moeder is morgen jarig en viert het zaterdag.
Gefeliciteerd alvast.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn moeder is morgen jarig en viert het zaterdag.
Als het mij opvalt, dan weet je het wel.quote:
Snap ik. Maar dan heb je zondag tenminste nog tijd om iets voor jezelf te doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik liever een weekend zonder verplichtingen eigenlijk. Ook al is dit officieel leuk.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het mij opvalt, dan weet je het wel.
Ben Cramer - De Clown
Ja, morgen trakteert ze het hele huis op taart en zaterdag gaat mijn neefje eerst voor ons en voor alle bewoners van het huis piano spelen en daarna gaan we uit eten met de hele familie. Maar het huis zal weten dat mijn ouders er zijn komen wonenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast.
Eerste verjaardag op de nieuwe plek. Zal ook weer wennen zijn.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, morgen trakteert ze het hele huis op taart en zaterdag gaat mijn neefje eerst voor ons en voor alle bewoners van het huis piano spelen en daarna gaan we uit eten met de hele familie. Maar het huis zal weten dat mijn ouders er zijn komen wonen
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:09 schreef livelink het volgende:
The Mama's and the Papa's - Californian dreamin'
Ja, ik vind het lief van mijn neefje. Hij speelt wel goed piano hoor, maar toch maar als twintiger voor een bejaardentehuis spelen vind ik bijzonder.quote:
Ligt er natuurlijk wel aan wat hij gaat spelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vind het lief van mijn neefje. Hij speelt wel goed piano hoor, maar toch maar als twintiger voor een bejaardentehuis spelen vind ik bijzonder.
Klassiek. Wel licht klassiek.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan wat hij gaat spelen.
Mooi voor hem dat hij publiek heeft.
Dat scheelt wel. Dat is misschien de juiste doelgroep.quote:
Oh echt? Ik had nooit gedacht dat dit Cliff Richard was. Waarom zingt hij ook ineens anderstalig?quote:
Goeie vraag. Ik vond zijn Engelse nummers ook beter.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh echt? Ik had nooit gedacht dat dit Cliff Richard was. Waarom zingt hij ook ineens anderstalig?
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Jürgen Marcus Ein festival der Liebe
Welkom Ddm en Symph.quote:
Maar nu iets anders.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:17 schreef livelink het volgende:
Ik twijfelde even of je een nieuw nummer had opgezet, maar het is nog steeds het festival.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:18 schreef livelink het volgende:
Unchained melody - The Righteous brothers
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:25 schreef Symphonic het volgende:
Een lied voor alle kindron Peter Schaap
Belangrijk is ook, voel je je fit?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:40 schreef Melting het volgende:
Ik was vanmorgen bij de praktijkondersteuner.
Suiker was goed, gewicht: 1 kilo kwijt, vitamine D: te laag (heb ik al maximale dosering voor), bloeddruk te laag. Heb daar een tabletje voor, dus moet het even in de gaten houden. Misschien dan maar stoppen met dat tabletje.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Belangrijk is ook, voel je je fit?
Heb je wel eens zo’n stootkuur vit D gehad?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik voel me verder goed.
Ze ging even met huisarts overleggen wat er met die vitamine D moet gebeuren.
Hoor ik dinsdag.
Een injectie of zo?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik voel me verder goed.
Ze ging even met huisarts overleggen wat er met die vitamine D moet gebeuren.
Hoor ik dinsdag.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je wel eens zo’n stootkuur vit D gehad?
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:45 schreef livelink het volgende:
Rob de Nijs - Ritme van de eenzaamheid
Hier valt het erg mee. Af en toe wat regen, af en toe een windstootje.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:44 schreef Symphonic het volgende:
Hier is het wel redelijk herfst ja
Hier volgende week 2 dagen 29 graden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier valt het erg mee. Af en toe wat regen, af en toe een windstootje.
Hier hebben we iets dat redelijk richting zuidwester storm gaatquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier valt het erg mee. Af en toe wat regen, af en toe een windstootje.
