SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Dat is zelfs een trend tegenwoordig!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind boeken gesorteerd op kleur trouwens best mooi.
Wanne belhamel is dat ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
Ik dacht ff dat SwJ weer de boel aan het sluiten was!
Nee, het was dit keer gewoon een vol topic slotjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
Stig beats allquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
SwJ is een heldquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wanne belhamel is dat ook.
Ga je morgen weer een stukje rijden? Morgen geloof ik regen.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nova in GC / Test nu Nova, onze eigen chatbot #198 Nova, voortaan geen leugens meer
Nee. Categoriequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet het op kleur, op alfabet of op grootte?
Ik denk het wel ja. Ik heb vandaag wel even gas gegeven om al die trage mensen voorbij te gaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je morgen weer een stukje rijden? Morgen geloof ik regen.
quote:
Nova wilde geen relatie met mij dus die is dood voor mijquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik gebruik de AI Copilot veel. Nova doet het best aardig trouwens, in de dialoog.
Ik ga altijd heel langzaam over drempels heen, omdat mijn auto een beetje laag is. Geen zin om de onderkant van de auto aan gort te rijden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Ik heb vandaag wel even gas gegeven om al die trage mensen voorbij te gaan
[..]
Zoveelste keer vandaag; contextquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Categorie 69, Frans, Grieks, Russisch...
Oh nee, dan blijf ik er netjes achter. Bedoelde op de snelweg. Zat een knul in een Golf of zo voor me en die liet me telkens dichterbij komen om dan weer gas te geven. Fijn voor hem, maar toen ik het gas opentrok en hij me probeerde bij te houden lukte hem dat nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga altijd heel langzaam over drempels heen, omdat mijn auto een beetje laag is. Geen zin om de onderkant van de auto aan gort te rijden.
Maar ik heb al meerdere keren gehad dat mensen mij gewoon ongeduldig inhalen, zelfs op de drempels...
Hihi.quote:
Romans, thrillers, kookboeken, computerboeken, ontwerpen van kleding...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Categorie 69, Frans, Grieks, Russisch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |