Dit is geil.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vond het van meet af aan wel wat dik, maar ik ben een doorzetter.
Heb je toevallig de Caledonian Sleeper train straks naar Edinburgh dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee, we interrailen, dus met de trein. 06.45 vertrokken uit de achterhoek en we rijden nu Londen binnen
24 jaar in een verpleeghuis vertoevenquote:Dat meldt haar familie dinsdag op het platform X. De vrouw werd op 4 maart 1907 geboren in de Amerikaanse stad San Francisco. Daar woonde ze tot haar achtste. Haar familie keerde tijdens de Eerste Wereldoorlog terug naar de Spaanse regio Catalonië, waar ze de rest van haar leven zou wonen. Branyas verhuisde in 2000 naar een verzorgingstehuis in de plaats
Mijn collega heeft vrijwel dezelfde route gedaan, zij is enorm enthousiast.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bedankt maat
Londen - Edinburgh - Inverness / Nairn - Isle of Skye - Aberdeen - York - Huiswaarts is onze route.
Elke dag opgewarmde prak eten. De Leven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:59 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)epidemieen~a778b27c/
[..]
24 jaar in een verpleeghuis vertoeven
Pics van je collega?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn collega heeft vrijwel dezelfde route gedaan, zij is enorm enthousiast.
Ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van haar reis door Schotland of van mijn collega zelf?
Kapsalon dinsdag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nasiquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes, broccoli en zalm.
Ik vind het maar koud vandaag. Dus ik ga voor een semi winters bordje spinazie, aardappels, eitje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes, broccoli en zalm.
Genot.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het maar koud vandaag. Dus ik ga voor een semi winters bordje spinazie, aardappels, eitje.
Morgen even een dipje naar 20 en dan weer richting 25, genot. Dat wordt weer veel fietsenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Genot.
Het is hier in Drizzt contreien nog immer 27 gradengenot.
Blijf je in de herfst ook nog lekker fietsen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Morgen even een dipje naar 20 en dan weer richting 25, genot. Dat wordt weer veel fietsen
Als het niet te hard gaat waaien, er is maar weinig irritanter dan je het leplazerus fietsen en amper vooruitkomenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blijf je in de herfst ook nog lekker fietsen?
Gewoon je vaste ronde Borne > Zenderen > Almeloooo > Mariaparochie > Albergen > Fleringen > Weerselo > Deurningen > Hengeloooo > Borne pakken bij windkracht 8. De collega van @GurneyIsBestOke heeft vrijwel dezelfde route gedaan, zij is enorm enthousiast.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als het niet te hard gaat waaien, er is maar weinig irritanter dan je het leplazerus fietsen en amper vooruitkomen
Doe je dit ook op hockeyfeestjes?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon je vaste ronde Borne > Zenderen > Almeloooo > Mariaparochie > Albergen > Fleringen > Weerselo > Deurningen > Hengeloooo > Borne pakken bij windkracht 8. De collega van @:gurneyisbestoke heeft vrijwel dezelfde route gedaan, zij is enorm enthousiast.
Potje hockey, biertje bij het clubhuis, shotjes uitdelen aan de sletjes van het ahmc, garnituurtje bruin fruit bestellen en dan een vies vingertje halen aan de bar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Doe je dit ook op hockeyfeestjes?
Ok.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon je vaste ronde Borne > Zenderen > Almeloooo > Mariaparochie > Albergen > Fleringen > Weerselo > Deurningen > Hengeloooo > Borne pakken bij windkracht 8. De collega van @:gurneyisbestoke heeft vrijwel dezelfde route gedaan, zij is enorm enthousiast.
Nee, gewoon een dagtreintje. Is 4.5 uurtjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heb je toevallig de Caledonian Sleeper train straks naar Edinburgh dan?
Echt fantastische stad begin dit jaar nog een paar dagen geweest.
Graagquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van haar reis door Schotland of van mijn collega zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |