abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 10:57:51 #1
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_214736114

[Afbeelding: @MadMaster ]
[OP-tekst: @Mexicanobakker)

We zijn er klaar voor. Alweer de 25e editie van de Top 2000. Op de TV is veel veranderd. Jaren het baken van de Top 2000, nouja, van de slippendrager, bleek Matthijs van Nieuwkerk zich toch te misdragen. Hij moest vorig jaar na de nacht van de popmuziek plots het veld ruimen en keert dit jaar niet meer terug. Een smet op het Top 2000-blazoen, maar op de radio ging alles naar behoren. Toen mochten we naar een jaar rust. En relatieve rust kregen we. 2023 was een jaar waar niet bijzonder veel van te zeggen is. De laatste maand is het weer mis in Israel, maar dat zijn we intussen eigenlijk al bijna gewend. Al die andere conflicten, nouja, tsja. Een jaar zonder hoogtepunten dus eigenlijk. Gelukkig is er het enige echte hoogtepunt tussen kerst en oud en nieuw, de Top 2000.

De Top 2000, oud en vertrouwd. Op TV met meer shows dan ooit, we gaan op 3 november al aftrappen met een programma over de beleving van de Top 2000 bij liefhebbers. Ik heb nu al zin in de Iron Maiden man of iemand die zegt dat ie in 1999 zat te wachten op Danny Mirror. Verder is er een quiz, de untold stories, we kennen het wel. Maar er is maar één moment dat we echt gelukkig zijn en Omsk hebben bereikt: 25 december om 00:00 uur.

Zijn er ons nog mensen ontvallen? Ja, absoluut. Jeff Beck, Tina Turner, Bachman, Crosby, Sakamoto, Sinead O'Connor, Robbie Robertson. Het wordt bijna normaal he? Niet een van de allergrootsten, al weet je nooit of iemand de stembooster op het juiste moment wil inzetten. Sinead en Faithless zullen nog wel in de bonus gaan.

Gelukkig zijn er nog andere dingen geweest die voor wat relevantie zorgen. Wat denken jullie van Barbenheimer! Eerst even een serieuze film, en daarna nog de schijtlolligheden van Oppenheimer. Daar zullen vast wel wat liedjes vandaan komen. Klinkt lekker. Al met al: Veel plezier!

Radio 2 Top 2000: Editie 2023
We zijn alweer bij editie 25 van de Top 2000. Een lijst die een muzikale reis heeft gemaakt, alleen Queen in het laatste uur is een zekerheidje. De 60s zijn uitgefaseerd en de 90s vieren tegenwoordig hoogtij. Nirvana mocht er in 2005 in, daarna kwam metal, en toen kwam ook het recente slappe zomerhitje. 168 uur met nonstop muziek, reclame, gelul van Gijs Staverman en nieuws. Met hier en daar een albumversie tegenwoordig.

Wat kunnen wij doen?
A. Stemmen. De stemweek was van 1 t/m 7 december (15.00 uur)
B. De Bubbling Under beluisteren van maandag 11 tot en met vrijdag 15 december: de lijst der lijsten viert dit jaar de 25e editie en is daarom eenmalig uitgebreid met 500 liedjes. Onder de noemer De Extra 500 werden de nummers 2500 tot en met 2001 gedraaid, overdag van maandag 11 tot en met vrijdag 15 december.
>> Meer info hier <<
C. De Top 2000 zelf beluisteren en bekijken van maandag 25 tot en met zondag 31 december. En naar de randprogrammering. Quiz, Untold Stories, Wat betekent de Top 2000, A Gogo, het kan allemaal.
D. Een uurtje naar het Top 2000 café. Niet meer op eigen houtje, maar netjes vooraf intekenen. En dan maar hopen dat je niet een uur lang Suzan & Freek voor je kiezen krijgt, of Echoes, maar gewoon lekker Killing in the Name, Halo of Flies en het liedje van AC/DC.

SPOILER: Stemtips
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wanneer?
Maandag 25 december 0:00 beginnen we, zondag 31 december 23:59 lallen we mee met Bohemian Rhapsody. Tenminste, dat kan toch haast niet fout?

Vanaf wanneer stemmen?
Vanaf vrijdag 1 december.

Staat ie in de top 2000?
11 december is gifjesdag ofzo. Heerlijk.

Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2023, inclusief statistieken

De FOK! 2000:
Wie weet is er weer een vrijwilliger die onze lijstjes gaat optellen

Presentatie:

00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Frank van ‘t Hof
04.00 – 06.00 uur Desiree van der Heiden
06.00 – 08.00 uur Paul Rabbering
08.00 – 10.00 uur Jan-Willem Roodbeen & Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Gijs Staverman
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Wouter van der Goes
20.00 – 22.00 uur Emmely de Wilt
22.00 – 00.00 uur Morad El Ouakili

Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook

Meeluisteren:
Kabelfrequenties in de verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2

FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz

Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3

De Top 2000 in beeld
Cultura 24 NPO 1 Extra:
Twee jaar lang zoomers is mooi geweest, dit jaar weer het CAFÉ! 24/7 te zien. Tevens met een uurtje doventolk. Nu eindelijk in HD _O_

Nederland 3 NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus eigenlijk niemand naar.

Website
http://www.nporadio2.nl/top2000

Etalagekanalen
Bij je provider is vast een kanalengids. Je moet NPO 1 extra of de zender van de maand hebben vermoedelijk.

Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino, held! _O_

Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)

Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen ( :')!), kun je vast wel ergens vinden.

De Top 2000 op FOK! door de jaren heen

Topicreeks: Top 2000 Editie 2001
Topicreeks: Top 2000 Editie 2002
Topicreeks: Top 2000 Editie 2003
Topicreeks: Top 2000 Editie 2004
Topicreeks: Top 2000 Editie 2005
Topicreeks: Top 2000 Editie 2006
Topicreeks: Top 2000 Editie 2007
Topicreeks: Top 2000 Editie 2008
Topicreeks: Top 2000 Editie 2009
Topicreeks: Top 2000 Editie 2010
Topicreeks: Top 2000 Editie 2011
Topicreeks: Top 2000 Editie 2012
Topicreeks: Top 2000 Editie 2013
Topicreeks: Top 2000 Editie 2014
Topicreeks: Top 2000 Editie 2015
Topicreeks: Top 2000 Editie 2016
Topicreeks: Top 2000 Editie 2017
Topicreeks: Top 2000 Editie 2018
Topicreeks: Top 2000 Editie 2019
Topicreeks: Top 2000 Editie 2020
Topicreeks: Top 2000 Editie 2021
Topicreeks: Top 2000 Editie 2022
Topicreeks: Top 2000 Editie 2023

De lijst door de jaren heen:

@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2023
@peaceman stelde samen: FOK!2000 2022

Nog wat classics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NSFW in de Zoom:
SPOILER: NSFW!
FOK!ers in beeld:
SPOILER: PippenScottie
SPOILER: Dagoduck
SPOILER: ArnieAlberts
Grafische aankleding van het topic:
SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileys
SPOILER: gifjes en afbeeldingen
pi_214740374
Tijd voor n nieuwe topicreeks?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_214760178
Goed idee, ik heb laatst al een eerste lijst verzameld aan mogelijke binnenkomers voor dit jaar.
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
pi_214763488
quote:
De gezondheid van Rob de Nijs gaat steeds verder achteruit. Dat vertelt zijn vrouw Jet de Nijs in een interview met LINDA.. De Malle Babbe-zanger lijdt aan de ziekte van Parkinson.
"We gaan bijna niet meer de deur uit en mengen ons niet meer zo onder de mensen", zegt Jet. "We staan niet veel bezoek toe thuis, want welke meerwaarde zou het hebben voor Rob? Zijn toestand gaat rap naar beneden nu. Naar beneden en dan, uiteindelijk, zal het zijn overlijden zijn."

Volgens zijn vrouw houdt de 81-jarige zanger nog altijd vast aan het leven. "Jaren geleden heeft Rob eens gezegd dat als hij het echt niet meer ziet zitten, hij voor euthanasie wil kiezen. Maar hij hangt zo aan het leven, dat ik hem dat niet zie doen. Ik hoop, en ik denk, dat het kaarsje op een gegeven moment gewoon uitgaat. En dat dat thuis mag gebeuren."

Jet hekelt in het interview de reacties van anonieme profielen op sociale media. "Ze schrijven: 'Rob is toe aan de dood, maar zijn vrouw niet, ze laat hem niet los.' Ze moesten eens weten hoe graag Rob wil leven", zegt ze. "Daarbij: hoe durven ze? Waar bemoeien ze zich mee? Het gaat hier over leven en dood, zaken die binnen de intimiteit van een familie thuishoren. Anderen gaat het geen drol aan."

Rob de Nijs gaf twee jaar geleden zijn afscheidsconcert in de Ziggo Dome. De televisieopname daarvan kreeg in oktober 2023 de Televizier-Ring Impact Award.
Hoeveel zetten we erop in dat Rob dit jaar al voor de DAB gaat?
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 19:57:11 #5
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214763580
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 19:45 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Hoeveel zetten we erop in dat Rob dit jaar al voor de DAB gaat?
Mijn opa had Parkinson en die was voor ie stierf al 5 jaar heel kwetsbaar, dit kan zo nog jaren duren.
pi_214768784
Oke, hier alvast dan maar mijn eerste beschietingen.

Mogelijke binnenkomers:

Via vrije keuze mogelijk:
• Joost - Europapa
• Beyoncé - Texas Hold Em
• Douwe Bob - Nothing To Lose
• Di-rect - My Blood / Sphinx / Wastelands
• Bankzitters – Huisfeestje (met Roxy Dekker) / Entourage (beiden mogelijk)
• Roxy Dekker - Satisfyer (zekerheid als deze op de keuzelijst staat) / Sugardaddy
• Taylor Swift & Post Malone - Fortnight (album was een tegenvaller, maar haar hype is niet verdwenen)
• Billie Eilish - Birds Of A Feather / Lunch
• Eminem - Houdini
• Hozier - Too Sweet
• Meau - Stukje Van Mij
• Yves Berendse - Terug In De Tijd
• Lady Gaga & Bruno Mars - Die With A Smile (wishful thinking: komende vrijdag Topsong, hele herfst op 1)
• Michael Kiwanuka - Floating Parade

Via keuzelijst mogelijk:
• Racoon - Nickel For Goodbye (als vrije keuze al in de Extra 500)
• Noah Kahan - Stick Season (als vrije keuze al in de Extra 500)
• Loreen - Tattoo (als vrije keuze al in de Extra 500) / Is It Love (beiden mogelijk)
• Teddy Swims - The Door
• Dua Lipa - Houdini / Dance The Night (beiden mogelijk)
• Douwe Bob - This World Is Our Home
• Rondé - Break My Heart (aankomende Beste Zangers bonus)
• Sera - Head Held High / Best Friend (aankomende Beste Zangers bonus, beiden mogelijk)
• Hannah Mae - Waterdicht (aankomende Beste Zangers bonus)
• Claude - Layla / Vas-Y (met Suzan & Freek) (aankomende Beste Zangers bonus)
• Suzan & Freek - Slapeloosheid / Nooit Meer Regen / De Helft Van Mij (allemaal ook mogelijk)
• Chef'Special - Miracles / Speed Of Light (beiden mogelijk)
• Cyril - Stumblin' In (Als originele Stumblin' In nog steeds niet in de keuzelijst staat en deze wel. Geen garantie dat de remake in de keuzelijst staat. Nummer komt uit november 2023, maar kwam pas in januari voor het eerst op de radio. Zie hem als vrije keuze mogelijk binnenkomen, maar verwacht het niet)
• Tom Odell - Black Friday (nu een hit door de remix, maar in 2023 is het origineel wel al gedraaid en in de Verrukkelijke 15 gesignaleerd)
• Anne-Marie & Shania Twain - Unhealthy
• OneRepublic - Runaway
• Kylie Minogue - Padam Padam
• P!nk - Runaway / Trustfall / Dreaming (met Sting) / All Out Of Fight (allemaal mogelijk)
• Ed Sheeran - Eyes Closed / Curtains / American Town (allemaal mogelijk)
• Son Mieux - Tell Me More
• Flemming - Hypnose / Verleden Tijd (beiden mogelijk)
• S10 & Froukje - Nooit Meer Spijt (of mss hun aankomende nieuwe single al zonder keuzelijst)
• Froukje - Als Ik God Was
• Nick Schilder - Shatterproof / Realize (beiden mogelijk)
• Roxeanne Hazes - De Tijd Gaat Mooie Dingen Doen
• Duncan Laurence - Skyboy
• Nothing But Thieves - Welcome To The DCC / Something On My Mind (met Purple Disco Machine) (beiden mogelijk)
• Dean Lewis - Trust Me Mate
• Tate McRae - Greedy
• Linkin Park - Lost
• Post Malone - Chemical
• Luke Combs - Fast Car
• Olivia Rodrigo - Vampire
• Lewis Capaldi - Wish You The Best
• Chris Stapleton - White Horse
• Sophie Ellis Bextor - Murder On The Dancefloor
pi_214769137
Gala zou ik ook wel gewoon een kansje geven, al vind ik het ook geen zekerheidje
Zit ook wel wat tussen wat ik allesbehalve verwacht. Die cover van Fast Car bijvoorbeeld gaat denk ik niet genoeg eten van het origineel.

Die vreselijke zouteloze meuk van Sera zal er wel in komen ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  roze woensdag 21 augustus 2024 @ 16:26:40 #8
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_214769148
Ik verwacht dat Europapa wel hoog binnen komt. :)
Your beauty never ever scared me.
pi_214769154
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:26 schreef Ama het volgende:
Ik verwacht dat Europapa wel hoog binnen komt. :)
Die zal met Stick Season en meuk van Bankzitters ofzo moeten vechten om de hoogste binnenkomer
pi_214769335
Ik denk nog steeds dat Justin en zijn astronautenvrienden van die soundtrackbonus gaan profiteren.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_214769532
Oh, verkeerde topic
pi_214769576
Er komt elk jaar zoveel muziek van de standaard pop- en NL artiesten binnen, dat deze lijst al snel groot werd door alleen maar naar de airplaylijsten van Nederland en Radio 2 te kijken. Ik verwacht ook veel wat ik noem niet hieruit, maar een groot deel van de nieuwere binnenkomers zal hier wel tussenstaan.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 19:41:28 #13
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_214770845
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:43 schreef Cassa95 het volgende:

Mogelijke binnenkomers:
-LIJST-
geen feelslikeimfallinginlove?

Zou kunnen lijden onder teveel keuze, maarja wel weer vers
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_214770850
Cyril zal hopelijk niet binnen komen met zijn Sound of Silence remix? :{
Dan krijg je straks 3 versies, waarvan het origineel het laagste staat :'(
  woensdag 21 augustus 2024 @ 19:43:37 #15
262211 hhh38
pi_214770861
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:17 schreef Cassa95 het volgende:
Er komt elk jaar zoveel muziek van de standaard pop- en NL artiesten binnen, dat deze lijst al snel groot werd door alleen maar naar de airplaylijsten van Nederland en Radio 2 te kijken. Ik verwacht ook veel wat ik noem niet hieruit, maar een groot deel van de nieuwere binnenkomers zal hier wel tussenstaan.
Ik weet nog dat het einde van de Nederlandse muziekscene werd voorspeld.
pi_214770941
quote:

Mogelijke binnenkomers:

Via vrije keuze mogelijk:
• Joost - Europapa
• Beyoncé - Texas Hold Em
• Douwe Bob - Nothing To Lose
• Di-rect - My Blood / Sphinx / Wastelands
• Bankzitters – Huisfeestje (met Roxy Dekker) / Entourage (beiden mogelijk)
• Roxy Dekker - Satisfyer (zekerheid als deze op de keuzelijst staat) / Sugardaddy
• Taylor Swift & Post Malone - Fortnight (album was een tegenvaller, maar haar hype is niet verdwenen)
• Billie Eilish - Birds Of A Feather / Lunch
• Eminem - Houdini
• Hozier - Too Sweet
• Meau - Stukje Van Mij
• Yves Berendse - Terug In De Tijd
• Lady Gaga & Bruno Mars - Die With A Smile (wishful thinking: komende vrijdag Topsong, hele herfst op 1)
• Michael Kiwanuka - Floating Parade

Via keuzelijst mogelijk:
• Racoon - Nickel For Goodbye (als vrije keuze al in de Extra 500)
• Noah Kahan - Stick Season (als vrije keuze al in de Extra 500)
• Loreen - Tattoo (als vrije keuze al in de Extra 500) / Is It Love (beiden mogelijk)
• Teddy Swims - The Door
• Dua Lipa - Houdini / Dance The Night (beiden mogelijk)
• Douwe Bob - This World Is Our Home
• Rondé - Break My Heart (aankomende Beste Zangers bonus)
• Sera - Head Held High / Best Friend (aankomende Beste Zangers bonus, beiden mogelijk)
• Hannah Mae - Waterdicht (aankomende Beste Zangers bonus)
• Claude - Layla / Vas-Y (met Suzan & Freek) (aankomende Beste Zangers bonus)
• Suzan & Freek - Slapeloosheid / Nooit Meer Regen / De Helft Van Mij (allemaal ook mogelijk)
• Chef'Special - Miracles / Speed Of Light (beiden mogelijk)
• Cyril - Stumblin' In (Als originele Stumblin' In nog steeds niet in de keuzelijst staat en deze wel. Geen garantie dat de remake in de keuzelijst staat. Nummer komt uit november 2023, maar kwam pas in januari voor het eerst op de radio. Zie hem als vrije keuze mogelijk binnenkomen, maar verwacht het niet)
• Tom Odell - Black Friday (nu een hit door de remix, maar in 2023 is het origineel wel al gedraaid en in de Verrukkelijke 15 gesignaleerd)
• Anne-Marie & Shania Twain - Unhealthy
• OneRepublic - Runaway
• Kylie Minogue - Padam Padam
• P!nk - Runaway / Trustfall / Dreaming (met Sting) / All Out Of Fight (allemaal mogelijk)
• Ed Sheeran - Eyes Closed / Curtains / American Town (allemaal mogelijk)
• Son Mieux - Tell Me More
• Flemming - Hypnose / Verleden Tijd (beiden mogelijk)
• S10 & Froukje - Nooit Meer Spijt (of mss hun aankomende nieuwe single al zonder keuzelijst)
• Froukje - Als Ik God Was
• Nick Schilder - Shatterproof / Realize (beiden mogelijk)
• Roxeanne Hazes - De Tijd Gaat Mooie Dingen Doen
• Duncan Laurence - Skyboy
• Nothing But Thieves - Welcome To The DCC / Something On My Mind (met Purple Disco Machine) (beiden mogelijk)
• Dean Lewis - Trust Me Mate
• Tate McRae - Greedy
• Linkin Park - Lost
• Post Malone - Chemical
• Luke Combs - Fast Car
• Olivia Rodrigo - Vampire
• Lewis Capaldi - Wish You The Best
• Chris Stapleton - White Horse
Vooral meuk dus
pi_214771124
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 19:42 schreef TommyL0204 het volgende:
Zelfs als ie binnenkomt zal ie lager staan dan die van Simon en Garfunkel
pi_214771331
Overigens zou ik alleen Houdini wel toejuichen. En vooruit, die andere Houdini mag ook nog wel.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 20:47:33 #19
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_214771416
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens zou ik alleen Houdini wel toejuichen. En vooruit, die andere Houdini mag ook nog wel.
Dua Lipa of Eminem?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 20:48:44 #20
262211 hhh38
pi_214771428
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:47 schreef jcdragon het volgende:

[..]
Dua Lipa of Eminem?
Ja.
pi_214771445
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:47 schreef jcdragon het volgende:

[..]
Dua Lipa of Eminem?
Dua is leuker.
pi_214771493
quote:
Ik vind de nieuwe Dua's eigenlijk alweer over dua hill.
pi_214771496
quote:
9s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ik vind de nieuwe Dua's eigenlijk alweer over dua hill.
Houdini blijft wel lekker, je hoort de hand van Kevin ook duidelijk.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 20:58:50 #24
262211 hhh38
pi_214771530
quote:
Nooit Meer Spijt en Murder etc mogen ook wel.
pi_214771540
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 19:42 schreef TommyL0204 het volgende:
De ‘originele cover’ gaat de top 10 halen, maar de remix blijft erbuiten.
pi_214771614
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:59 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
De ‘originele cover’ gaat de top 10 halen, maar de remix blijft erbuiten.
Hopelijk P1. Dan kan de radio om 23:53 al uit.
pi_214781178
quote:
• Nothing But Thieves - Welcome To The DCC
Die lijkt me erg sterk, heb 'm een paar keer gehoord op de radio maar had niet echt het idee dat dit nummer bij veel mensen leeft.
Zou trouwens mooi zijn als ze die op een DCC bandje zouden uitbrengen :s)
quote:
Die heeft er blijkbaar dus nooit ingestaan, daar verbaas ik me ergens wel echt over :o
Misschien niet het allerbeste nummer ooit, maar vind 'm wel geinig en er is genoeg meuk waarvoor die in de plaats mag :Y
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 08:04:40 #28
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214781556
Ik laat nietsvermoedend YouTube vanochtend het werk doen met wat The Beatles-algoritme hoor ik in You Never Give Me Your Money opeens waar Led Zeppelin de mosterd vandaan heeft.

@ 2:48

:o
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_214783005
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 01:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]
Die lijkt me erg sterk, heb 'm een paar keer gehoord op de radio maar had niet echt het idee dat dit nummer bij veel mensen leeft.

Het gaat hier wel om NBT. Grote band, veel fans, paar grote concerten dit jaar. Elk nummer van hen op de keuzelijst stond vorig jaar in de Top 2500 (waarvan twee flops zonder logische potentie in de Extra 500) en Overcome was één van de hoogste vrije keuze binnenkomers. Als deze twee singles uit 2023 op de keuzelijst staan, hebben deze kleine hitjes echt een flinke kans om in de lijst te verschijnen.
pi_214784605
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 08:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik laat nietsvermoedend YouTube vanochtend het werk doen met wat The Beatles-algoritme hoor ik in You Never Give Me Your Money opeens waar Led Zeppelin de mosterd vandaan heeft.

@ 2:48

:o
Wel een van hun beste nummers imo
pi_214791252
Radio 538 had blijkbaar ook een lijst, namelijk van de 1000 beste platen van Nederlandse bodem. Zoals iedereen kan indenken is de beste single ooit gemaakt in ons land Terug In De Tijd van Yves Berendse. Voor Radar Love, Bloed Zweet En Tranen, Europapa en Roller Coaster.

Totaal random lijstje verder. Het ziet er niet eens meer gemanipuleerd uit, meer alsof er maar één stemmer was, die zijn Top 1000 heeft ingestuurd:

https://www.538.nl/538-dutch-1000/dit-was-de-538-dutch-1000

[ Bericht 0% gewijzigd door Fred_B op 24-08-2024 13:41:51 ]
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 13:29:50 #32
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_214791382
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 13:09 schreef Fred_B het volgende:
Radio 538 had blijkbaar ook een lijst, namelijk van de 1000 beste platen van Nederlandse bodem. Zoals iedereen kan indenken is de beste single ooit gemaakt in ons land Terug In De Tijd van Yves Berendse. Voor Radar Love, Bloed Zweet En Tranen, Europapa en Roller Coaster.

Totaal random lijstje verder. Het ziet er niet eens meer gemanipuleerd uit, meer alsof er maar één stemmer was, die zijn Top 1000 heeft ingestuurd:

https://www.538.nl/538-dutch-1000/dit-was-de-538-dutch-1000I
Enkele minuten later lijkt de lijst al van de site verwijderd. Lezen ze hier mee?

Edit: er zat een tikfout in je url. Dit is hem correct:

pi_214791443
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 13:29 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Enkele minuten later lijkt de lijst al van de site verwijderd. Lezen ze hier mee?

Edit: er zat een tikfout in je url. Dit is hem correct:

Aangepast
pi_214809027
Overigens is de hele vorige week dat liveduet van Chris Legoton en Barbie Dua niet genoemd. Dat hebben ze zelf groot geprobeerd te maken, dus zelfs als niemand erop stemt haalt het de lijst.
  maandag 26 augustus 2024 @ 10:55:48 #35
262211 hhh38
pi_214809040
Ik kijk uit naar de Oasis boost
pi_214809259
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:55 schreef hhh38 het volgende:
Ik ook O+
pi_214815533
quote:
Maar niet groot genoeg om een nieuwe erin te fietsen lijkt me?

Stand by Me of Stop Crying Your Heart out zouden dan de kanshebbers zijn, maar niet in de extra 500 dus lijkt me sterk
Solidair met het Palestijnse volk 🍉
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 10:52:28 #38
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_214815541
quote:
Liever Pulp met meer nummers erin.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:20:24 #39
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_214815747
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 13:42 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Aangepast
Ik zie de fout echt nog steeds hoor. Kijk maar:
quote:
Zoals iedereen kan indenken is de beste single ooit gemaakt in ons land Terug In De Tijd van Yves Berendse
  Redactie Sport dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:34:01 #40
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214815871
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]
Liever Pulp met meer nummers erin.
Die staan volgens mij zelfs maar 2x in de Kink 1500, dus buiten Disco 2000 hoef je daar nooit van je leven op te rekenen
  Redactie Sport dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:34:43 #41
pi_214815881
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 10:51 schreef MielMonteur het volgende:

[..]
Maar niet groot genoeg om een nieuwe erin te fietsen lijkt me?

Stand by Me of Stop Crying Your Heart out zouden dan de kanshebbers zijn, maar niet in de extra 500 dus lijkt me sterk
Nieuw werk van Oasis is alleen mogelijk bij keuzelijstuitbreiding denk ik? Waarbij Morning Glory, Supersonic en Whatever de kanshebbers zouden zijn. Maar goed, geen concert in Europa, dus tenzij Oasis met nieuw werk komt zal er weinig geboost worden
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:54:07 #42
262211 hhh38
pi_214816039
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nieuw werk van Oasis is alleen mogelijk bij keuzelijstuitbreiding denk ik? Waarbij Morning Glory, Supersonic en Whatever de kanshebbers zouden zijn. Maar goed, geen concert in Europa, dus tenzij Oasis met nieuw werk komt zal er weinig geboost worden
Dat de Engelsen zichzelf nou buiten Europa plaatsen betekent niet dat het zo is :P

Maar ik snap wat je bedoelt, voor 90% van de Nederlanders zal het niet echt voor in hun gedachten zitten. Denk dat Radio2 er wel aandacht aan gaat besteden in de quiz en dergelijke overigens. Misschien wordt die docu nog een keer uitgezonden op een tactisch moment.
pi_214816401
Voor de volledigheid, de mogelijkheden voor Oasis in 2023:
Oasis Live Forever 1994
Oasis Songbird 2002
Oasis Lyla 2005
Oasis Rock 'n Roll Star 1994
Oasis Supersonic 1994
Oasis Let There Be Love 2005
Oasis Wonderwall 1995
Oasis Cigarettes And Alcohol 1993
Oasis Stand By Me 1997
Oasis Married With Children 1994
Oasis D'You Know What I Mean 1997
Oasis Whatever 1994
Oasis Champagne Supernova (Albumversie) 1996
Oasis She's Electric 1995
Oasis Cast No Shadow 1995
Oasis Some Might Say 1995
Oasis Roll With It 1995
Oasis Hello 1995
Oasis Don't Look Back In Anger 1996
Oasis Morning Glory 1995
Oasis Hey Now 1995
Oasis Little By Little 2002
  Redactie Sport dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:09:54 #44
pi_214816606
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 12:45 schreef Tussle266 het volgende:
Voor de volledigheid, de mogelijkheden voor Oasis in 2023:
Oasis Live Forever 1994
Oasis Songbird 2002
Oasis Lyla 2005
Oasis Rock 'n Roll Star 1994
Oasis Supersonic 1994
Oasis Let There Be Love 2005
Oasis Wonderwall 1995
Oasis Cigarettes And Alcohol 1993
Oasis Stand By Me 1997
Oasis Married With Children 1994
Oasis D'You Know What I Mean 1997
Oasis Whatever 1994
Oasis Champagne Supernova (Albumversie) 1996
Oasis She's Electric 1995
Oasis Cast No Shadow 1995
Oasis Some Might Say 1995
Oasis Roll With It 1995
Oasis Hello 1995
Oasis Don't Look Back In Anger 1996
Oasis Morning Glory 1995
Oasis Hey Now 1995
Oasis Little By Little 2002
Dan gaat Oasis er zonder nieuw werk nul liedjes bij krijgen.
pi_214816654
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 11:20 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Ik zie de fout echt nog steeds hoor. Kijk maar:
[..]

Ik mis hem even? Is het Yves Barendse ipv Berendse?
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:16:48 #46
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_214816657
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 13:16 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik mis hem even? Is het Yves Barendse ipv Berendse?
Nee, simpelweg het feit op zich -O-
pi_214817803
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dan gaat Oasis er zonder nieuw werk nul liedjes bij krijgen.
De bonus zit hem op zich toch in een gemiddelde wat zo’n 200 plekken hoger uitkomt?
  Redactie Sport dinsdag 27 augustus 2024 @ 15:41:23 #48
pi_214817836
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 15:37 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
De bonus zit hem op zich toch in een gemiddelde wat zo’n 200 plekken hoger uitkomt?
Ook die zie ik hier wel tegenvallen
pi_214817888
Ik verwacht nog eerder Malle Babbe op 1.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 15:53:34 #50
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_214817915
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 15:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik verwacht nog eerder Malle Babbe op 1.
Die man heeft zoveel betere muziek dan dat nummer...
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')