Oh echt? Ik hou het niet meer zo bij. Ik slaap nog steeds slecht van de warmte.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier volgende week 2 dagen 29 graden.
Weet ik ook niet, maar ik zou dit in een ziekenhuis laten uitzoeken, huisartsen blijven vaak een beetje aanrommelen met vitaminesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat werkte toen wel.
Maar dan kan toch niet elke keer de bedoeling zijn, lijkt me.
Weet niet of er nog iets anders mogelijk is.
Als ze er nu niets aan doen, ga ik eens op onderzoek uit ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, maar ik zou dit in een ziekenhuis laten uitzoeken, huisartsen blijven vaak een beetje aanrommelen met vitamines
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Everly Brothers crying in the rain
Mochten ze willenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:51 schreef livelink het volgende:
Altijd gedacht dat dit origineel van The Cats was.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Engelbert Humperdinck please release me
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:06 schreef livelink het volgende:
Harry Belanfonte - Island in the sun
Ik hoorde het ooit eens als achtergrondmelodie in een documentaire, toen ben ik gaan opzoeken wat het was.quote:
Het is wel heel treurig he?quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is wel heel treurig he?
Maar ja als je de Vries heet kun je ook alleen maar treurige nummers maken.
Nou beledig je Patsy de Vries. Behept met een vreselijke voor- en achternaam.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is wel heel treurig he?
Maar ja als je de Vries heet kun je ook alleen maar treurige nummers maken.
Gelukkig noemt iedereen haar Betsy en voelt ze zich niet aangesprokenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou beledig je Patsy de Vries. Behept met een vreselijke voor- en achternaam.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:22 schreef livelink het volgende:
John Denver - Take me Home Country Roads
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig noemt iedereen haar Betsy en voelt ze zich niet aangesproken
Kijk uit waar je duikt..... het is niet zo diep als het lijkt.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:24 schreef livelink het volgende:
Tja, voor deze moet ik even in de platenkast van mijn ouders duiken.
Nou, volgens mij moet ik naar de 50'er jaren gaan duiken. Dat is vrij diep.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk uit waar je duikt..... het is niet zo diep als het lijkt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:27 schreef livelink het volgende:
Kijk, deze komt ook uit de platenkast van mijn ouders. Adamo - Jerusalem
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:28 schreef livelink het volgende:
Zal wel Inshallah heten eigenlijk bij nader inzien.
Zoiets jaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:28 schreef livelink het volgende:
Zal wel Inshallah heten eigenlijk bij nader inzien.
Insjallah (ook geschreven als Inshallah, In Sha Allah (إِنْ شَاءَ ٱللَّٰهُ), Insha'Allah of En sha Allah). De spelling van Adamo mis ik.quote:
2,54 cmquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:30 schreef livelink het volgende:
Een inch van allah. Dat is niet zo veel.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:30 schreef livelink het volgende:
Een inch van allah. Dat is niet zo veel.
Koop gewoon je eigen bloemenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:32 schreef Symphonic het volgende:
Neil en Barbra Jij neemt nooit meer bloemen voor me mee
Doe jij dat wel, Symph?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:32 schreef Symphonic het volgende:
Neil en Barbra Jij neemt nooit meer bloemen voor me mee
DDM wil helegaar geen bloemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe jij dat wel, Symph?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
DDM wil helegaar geen bloemen.
Ik lees toch echt iets anders.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik pluk ze tegenwoordig uit de tuin. Niet voor mezelf, voor hem
Ja, ik wist niet dat ze plukte.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ik lees toch echt iets anders.
Niet voor mezelf. Elke paar dagen staat er naast Symph een vers boeketje Lathyrusquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet dat ze plukte.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niet voor mezelf. Elke paar dagen staat er naast Symph een vers boeketje Lathyrus
Die ruiken zo lekker, en we hebben zo’n beetje onbeperkte voorraad in de tuinquote:
Ja, je kan het zometeen laten gaan.....quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:37 schreef livelink het volgende:
Herman van Veen - Suzanne
Was ik net over Vincent heen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:37 schreef livelink het volgende:
Herman van Veen - Suzanne
Was ik net over Vincent heen.
Kloptquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
DDM wil helegaar geen bloemen.
Weet jij welke nummers door Paul zijn geschreven?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:41 schreef livelink het volgende:
Ik heb toch wel echt een voorkeur voor de Paul-nummers van the Beatles![]()
Niet bewust, maar als ik dan een nummer van hen echt leuk vind en het opzoek, is dat altijd een Paul-nummer.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet jij welke nummers door Paul zijn geschreven?
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet bewust, maar als ik dan een nummer van hen echt leuk vind en het opzoek, is dat altijd een Paul-nummer.
Hoeft niet altijd lange titels te zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat kon ik lekker snel typen. Zo’n mooi nummer, die band heeft zulke prachtige haast vergeten muziek gemaakt
Je had van mij geen concurrentie gehad. Ik ken het nummer natuurlijk, maar had noch een idee van artiest, noch van titelquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat kon ik lekker snel typen. Zo’n mooi nummer, die band heeft zulke prachtige haast vergeten muziek gemaakt
Vond dat ik deze nog even voor je moest draaien.quote:
Evengoed welkom.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:47 schreef Fogel het volgende:
Ja hoi
* Fogel is weer eens een beetje laat voor de show
Toch nog welkom Fogel.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:47 schreef Fogel het volgende:
Ja hoi
Olaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:47 schreef Fogel het volgende:
Ja hoi
Dat wilde ik eerst ook doen, maar typen was sneller dan zoekenquote:
Ik zat er eerst inderdaad een pagina naastquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst ook doen, maar typen was sneller dan zoeken
Zonde!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:52 schreef Symphonic het volgende:
De vuelta was in de streek waar mijn vadern moeder hebben gewoond in Portugal.
Ik was even aan het browsen op google maps en kwam het huis tegen.
Het is nu blijkbaar een vakantiehuis geworden.
Het is gelukkig nog redelijk in herkenbare staat.
Die klootviool di het eerst gekocht had heeft wel de hele boomgaard gerooid.
https://www.casashally.com/accommodation.html
Mooi huis. Heb jij daar ook nog gewoond?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:52 schreef Symphonic het volgende:
De vuelta was in de streek waar mijn vadern moeder hebben gewoond in Portugal.
Ik was even aan het browsen op google maps en kwam het huis tegen.
Het is nu blijkbaar een vakantiehuis geworden.
Het is gelukkig nog redelijk in herkenbare staat.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:54 schreef Fogel het volgende:
Als ik nu naar buiten ga kan ik ook in de regen lopen
Echt een prachtige en goed onderhouden appelboomgaard.quote:
In mijn huiskamer.quote:
Anders had het geen lovely views to all sidesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:52 schreef Symphonic het volgende:
Ben er alleen op vakantie geweest. Ze hebben het laten bouwen na de pensionering van mijn vader.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi huis. Heb jij daar ook nog gewoond?
Ah.... gewoon een keer thuis dus.quote:
Whehe, alsof ik altijd weg benquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... gewoon een keer thuis dus.
Lekker binnen blijven dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, alsof ik altijd weg ben
Heb er lekker een gin tonic bijgepakt.Ik zeg even niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Whehehe, nee het huis staat boven de boomgaard.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Anders had het geen lovely views to all sides
Ga mee?quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, alsof ik altijd weg ben
Heb er lekker een gin tonic bijgepakt.Ik zou kiezen voor Atlanta. Dat hele zuidelijke ben ik wel nieuwsgierig naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Geen geld voor.quote:
Voor het zuidelijke gevoel kan je beter naar Tenessee, Louisiana, Alabama of Texas gaan eigenlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor Atlanta. Dat hele zuidelijke ben ik wel nieuwsgierig naar.
Jammer dat het het er alweer op zit...quote:
Ja, maar Gone with the Wind heeft me naar Atlanta doen verlangen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor het zuidelijke gevoel kan je beter naar Tenessee, Louisiana, Alabama of Texas gaan eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |